Pirmdien, 2.novembrī, sasaukta Satiksmes un transporta lietu komitejas sēde, kurā deputāti spriedīs par iespējamiem risinājumiem veloinfrastruktūras attīstībai Aleksandra Čaka ielā, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.
Čaka iela ir viena no noslogotākajām transporta maģistrālēm Rīgas centrā, kurā automašīnas un sabiedriskais transports līdz šim ir pārvietojušies divās joslās katrā virzienā, un arī tad "pīķa stundās" ielā veidojās lieli satiksmessastrēgumi. Rekomendējoša velojosla pašlaik ir izveidota Čaka ielai paralēlajā Kr.Barona ielā.
Satiksmes departaments ir sagatavojis vairākus eksperimentālus risinājumus Marijas un Aleksandra Čaka ielā, paredzot pagaidu velojoslas abās brauktuves pusēs.
Ir izstrādāti divi risinājumi, kā veidot velojoslas regulētos krustojumos - viens, kad velojoslas "stop" līnija pirms krustojuma tiek izvirzīta uz priekšu, vai otrs, kad velojosla pirms krustojuma tiek pārtraukta, lai autovadītāji, nogriežoties pa labi, iebrauktu velojoslā.
Tostarp tiek piedāvāts arī risinājums, ka Marijas un Aleksandra Čaka ielā netiek veidota veloinfrastruktūra, saglabājot esošo situāciju - esošo joslu skaitu un maģistrālā veloinfrastruktūra tiek veidota Krišjāņa Barona ielā.
Piedāvātie varianti būs eksperimentāli un tikai pagaidu risinājums, lai pavasarī varētu izanalizēt transporta plūsmas rezultātus, iespējamos ceļu satiksmes negadījumus un pieņemt galīgo lēmumu, sola pašvaldība.
Lai lemtu par šo jautājumu, uz sēdi aicināti gan "Rīgas satiksmes" pārstāvji, gan apvienības "Pilsēta cilvēkiem" pārstāvji, gan arī Ceļu satiksmes drošības direkcijas pārstāvji, kuri ir veikuši Čaka ielas satiksmes auditu.
Komitejas sēde notiks klātienē, bet epidemioloģiskās drošības dēļ būs ierobežojumi apmeklētājiem. Sēdes norise tiks translēta mājaslapā "riga.lv".
Nu konkreti duraki, iela kurai ir tieši tikpat krustojumu cik Barona ielai ... šo piektdien pa Barona at kajminamo skrejriteni Barona.iela visa garuma braucu - sarkainais ir kaitinošs pat arbverki kurs tos 20 km/h nesasniedz ... ( kopumā nobrauci no Dominas līdz Iļģuciemam, un kaitinošs ir tieši tas Barona ielas "risinājums" ar biežu stāšanos !
ko tu piedāvā, izņemot braukšanu gar dzelzceļu?
redz, ja man no Vērmaņdārza jātiek llīdz VEFam, kamēr aizbraukšu līdz dzelceļam, tikmēr jau būši pie Bērnu pasaules.
Barona iela paliek kur bijusi, nahren vajag vel vienu tiesi tadu pašu ? Es tak.nesaku ka Barona vajag aizklapēt,bet saku ka nevajag ielu kas būs 1:1 ar Baroneni tikai.kādus 100-200 metrus tālāk, tip lisapedistiem uz Baronielas vietas par maz - kaut kā neesmu pamanijis jo mani kaitina tikai biežums ar kadu uz tas ielas nakas stāties ?!?
ir ienācis prātā - daudzi nemaz neminās pa pilsētu, jo ir dzirdējuši ka kolēģis vai drauga draugs ir notriekts, slimnīca, ģipsis, nepazīst tuviniekus. Cilvēks nospļaujas un turpina braukt ar tramvaju vai auto. Būtu iespējas braukt pa velojoslām - daudziem tas varētu būt trigeris.
Vasarā Baronielā ir daudz minēju, tagad mazāk. Nezinu, kāpēc daudzi pie 8C un mitra asfalta nebrauc ar velo, nekas jau nemainās, tikai var aizbraukt nesasvīstot. Jā, kad visu dienu līst stiprāk par smidzināšanu, vajag piemērotu apģērbu lai neizmirktu. Nu, izlaid to vienu dienu, brauc nākamajā.
Tas ir tādas mulķības ka nu tikai, ja kāds grib braukt tad viņš brauc viss pārējais ir tukša diršana. Ja gribu tad braucu no savas Mārupe (praktiski jau Jaunmārupes) ar 'kājminamu" skrejriteni līdz Dominai un vēl drusku. Tā ka šito bulšitu ka brauktu tad ja būtu kaut kas - to nu tu stāsti lohiem kas tam tucēs ...
P.S. šogad to skrejriteņa joku sporta pec esmu izpildījis vismaz reizes 6, tas tā pārmaiņus no velosipeda ...
kāpēc man braukt pa Barona bruģi, ja uz Čaka ielas būs ideāls asfalts? Un kāpēc man mest līkumu gar dzelzceļu, ja no centra pa Barona vai "Caka līdz Dominai būs ātrāk kā gar dzelzceļu?
Pareizi - pa Barona vai Čaka, kāpēc tev vajag abas ??? Ja no Pārdaugavas tad salu tilts šobrīd ir perfekti braucams un tad iekša pa Lāčplēsenei paralēlām ielām būtu ideāli un tālāk pa jebkuru no dzelceļa pusēm, vai ari līdz Barona ielai utml., un tiem pāris kam Čaka iela būs izdevīgāka ( kā dažos gadījumos man - nekas neaizliedz braukt pa parastu brauktuvi kopā ar auto ... ko arī mēdzu darīt )
Čaka iela cik redzu mēdz būt noslogota pārsvarā ar ēdienu piegādātājiem, citus braucējus tur praktiski neredz, tātad Barona iela ir vairāk kā OK, un pietiekama.