Visi komentāri - Honda izstrādājusi elektrisku četrriteņu piegādes transportu (+ FOTO)

Honda izstrādājusi elektrisku četrriteņu piegādes transportu (+ FOTO) 12

 

Foto: Honda

iAuto.lv | 19.jūnijs 2025 9:01

Frankfurtes Eurobike 2025 izstādē Japānas autobūves uzņēmums Honda demonstrēs Fastport eQuad – elektrisku plaša pielietojuma četrriteņu transportlīdzekli.

Fastport ir Honda jaunizveidotais mikromobilitātes uzņēmums, kas nodarbosies ar šādu transportlīdzekļu izstrādi globālajam tirgum un eQuad ir pirmais produkts, ko jau 2026. gadā plānots likt uz konveijera.

e-Quad pamatā ir platforma, kas ļauj mainīt garumu, virsbūves veidu, dizainu un tamlīdzīgi. Zināms, ka vispirms tiks piedāvātas divas versijas: viena ir 3,65 metrus gara un 1,20 metrus plata, bet otra – vienu metru plata un 3,40 metrus gara. Mazākais paredzēts līdz 145 kg kravnesībai, lielākais var pārvadāt līdz 295 kg. Maksimālais ātrums, ko var attīstīt eQuad – 20 km/h.

Transportlīdzeklis ir aprīkots ar pedāļu vadību un nomaināmiem akumulatoriem. Vadītāja komfortu uzlabo UV pārklājuma pārsegs ar papildu keramikas tonējumu, salona ventilācija un pilna izmēra vējstikls. Konstrukciju papildina bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma un automātiskā stāvbremze.

Honda uzskata, ka šāds transportlīdzeklis, kas kas paredzēts lietošanai uz velosipēdu celiņiem, būtu noderīgs tiem, kas nodarbojas ar paku, pārtikas preču un nelielu sūtījumu piegādi.

Foto: Honda

Foto: Honda

Foto: Honda

Foto: Honda

Foto: Honda

Foto: Honda

Foto: Honda

 
Visi komentāri
 
0pis 19.jūnijs 2025 9:13
5 0 Atbildēt

Atbilde tiem, kas vaicā "kā notiek piegādes pilsētu bezizmešu zonās". Smirdoša un graboša dīzeļfurgona vietā piebrauc šādi te. Atceramies, ka pie pārtikas veikala piebrauc nevis viens dīzeļfurgons, bet vairāki, jo piegādes ir no vairākām vietā.

GTD2 19.jūnijs 2025 9:37
2 1 Atbildēt

Elektriskais tuk-tuks, atpakaļ nākotnē

4r 19.jūnijs 2025 11:36
5 3 Atbildēt

Evolūcija sāk iet pretējā virzienā.  Idiotu laikmets sācies....

0pis 19.jūnijs 2025 11:50
3 1 Atbildēt

Kāpēc idiotu? Domā, pāreja no centralizētajiem serveriem uz sadalītajām sistēmām, kur katrs atsevišķs kompis dara savu gabaliņu darba, nav dārgs un avārijas gadījumā ir viegli aizstājams, ir idiotu laikmets un pareizāk bija viens milzīgs superkompis?

Vai maršrutos, kur nevar piepildīt lielo autobusu, nevajag izmantot midibusus un mikrobusus?

Japānā mazo veikaliņu ir daudz, cilvēki neskrien uz lielajiem TC pēc katra ikdienā vajadzīga sīkuma. Šo veikaliņu apgādei visdrīzāk arī nevajag lielos furgonus. Turklāt viņiem ir ielas, kas nav nemaz tik platas.

Idiotisms ir uzskatīt, ka visi pārējie ir idioti 😊

h vajag 19.jūnijs 2025 13:58
7 1 Atbildēt

kad nospļauties uz vergu, kas strādās uz tādiem. iedomājaties, kā patīkami ziemā...

0pis 19.jūnijs 2025 14:10
1 0 Atbildēt

Japānā ir ziema, daudz kur pat ar kārtīgu sniegu. Japāņi nav mīkstpēdiņi, viņi ir sīksti un strādīgi, ar augstu ražīgumu. Neīd par sīkumiem un neērtībām. Nuja, Latvija kā jau valsts ar Rietumu pasaules augstāko IKP var atļauties labāko un treknāko. Prozit, biedri un tovārišči!

būve 19.jūnijs 2025 17:24
1 0 Atbildēt

to mēslu pie mums tirgos nevis iekšējam tirgum. sīkstums un strādīgums... ko vēl saimniekam vajag.

felix65 19.jūnijs 2025 19:39
0 0 Atbildēt

Nu ja! Jo draudzīgāk pret tevi priekšnieks izturas, jo vairāk tevi apkāš. Pie tam vēl pasaka, ka šomēnes esi sūdīgi strādājis. Viens meistars bija pilnīgā ahujā. Ja godīgi, es viņu vispār no darba padzītu, bet PIEREDZE.

msh 19.jūnijs 2025 22:38
0 1 Atbildēt

Apģērba jautājums.

Es vairāk prātoju par to kā ir šitādus brīnumus uzlaist uz veloceliņiem...

0pis 19.jūnijs 2025 23:20
0 0 Atbildēt

Mjā, par to ir jautājumi. 

Honda does note, however, that the eQuad's ability to drive in bike lanes will be dependent on local regulations.

Ņemot vērā ka to izmanto piegādēm, tā apturēšana šaurā veloceliņā ir tas pats, kas auto velojoslā un velosipēdisti brauc pa joslu un AV sper zemes gaisā.

Ja ir plati veloceļi, tad paliek tikai drošības jautājums - ja notiek sadursme ar velosipēdistu, tad viegli saprast kurš cieš vairāk. Bildē furgons arī brauc pa veloceļa vidu, lai gan visdrīzāk tas brauc gana ātri un apdzīt to nenāksies.

Uggga 20.jūnijs 2025 7:37
0 0 Atbildēt

Ātri?

“Maksimālais ātrums, ko var attīstīt eQuad – 20 km/h.”

0pis 20.jūnijs 2025 8:26
0 0 Atbildēt

Ak vai. Pat mazliet mazāk - 12 mph. Bet nu gabarīti un smaguma centrs uzliek savus ierobežojumus. Pilsētas centram ar krustojumiem daudz ātrāk arī nevajag, manuprāt. Pietrūkst nomalēs kur lielie TC bet tur jau atkal citi apjpmi un nav vajadzības pēc šādiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Policija nepalaiž gājējus? - tad jā, vai nē? (+ VIDEO) 15

Pirmā policijas ekipāža neapstājas, lai gan redz gājējus, kas pienākuši pie pārejas. Otrs automobilis turpretim apstājas un gājējus palaiž. Komentāros lasāmi absolūti pretēji viedokļi - vieni domā, ka arī pirmajai ekipāžai vajadzēja apstāties, citi uzskata, ka nekādā gadījumā to nevajadzēja darīt. Lasīt vairāk

 

Vision 4rescue - inovatīva demonstrācijas automašīna ārkārtas dienestiem (+ FOTO)

Renault un Software République prezentē Vision 4rescue, kas ir demonstrācijas automašīna ar augsto tehnoloģiju ekosistēmu, kas ļauj ārkārtas dienestiem efektīvāk strādāt kritiskās situācijās Lasīt vairāk

 

16 490 eiro - Fiat Pandina jau var pasūtīt (+ FOTO)

Eiropas tirgū kļuvis pieejams Grande Panda pēctecis, jaunais modelis Pandina, kas cenu ziņā ir viena no pieejamākajām izvēlēm, turklāt “tehnoloģiski labākā Panda”, kā to apgalvo ražotājs. Lasīt vairāk

 

Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO) 15

Kravas auto šoferis pieļauj piekabes izslīdēšanu, tā nonāk pretējā joslā un izraisa sadursmi ar vieglo auto. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti