Škoda Superb: jauni attēli un informācija (+ FOTO) 8

 

Foto: Škoda

iAuto | 6.septembris 2023 4:59

Čehijas autoražotājs Škoda publicējis attēlu sēriju ar jauno Superb, atklājot jaunas detaļas par ceturtās paaudzes modeli.

Attēlos redzams maskējošas plēves piesegts testu prototips, taču ilgi vairs nebūs jāslēpjas, jo pirmizrāde paredzēta novembrī.

Ceturtās paaudzes Superb tiks ražots uz vienas platformas ar Volkswagen Passat, taču, kamēr vācu vidējās klases modelis būs pārstāvēts tikai universāla modifikācijā, čehi piedāvās gan universālu Combi, gan hečbeku (citi to sauc par liftbeku).

Izmēros pieaugušā Škoda flagmaņa garums tagad 4912 milimetri (+43 milimetri), augstums ir 1481 milimetrs (+11 milimetri), bet garenbāze un platums bez izmaiņām (1834 un 2841 mm). Bagāžnieka tilpums pieaudzis par 20 litriem - līdz 645 litriem. Centieni samazināt aerodinamisko pretestību bijuši sekmīgi, sasniedzot rādītāju 0,24.

Salons, kas diezgan līdzīgs jaunajam Kodiaq - 13 collu skārienekrāns multimedijiem un 10 collu instrumentu panelis ar projekcijas displeju, kā arī ātrumpārslēgu zem stūres.

Jaunums ir Smart Dial (viedie zvani) pogas - pielāgojamas rotācijas spiedpogas ar digitālo displeju, ko izmanto piekļuvei dažādām funkcijām, piemēram, salona temperatūras regulēšanai, sēdekļu apsildei un sēdekļu ventilācijai vai informācijas un izklaides sistēmas skaļumam, braukšanas režīmiem un kartes tālummaiņai, savukārt to displeji nodrošina ātru un pilnīgu pārskatu.

Tam jāpieskaita atpakaļskata spogulī iebūvētie USB-C porti (līdz pat četrām pieslēgvietām), salona fona izgaismojums, Simply Clever risinājumi (ledusskrāpis un lietussargs durvīs), kā arī nodeva ilgtspējīgai un videi draudzīgai politikai - variants ar Ergo sēdekļiem, kam ir pneimatiskā masāžas funkcija un sēdekļu spilveni, kas izgatavoti no 100% pārstrādāta poliestera.

Unikālu dizainu iegūs komplektācijas ar jaunajiem nosaukumiem Essence un Selection, kā arī ierastie Sportline un Laurin & Klement.

Dzinēju klāstā ir trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1,5 līdz diviem litriem un jaudu no 150 līdz 265 zirgspēkiem, kā arī divi 2,0 dīzeļdzinēji ar 150 un 193 zirgspēkiem. Benzīna agregāts ir papildināts ar 48 voltu starteri-ģeneratoru, bet jaudīgākais apvienots ar pilnpiedziņu.

 

 

 

 

 
Visi komentāri
 
wons 6.septembris 2023 8:34
0 0 Atbildēt

Izmēri, dzinēji tie paši, kas VW Passat. Tad kāda vispār atšķirība starp VW un Skoda? Sāk jau izskatīties, ka toni nosaka Skoda, nevis VW

GTD2 6.septembris 2023 10:43
0 0 Atbildēt

tā ir bijis vienmēr arī ipriekšējiem modeļiem , kā nekā viens ražotājs. Parasti Ir sīkas nianses salona apdares kvalitātē par labu passat. Toni nosaka vienīgi pats wag, kurš izvēlās kādu no saviem zīmoliem konkrētāk attīstīt un kādu pircēju katram zīmolam mēģināt piesaistīt

imzz 6.septembris 2023 11:48
1 0 Atbildēt

Ticami, ka VW pieregulē attiecības ar "zīmoliem, lai tie nekonkurētu pašu VW. Tas varētu izskaidrot, kāpēc pārtrauca ražot Yeti, kaut gan pārdošanas rādītāji Eiropā bija labi. Un varbūt arī Škoda mūsdienu modeļu augstās cenas kā tādas.

GTD2 6.septembris 2023 14:28
0 0 Atbildēt

yeti sevi bija izsmēlis jo to ražoja septiņus vai pat astoņiius gadus,un loģiski ka tajā vietā nāca jauns tikai ar citu nosaukumu kamiq.  tajā laikā yeti mazo krossoveru klasē starp wag zimoliem nebija konkurentu, kamiq uztaisija konkurentu t-roc

Autocorrect 6.septembris 2023 15:22
0 1 Atbildēt

Karoq

imzz 6.septembris 2023 16:16
16 0 Atbildēt

Ko nozīmē "izsmēlis", ja cilvēki pirka ? Līdzīgs nav, jo Yeti bija taisnā aizmugure. Gan Karogam gan Kāmim dizains ir līdzīgs desmitiem citu šīs klases auto, kuri viens no otra atšķiras minimāli.

Un, ja 2012.gadā bāzes Yeti varēja nopirkt par 15 k EUR, tad patlaban skatāmies: līdzīgs Karogs 30 250 € īpašais piedāvājums 26 922 €.

GTD2 6.septembris 2023 17:01
0 0 Atbildēt

2017 gadā šis modelis jau bija novecojis un arī pirkšanas apjomi bija nokritušies tapēc vissticamāk, ka izlaida jaunu modeli karoq. Kapēc neturpināja jety seŗiju, kas bija ar savdabīgi intresantu dizainu grūti pateikt, iespējams ,ka iemesls parasti šādus drusku savādākus dizainus  modernizēt ir ļoti grūti lai tie būtu veiksmīgi, tapēc vissticamāk,izlaida  standarta dizaina modeli, šķiet ,ka Chrysler  savu PT modeli arī neturpināja, pēc apmēram astoņu gadu samērā veiksmīgas ražošanas.

0pis 6.septembris 2023 12:38
1 2 Atbildēt

Baigi raibā krāsa, ne? Kā dzeņa vēders 😂

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche Macan 4 auto tests ar 100 kW bateriju no 87 600 EUR, bet šis varētu būt ap 105 000 EUR (+ VIDEO) 4

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche 2024. gadu izmantoja, lai nokomplektētu krosovera Macan saimi. Lasīt vairāk

 

Policija pastiprināti pārbauda bērnu pārvadāšanu automašīnās (+ VIDEO) 1

Ik gadu septembrī un oktobrī Valsts policija pastiprināti pārbauda bērnu pārvadāšanas noteikumu ievērošanu. Mazajiem pasažieriem pārbauda drošības jostu izmantošanu, vai ir sēdeklīši vai paliktņi un vai tos pareizi lieto. Lasīt vairāk

 

Ja nu gadās sastapt – Škoda Kylaq 5

Čehijas autoražotājs Škoda laidis klajā krosoveru Kylaq. Tas ir pilnīgi jauns modelis, taču nav paredzēts Eiropas tirgum. Lasīt vairāk

 

Jaunais Volfsburgas lepnums. Pirmā tikšanās ar Volkswagen Tayron (+VIDEO) 6

Volkswagen Tayron ir jaunākais papildinājums zīmola krosoveru klāstā. TV Autoziņas bija vieni no pirmajiem, kas Vācijā iepazinās ar jaunāko “T” modeli. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti