Visi komentāri - Vilciens aizķer skrejriteni - sadursmē bojā gājušas divas meitenes

Vilciens aizķer skrejriteni - sadursmē bojā gājušas divas meitenes 39

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 1.oktobris 2025 21:16

Pie Imantas dzelzceļa stacijas zem vilciena pakļuvušas un gājušas bojā divas meitenes

Rīgā, pie Imantas dzelzceļa stacijas, pakļūstot zem vilciena, gājušas bojā divas meitenes, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijā (VP).

Meitenes zaudējušas dzīvību pēc tam, kad viņu vadīto nomas elektroskūteri aizķēra vilciens.

Policisti turpina darbu notikuma vietā.

 
Visi komentāri
 
ĀĀmen.. 1.oktobris 2025 21:36
2 6 Atbildēt

Ko diez par to saka pats tas glumais Dzelzs ceļšš un/vai tas skuutersuuda operātōrs? Nepietiek vēl ar to, ka gp var (drīkst!) šķērsot "gaitā",te vēl sliedes arī.

Acīmredzot fantĀzija par īsu,lai to suudu izveidotu reāli drošu.Uz suuda reklāmu ietaupīt un prastu barjeru pielikt priekšā.Betona stabu,"jaunā" parauga. Pa 2x600k sen varēja platīna gājējtiltu tur uzsliet..

Bils 1.oktobris 2025 22:23
1 0 Atbildēt

Skumji, pirms pāris stundām bija info ka viena no meitenēm ar smagām traumām nogādāta slimnīcā...

0pis 1.oktobris 2025 22:37
2 0 Atbildēt

It kā esot sarkanais velosipēds, kam sagadīšanās pēc ir arī elektromotors. Paredzēts braukšanai vienam cilvēkam, iespējams divatā braucot arī bremzēšanas ceļš ir garāks (ja vispār pamanīja).

Žēl jauniešu, kam visa dzīve bija priekšā. Cerams, ka (iespējams) tomēr tiks vērtēts, kurš un kādu motīvu vadīts savulaik atļāva komersantiem gūt peļņu uz klientu riska rēķina.

Protams, ka visiem un vienmēr pašiem jāatbild par savām izvēlēm, bet varbūt šī būtu reize, kad krimināllietas laikā (kura tiek atvērta cilvēka priekšlaicīgas nāves gadījumā bez medicīniskiem iemesliem) tiks aizturētas personas, kas ir organizējušas riskanto biznesiņu?

Krotow 2.oktobris 2025 0:29
3 1 Atbildēt

Tiem sarkanajiem no velosipēda ir tikai pedāļi. Tehniski vispār būtu raksturojams kā elektromopēds. Tie, kuri atceras Rīga-11 un Rīga-13, sapratīs.

darklight 1.oktobris 2025 23:20
8 0 Atbildēt

Līdzjūtība vecākiem, bet īstenībā žēl nav nemaz. Es vienkārši vispār nekādi nespēju saprast, cik prātā apdalītam vai zem kādām vielām jābūt, lai pakļūtu zem vilciena?! Ja vien tu nemauc ar moci 150 km stundā, bet arī šādā gadījumā pats 100% vainīgs. Dabiskā atlase.

Krotow 2.oktobris 2025 0:35
4 2 Atbildēt

Iespējamie varianti:1

- Uz ausīm austiņas un klapes uz acīm.

- Pārspīlēta drosme "nemīz botā, paspēsim".

- Abu augšminēto kombinācija.

Nezinu kurai no abām bija iniciatīva mīt grīdā, taču viņu žēl nav nemaz. Tā ir dabiskā izlase. Žēl vilciena vadītāju kurš saprata ka apturēt vilcienu vairs nepaspēs.

ZZZZ 2.oktobris 2025 6:59
1 0 Atbildēt

Īstenībā Tu nezini, kā tur bija un kas. 

Pašam ir nācies lekt pēdējā brīdī nos no ceļa vecajam kravas vilcienam, kas nāca inerces dzīts un man ar otru līdzi gājēju bija mērens šoks. Jo kādu laiku tieši apspriedām kāds kluss ceļš no dzelža palicis, un instinktīvi ik pa laiciņam atskatījāmies. Mašīnists bija aizkūkojies un uztaurēja, kad jau nolecām no sliedēm. Te jau senāk rakstīju kā stacijas rajonā vivi gandrīz uzbrauca cilvēkiem , kas gaidīja to vilcienu uz blakus perona.

 Un arī ar velo braucot, ne vienmēr dzirdi no aizmugures tuvijošos auto pat skaļu. Vējš pūs ausĒ un tu neko tur daudz nedzirdi iĀ.

Krotow 2.oktobris 2025 10:46
2 0 Atbildēt

Cik ilgi vēl jāskaidro ka dzelzceļš ir paaugstinātas bīstamības objekts. Un tā tuvumā jāievēro piesardzība. Gājēji un velo/moto/auto braucēji ir tie kuriem pirmajiem jāskatās lai nepaskrietu zem vilciena. Te vispār nav jautājumu. Tie, kuri to neievēro, agrāk vai vēlāk identificējas kā miroņi.

topinamburs 2.oktobris 2025 2:42
2 0 Atbildēt

Daudz kur citzemēs redzēts, ka dz/c ir fiziski ar sētām un automātiskām barjerām norobežots no gājējiem / braucējiem.

Conqueror 2.oktobris 2025 7:42
2 0 Atbildēt

līdzjūtība piederīgajiem.....

bet tur nav barjeru!

skatos google

www.google.com/maps/@56.9502...oASAFQAw%3D%3D

0pis 2.oktobris 2025 7:46
0 0 Atbildēt

Ir, ir....tā, pie kuras atrodas kamera (Zoļika pusē), ir redzama tās šaurākajā profilā. Tā, kas Imantas pusē, redzama pavisam labi.

0pis 2.oktobris 2025 7:49
3 1 Atbildēt

Nu, es par auto barjerām. "Velosipēds" ar pedāļiem protams dragā pa ietvi un tur nu nav - atkal jautājums, vai Domes amatpersonas, kuru paraksti ir uz lēmuma "Atļaut nomas mikromobilitāti Rīgā"  ir iepazinušās ar satiksmes ekspertu slēdzienu? Vai eksperti bija piesaistīti? Vai ekspertiem garšo cietuma ēdiens?

Conqueror 2.oktobris 2025 7:44
4 1 Atbildēt

ļoti daudzās vietās ir uzliktas gājējus bremzējošas barjeras, bet šeit nav....

Onsis 2.oktobris 2025 7:52
3 0 Atbildēt

Ir tāds teiciens, acis kā buļļa olas, neredz ka bānis nāk! 

Protams ka žēl meitenes, bet vai tad tiešām jābūt tik bezatbildīgiem par savu dzīvību?

0pis 2.oktobris 2025 7:59
0 0 Atbildēt

Taisnība! Bet jāpagaida tehniskā ekspertīze - vai nomas braucamajam bremzes bija darba kārtībā. Tās reizēm esot jāapkalpo un j`akntrolē, vai nodrošina specifikācijā noteikto bremzēšanas spēku. Ak jā, vai specenē tāds skaitlis nav? Tad kā RD ekspertu darba grupa varēja izvērtēt izstrādājuma atbilstību izmantošanai satiksmē?

HE 2.oktobris 2025 8:27
1 1 Atbildēt

Tos nomas mikromobilitātes rīkus ir jaaizliedz, gribi braukt pērc savu un stūrē vesels.Pietiek kropļot cilvēkus kuri paši nesaprot savas spējas braukt ar šito drazu.

Kuce 2.oktobris 2025 9:45
2 2 Atbildēt

Kādēļ nomas skūteru pakalpojuma piedāvātājam būtu jāatbild par to ka cilvēki neievēro elementāru drošību? Man personìgi šis pakalpojums liekas pat ļoti ok, turklāt pašam ir jārūpējas par savu drošību. Tas rīks ir tikpat drošs kā jebkurš velosipēds.

0pis 2.oktobris 2025 9:51
1 2 Atbildēt

Te redzama tava izpratne par tehniku, Kuce. Jebkurš velosipēds nebūt nav drošs, tāpat arī nomas braucamie par kuriem nemaz nav zināms, vai tie uzlādes laikā tiek arī pārbaudīti - vismaz neviens operators neko tādu nekad nav teicis. Kamēr ienes naudu, tikmēr tiek likts uz ielas?

Kuce 2.oktobris 2025 14:15
4 0 Atbildēt

Ko tu iesaki? Būtu jāiet tehniskā apskate velosipēdiem un skrejriteņiem Tu iesaki vēl.vienu veidu kā birokrāti varētu slaukt iedzīvotājus? Nu tad tu esi totāls pamuļķis. Pakalpojuma sniedzējs regulāri pārbauda brwucamrīku tehnisko stāvokli, jo pretējā gadījumā klienti tos vienkārši neņemtu uz īri. Piekam ir gana daudzi šie uzņēmumi un ir no kā izvēlēties.

0pis 2.oktobris 2025 15:13
2 0 Atbildēt

Nevienam īres skūterim nav uzlīmes vai atzīmes par tehniskā stāvokļa pārbaudes datumu un rezultātiem, kā tas ir auto. Klienti-kuces vienkārši neko nezin par tehnisko stāvokli, jo viņu pašsaglabāšanās instinkti ir vāji un arī zināšanas lielākoties ir tiktoka līmenī - tāpēc klienti nav kvalificēti spriest vai braucamais ir tehniskā kārtībā. Nestāsti, ka noīrējot, tu pārbaudi bremžu darbību - nē, kā uzkāpj tā gāž, jo par katru minūti ir jāmaksā.

Kuce 2.oktobris 2025 16:49
1 1 Atbildēt

Kādēļ tur būtu jābūt uzlīmei, kas tu lohs esi un nespēj pats redzēt ja stāvdrāzis kopā neturās? Tas ir stāvdrāzis. Tad ņem nākamo, kurš tev liek ņemt to nojāteni. Var redzēt ka mucā audzis un pa spundi barots...

0pis 2.oktobris 2025 17:33
4 0 Atbildēt

Lohs esi tu. Ne tu sapratīsi, kas tam vainas nedz arī pārbaudīsi stāvkli pirms atlaist ručku. Brauksi pāri krustojumam un tajā brīdī pazudīs vilkme - un tu zem busa. Vai spied bremžu rokturi - bet bremzes nedarbojas. Ko es tev skaidroju - ne tu saproti, ne kādreiz sapratīsi.

iciks 2.oktobris 2025 8:37
4 0 Atbildēt

Nezinu par šo konkrēto gadījumu, bet zinot to, kā ļautiņi mēdz uzvesties uz dzelzceļu šķērsošanas vietām, es ne par ko nebrīnos.

Lūk, vieta:

tinyurl.com/yc6twsvw

Cik šeit vien neesmu redzējis ļoti drošu cilvēku. Ir pat gadījies redzēt, ka vilciens ir nostājies tieši šeit un garām netiek. Tikai retais negāja ierasto ceļu. Pārsvarā izlīda starp vagoniem. Kas notiktu, ja tur sāktos kāda kustība?

Blakus ir pārvads, bet nu tālu taču iet...

hue 2.oktobris 2025 9:03
7 0 Atbildēt

UK ir barjeras no abām pusēm, pilnā platumā, arī pāri gājēju celiņiem. Uz sliedēm arī diezgan grūti tikt, jo visur ir dabiskie šķēršļi, vai sētas. Galvaspilsētā, tā sabūvēts, ka grūti atrast kur dzelzceļš un autobrauktuve būtu vienā līmenī.

darklight 2.oktobris 2025 9:37
1 1 Atbildēt

Tur tie vilcieni arī reāli lido. Mūsējie pilsētas teritorijā diezin vai vispār kaut kur pārsniedz 50 km/h

ro 2.oktobris 2025 9:48
1 0 Atbildēt

Nu pisec..tenku lapelē delfi jau  mērs cītīgi fantazē kā atkal kautko aizliegt..piemērām pārvietoties ar skrejriteni pa ietvi..varbūt sadzīt visus uz ielām?🤭 Tak ieviesiet, ka izīrēt tos skrejriteņus var tikai no 21 gada,kur problēma?Dēļ vienas traģēdijas nav jācieš visiem.. pats esmu pat 3 jauniešus uz skrejriteņa pieķēris, kas lepni mauc pa sarkano..

0pis 2.oktobris 2025 9:52
2 0 Atbildēt

Par lietošanu ar šārētajiem profiliem nekas nav dzirdēts? Par Andropova sauso likumu arī nav? Bet dzēra kā dulli traki. Nu, tāpat arī skūteriem - kamēr tie uz ielām, ar tiem brauks.

iciks 2.oktobris 2025 10:35
3 0 Atbildēt

Ja notiek dzelzceļa katastrofa, tad jāpakar vai nu pārmijnieks, vai mašīnists. Ja viņu vaina kaut kādu iemeslu pēc nav pierādāma, jāpakar stacijas vadītājs.

Lai vai kā, kāds jāpakar ir.

Nja 2.oktobris 2025 10:09
2 2 Atbildēt

Ko tur vilcienam un barjerām var piesieties. To sūdu uz nomu vispār nepilngadīgie var paņemt? Jeb vecāki paši iedeva kontu, ņem brauc? Un divi uz viena, pohuj visi noteikumi. Ta arī dzīvojam, noteikumi ir lai pārkāptu, ja kāds to ievēro tad to arī nodiršam. Braukt uz 90!? Lohs esi!

asd 2.oktobris 2025 11:19
3 1 Atbildēt

Lohus noķēra lohu liktenis. Kā uzvedas uz pārējām, tāpat arī te un izskatās, ka tukšajos pauros nekas nebija iedzīts. 

Bet par tām barjerām utt. - takš taisi ko un kā gribi, idioti tāpat atradīs veidus kā nosisties.

aizliegt! 2.oktobris 2025 13:09
0 2 Atbildēt

Datorus,telefomus utt,lai tas opiss neizplata muļķības.

Vernons 2.oktobris 2025 13:57
3 0 Atbildēt

Visai šai figņai ir gan vārdi gan uzvārdi! Viens ir parlamentārais sekretārs Viesturs Silenieks! Otrs ir mūsu pašu Ūpis, kurš ar putām uz lūpām, stāsta ka "Mazāk Aizsargātais" ir Svētā Govs! Tās ir sekas!

Protams_protams 2.oktobris 2025 15:19
0 2 Atbildēt

kur nu bez bravūrības un bez cilvēknīdēj teorijām.Dabiskā sūrā atlasse šodien dominē visūr.

Ja tas nav gluži ka mans bērns- tak poh/uijj, lai tik atlassās.Jo dabiskāk,jo lab;ak.Vēl vajadzētu ieviest arī automātisko orgānu konfiskāciju.Ka uzreiz pēc pubertitātes pārsniegšanās reproduktīvie orgāni pāriet Valsts īpašumā.

Un ko var te aiz/rīdamies deklamēt par "mazāk aizsargāto" aizsardzību, vienlaikus propogandonizējot "atlasi" un katrreiz staipot to nodrāzto "patsvainīgs" suudu.

Pat citkārt glumais muldoņa pats Metropoles mērijas Metropolīts šoreiz nācis klajā ar aicinājumu "sakārtot lietas".Jo nu galēji debilam loham ir jābūt, lai te "neredzētu" nomas kantoru attieksmi pret "drošību".

Nevari garantēt pārbrauktuves vai pārejas droš? skērsošanu? Tak ievies (atjauno) Posteni, iespraud tur fizisku Dežurantu.Kurš vivilcienam vicinās Kārogu un potenciālalo bojāgājēju uzmanības pievēršššanai demonstrēs pliku dsu.

Kā gan neievēroja vilcienu- nu tur drīzāk ir idiotam jābūt, lai apgalvotu ,ka vilcienu vienmēr visi "ievēros".Salāgos attālumus un ātrumus un vēl nodemonstrēs apskaužamu kustību koordināciju un iemaņas elektroskūteru vadīšanā.Jā.

Kanibaals 2.oktobris 2025 16:17
1 0 Atbildēt

Droši ir pāri pa gājēju tiltiņu, bet tādu taču lohi neizmantos.

2x600000=1200000 eur 2.oktobris 2025 18:15
0 1 Atbildēt

par šo (vidēji Valstisko LV 2 līķu "cenu",atkarībā no sezonas) tur varēja nevis suuda tiltiņu vai žogu, bet veselu apakšzemes pilsētu izbūvēt.

Aizsardzībai "no loha" nav jābūt pilnīgi nekur- pat esošās margas un barjeras (un liftu durvis) vajadzētu demontēt.

Kuldīgas narkogadījumā nupat reku "ģimene pekrita" palietoto orgānu otrreizējajai izmantošanai- nu redzēs ka būs šeit.Te "prece" mazlietota un noteikti ka augst vērtīgāka, varbūt kādam Depohtātam aizies.

Kanibaals 3.oktobris 2025 11:57
2 1 Atbildēt

Lohi ir ļoti atjautīgi un pārvar arī sētas. Ir visam savas saprāta robežas un lohus kvadrātā neaturēt.

Tā iet, ka vecāki jaunatni bunto neievērot noteikumus un dirst virsū skolotājiem. Te rezultāts.

Vernons 2.oktobris 2025 16:48
1 0 Atbildēt

Vilcieni mēdz kursēt arī pa abiem ceļiem vienā virzienā! Piemēram uz Jelgavu pie bijušās Atgāzenes...

2.oktobris 2025 19:15
0 0 Atbildēt

13gadīgas.....nez, kurš padalījās ar kontu? Varēs iet uz kapiem ar puķēm

Vernons 2.oktobris 2025 20:39
0 0 Atbildēt

No CSN 18. punkta. Aizliegts iziet uz brauktuves no šķēršļa!

Soda mērs... uz vietas...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Gatava ziemai visu cauru gadu. Trīs Neste dīzeļdegvielas, kas nebaidās no sala (+ VIDEO) 3

Lielākajā daļā Latvijas iestājusies meteoroloģiskā ziema, un tai seko arī degvielas tirgotāji. Neste Latvija ziemas dīzeli tirgo jau kopš rudens. Lasīt vairāk

 

Mercedes gatavo G-klases kabrioletu (+ FOTO)

G-klases kabrioleta prototipi uzsākuši testu programmu, lai pārbaudītu jaunā modeļa spējas darboties visdažādākajos ceļu un klimatiskajos apstākļos. Lasīt vairāk

 

Tikai 63 visā pasaulē: Alfa Romeo ar Giulia un Stelvio Quadrifoglio Collezione modeļiem (+ FOTO) 7

Itālijas autoražotājs Alfa Romeo iepriecinās zīmola fanus ar īpašajiem Giulia un Stelvio Quadrifoglio kolekciju modeļiem, ko plānots laist klajā ekskluzīvā, ierobežotā skaita sērijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti