RDSD: Lielākā daļa iedzīvotāju un uzņēmēju uzskata, ka Čaka ielas velojoslu eksperiments nav jāturpina 23

 
Nozare.lv | 5.jūlijs 2021 15:52

Lielākā daļa iedzīvotāju un uzņēmēju uzskata, ka Čaka ielas velojoslu eksperiments nav jāturpina, šodien tika informēti Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti.

Lai gan to iedzīvotāju skaits, kuri ir neapmierināti ar velojoslu izveidi šajā ielā kopš decembra ir samazinājies, tomēr arī jūnijā veiktajā aptaujā lielākā daļa aptaujāto nav apmierināti ar šo eksperimentu. Ja decembrī neapmierinātību pauda 65% aptaujāto, tad jūnijā tas bija 51%.

Savukārt neapmierināto uzņēmēju skaits no 65% decembrī, palielinājies līdz 71% jūnijā.

Visvairāk apmierināti ar velojoslu izveidi Čaka ielā ir Centra un Avotu apkaimes iedzīvotāji, bet visvairāk neapmierināti - Grīziņkalna un Purvciema iedzīvotāji.

Ar pārmaiņām vairāk apmierināti ir velosipēdisti un gājēji, bet neapmierināti - sabiedriskā transporta lietotāji un autobraucēji.

Lielākā daļa jeb 59% aptaujāto iedzīvotāju un 68% aptaujāto uzņēmēju norādījuši, ka neatbalsta Čaka ielas pārveidošanu par vienvirziena ielu. 

LETA jau ziņoja, ka Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja iepriekš atbalstīja Čaka ielas velojoslu eksperimenta turpināšanu līdz 1.septembrim.

Eksperimentu sākotnēji bija plānots īstenot līdz šī gada pavasarim, taču tagad nolemts to turpināt līdz 1.septembrim. Eksperimentā paredzēts nodrošināt pagaidu velojoslu Marijas un Čaka ielās posmā no Elizabetes ielas līdz Ērgļu ielai ekspluatāciju.
 

 
Visi komentāri
 
anonimikis 5.jūlijs 2021 16:17
8 18 Atbildēt

Purvciema iedzīvotāji ir neapmierināti, jo joslas neturpinās aiz tilta viņu virzienā. Tās vajag pagarināt un apmierinātība ievērojami pieaugs.

s 5.jūlijs 2021 16:21
11 4 Atbildēt

Tu dzīvo Purvciemā un visu ziemu ikdienā brauc ar velosipēdu?

Ja nē, tad ko tu te izsakies citu vietā?!

Purvciema biedrība 5.jūlijs 2021 16:24
17 4 Atbildēt

Mēs esam no Purvciema un mums toč tās jolas nevajag! Anonīmiķis nerunā Purvciema iedzīvotāju vārdā, viņš runā anonīm velosipēdiķu vārdā!

Īstā Purvciema biedrība 6.jūlijs 2021 8:49
1 7 Atbildēt

Iepriekšējie ir kaut kādi troļļi. Īstajai Purvciema biedrībai VELOJOSLAS VAJAG!

s 6.jūlijs 2021 9:01
2 0 Atbildēt

Nemelo!

Purvciema biedrība 6.jūlijs 2021 10:02
0 1 Atbildēt

Kā tev vārds uzvārds, tūlīt pārbaudīšu biedru sarakstos? vai tu vispār esi Purvciemietis, vai interneta trollis!

progresīvais radikālis 5.jūlijs 2021 16:44
2 4 Atbildēt

Aizligt auto satiksmi visā Rīgā!Lai domnieki iet kājām un runā ar vēlētājiem.

ZZZZ 5.jūlijs 2021 21:35
0 0 Atbildēt

Arī A1 Ādažu eksperimentālā autostrāde ir beigu sākuma renovācijas procesā. Tiek vākti un atpakaļ klasiskā izskatā pārveidoti nomaļu paplatinājumi.

Gudrelis 5.jūlijs 2021 22:32
3 3 Atbildēt

Ar velo brauc tikai vienas vietas berzēšanas mīļotāji, daudz veselīgāks staigāt ar kājām

Hihi 5.jūlijs 2021 23:20
0 3 Atbildēt

Tu to vietu brauki ar roku, gan sēžot, gan veselīgi staigājot

Farss 6.jūlijs 2021 7:33
3 3 Atbildēt

Staķis ir malacis un visu dara pareizi! Nav ko autobraucējiem piesmirdināt zaļo Rīgu. Pilnībā atbalstu aizliegt visā Rīgas teritorijā visa veida auto transportu, tai skaitā arī sabiedriskā transporta autobusus. Tikai tā mēs varēsim sasniegt Eiropas zaļā kursa nosprausto mērķi klimatneitralitātes jomā. Ielas velobraucējiem un gājējiem. Šī ir visu laiku labākā Rīgas vadība! Staķis un Olafs, malači!!!

Ome 6.jūlijs 2021 8:53
1 2 Atbildēt

Tev čalīt jābrauc uz kādu lauku viensētu dzīvot! Jo asfalts smird, un tā ražošanā izmanto naftu! Neesmu redzējusi, ka velosipēdi brauktu pa ekoloģisku lauku granteni, bet tas ir tas kas pilsētai vajadzīgs, nekāds asfalts. Nu vēl bruģis, kaltais zviedru granīts ir diezgan ekoloģisks, to vēl ar var atstāt!

glupa? 7.jūlijs 2021 8:31
0 0 Atbildēt

Tur, kur asfalta nav, velosipēdi pa granteni brauc ka prieks. Bet tu pilsētā dzimusi un augusi, nekad neesi redzējusi ne laukus, ne lauku ceļus. Ko tad lien ar savām gudrībām?

Lauris Ūsiņš 6.jūlijs 2021 8:51
1 4 Atbildēt

Ušakovu lūdzu atpakaļ no Briseles!!! Jo ātrāk, jo labāk.

iJuris 6.jūlijs 2021 9:21
1 1 Atbildēt

kopš uzzīmēja tās joslas uz tās ielas esmu bijis kādas 3 reizes, visas ļoti īsu brīdi, jo nogriesties un apbraukt izrādījās ātrāk.

Kā jau parasti pie aptaujas procentiem nerāda cilvēku skaitu, kur veikta aptauja un vai tas aptaujas dalībniekiem ir ikdienas maršruts.

StaķiS 6.jūlijs 2021 9:59
2 1 Atbildēt

Kuram interesē ko domā cilvēki!? Domei vajag norakstīt piķi, tāpēc arī jāzīmē strīpas un jāurbj stabiņi, kādi nu ir, Melni, sarkani, oranži, ar vai bez atstarotājiem, tam nav nozīmes, galvenais tik skrūvēt un apgūt naudu!

Lampiņa 6.jūlijs 2021 10:10
0 0 Atbildēt

Vispār jau tā ir nolaidība, ka stabiņi nav aprīkoti ar lapiņām!

Staķis varētu tagad aprīkot katru stabiņu ar lampiņu! Vislabāk aprīkot stabiņus ar Ušakova pieturu podziņām, kad lampiņa iedegas tad, kad piespiež podziņu. ;)

iciks 6.jūlijs 2021 10:50
2 1 Atbildēt

Lielākā daļa nav apmierināti, bet tas nekas. Daži indivīdi tomēr ir un tas ir labi.

Nav saprotama uzņēmēju negatīvā attieksme. "Pilsētā velorastiem" taču teica, ka Čaka iela smok, bet nu tai vajadzētu atplaukt un biznesam vajadzētu pieņemt vēl nebijušus apmērus. Iespējams, tam palīdzētu atlikušo auto joslu pārveide par velojoslām. Vajag tikai mainīt attieksmi

mainīt attieksmi... 6.jūlijs 2021 10:57
0 0 Atbildēt

Piedāvāju izdot jaunu rīkojumu, ka cilvēkiem Rīgas centrā aizliegts slimot un ugunij aizliegts degt. Ā un vēl noziedzniekiem izdarīt noziegumus Rīgas centrā, jo arī "ātrie", ugunsdzēsēji un poliči mainīs attieksmi un uz centra izsaukumiem nebrauks...

iciks 6.jūlijs 2021 12:34
2 0 Atbildēt

Es domāju, ka "Pilsēta velorastiem" spētu atrisināt arī šos jautājumus. Ātro palīdzību pārsēdināt uz elektriskiem skrejriteņiem ar piekabīti pacientam, bet ugunsdzēsēju vietā varētu darboties brīvprātīgie hipsteri, kas ūdeni būs uzkrājuši lietusūdens rezervuāros.

Par noziegumiem nav ko satraukties, jo šādā krietnu cilvēku pārpildītā vietā tādu nemaz nebūs.

TV 6.jūlijs 2021 11:50
6 0 Atbildēt

Pa Tv bija sižets, kā NMPD mašīnas brauc uz 1.slimnīcu pa Bruņinieku ielu. NMPD ieslēdz sirēnas un viss, mašīnām nav kur pabraukt malā un palaist NMPD brigādi, jo visās malās Staķa stabiņi. Beigās kaut kā tie NMPD nabadziņi tika tajāvelojoslā un brauca ar vienu riteni pa velo joslu, ar otru pa trotuāru! Te nu ir izslavētā gājēju un velosipēdistu drošība, bet mirstoši pacienti kratās kā kartupeļu maisi pa pa apmalēm. Varbūt rīga var apgādāt NMPD brigādes ar velorikšām!? Visus veloradikāļus varētu čipēt un tad uz slimnīcu vest tikai ar velorikšām, jo viņu velosipedālā reliģija taču nepieļauj braukt NMPD mašīnā, ko darbina gaisu smirdinošs iekšdedzes dzinējs!

650 6.jūlijs 2021 13:59
2 0 Atbildēt

Šis ir, jā, nevaig nekur iet kkādus tur aizvaig lohus ievēlēt.Nu priekš kam, ai,nu gan jau paši ievēlēsies.Jā. Un tagd iePūt viņiem abos vaigos..

Beidzamajā laikā sabiedrība ir pazaudējusi lielāko daļu beidzamajos 2gs izcīnīto brīvību.Bet tas pagaidām tikai zoodārza kasieris.Mērkaķi un zebrass vēl tikai sekos.

Sejass nav nevienam, visus būtiskākos var/nevar lēmumus mums tagd pieņem aizkadra robotti.Robotti arī (drošvien) visu ziemu štancēja stabiņus.Nu zin kā, drusciņ tāda kā biznes/nojauta bij un taa...

ps- atceraties, kā par Medemciema Lohiem smējāties? Nu ŠE tev, tagd kārta gan ādažijiem,gan burņinieku ielass nmpd-istiem, gan utttttt.Paga, pierīgas kūdrasspurvu iezemieši, drīz braukiet uz darbu visi 1rindā 3jos naktī. Pensionārs gribēs no mājas iziet- ok,labi.Tik iepriekš iesniedz elektronisko deklarāciju, izprintē maršrutu,uzrādi kontaktpersonass.Jā.

Rīgas lohi 7.jūlijs 2021 8:38
0 1 Atbildēt

Ir tā ieauguši savās mašīnās ka nav hatavi noiet pāris kvartālus kājām. Vajag tik likt maksu par braukšanu pilsētā - pie robežas kameras nolasa numuru, ieslēdz skaitītāju un jo tuvāk centram, jo augstāka maksa, jo ilgāk - jo vairāk beigās jāmaksā. Nevajag ierobežot braukšanu, tikai maksā par ērtībām. Un nemurgojiet par maksas ieviešanu velojoslām, jo tad smiesies pat gailis kam lūpu nav - visā pasaulē auto transports pilsētā ir mega problēma un tos ierobežo visos iespējamos veidos. Domājiet ar galvu un paši sapratīsiet, ka 2-3x platākas ielas pilsētās nekad nebūs, būs dārgāka braukšana. Un nevainojiet mani, es pāris reizes gadā arī jājos ar auto pa pilsētu un nē, man nepatīk braukt ar auto ja ir jābrauc populārajos sastrēgumu maršrutos. Es tikai translēju jums notiekošo, izlemiet paši k;ā jums tas patīk vai nē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti