Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dānijā pieķer ukraiņu šoferi ar trim vadītāja kartēm. Kopējais sods ir milzīgs 22

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

iAuto | 2.decembris 2021 13:12

Dānijā „iekritis” kāds ukraiņu tālbraucējs, kas strādāja ar Latvijā reģistrētu automašīnu un reisa laikā centās manipulēt ar tahogrāfa datiem.

Kā vēsta izdevums logist.today, Dānijā aizturēts kāds tālbraucējs, kurš ledusskapī glabāja papildu kartes. Policijas pārbaudē likumsargiem radās aizdomas, ka šoferis reisa laikā izmantojis vairākas tahogrāfa kartes.

Šī iemesla dēļ tika nolemts Latvijā reģistrēto kravas auto pārmeklēt rūpīgāk. Tā izrādījās pareiza doma, jo automašīnas ledusskapī darbinieki atrada divas papildu kartes. Rezultātā vadītājs atzinās, ka izmantojis svešas kartes.

Salīdzinot tahogrāfa datus un ņemot vērā jaunos apstākļus (šofera izmantotās trīs kartes), inspektori secināja, ka noticis rupjš vadītāja noteikto darba un atpūtas normu pārkāpums.

“Dati no dažādām autovadītāju kartēm liecina, ka vadītājs vairākas dienas nobraucis vairāk nekā 35 stundas, pietiekami neatpūšoties. Vēl viens periods liecināja, ka maksimālā dienas atpūta bija tikai 59 minūtes. Ir pilnīgi bezatbildīgi vadīt automašīnu tā, lai riskētu ar savu un citu cilvēku dzīvību. Kad jūs neatpūšaties, jums ir lēnāks reakcijas laiks, un, ja tam pievienojat kravas automašīnas masu un lielu ātrumu, kļūst skaidrs, ka tā patiešām ir slikta kombinācija. Pietiek ar dažām sekundēm nepietiekamas uzmanības, lai viss beigtos ļoti slikti."

Tieši tādēļ sods ir tik bargs - 60 tūkstošu Dānijas kronu (aptuveni 8,1 tūkstotis eiro) šoferim, Latvijas transporta uzņēmumam – 226 tūkstošu Dānijas kronu (aptuveni 30,4 tūkstošu eiro) apmērā.

Dāņi uzsvēra, ka pārvadātājam ļoti paveicās, ka no pārbaudītajām 28 dienām kravas automašīna stāvēja 15 dienas. Ja vadītājs šādā režīmā strādātu veselu mēnesi, soda apmērs pieaugtu vairākas reizes.

 
Visi komentāri
 
Jumu 2.decembris 2021 13:29
3 3 Atbildēt

Ja kurš sasienas ar hohliem, vienmēr tā. Viņiem no bērnības iepotēts, ka visu un visus nepieciešams apšmaukt, pat tad, kad varētu mierīgi iztikt bez apšmaukšanas. Tāda hohlu mentalitāte!

Tālavietis 2.decembris 2021 13:50
5 2 Atbildēt

Aizmirsi vēl žīdiņus! Savulaik krievos (armijā obligātais) bija paruna: hahol rodilsja - jevrej zaplakal, jevrej rodilsja - hahol zaplakal...

anoagask 2.decembris 2021 16:28
7 0 Atbildēt

kā tad, uzņēmums nemaz nebija izbrīnīts, ka 10 dienu maršrutu izbrauc 4 dienu laikā. ukraini atlaidīs, uzņēmumu maksātnespēs

iciks 2.decembris 2021 16:55
31 2 Atbildēt

Labrīt. Varētu domāt, ka tas ukrainis šādi vizinājās bez saskaņojuma ar šefiem. Neticu.

Biker 2.decembris 2021 14:13
2 2 Atbildēt

bij padomj laikos,arī šāds teiciens:gdje hahol prašol tam židu delotj ņečeva!!!

Vernons 2.decembris 2021 14:25
17 3 Atbildēt

Anglijā vienam lietiņam piesprieda 6 mēneši cietumā par krāpšanos ar darba un atpūtas režīmu!

reku 2.decembris 2021 20:54
7 0 Atbildēt

Vismaz dabūja atpūsties.Edienreizes vienmēr laikā un naktī var normāli izgulēties bez bailēm ka kāds ar lomiku neizbakstīs bākā caurumu vai nenofenderēs ko citu.

Kanibaals 4.decembris 2021 14:54
0 0 Atbildēt

Tas taču neesot iespējams teica viens V. Bremzes var saspiest, bet tahogrāfu nē.

MikserisStraume 2.decembris 2021 15:13
21 6 Atbildēt

Vietējais bomzis, kapeikpiseejs atrada lohu haholu kurš strādā par 40eur dienā ar svešām kartēm.

tdi 2.decembris 2021 16:33
4 0 Atbildēt

Pamuļķi vēl nav sapratuši kas ir Eiropas likumi,kārtība.

Bils 2.decembris 2021 19:43
2 0 Atbildēt

Kur ir atsauce uz pirmavotu?

Un kādēļ netiek nosaukts uzņēmums, zem kura karoga brauca ukrainis? Vai tas ir noslēpums kamēr spriedums nav stājies spēkā?

Man ka nozares pārstāvim tas ļoti interesē, lai neiekultos ar šo uzņēmumu ķezā..

P.S. Autosastāvs ar visu kravu parasti tiek arestēts, līdz soda nomaksai.

Vernons 2.decembris 2021 22:14
2 0 Atbildēt
Vernons 2.decembris 2021 22:17
1 0 Atbildēt

Uzspied uz 2 (lapas) un tur būs tieši par šo. Bet tur tāpat daudz kas interesants.

Bils 3.decembris 2021 13:21
1 0 Atbildēt
krokodails 2.decembris 2021 20:52
3 0 Atbildēt

Tāpēc jau uzņēmumam arī smags sods. Abiem - gan šoferim, gan uzņēmumam. 8 000 šoferim un 30 000 uzņēmumam.

Vernons 2.decembris 2021 22:19
1 1 Atbildēt

Ir precedents, kad uzņēmums ir rakstiski brīdinājis savu šoferi nepārkāpt, tad uzņēmumu attaisno! Ir tiesas lēmums.

iciks 2.decembris 2021 23:46
4 0 Atbildēt

Ja ir tā, kā saki, tad uzņēmums šādi noteikti var nodrošināties un faktiski sodīts tiek vien šoferis, lai gan uzskatīšu, ka šoferim nav dižas ieinteresētības pārkāpt. Kantorim gan.

Kā man zināms fūrists teica, ierastā sistēma ir šāda. Kantoris X pasūta pārvadātājam Y aizvest preci no Vācijas uz Latviju nedēļas laikā. Y pasūta to paveikt apakšniekam Z. Viss aizņem mazliet laika. Z arī neved, bet zināmā laikā pasūta aizvest citam apakšniekam Q. Tā nu tur var būt vēl kāds apakšnieks un kad X interesējas par progresu pēc 4 dienām, tad izrādās, ka nobraukts vien 40 km, jo reālais vedējs tikko vien sācis kustēties. Saprotams, atlicis gauži maz laika un pats apakšējais apakšnieks ir ieinteresēts, lai šoferis rautu mellu muti un prece nonāktu galā laikā.

Vernons 3.decembris 2021 9:40
0 1 Atbildēt

Vispār Likums paredz sodu uzlikt abiem! Te tas tā arī notika. Sodi, kā pats redzi, ir kosmiski! Bet Regulu, kā tādu, ieviesa, lai būtu veselīga konkurence.

1984 3.decembris 2021 18:29
1 0 Atbildēt

icikam - tā shēma ir no senseniem suteneru laikiem. Šodien vairs īsti neviens tā kravas pa apli nelaiž - galu galā praktiski katrā smagajā ir sekošanas sistēma, ir klienti kuri prasa tai pieeju - lai redz kur katrā brīdī šamā prece atrodas. Kantoris X pasūta spedīcijai Y atvest kravu - spedīcija Y nolīgst transporta kompāniju Z. Un praktiski viss, loks noslēdzies.

Par to superdraiveri - esot braucis 35h no vietas, ar mazām pauzēm. Mans viedoklis - psihiski slimiem cilvēkiem jau sākotnēji nedrīkst dot atļauju vadīt transporta līdzekļus

Gatiks 3.decembris 2021 9:33
1 0 Atbildēt

Ņefig vellus hahļus algot latviešu kompānijās. Super,jo vairāk tie dēmoni berzīsies, jo vieglāk būs vietējiem letiņiem....savādāk tie velli gatavi par pipeli ar medu strādāt.

Imitis 3.decembris 2021 10:05
1 0 Atbildēt

Tas izskatās pēc Lars Prim vai tagad saucas LP ekspres. Oselska kungs savādāk neprot. Par šādiem gadījumiem jau mainīja nosaukumu. Visi normāli vietējie. vietējie aizgāja.

INĀRA 3.decembris 2021 18:13
0 0 Atbildēt

vietējiem negrib maksāt,ņem ukraiņus,DoD kopmītnes,bet tie gatavi uz visu,pat kravas zagt un aizmukt.Kas maksās?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 7

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 6

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti