Rīgas domē domā par velojoslu izveidi Čaka ielā 45

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 31.oktobris 2020 13:26

Pirmdien, 2.novembrī, sasaukta Satiksmes un transporta lietu komitejas sēde, kurā deputāti spriedīs par iespējamiem risinājumiem veloinfrastruktūras attīstībai Aleksandra Čaka ielā, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.

Čaka iela ir viena no noslogotākajām transporta maģistrālēm Rīgas centrā, kurā automašīnas un sabiedriskais transports līdz šim ir pārvietojušies divās joslās katrā virzienā, un arī tad "pīķa stundās" ielā veidojās lieli satiksmessastrēgumi. Rekomendējoša velojosla pašlaik ir izveidota Čaka ielai paralēlajā Kr.Barona ielā.

Satiksmes departaments ir sagatavojis vairākus eksperimentālus risinājumus Marijas un Aleksandra Čaka ielā, paredzot pagaidu velojoslas abās brauktuves pusēs.

Ir izstrādāti divi risinājumi, kā veidot velojoslas regulētos krustojumos - viens, kad velojoslas "stop" līnija pirms krustojuma tiek izvirzīta uz priekšu, vai otrs, kad velojosla pirms krustojuma tiek pārtraukta, lai autovadītāji, nogriežoties pa labi, iebrauktu velojoslā.

Tostarp tiek piedāvāts arī risinājums, ka Marijas un Aleksandra Čaka ielā netiek veidota veloinfrastruktūra, saglabājot esošo situāciju - esošo joslu skaitu un maģistrālā veloinfrastruktūra tiek veidota Krišjāņa Barona ielā.

Piedāvātie varianti būs eksperimentāli un tikai pagaidu risinājums, lai pavasarī varētu izanalizēt transporta plūsmas rezultātus, iespējamos ceļu satiksmes negadījumus un pieņemt galīgo lēmumu, sola pašvaldība.

Lai lemtu par šo jautājumu, uz sēdi aicināti gan "Rīgas satiksmes" pārstāvji, gan apvienības "Pilsēta cilvēkiem" pārstāvji, gan arī Ceļu satiksmes drošības direkcijas pārstāvji, kuri ir veikuši Čaka ielas satiksmes auditu.

Komitejas sēde notiks klātienē, bet epidemioloģiskās drošības dēļ būs ierobežojumi apmeklētājiem. Sēdes norise tiks translēta mājaslapā "riga.lv".
 

 
Visi komentāri
 
WALA 31.oktobris 2020 18:29
4 1 Atbildēt

Nu konkreti duraki, iela kurai ir tieši tikpat krustojumu cik Barona ielai ... šo piektdien pa Barona at kajminamo skrejriteni Barona.iela visa garuma braucu - sarkainais ir kaitinošs pat arbverki kurs tos 20 km/h nesasniedz ... ( kopumā nobrauci no Dominas līdz Iļģuciemam, un kaitinošs ir tieši tas Barona ielas "risinājums" ar biežu stāšanos !

un 31.oktobris 2020 19:55
0 1 Atbildēt

ko tu piedāvā, izņemot braukšanu gar dzelzceļu?

redz, ja man no Vērmaņdārza jātiek llīdz VEFam, kamēr aizbraukšu līdz dzelceļam, tikmēr jau būši pie Bērnu pasaules.

WALA 1.novembris 2020 0:15
3 1 Atbildēt

Barona iela paliek kur bijusi, nahren vajag vel vienu tiesi tadu pašu ? Es tak.nesaku ka Barona vajag aizklapēt,bet saku ka nevajag ielu kas būs 1:1 ar Baroneni tikai.kādus 100-200 metrus tālāk, tip lisapedistiem uz Baronielas vietas par maz - kaut kā neesmu pamanijis jo mani kaitina tikai biežums ar kadu uz tas ielas nakas stāties ?!?

arī 1.novembris 2020 9:12
1 2 Atbildēt

ir ienācis prātā - daudzi nemaz neminās pa pilsētu, jo ir dzirdējuši ka kolēģis vai drauga draugs ir notriekts, slimnīca, ģipsis, nepazīst tuviniekus. Cilvēks nospļaujas un turpina braukt ar tramvaju vai auto. Būtu iespējas braukt pa velojoslām - daudziem tas varētu būt trigeris.

Vasarā Baronielā ir daudz minēju, tagad mazāk. Nezinu, kāpēc daudzi pie 8C un mitra asfalta nebrauc ar velo, nekas jau nemainās, tikai var aizbraukt nesasvīstot. Jā, kad visu dienu līst stiprāk par smidzināšanu, vajag piemērotu apģērbu lai neizmirktu. Nu, izlaid to vienu dienu, brauc nākamajā.

WALA 1.novembris 2020 19:09
2 1 Atbildēt

Tas ir tādas mulķības ka nu tikai, ja kāds grib braukt tad viņš brauc viss pārējais ir tukša diršana. Ja gribu tad braucu no savas Mārupe (praktiski jau Jaunmārupes) ar 'kājminamu" skrejriteni līdz Dominai un vēl drusku. Tā ka šito bulšitu ka brauktu tad ja būtu kaut kas - to nu tu stāsti lohiem kas tam tucēs ...

P.S. šogad to skrejriteņa joku sporta pec esmu izpildījis vismaz reizes 6, tas tā pārmaiņus no velosipeda ...

pasaki 1.novembris 2020 21:00
1 0 Atbildēt

kāpēc man braukt pa Barona bruģi, ja uz Čaka ielas būs ideāls asfalts? Un kāpēc man mest līkumu gar dzelzceļu, ja no centra pa Barona vai "Caka līdz Dominai būs ātrāk kā gar dzelzceļu?

WALA 2.novembris 2020 9:38
2 0 Atbildēt

Pareizi - pa Barona vai Čaka, kāpēc tev vajag abas ??? Ja no Pārdaugavas tad salu tilts šobrīd ir perfekti braucams un tad iekša pa Lāčplēsenei paralēlām ielām būtu ideāli un tālāk pa jebkuru no dzelceļa pusēm, vai ari līdz Barona ielai utml., un tiem pāris kam Čaka iela būs izdevīgāka ( kā dažos gadījumos man - nekas neaizliedz braukt pa parastu brauktuvi kopā ar auto ... ko arī mēdzu darīt )

Čaka iela cik redzu mēdz būt noslogota pārsvarā ar ēdienu piegādātājiem, citus braucējus tur praktiski neredz, tātad Barona iela ir vairāk kā OK, un pietiekama.

anoagask 31.oktobris 2020 23:04
3 0 Atbildēt

Eksperimentatori - ja velojoslas, tad sabiedriskais stāvēs korķī kopā ar auto.

Es domāju par 3 joslām, vidējā maiņvirzienu, A josla no rīta uz centru, pēcpusdienā no centra

Velomaģistrāle pa barona ielu

nianse 31.oktobris 2020 23:40
1 0 Atbildēt

Kratīties pa bruģi ir tā sev braukšana. Bruģis ir labs kā dekoratīvs elements, bet ne uz ielām pa kurām brauc auto vai velo. Kam gribas braukt pa bruģi, var maukt pa Francijas lauku ceļiem.

Svaigi asfaltēta josla savāktu 80% no velobraucējiem. Protams, luksofori paliek, bet maucot fiksāk, var iekļauties.

WALA 1.novembris 2020 0:26
4 1 Atbildēt

Nu es teiktu sākam runat absolūtos skaitļos, nevis procentos, jo man braucot ar velo ir sajūta ka to velobraucēju ir tik maz, ka nez vai pat visi reizē braucot to Barona ielu diži spētu noslogot.

Teiksim tā sava brauciena laika sastopu kādus 20 fiezgan regulari manamus braucējus, parējie, ta ir te nav. Skaidrs ka daļu nemaz nesatieku, ja braucam vienā virzienā, bet nu tomēr gribētos objektīvu skatijumu uz šīm liet, ka nav tā ka mērkaķošanas ir dēļ 1,5 velobraucejiem stundā !!!

imzz 1.novembris 2020 10:35
2 0 Atbildēt

Teiksim tā sava brauciena laika sastopu kādus 20 fiezgan regulari manamus braucējus, -

Nu, pareizi ! Pilsēta cilvēkiem ! Un tu tos cilvēkus redzēji.

( Kā čukčam, atgriežoties no Maskavas un sakot, ka viņš beidzot saprotot lozungu "Viss cilvēkam, viss cilvēka labā", jo beidzot eso TO cilvēku redzējis ;)

WALA 1.novembris 2020 18:55
1 0 Atbildēt

Lābs, bet pilsēta cilvēkiem ir baigi plašs jēdziens, atbilstoši kuram no Rīgas būtu jaizmet osta, kravas un vilcieni jeb viss tas kādēļ Riga vispār ir vēsturiski ir izveidojusies !

Palaidniex 2.novembris 2020 9:17
8 0 Atbildēt

Tā tendenciozo sava un vienīgā neapšaubāmi "pareizā" viedokļa stūmēji - Pilsēta (atsevišķiem) cilvēkiem, lielākoties atvilkās uz Rīgu no provinces.

Atnāca uz metropoli - vietu, kura, kā pareizi atzīmēts tāda izauga dēļ rūpnīcām, ostas, tirdzniecības, izklaidēm, dēļ trokšņā un dēļ tā, ka tā nekad neguļ - proti dēļ tā, ko paši tagad cīīgi grib aizliegt, jo lūk Brīvības ielā lakstīgailis krūmā nedzied, kā tas ir bijais mājās - provinces klusumā, no kurienes tie hipsteri paši nākuši.

Lielākā daļa to "umņiku", strādā darbu, kuru var veikt no jebkurienes, ka tik ir internets. Nu kas tiem traucēt turpināt mitināties savā viensētā, dobelē, ludzā vai kandavā - tur irviss tas, ko tie grib iespiest Rīģā un nav nekā no tā, ko no rīgas grib izskaust... Šito es nekādi nesaprotu!

Kāda mārrutka pēc jārestartē Rīga atbilstoši provinces labuma mērauklai? Lai dodās restartēt "laukus"!

iJuris 1.novembris 2020 10:06
4 1 Atbildēt

Kādēļ nav uzaicināti visi auto vadītāji? Vienā skaistā csdd vadītā balsojumā uzreiz saprastu kādu ielu vēlas biežākie tās lietotāji.

Jau labu laiciņu par tālu tas viss aizgājis, nav mums to braucēju tik daudz. Pašlaik attiecība izskatās apm 1 pret 100 vai vairāk auto.

Kādēļ jāveido eksperimets dzīvē, ja lētāk ir to modelēt?

Ceļu satiksmes drošības direkcijas pārstāvji, kuri ir veikuši Čaka ielas satiksmes auditu.

par šo varētu vairāk, kur ir audita rezultāti un kāds bija audita mēŗkis.

Un kopš kura laika pilsēta cilvēkiem ir kāds oficiālais pārstāvis? Es arī vēlos tur būt, gan jau autoskolas arī, taksometru pakalpojuma sniedzēji, piegādes un transporta uzņēmumi, iespējams kāds profesors, kurš saprot kaut ko vair;ak, nekā velo glābs pasauli....

Tiešām vēlas panākt autovadītāju protestus.

iVelo 1.novembris 2020 10:42
6 3 Atbildēt

Neminās pa Čaka tāpēc, ka tā ir šausmīgā stāvoklī. Tiklīdz nomainīs asfaltu, tā pa to mīsies. Un ja būs velojosla - tas arī daudzus motivēs.

Nekas jau netraucē uztaisīt pagaidu joslas un ja pusgada laikā nesalasīsies gana daudz minēju, nu ko, lai ņem nost. Tie nedaudzie kas būs, varēs braukt kā līdz šim - pa regulāro satiksmes joslu.

iJuris 2.novembris 2020 8:53
6 1 Atbildēt

Pēc šīs paša spriešanas veida, nebrauc ar velosipēdu, jo nav ērti izdevīgi un pietiekami ērti.

Dīvainie velosipēdu supermili nesaprot, ka bieži ar auto sākumā brauc vairāki cilvēki un beigās paliek tikai viens pārējie jau izkāpuši.

Vai arī cilvēkam ikdienas maršruts nav 5km, vai dienas laikā vairākas reizes jāveic šis maršruts, vai varbūt bagāžniekā ir lieli vai smagi instrumenti, varbūt viņam nepatīk braukt ar velo. Iespēju ir daudz, bet dažiem šķiet, kā ir tikai tā, kā viņi iedomājas.

Pats dīvainakais ir tas, ka par visu varu lien pilsētas centrā, nu dzīvo Mangaļsalā, tur svaigaks gaiss, vai brauc uz laukiem, un dzīvo ar savu velo meža vidū, gan svaigi gan veselīgi. Bet nē, gribas taču visam pa vidu, tāds kā mazvērtības sindroms.

Un nav nekādas sajegas par to, kā veidojās lielās pilsētas, kas ir to sākumā un pamatā.

Palaidniex 2.novembris 2020 9:33
3 1 Atbildēt

WALA pareizi norādīja - visi, kuri gribēja un/vai ir spiesti braukt ar velo - to jau sen dara. Pēdējie, pie pirmās izdevības, sāktu izmantot citu transportu.

Kā tieši dažādu ielu velojoslizēšana palīzēs uzsākt velogaitas, piemēram, velojosla Brīvības ielā diži palīdzēs Pļavinieku piecstāvenes iedzīvotājai? Velojosla Čakenē atvieglos Imantas piecstāvenes iemītnieka ikdienu?

Ne jau velojoslas būs lielākais veicinātājs pārsēsties uz velo, bet nedrošā un apgrūtinājumu pilnā veloglabāšanas atrisināšana, pie darba, pie mājas, pie dāziņa, pie veikala, pie skolas. Ierobežotā kapacitāte ar to kaut ko atvest/aizvest. Pirmkārt - nav to kur likt, otrkārt - ja arī ir - nav garantija,s ka nenosper. Glabāt kāpņutelpā? Apgrūtinot un sašaurinot jau tā ne visai platās kāpnes vai kāpņu laukumiņus? Stiept pa trepēm uz 4. stāvu un rast vietu 35 m2 divistabniekā - tas ne tuvu nav katra pilsoņa ārpus "Pilsēta (atsevišķiem) cilvēkiem" piekritēju rindām.

Iedomājaties kā izskatītos kāpņutelpa parastā piecstāvenē ar 4 dzīvokļiem katrā stāvā, ja tur būtu kaut pa vienam velo uz dzīvokli? 20 (!!!) velosipēdi izmētāti pa dažādiem stāviem. FOOORŠI! Un kā diez izskatīos, teiksim Evolution gaming ēkai vai FinMin ēkai blakus ietve, ja tur kaut puse ierastos uz darbu ar velo...?

Un tad par vēlmi braukt drusku vēsākā laikā, lietū, vai vēl labāk - ziemā!

Esmu sabijis ļoti daudzās un dažādās pasaules pilsētās, kuru klimats ir nesalīdzināmi piemērotāks ne tikai sezonālai, bet arī visa gada velobraukšanai. Viss potenciāls tā darīt! Un? NE SŪDA TUR NAV VELOPARADĪZE! Laikam tomēr ir iemesli, kurus nesaprot tirliņi no "Pilsēta (atsevišķiem) cilvēkiem - kāpēc tik maz ir to gribētāju. Un nespēj pieņemt domu, ka tuvākajā laikā veloparadīzes te nebūš.

Nav ne sakārtotu Park&Ride, nav atrisināta maģistrālā kustība, kas būtiski spētu uzlabot arī sabtransporta pārklājumu un ātrumu, ne pašu cilvēku iegribu dēļ darbs, mājas un dažādas vajadzīgas lietas nav pieejamos attālumos. Vēl kāds novērojums - visās veloparadīzēs, kas ir ~Rīgas izmērā ir metro vai vismaz centrā ir pazemes tramvajs. To mēs savas dzīves laikā neieraudzīšim kā savas ausis. Nav pamata ticēt šādiem brīnumiem. Mēs pat iekšējo maģistrālo apli, kas ļautu ātrāk, un tāpēc primāri tiktu izvēlēts braukšanai, centra apbraukšanai, aizbaukt no viena mikrorajoa uz otru nespējam pabeigt. Tāds, starp citu, ir arī, atšķirība no Rīgas, ir visās veloparadīzēs.

vai 2.novembris 2020 9:39
0 2 Atbildēt

tu runā par Briseli vai kurām tieši pilsētām, kur nav veloparadīze?

P.S. Auto arī mēdz zagt, vai tāpēc tos neizmanto un neatstāj uz ielas?

Palaidniex 2.novembris 2020 9:49
4 1 Atbildēt

Velofanāts? No pilsētas (atsevišķiem) cilvēkiem dievinātāju rindām? Tas, kam ir tikai savs un nepareizie viedokļi?

Man ir jēga ko tev teikt?

Brisele ne tuvu nav vienīgā pilsēta, pilsētu Eiropā ir simtiem, un tikai krietni mazā daļā no tām ir veloparadīze. Protams, protams ir atsevišķi izņēmumi, VIENAS pilsētas izskatā Somijas ziemeļos, bet tur ir garš un VISU PAŠU IEDZĪVOTĀJU vēlmes realizēts stāsts. Interesanti, kāpēc citas Somijas pilsētas tam piemēram, nezkāpēc, neseko.

Tā kā - pasēdi un padomā.

HE 3.novembris 2020 6:32
2 0 Atbildēt

Aizmirsti par velo glabāšanu daudzstāvenes kāpņu telpā. Pirmkārt to NEPIEĻAUJ ugunsdrošības noteikumi.Glabā velo savā dzīvoklī, vai uz ielas pie staba

auto 1.novembris 2020 10:47
3 3 Atbildēt

Un kur teikts, ka pilsētas ielas jāizmanto braukšanai ar pilnizmēra auto? Tie ir milzīgi! Reku, nupat ielika rakstu par Triggo - ja 80% ielu tiktu marķētas šādu gabarītu auto, ielu caurlaidība daudzkārt uzlabotos, 3 joslas 2 vietā. Atlikušos 20% ielu atstāt lielajiem auto, lai pa vienu maršrutu var izbraukt cauri Rīgai. Gribi drillēt pa Rigu - brauc ar mazo pilsētas kulbvāģi vai velo. Gribi sēdēt lielaja auto - paciet neērtības. Prakse rāda, ka lielajiem auto nav vietas pilsētās, tiklīdz ir gana daudz šo auto.

Palaidniex 2.novembris 2020 9:35
3 1 Atbildēt

Tad, kad tu ikdienā pamēģināsi ar kpo tādu atbraukt uz Rīgu no Canikavas, Upesciema, Stopiņiem, Ķekavas, Priedaines - tad nāks apjausma, kāpēc cilvēki nebrauc a tiem mikroauto.

WALA 1.novembris 2020 19:03
1 0 Atbildēt

Ko jūs tā ņemas, tā Rīga jau sen ir ellīgi tuksa un būs vel tukšāka, tatad kuram cilvēkam tā pilseta īsti būs ?

dubis 2.novembris 2020 9:27
4 0 Atbildēt

Savulaik, pirms 4-5 gadiem izmantoju Čakeni braucot ar velosipēdu no Teikas uz centru. Liekas, ka tad vēl Barona iela nebija sataisīta tāda kā ir tagad. Daudz citu velosipēdistu tajā laikā nebija, iela jau tad bija bedraina un bija jāizvairās no iekritušām gūlijām. Bet fakts, ka tur vajadzētu velojoslu, nezinu, manuprāt, neiztur kritiku, nu nevar katru maģistrālo ielu nokraut ar velojoslām, jo pēc būtības velo tur tāpat braukt var. Jā mašīnas ir tuvu, pats lādējos, ka maitas piespiežas pie paša borta tā ka jāapsteidz vai nu pa kreiso pusi vai trotuāru.

Bija kaut kur tā vizualizācijas bildīte, kur iela zaļa tukša un pāris velosipēdi. Realitātē būs divas vienmēr pilnas joslas ar mašīnām, divas tukšas joslas velosipēdiem un trotuārs par kura piepildītību grūti prognozēt.

Palaidniex 2.novembris 2020 9:35
1 0 Atbildēt

Bingo!

jep 2.novembris 2020 10:03
1 0 Atbildēt

Josla vajadzīga tikai lai sāktu braukt kundzītes, tas fakts ka pārējie var braukt tāpat. Tikai tad uz ķiveres kameru un ar kadriem, kur kāds šumahers spiežas virsū vai apdzen un uzreiz nogriež ceļu - uz policiju, iesniegums un lai saņem punktus vai ko tur dod par "agresīvu braukšanu".

Palaidniex 2.novembris 2020 10:07
1 1 Atbildēt

Pastāsti vairāk par kundzīti, kas dzīvo purčika piecstāvenes trešajā stāvā. Par to kā tā iegādājas velo, tad, kā to stiepj uz dzīvokli da kaut otrajā stāvā.

Stāsts par kundzīti, kurai pie ķiveres ir kamera (reģistrators) ir teju feļetona cienīgs pastāsts. Šo es gribētu dzirdēt kā atsevišķu, ar velo iegādi un kikvakara staipīšanu nesaistītu stāstu. man jau iet pēc popkorna?

tu 2.novembris 2020 21:19
0 0 Atbildēt

pat lasīt nemāki? celiņi - kundzītēm, kameras - tiem kas brauc pa regulāro joslu.

Velo var turēt da kaut velonovietnē - metāla kastē, kas stāv pagalmā. Tiem, kas negrib/nevar nest - pašā laikā.

Palaidniex 3.novembris 2020 7:08
0 0 Atbildēt

Ahā - pagalmā zaļā zona jāpiepļekā ar metāla kdtem. Kur kundzītei ņemt $$$ un saņemt atļauju tai kastei?

Un tikko, dēļ centrālās apkures ieviešanas nojaukt ir šķūnīši, kur sāk veidoties zaļā zona centra namu pagalmos, tie ir jāaiztirš ar velonovietnēm? Par kā $$$?

zaļā zona 3.novembris 2020 14:03
0 0 Atbildēt

praktiski vienmēr ir suņu pieirsts placis, kurā neaug pat zāle jo to reizi nedēļā Rīgas Namsaimnieks nopļauj līdz zemei, jo katra pļaušana ir $$$. Neviens uz to izdegušo zālienu nepretendē, izņemot suņus un pļāvējus.

Velonovietnes uzstādīšanu organizē pats lietotājs, pats arī skraida ar papīriem, saskaņojot uzstādīšanu. Tādas tās lietas, puikiņi.

Palaidniex 3.novembris 2020 17:46
0 0 Atbildēt

Un tad tev neatļauj. Tālāk?

imzz 3.novembris 2020 18:40
1 0 Atbildēt

Velo var turēt da kaut velonovietnē - metāla kastē, kas stāv pagalmā.

Nu, nobildē vienu tādu kasti ( ja tāda pastāv ) un ievieto iauto ;) Ar velo novietni visur saprot velo statīvus, neko citu.

Tātad, mūsu brašā hipotētiskā velokundzīte jau ir spējīga montēt bleķa kasti daudzdzīvokļu nama pagalmā, lai ritenis viņai nebūtu jāstiepj uz hruščovkas 4.stāvu

http://www.velovieta.lv/ 3.novembris 2020 23:30
0 0 Atbildēt

Neizrādi tik skaļi savu nezināšanu...kundzītei nekas nav jāmontē, visu izdara kastes iznomātājs

www.velovieta.lv/

nav reklāma, vienkārši atbilde tiem, kas vēl dzīvo statīvu pasaulē.

Palaidniex 4.novembris 2020 12:02
0 0 Atbildēt

Nav gluži par brīvu...

Un vēl - to sūdu var novietot jebkur? Nav jāsaskaņo ar zemes īpašnieku? Un ja zemes īpašnieks nav pašvaldība un saskaņojumu nedod? Uz ietves es tādu neskaņotu, privāta zemesgabala pagalmā - avr nesaskaņot. Tālāk?

Ert 4.novembris 2020 12:59
0 0 Atbildēt

Kundzīte saskaņos, nav tāda nīkule ka daži kas auto braukdami, zaudējuši asumu D

Freijers 2.novembris 2020 10:09
2 0 Atbildēt

Tak otrs lielais viņu mērķis ir, lai ar auto nevar pabraukt - mazāk joslu, vairāk štopera, beigās izspiedīs to auto laukā - tads vismaz ir zilais sapnis. Vai kāds lieto to "neesošo" infrastruktūru pēc tam, tas ir cits jautājums, toties var visos soctīklos skaisti bildes stūķēt un teikt "urrā, tovarišči"

Freijers 2.novembris 2020 10:06
3 1 Atbildēt

Pilētā cilvēkiem (cilvēki, kuriem nav auto..!) sektanti atkal uzdarbojās - gribētu pavaicāt - ko šie karsēji dara auto forumā - ejiet uz savu ekopilsētienu ivelo, ja tāds Jums ir...un kādēļ auto braucēju intereses netiek nekur aizstāvētas, kaut vai šādā vietā - kur LAMBs vai da jebkāda vēl NVO ? PC bļaustekļi lien pa visiem logiem, auto braucēju intereses neaizstāv - protams sektanti uzskata, ka viņi ir tie progresīvie, tāpat kā puķupodu kastes un citi debīlismi, kas no šiem "pilsētplānotājiem" lien laukā.

Viedoklis 2.novembris 2020 21:03
3 1 Atbildēt

Goda vārds "Pilsēta cilvēkiem" ir aprobežotu cilvēku apvienība. Deputāti tādi paši. Būtu laiks viņiem sākt mēģināt uz lietām skatīties plašāk un kompleksi. Rīgā ir mobilitātei neatbilstošs sabiedriskais transports. Ar to būtu jāsāk. Velosipēdi var nedaudz pagaidīt savu rindu.

HE 3.novembris 2020 9:01
2 0 Atbildēt

Kad ''cilvēks no laukiem'' pārvācās dzīvot uz pilsētu, tad uzreiz grib ''pilsētu cilvēkiem'' , varbūt govis un vistas arī gribēsiet turēt uz balkona purvciemā?

Palaidniex 3.novembris 2020 10:00
3 0 Atbildēt

Alleluja!

Laimes mirklis iestājies!

Politiķi, neskatoties uz satiksmes plānotāju norādēm, ka velojoslas ierīkošana Čaka ielā būiski varētu traucēt sabiedriskā transporta kustību un to, ka atverot pilnvērtīgu Čaka ielu, atbrīvotos no satiksmes bruģētā Kr. Barona iela, tomēr politiķi pieņēma politpopulistisku lēmumu veidot trešo paralēlo velpedizācijai veltīo ielu - atļaut pagaidu velojoslas.

Un, ieklausieties - eksperiments sāksies ZIEMĀ! Pirmkārt - ziemā nav velosipēdistu, bet joslas tur būs - tātad traucēs sabtransporta kustību ar nenoslogotas joslas palīdzību! to pašu sabtransportu ko lietos pa ziemu nebrauciešie velosipēdisti. No otras puses - iespējams, ka tas arī kļūs par pierādījumu idejas bezjēdzībai un to velojoslu likvidēs tik pat ātri, kā populistisko motīvu mudinātie politiķi to pieņēma.

ziemā 3.novembris 2020 14:04
0 0 Atbildēt

arī autobraucēju ir mazāk, kā vasarā)))

Vēlēšanas 3.novembris 2020 16:09
0 0 Atbildēt

Domē tak ir liberāļi un veloradikāļi! Ko tad tu gaidīji!?

Velo praidam tak vajag centrālo ielu, jo lielāk aņemšanās, jo labāk!

Zirdzinieks 3.novembris 2020 16:07
2 0 Atbildēt

Velosipēdi ir kaitīgi, to ražošanā izdalās CO gāze, riepām vajag gumiju, smēram naftu. Atbilde ekoloģijai ir vienkārša, jātaisa Zirgu ceļi, zirgs ir dabīgs, ekoloģisks, skaists transporta līdzeklis. Pieprasu zirgu celiņus un infrastruktūryu, lai var piesiet zirgu uz katra stūra!

pletne 3.novembris 2020 23:36
0 0 Atbildēt

Zirgi izelpo CO2, tāpat kā govis. Zirgi ir jābaro, barības lauki jāapstrādā ar traktoriem, un tie rada atkritumus. Zirgs var skriet pa pļavu un nekādu celiņu tiem nevajag. Tu esi atmaskots - saņem trīs pletnes cirtienus pa muguru!

Palaidniex 4.novembris 2020 12:03
0 0 Atbildēt

Pats arī izelpo CO2, un vispār - ne tuvu neesi CO2 neitrāls - sāc vien ar pašlikvidēšanos! ;)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Šodien sastrēgums, lai iebrauktu Jūrmalā 20 minūtes 14.08.2022 (+ VIDEO) 7

Šodien, 14.augustā satiksme pa Jūrmalas šoseju kūrortpilsētas virzienā kustējās ļoti lēnām. Tas tādēļ, ka daudzi karsto un brīvo dienu bija izlēmuši pavadīt pie ūdens. iAuto secina, ka satiksme būtu virzījusies krietni raitāk, ja caurlaides iebraukšanai pilsētā būtu laicīgi iegādātas internetā. Lasīt vairāk

 

Trīs iemesli, kāpēc jauni un lietoti auto kļūst dārgāki 2

Auto tirgus un tā dalībnieki jau krietnu laiku sadzīvo ar visaptverošu cenu kāpumu - dārgākas kļūst ne tikai jaunas, bet pat lietotas automašīnas. Kas šobrīd ir lielākā deficīta izejviela auto tirgū, un kas ir trīs iemesli, kāpēc automašīnas kļūst dārgākas? Lasīt vairāk

 

Arī Eiropā - Tesla vilcējs ieradīsies 2022.gada beigās

Elektriskais Tesla Semi kravas vilcējs pirmoreiz tika parādīts jau 2017.gadā, piecus gadus vēlāk tam atkal noteikts jauns termiņš. Šoreiz tas šķiet nopietni, jo pasūtījumu grāmata atklāta vairākās valstīs, tostarp arī Eiropā. Lasīt vairāk

 

Valsts policija ķer “smagās kājas” (+ VIDEO) 30

“Smaga kāja izraisa nāvi! Nespied gāzi grīdā!” ar šādu uzsaukumu un aicinājumu nu jau nedēļu turpinās Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņa. Vai šis vēstījums sasniedzis autovadītājus un pārkāpumu skaits samazinās? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti