Velo un auto sadursme (+ VIDEO) 73

 
iAuto | 27.jūnijs 2020 18:07

Velosipēdists saskrienas ar automašīnu, kas izbrauc no sānielas.

 
Visi komentāri
 
WALA 27.jūnijs 2020 18:35
7 5 Atbildēt

Divi aklie satikās. Vienam sava laika un veselības nav žēl, kamēr otrs laikam gatavs ārstniecības izdevumus visiem segt ko nav pamanījis, bet nu brilles šķiet noderētu ...

uupis 27.jūnijs 2020 19:33
4 5 Atbildēt

Klasisks piemērs šoferu aklumam un melīgumam!

Aklajam putnam 28.jūnijs 2020 14:46
6 0 Atbildēt

Es piekrītu tiktālu, ka bija viens akls vadītājs, bet bija arī otrs - pilnīgs ūpis, kas redzot, ka mašīna viņu nelaiž, nebremzējot ietešas sānos...

Šādam var jau gatavot kapa pieminekli ar uzrakstu "viņam bija taisnība".

Krotow 27.jūnijs 2020 21:36
4 0 Atbildēt

Tam aklajam, kuru šodien redzēju nonestu Bulduros, dabūja braukt pakaļ ar ātrajiem.

ddxz 27.jūnijs 2020 22:00
11 1 Atbildēt

Visa analīze sākas un beidzas ar brīdi, kad vaģila atver muti - kakoj doroga, eto velosipednij doroga?

Kaukāzietis, kas ir nopircis tiesīobas, tupo nezin CSN. Ja brauktu lielāks un dārgāks auto par viņa, tad apstātos un palaistu. Viņš taču pat nesaprot, par ko ir runa.

ramsanc 27.jūnijs 2020 22:04
3 0 Atbildēt

Ja būtu kā Dižonā,Francija,tad rīt meln.kaļainie sistu visu velodžigitus.

xfae 27.jūnijs 2020 22:11
4 0 Atbildēt

Maskavabadā viņiem braukšana notiek pēc saviem noteikumiem, Rīgā uzreiz var atpazīt kaimiņzemes stila braucējus, iebraukošos un vietējos, kas daudz tur uzturās.

anoagask 28.jūnijs 2020 9:34
1 1 Atbildēt

lv novēroti divu veidu rašistu braucēji - uzmanīgi un pieklājīgi braucēji ar budžeta mašīnām (lada, dacia utt) un atsaldeņi ar premium, kuri brauc kā maskvabadā

Krotow 28.jūnijs 2020 17:43
2 0 Atbildēt

Pie mums esmu redzējis arī pieklājīgus braucējus ar Krievijas numuriem un acīmredzami dārgām mašīnām. Drīzāk jau tā ka pie mums vairāk brauc Krievijas turīgais "vidusslānis", ne tik turīgi radinieku apciemotāji vai autotūristi. Viņu lumpens līdz mums pašplūsmā praktiski nenonāk jo nevar atļauties ceļot un/vai pat negrib vilkties kaut kur tālāk uz rietumiem par Maskavu.

Jūrmalnieks 29.jūnijs 2020 8:52
4 0 Atbildēt

Aizvien vairāk pie mums novērojami auto ar krievu numuriem, bet latvijas karodziņiem pie spoguļa! Ļoti izglītoti, pieklājīgi un toleranti ļaudis, kas bēg no krievijas čuhņas, lai atpūstos kā pie cilvēkiem! Ja ir krievijas numuri un kolorado lenta, tad tur ir zābaks pie stūres!

divpedāļnieks 27.jūnijs 2020 22:01
1 0 Atbildēt

Būtu mocis,lidotu!Mozgov to njetu.Kā teiktu Brumburbaks,"lidotājs sastapa savu līdēju".

twyw 27.jūnijs 2020 22:20
16 4 Atbildēt

Arī Rīgā ir gana daudz vietējo vadītāji, kuri nezin CSN punktus 65 un 66

65. Izbraucot uz ceļa no blakusteritorijām (pagalmiem, stāvvietām, degvielas uzpildes stacijām, uzņēmumiem u. tml.), transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kas virzās pa ceļu.

66. Nobraucot no ceļa uz blakusteritoriju, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kuru ceļu viņš šķērso.

ksksd 28.jūnijs 2020 9:29
11 2 Atbildēt

Spriežot pēc mīnusiem, ir cilvēki kas nepiekrīt CSN? Tie ir tie paši kalniešu mentālie radinieki, kas arī Rīgā, nogriežoties brauc virsū gājējiem un velosipēdistiem? Zināt, šeit tomēr neizdosies atpirkties no policijas.

Velopedālis 29.jūnijs 2020 9:26
3 4 Atbildēt

Rīgā netrūkst arī tādu velosipēdistu, kas iekausta pensionārus, izgrūsta māmiņas ar visiem bērnu ratiem un sit trolejbusam stiklus, kad trolejbuss iedomājas braukt pa sabiedriskā transporta joslu un traucē pedālēšanu.

Bet tāpēc jau nevajag vispārināt!

cik saprotu... 29.jūnijs 2020 11:02
5 3 Atbildēt

...tu esi sašutusī estačumāte, kurai velobraucēji patraucēja stumties ar ratiem pa veloceliņa vidu

Tramvajs 30.jūnijs 2020 9:11
1 2 Atbildēt

Velo nav tramvajs, var apbraukt ratus, tāpat kā tiek apbraukti velorikšas un kravas velosipēdi! Nav redzēts, ka jaunās māmiņas sistu vai grūstītu velosipēdistus, kas lido pa trotuāriem, bet velosipēdisti gan palaiž rokas pret mazāk aizsargātiem sabiedrības locekļiem. Nav redzēts, ka velosipēdists iekausta divmetrīgu kuili, kas slāj pa veloceliņu ar alus pudeli rokā. Velosipēdists izvēlēsies vieglus mērķus, bērnus, māmiņas, vai kādu pensionāru, bet drosmīgākais nolauž mašīnai spoguli un tad metas bēgt.

varētu domāt 30.jūnijs 2020 10:46
1 0 Atbildēt

Ka kauslīgs velobraucējs ir ikdiena....es teiktu, ka ikdiena

ir gājēji, kas iet pa veloceliņu. Es neatbalstu kaušanos dēļ CSN, bet gājējiem jārespektē velosatiksme un nav jāatrodas uz veloceliņa.

Jānis 26.septembris 2020 1:05
0 0 Atbildēt

Nu vispār godīgi sakot tikai tagad sāku aizdomāties dēļ tām "kaudzēm" tačku kas ir Ŗīgā par to ka ja es eju taisni un šķērsoju krustojumu tad īstenībā man ir priekšroka. Velo tomēr lai nu kā, bet jācenšas braukt pa brauktuves nomali. Ir dažādi punkti kur ja tu brauc pa ietvi tad tu esi ne šis ne tas tev jābrauc gājēja ātrumā un ja tu to neesi darijis ja ir kaut kāds incidents bijis ar ceļa šķērsošanu krustojumā tue labāk ir būtu kā "transportalīzzeklim" nevis kā velo uz ietves kas ir "gajēji un velo" Arī uzbraukt var bērnam piem. kas zin kur viņi skrien uz ietvēm neprognozejami bet tu ar savu velo slāj. tāpat ir ar e-skuteriem tagad. manuprāt e-skuteriem nav tik daudz jātrodas uz ietves.

Karma 29.jūnijs 2020 8:49
1 3 Atbildēt

Kas gandrīz nogāž gājēju no kājām, pats tiek nogāzts pēc dažiem metriem!

Kanibaals 28.jūnijs 2020 0:00
3 7 Atbildēt

Gar labo malu ir jābrauc, nav velo vai mocim jāatrodas joslas vidū.

mcskdfmuh 28.jūnijs 2020 0:10
6 3 Atbildēt

Tak redzēji - apbrauca stāvošās mašīnas un tālāk jau atkal bija stāvošās mašīnas. Ņemot to vērā plus ka tuvojās auto no labās, nebija jēgas tuvoties labajai malai.

Un ja velo brauktu gar labo malu, tas muflons nebūtu uztesis virsū velobraucējam?

Kanibaals 29.jūnijs 2020 8:51
1 3 Atbildēt

Nu brauca kā ērtāk un sanāca kā sanāca. Protams velo ir uz galvenā, bet iespējams braukšana pa vidu samulsināja džigitu.

hmhm 29.jūnijs 2020 11:04
6 1 Atbildēt

Ja džigits apmulst, ieraugot galveno ceļu - varbūt tomēr labāk ar taksi, nevis pašam pie stūres? Kas zina, cik cilvēkus tas sabrauks stundas laikā. Gājējam tas arī pateiks - eta tratuar,da?

Kanibaals 29.jūnijs 2020 16:23
1 4 Atbildēt

Džigitiem tak viss atļauts

uupis 28.jūnijs 2020 11:33
8 2 Atbildēt

Nekā nebija - galvenais ceļš ir un paliek galvenais ceļš visā tā platumā.

Pat izbraucot uz vienvirziena ielu no pagalma ir jāskatās abos virzienos, atpakaļgaitu uz tās neviens nav atcēlis.

Fizika 29.jūnijs 2020 9:29
2 0 Atbildēt

Ir galvenais ceļš un ir smadzenes! Reti kurš auto vadītājs turpinās ceļu pa galveno un nebremzēs, ja no blakus teritorijas griezīsies ārā kaut kas lielāks par viņu, piemēram, atkritumu vedējs! Jā, tev ir priekšroka, bet ja izgriež kaut kas liels, kas tevi var saspiest kā blusu, labāk tomēr piebremzēt, nevis mirt ar saucienu - bet man bija taisnība!

Pļurkt 28.jūnijs 2020 12:00
5 3 Atbildēt

... nav mocim jāatrodas joslas vidū...

Kārtējais paša izdomātais "SCN" punkt!!

Kamēr spēsi tikai boksterēt, tikam nekad tos CSN nespēsi sajēgt!

Kanibālam 28.jūnijs 2020 13:01
6 3 Atbildēt

Tad es kā autobraucējs teikšu tā - dauziem autovadītājiem arī nav jābrauc pa vidu starp Valdemāra ielas 2 joslām, itkā viņi būtu uz ceļa vienīgie. Tur var braukt 2 auto blakus, ja viens nav auns un nebrauc pa vidu, bet pa vienu vai otru "malu".

Pļurkt 28.jūnijs 2020 13:47
1 2 Atbildēt

Viņš to nav spējīgs saprast, jo ne tikai nezina CSN (no vārda vispār), bet nespēj apjēgt CSN pamatterminus!

Roosija 29.jūnijs 2020 9:32
3 1 Atbildēt

Tu to savu CSN vari sarullēt un iespraust tur kur saule nekad neiespīd, jo pie mums Lielkrievijā ir Pravila darožnova dvižeņija, nevis CSN.

uupis 28.jūnijs 2020 14:43
0 2 Atbildēt

Cik joslas ir uz Valdemāra ielas?

Kādus gadījumos un kādās vietās jāturas pēc iespējas tuvāk labajai malai. Pārlasiet CSN un tad pastāstiet mums.

Pļurkt 28.jūnijs 2020 18:22
0 0 Atbildēt
Vernons 29.jūnijs 2020 8:56
3 0 Atbildēt

Oficiāli pa vienai joslai katrā virzienā!

Kanibaals 29.jūnijs 2020 8:57
1 5 Atbildēt

Joslas tur ir divas katrā vitzienā. Un braucot taisni, ja nav citu norāžu, jāturas pie labās malas vienmēr, izņemot apbraukšanu, apsteigšanu vai apdzīšanu.

Vernons 29.jūnijs 2020 9:00
2 0 Atbildēt

Nav gan!

Pļurkt 29.jūnijs 2020 10:22
3 1 Atbildēt

Aizej pie okulista!!

Oficiāli, jeb sazīmētās joslas tur ir pa vienai katrā virzienā, jo divās nav iespējams savietoties 2 trolejbusiem!!

BET vieglās tur var braukt 2 blakus katrā virzienā, un moči kaut 4 blakus katrā virzienā!

Kanibaals 29.jūnijs 2020 16:25
0 0 Atbildēt

Izlasi CSN pirms murgo. Kādi vēl trolejbusi nosaka joslu skaitu. Un moči viena ātrumā tur blakus braukt nedrīkst.

Pļurkt 29.jūnijs 2020 18:35
0 0 Atbildēt

Da vienkārši aizveries, mūjābeli!!!!! Tavas boksterēt prasmes es jau esmu pārbaudījis - neko tu nejēdz, un no izboksterētā nespēj sajēgt!!

=============

Mācies lasīt ākst!!

Kanibaals 30.jūnijs 2020 8:37
0 0 Atbildēt

Dislektiķi atšujies pirms neesi CSN ievadu izlasījis.

Pļurkt 30.jūnijs 2020 9:32
0 0 Atbildēt

Da vienkārši aizveries, mūjābeli!!!!! Tavas boksterēt prasmes es jau esmu pārbaudījis - neko tu nejēdz, un no izboksterētā nespēj sajēgt!!

=============

Mācies lasīt ākst!!

Kanibaals 29.jūnijs 2020 8:48
2 1 Atbildēt

CSN un papildus Vīnes konvencijā skaidri ir rakstīts, ka ir jāturas pie braukšanas virzienam atbilstošās malas. Kas tur ko vēl filozofēt. Moči un velo nenosaka joslu skaitu.

Pļurkt 29.jūnijs 2020 10:19
1 2 Atbildēt

Nevis piesauc Vīnes konvencijas, bet vienu reizi savā mūžā tā nopietni iemācies pamatjēdzienus tajos CSN!!

---------------

Likums nosaka joslas platumu (vai TRANSPORTLĪDZEKĻU vadītāji, ja joslu apzīmējumu nav)!

Likums nenosaka cik transportlīdzekļu drīkst savietoties joslā! Ir jāievēro DROŠS intervāls (tikai un vienīgi).

--------------

Boksterēšanas prasmes ir krietni par vājām lai kaut ko apjēgtu 2 - 3 teikumu ietvaros!!!

Kanibaals 29.jūnijs 2020 16:31
1 0 Atbildēt

Paboksterē kamēr pielec. Ne trolejbuss ne mocis nav automobiļi.

2.7. braukšanas josla – jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Pļurkt 29.jūnijs 2020 18:37
0 0 Atbildēt

Da vienkārši aizveries, mūjābeli!!!!! Tavas boksterēt prasmes es jau esmu pārbaudījis - neko tu nejēdz, un no izboksterētā nespēj sajēgt!!

=============

Mācies lasīt ākst!!

Rr19 29.jūnijs 2020 23:03
0 0 Atbildēt

Cik skaitās joslas platums ar visiem intervāliem?

Pļurkt 30.jūnijs 2020 7:51
0 1 Atbildēt

Nopērc attiecīgos būvnormatīvus (kas arī ir likums!!!) un apskaties cik cm kādas kategorijas ceļam vai ielai ir!

Kanibaals 30.jūnijs 2020 8:36
0 0 Atbildēt

Pļurkt nemāk un nemāk 1+1 salikt lai sanāktu divi vis ar karotīti kā bebītim jāiebaro.

CSN 83. pantu izboksterē dislektiķi un saliec to kopā ar terminu josla un automobiļi. Glups, kas glups.

Pļurkt 30.jūnijs 2020 9:34
0 0 Atbildēt

Da vienkārši aizveries, mūjābeli!!!!! Tavas boksterēt prasmes es jau esmu pārbaudījis - neko tu nejēdz, un no izboksterētā nespēj sajēgt!!

=============

Mācies lasīt ākst!!

Kanibaals 30.jūnijs 2020 18:22
0 0 Atbildēt

Nopērc attiecīgos būvnormatīvus (kas arī ir likums!!!) un apskaties cik cm kādas kategorijas ceļam vai ielai ir!

Oficiāli, jeb sazīmētās joslas tur ir pa vienai katrā virzienā, jo divās nav iespējams savietoties 2 trolejbusiem!!

Likums nenosaka cik transportlīdzekļu drīkst savietoties joslā! Ir jāievēro DROŠS intervāls (tikai un vienīgi).

========

Jābūt galīgam Pļurkt, lai apgalvotu divas pretrunīgas lietas vienlaicīgi. Joslas platumu cik savietoties nenosakot, bet tomēr tas esot noteikts trolejbusa platumā

Klau pēc taviem CSN krustojums un krustošanās vieta arī ir viens vai divi termini?

Pļurkt 30.jūnijs 2020 20:49
0 0 Atbildēt

Tu esi krietni vien stulbāks par Vernonu un 650-to!!!

Ne tikai PILNĪGI neko nesajēdz no CSN, bet negribi sajēgt!!

---------------

Pēc šitiem vājprāta komentāriem, normāli būtu, ja tev atņmem vadītāja apliecību, BEZ TIESĪBĀM JEBKAD TO ATGŪT!!!!

===================

Stulbenis kas stulbenis!

Pļurkt 30.jūnijs 2020 20:37
0 0 Atbildēt

Da vienkārši aizveries, mūjābeli!!!!! Tavas boksterēt prasmes es jau esmu pārbaudījis - neko tu nejēdz, un no izboksterētā nespēj sajēgt!!

=============

Mācies lasīt ākst!!

Tu taču esi vienkārši stulbs!!! Līdz šim vēl to nezināji???

Sajēga tev nav ne no kā!! Ne no CSN, ne no Latvijas JEBKĀDAS likumdošanas! Naturāls idiots!

Kanibaals 1.jūlijs 2020 12:56
0 0 Atbildēt

Tu taču nespēj neko no saviem apgalvojumiem pierādīt tukšpļūti. Parasti tā arī ir ar lielākiem bļāvējiem, stūrgalvīgs un paštaisns, bet beigās izrādās nav taisnība. Jūrists atradies, kurš nezināja pat ka starp joslām braukt aizliegts, jo ar LAPK nav iepazinies, parodija.

mssk 28.jūnijs 2020 10:27
5 0 Atbildēt

[strike]Velosipēdists saskrienas ar automašīnu, kas izbrauc no sānielas.[/strike] Auto vadītājs nešauboties uzbrauc velosipēdistam.

Vernons 28.jūnijs 2020 10:36
2 2 Atbildēt

Es tādus auto apbraucu gar aizmuguri! Elementāri vienkārši.

uupis 28.jūnijs 2020 11:29
5 2 Atbildēt

Neesmu redzējis Vernonu uz velo.

Vernons 28.jūnijs 2020 11:34
1 2 Atbildēt

Mārupe, Arkādija parks ideālas vietas ar velo pamīties!

eh.... 28.jūnijs 2020 12:46
3 1 Atbildēt

Arkādijas parks! Vai arī, ja negribi parku, tad Arkādija ir vieta, kur ar savu velo tu vari patramdīt gājējus. Nu, bet tu jau pa ielu nebrauc, tu drīksti ar velo pa parka celiņiem, cik nu trīsriteni var uzmīt.

uupis 28.jūnijs 2020 14:46
7 2 Atbildēt

Tātad pašam bail ievērot CSN un pārvietoties pa brauktuvi ar velo kā to prasa noteikumi.

Vernons 29.jūnijs 2020 9:00
2 3 Atbildēt

Tu gribu būt gudrs, bet spried par velobraukšanu no auto vadītāja pozīcijas! Uzkāp uz vello un izbaudi Mārupi! Tur ne tikai dzīvojamā zona, bet arī vello celiņš gar Mārupīti. Vēlu veiksmi!

Vernons 28.jūnijs 2020 16:11
1 0 Atbildēt

Vai Rīgā ir velo celini?

Nē, nav 28.jūnijs 2020 16:56
7 0 Atbildēt

Rīgā nav veloceliņu. Ietve, kas sadalīta ar uzkrāsotu strīpu, ir tikpat veloceliņš kā LV ceļi - autostrādes.

Latvietis 28.jūnijs 2020 16:57
2 0 Atbildēt

Žēll ka Hitlers zaudēja karā, vismaz viņš jau tad zināja ka šitos visus vajag izmest miskastē. Tik problēmas.

Krotow 28.jūnijs 2020 17:48
1 2 Atbildēt

Uzmanīgi ar vēlmēm. Tajā gadījumā tavus senčus aiz Urāliem nosūtītu jau nevis komunisti bet nacisti. Jo prāta izmantot Centrāleiropas un Austrumeiropas valstis kā sabiedrotos vienas ūsas nēsātājam pietrūka.

Andrejs 28.jūnijs 2020 20:19
3 4 Atbildēt

Vieglprātība var būt bistama

Ritenbraucējs vispār bez smadzeņu radījums,šoferis..........

Kanibaals 29.jūnijs 2020 8:59
4 3 Atbildēt

Video sākumā riteņbraucējs jai skaidri parāda, ka grib uzprasīties uz nepatikšanām. Apbraucot gājēju speciāli manevrēja tā, ka varēja beigties ar sadursmi ja tas sabītos un palektos atpakaļ.

Vernons 29.jūnijs 2020 9:02
3 3 Atbildēt

Tev taisnība!

kā vajadzēja? 29.jūnijs 2020 11:13
6 3 Atbildēt

Apbraukt gājēju pa kreiso pusi, iebraucot blakus joslā? Ja tur brauca auto? Labā josla vismaz bija brīva.

Un gājējs, kurš šķēro 4 joslu ielu kā briedis, ir galīgi ņepričom, vainīgs ir tieši velobraucējs kurš joslā atrodas likumīgi un saskaņā ar noteikumiem?

Kanibaals 29.jūnijs 2020 16:34
3 5 Atbildēt

Gājējs ir mazāk aizsargāts. Apbraukt vajadzēja lēnāk un ne kā briedim, te acīmredzami provocēja braucot taisni virsū.

tā tā 29.jūnijs 2020 16:57
6 3 Atbildēt

Tevi nemulsina fakts, ka gājējs rupji pārkāpa CSN, šķērsojot 4joslu ceļu ārpus atļautās šķērsošanas vietas? Nu skaidrs, tagad ir saprotams kāpēc pēc taviem ieskatiem kaukāzietim ar pirktajām tiesībām ir taisnība - acīmredzot, arī tu uz ceļa vadies pēc sava ego norādēm, nevis CSN. Paldies, ar tevi diskusija tiek slēgta - nevar par CSN runāt ar tiem, kas tos nezin vai ignorē.

Kanibaals 30.jūnijs 2020 8:30
0 0 Atbildēt

Tas ka kāds atrodas kur tam nav jābūt nedod tiesības braukt to nost. Neklausi Vernonu tas ar vienu kāju jau cietumā.

Vernons 30.jūnijs 2020 21:22
0 1 Atbildēt

Nobraucams! Nāves sods uz vietas! CSN 18. punkts. CSL 19. pants "Pienākumi un tiesības"!

Vermons 30.jūnijs 2020 10:50
2 0 Atbildēt

Velobraucējs ļoti pareii dara - nebrauc kreisajā joslā, bet apbrauc gājēju, nebraucot tam virsū. Ja gājējs nestāvētu tik tuvu stāvošajam auto, tad starp viņu un velobraucēju būtu vairāk vietas. Neviens velobraucējs nebrauc virsū cilvēkam, jo pašam sekas ir lidojums pāri stūrei. Ejot pāri ielai kur pagadās, gājējam ir jābūt ekstra uzmanīgam, lai netraucētu pārējiem satiksmes dalībniekiem.

Jānis 26.septembris 2020 0:48
0 0 Atbildēt

Vispār jau nogriežoties un uzbraucot no kurstojuma un gavenās ielas jāpalaiž ir pa taisni braucošais un tas viss viens kas tas ir velo vai auto vai moto. UN jā tas armēnis ir 100% vanīgs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti