Visi komentāri - Izstrādāti trīs risinājumi velo infrastruktūras pārkārtošanai Krišjāņa Barona ielā

Izstrādāti trīs risinājumi velo infrastruktūras pārkārtošanai Krišjāņa Barona ielā 15

 
Nozare.lv | 28.augusts 2021 13:03

Izstrādāti trīs risinājumi velo infrastruktūras pārkārtošanai Krišjāņa Barona ielā, Rīgā, aģentūru LETA informēja galvaspilsētas domē.

Satiksmes departamentam ir uzdots līdz 2022.gada 1.aprīlim izstrādāt risinājumu, lai Kr.Barona ielu varētu pārveidot par gājēju un velosipēdistu ielu, vienlaikus piešķirot tramvajam kustības prioritāti. Departaments ir sagatavojis iespējamā risinājuma plānu.

Ņemot vērā izmaksas un realizācijas laiku, ir izstrādāti trīs risinājumi velo infrastruktūras pārkārtošanai uz Kr.Barona ielā, kuri ietvers tranzīta satiksmes ierobežošanu un pastāvīgo velojoslu izveidošanu un nodalīšanu. Tāpat Kr.Barona un Aleksandra Čaka ielās paredzēts veikt novecojušo padomju laikā ražoto luksoforu nomaiņu un to aprīkošanu ar transporta detekcijas iekārtām, kas ļautu paātrināt sabiedriskā transporta kustības ātrumu un vienlaikus regulētusatiksmi atbilstoši velosipēdistu un gājēju kustības intensitātei.

Ja nākamā gada budžetā dome atbalstīs līdzekļu piešķiršanu, jaunos risinājumus varētu ieviest 2022.gada vasaras sezonā. Departaments sola savlaicīgi iesaistīt sabiedrību un sākt sarunas ar sabiedriskajām organizācijām un profesionāļiem par darbiem, kuri jāīsteno izvēlētā risinājuma ieviešanai, kā arī par to, kas vēl būtu jāņem vērā, tos realizējot.

Kā ziņots, saskaņā ar Rīgas dome Satiksmes un transporta lietu komitejā lemto, no 1.septembra Čaka ielā satiksmibija plānots organizēt pa divām autotransporta joslām, vienu sabiedriskā transporta joslu un vienu velojoslu centra virzienā.

Komitejas lēmums arī paredzēja Krišjāņa Barona ielas pārveidi, lai tā kļūtu par pilnvērtīgu ielu gājējiem, velosipēdistiem un tramvaja satiksmei.

Ikdienas uzturēšanas darbu gaitā šovasar ir veikta Kr.Barona ielas bojāto bruģakmeņu nomaiņa.

 
Visi komentāri
 
poh 28.augusts 2021 14:48
9 3 Atbildēt

Čaka ielas gludais asfalts velo ir daudz patīkamāks par Barona tāfelbruģi. Lai Baroniela tiek kundzītēm un woltistiem, mēs pa Čakeni.

Palaidniex 30.augusts 2021 8:29
1 0 Atbildēt

Skrējēji drīkst atilstoši CSN 200.1. izmantot jebkuru ielu, speciāla infrastruktūra tam nav nepieciešama.

Nu 31.augusts 2021 13:36
2 1 Atbildēt

Tieši tā, var mīties iespējami tuvāk labajai malai un Čaka iela šobrīd ir gana labā stāvoklī, lai nebūtu jāapbrauc bedres un lūkas. Kur tieši ir problēma? Es teiktu, ka ir jāpierod mīties pa brauktuvi un tad visa pilsēta ir vaļā, ne tikai veloceliņi un joslas.

?? 28.augusts 2021 19:53
6 2 Atbildēt

Vai projektu izstrādās arī kāds ar minimālu sajēgu par satiksmes organizāciju, vai tikai pedālsmadzenes?

t.i. vai kāds ņems vērā, ka Barona iela ir tā, no kuras daudz kaur ir atļauti kreisie pagriezieni? Jeb tagad būs jāveic lieki 3 -5 km pa nomierinātajām strēgoņielām?

Laimīgu izplūžu ostīšanu!

ezis71 28.augusts 2021 21:58
1 0 Atbildēt

Un katrs risinājums ļimona vērtībā.

WALA 29.augusts 2021 9:49
2 0 Atbildēt

Tad kad iela kļūst par pilnvērtīgu gājeju ielu, tad tā nav izmantojama velosipediem, pat ja runajam par atrumu ar kadu berni brauc ar velo. Izvēlaties kaut ko vienu un beidzat sipt cilvekiem prātu, jo ari otradi tas kas paredzets velo un sab. transam nav droši izmantojams gājējiem. Tās ir savstarpēji nesavietojamas "interešu grupas".

Palaidniex 30.augusts 2021 8:27
1 0 Atbildēt

Kauņā Laisves prospekts ir gan, gan izmantojams.

Krotow 29.augusts 2021 14:41
1 1 Atbildēt

Mērķis taču bija atņemt rīdziniekiem iespēju braukt ar auto vispār, ne tā? Un mazliet vēlāk arī pašus auto.

imzz 29.augusts 2021 15:00
1 0 Atbildēt

Kāda gājēju iela, kur tramvajs brauc virsū ? Ja gājēju iela, tad tramvajam jābrauc pa koridoru ko veido sēta vai vismaz barjeras.

Palaidniex 30.augusts 2021 8:32
1 0 Atbildēt

Cīrihē ir Bahnhofstrasse, kaut kā neviens nesūdzās...

Vernons 29.augusts 2021 15:13
0 0 Atbildēt

Linkaitis teic, kad spiediens būs uz vilcienu! Rīgā visur var aizbraukt ar vilcienu!

Krotow 29.augusts 2021 16:57
4 1 Atbildēt

Katrā ielā palaist pa vilcienam. Un pa Brīvības ielu - divus.

Klibais opis 30.augusts 2021 9:11
0 0 Atbildēt

Un kad beidzot uztaisīs normālu sabiedrisko transportu, lai var aizbraukt Rīgā uz jebkuru vietu ne ilgāk kā stundas laikā pēc iziešanas no mājas? Velo ir forši, bet ar velo nevar braukt invalīdi, vājredzīgie, māmiņas ar bērnu ratiņiem un seniori, kuriem to izdarīt ir fiziski grūti, vai pat bīstami.

Daudzi ir spiesti braukt ar velo, tikai tāpēc, ka sabiedriskais transports ir neērts, nepraktiks un nepārdomāts.

Hmm 30.augusts 2021 14:03
0 1 Atbildēt

Lamajat Ušokovu dabujat Staķi. Pilsētā auto transports nav priorotāte vairs. Velo ir priorotāte. Atstasiet mašinu Berģos un talāk ar kājām nav ko braukat te pa pilsētu ar mašinām. Tāda ir pilsētas vadības nostāja.. Pienāks vēlēšanas un Ušakovs kā Glābējs baltā zirgā būs atpakaļ glābt pilsētu no stabiņiem

Dulls, vai? 31.augusts 2021 13:38
0 0 Atbildēt

Ušakovs tagad ir iekodies tik treknā pīrāgā, ka atpakaļ viņu nedabūt ne ar nūju, ne striķi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 26

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Automatizēti pieņemtos lēmumus personām būs tiesības pārsūdzēt viena mēneša laikā no tā paziņošanas brīža. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles laiž klajā DS Performance Line 6

Stellantis apakšzīmols DS Automobiles iepriecinās markas entuziastus ar trīs modeļu īpašo Performance Line versiju, kas pieejamas DS 3, DS 4 un DS 7. Lasīt vairāk

 

Zemniekiem atbrīvojums no vinjetes turpmāk būs deviņus mēnešus gadā 5

Zemniekiem atbrīvojums no vinjetes jeb autoceļu lietošanas nodevas turpmāk būs deviņus mēnešus gadā, platformā "X" vēsta satiksmes ministrs Atis Švinka (P). Lasīt vairāk

 

Nepilni 60 000 eiro: jaunais Mercedes GLB ieradīsies 2026. gada pavasarī (+ FOTO) 1

Nākamajā pavasarī Mercedes-Benz laidīs klajā jauno GLB, kas solās būt daudzpusīgs un ietilpīgs apvidus auto ar piecām vai septiņām sēdvietām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti