Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

kāda atšķirība ir zemajā grīdā, ja iekāpšana ne ar ko īpaši netširas?

Drīzāk šos tramvajus var saukt par augsto griestu trmvajiem ar sūdīgām durvīm kuras veras vaļā pat lēnāk kā Ikarusam

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

kāda atšķirība ir zemajā grīdā, ja iekāpšana ne ar ko īpaši netširas?

Drīzāk šos tramvajus var saukt par augsto griestu trmvajiem ar sūdīgām durvīm kuras veras vaļā pat lēnāk kā Ikarusam

Ja tev ir kāda vecmuterīte vai vecāka gadagājuma paziņa

Uzprasi viņai kā ir ērtāk - iekāpt 3 pakāpienus augstā verķī vai vienu pakāpienu augstā verķī...

Pamēģini iecelt kādu ratiņkrēslā vai sīkā ratiņus vecajā džimbulī un jaunajā...

Tas pats ar zemās grīdas busiem un troļļukiem. Esi aizmirsis kā ikarusā bija jārāpjas iekšā un kā ir tagadējos aizvietotājos.

Jā nestrīdos - pirmais pakāpiens ir cik ir, bet neaizmirsti to, ka arī pārējie pakāpieni, ja tādi ir ir kādam jāpārvar...

Uzrīkot augstāku peronu tramvajam ir nākamais solis.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

kāda atšķirība ir zemajā grīdā, ja iekāpšana ne ar ko īpaši netširas?

Drīzāk šos tramvajus var saukt par augsto griestu trmvajiem ar sūdīgām durvīm kuras veras vaļā pat lēnāk kā Ikarusam

Ja tev ir kāda vecmuterīte vai vecāka gadagājuma paziņa

Uzprasi viņai kā ir ērtāk - iekāpt 3 pakāpienus augstā verķī vai vienu pakāpienu augstā verķī...

Pamēģini iecelt kādu ratiņkrēslā vai sīkā ratiņus vecajā džimbulī un jaunajā...

Tas pats ar zemās grīdas busiem un troļļukiem. Esi aizmirsis kā ikarusā bija jārāpjas iekšā un kā ir tagadējos aizvietotājos.

Jā nestrīdos - pirmais pakāpiens ir cik ir, bet neaizmirsti to, ka arī pārējie pakāpieni, ja tādi ir ir kādam jāpārvar...

Uzrīkot augstāku peronu tramvajam ir nākamais solis.

Tādu uzrīkot nevar – drošības apsvērumu dēļ

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bet tas gan ir jauki – nopirkt nekam nederīgas kastes un ar to lielīties

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Bet tas gan ir jauki – nopirkt nekam nederīgas kastes un ar to lielīties

Nu nez - pats izklausies pēc nekam nederīga?

Esi kādreiz mēģinājis iekāpt tramvajā?

Nu tā - kaut reizi mūžā?

Un pēc tam iekāp un salīdzini ar jauno - augsto griestu džimbuli...

Moš vēl pateiksi, ka pie mums ir nekam nederīgi elektrovilcieni?

Moš mums ir nekam nederīgi peroni tomēr?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Bet tas gan ir jauki – nopirkt nekam nederīgas kastes un ar to lielīties

Nu nez - pats izklausies pēc nekam nederīga?

Esi kādreiz mēģinājis iekāpt tramvajā?

Nu tā - kaut reizi mūžā?

Un pēc tam iekāp un salīdzini ar jauno - augsto griestu džimbuli...

Moš vēl pateiksi, ka pie mums ir nekam nederīgi elektrovilcieni?

Moš mums ir nekam nederīgi peroni tomēr?

Es par trolejbusiem rīgā

Tad kad jauno kasti pārtaisīs par trolli tad es neprotestēšu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Bet tas gan ir jauki – nopirkt nekam nederīgas kastes un ar to lielīties

Nu nez - pats izklausies pēc nekam nederīga?

Esi kādreiz mēģinājis iekāpt tramvajā?

Nu tā - kaut reizi mūžā?

Un pēc tam iekāp un salīdzini ar jauno - augsto griestu džimbuli...

Moš vēl pateiksi, ka pie mums ir nekam nederīgi elektrovilcieni?

Moš mums ir nekam nederīgi peroni tomēr?

Es par trolejbusiem rīgā

Tad kad jauno kasti pārtaisīs par trolli tad es neprotestēšu

Priekš kam?

Tev viņi traucē? Man netraucē...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Uz Kr. Barona ielas traucē…

Pārceļat to uz Valdemāra ielu – tad mani tas netraucēs

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Uz Kr. Barona ielas traucē…

Pārceļat to uz Valdemāra ielu – tad mani tas netraucēs

Mani piemēram besī ārā daļa troļļuku, kas brauc pa Valdemāreni (tiesa tiem atlaides - ved par mani vairāk cilvēku un ir lielāki) un prāva daļa tur agresīvi satiksmi traucējošie privātauto...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Kāds varbūt pateiks, kas tas ir? transphoto.ru/...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Kāds varbūt pateiks, kas tas ir? transphoto.ru/...

Miskaste?

Vēl bildes: www.google.com/...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pirmoreiz, kad apmeklēju Maskavu, ļoti pārsteidza šādi biļešu \"automāti\": pepsimist.ru/...

sfrolov.livejournal.com/...

vott.ru/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Kāds varbūt pateiks, kas tas ir? transphoto.ru/...

Nevar tik saprast, kāda iksa pēc tas betonbruģis tur ir? Uzsist pa kādu releju, kad neiet, lai negrab paneļa bleķi, atgaiņāties no agresīviem pasažieriem vai pasveicināt kādu citu satiksmes dalībnieku?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

Kāds varbūt pateiks, kas tas ir? transphoto.ru/...

------------------------

Izskatās pēc vecā 1970. gadu sākuma ZIU trolejbusa

"kokpita" Rīgā arī tādi bija, bet šitā bilde ir uzņemta

Kazaņā, Tatārijas galvaspilsētā

Palaidniex

Nevar tik saprast, kāda iksa pēc tas betonbruģis tur ir? Uzsist pa kādu releju, kad neiet, lai negrab paneļa bleķi, atgaiņāties no agresīviem pasažieriem vai pasveicināt kādu citu satiksmes dalībnieku?

----------------------

"Rokas bremze" tā ir! ))))))

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex

Droši pie Bama citāta jāpiemin, ka, ja uzņēmums kurš specializējas tieši tramvaju ražošanā, savu jaunāko modeli laiž ekspluatācijā ar šādām problēmām

-----------------------

Vispār jau tas nav nekas jauns - daudzi ražotāji, pat lieli,

saduras ar šādām problēmām. Piemērs ir Rīgas zilbaltie

autobusi Pirms Rīgas lielu Mercedes autobusu iepirkumu izdarīja vairākas Krievijas pilsētas. Viss bija

ažūrā, līdz pirmā bargā ziema "parādīja zobus", izrādījās, ka virkne elektrokomponentu, hidraulisko un pneimatisko sistēmu sastāvdaļu , pat vadu kūļu un kabeļu nepanes "īstu ziemu + neapvaldītu ķīmiju"

Mersisti operatīvi reaģēja, rezultātā Rīgai jau tika busi ar nepieciešamajām izmaiņām Tā ka gan jau viss būs OK arī ar tramvajiem.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Ļoti labas bildes...mūsējie jaunie trolejbusnieki ,kaut ko tādu reali ieraugot, kristu ģībonī. Man brālēns, ilggadējs trolejbusnieks, reiz stāstīja, ka pie šmerļa galapunktā reiz piestājis baltkrievu tūristu buss ar turienes trolejbusniekiem - šie ar kosmisku ziņkari metušies apskatīt un fotografēties pie jaunās škodas....Viņiem tas bijis teju kosmoss.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex

Droši pie Bama citāta jāpiemin, ka, ja uzņēmums kurš specializējas tieši tramvaju ražošanā, savu jaunāko modeli laiž ekspluatācijā ar šādām problēmām

-----------------------

Vispār jau tas nav nekas jauns - daudzi ražotāji, pat lieli,

saduras ar šādām problēmām. Piemērs ir Rīgas zilbaltie

autobusi Pirms Rīgas lielu Mercedes autobusu iepirkumu izdarīja vairākas Krievijas pilsētas. Viss bija

ažūrā, līdz pirmā bargā ziema "parādīja zobus", izrādījās, ka virkne elektrokomponentu, hidraulisko un pneimatisko sistēmu sastāvdaļu , pat vadu kūļu un kabeļu nepanes "īstu ziemu + neapvaldītu ķīmiju"

Mersisti operatīvi reaģēja, rezultātā Rīgai jau tika busi ar nepieciešamajām izmaiņām Tā ka gan jau viss būs OK arī ar tramvajiem.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Bams

Kāds varbūt pateiks, kas tas ir? transphoto.ru/...

------------------------

Izskatās pēc vecā 1970. gadu sākuma ZIU trolejbusa

"kokpita" Rīgā arī tādi bija, bet šitā bilde ir uzņemta

Kazaņā, Tatārijas galvaspilsētā

Palaidniex

Nevar tik saprast, kāda iksa pēc tas betonbruģis tur ir? Uzsist pa kādu releju, kad neiet, lai negrab paneļa bleķi, atgaiņāties no agresīviem pasažieriem vai pasveicināt kādu citu satiksmes dalībnieku?

----------------------

"Rokas bremze" tā ir! ))))))

Nu tieši tā- ručņiks

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

nafig mums ražošana un ekonomika

galvenais lai bezdarbnieks var ērti pēc pabalsta aizbraukt

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

BB rakstīja:

nafig mums ražošana un ekonomika

galvenais lai bezdarbnieks var ērti pēc pabalsta aizbraukt

Vai kāds saka ka nafig nav vajadzīgs. Bet lūdzu taisi ibūvē utt.

Tikai pie mums, diemžēl, pat velopisēdus neražo a Tu gribi momentā pasaules līmeņa tramvajbūvi... Tā lieitas nenotiek. Kas traucē Tev kaut ko ražot? Manispēc kaut sāc no baltas lapas ražot pasažieru aviolainerus. Uz priekšu!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

No "0" procesa sākt ražot tramvajus mūsu apstākļos pagaidām ir pilnīgi neiespējami. Lai līdz tam izaugtu, nepieciešami vēl vismaz 10 gadi. Optimālākais variants būtu, ja mēs kaut kur rietumos varētu iepirkt jau gatavas tramvaju virsbūves un pārējos loriņus, un pie mums to visu montēt kopā. Tad jau pakāpeniski daļas varam sākt ražot arī paši. Kaut kas noteikti labāks par baltkrievu piedāvājumu jau iznāktu. Tik , cik Rīgai vagonus vajadzētu, varētu pakāpeniski saražot. Pēc tam jau var domāt par exportu. Manā skatījumā, pašreizējais jaunais čehu "brīnums" ne būt nav tas optimālākais risinājums - ir redzēti arī labāki. Man pašam ļoti patik Vīnes jaunie tramvaji - tiem ir izcils pāatrinājums, ļoti līgana gaita, arī Drēzdenes vagoni arī viennozīmīgi ir labāki par škodām - patīkami pārsteidz to lielais ātrums ārpilsētas linijās.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: No "0" procesa sākt ražot tramvajus mūsu apstākļos pagaidām ir pilnīgi neiespējami. Lai līdz tam izaugtu, nepieciešami vēl vismaz 10 gadi. Optimālākais variants būtu, ja mēs kaut kur rietumos varētu iepirkt jau gatavas tramvaju virsbūves un pārējos loriņus, un pie mums to visu montēt kopā. Tad jau pakāpeniski daļas varam sākt ražot arī paši. Kaut kas noteikti labāks par baltkrievu piedāvājumu jau iznāktu. Tik , cik Rīgai vagonus vajadzētu, varētu pakāpeniski saražot. Pēc tam jau var domāt par exportu. Manā skatījumā, pašreizējais jaunais čehu "brīnums" ne būt nav tas optimālākais risinājums - ir redzēti arī labāki. Man pašam ļoti patik Vīnes jaunie tramvaji - tiem ir izcils pāatrinājums, ļoti līgana gaita, arī Drēzdenes vagoni arī viennozīmīgi ir labāki par škodām - patīkami pārsteidz to lielais ātrums ārpilsētas linijās.

Tas, ko piedāvāja RVR arī būu teorētiski Bombardier...

Bet ar tiem citās pasaules malās redzētajiem dzīmbuļiem. Ir dažas nelielas, bet būtiskas nianses.

Piemēram daudzi no citur braucošajiem tramvajiem ir:

1. Lielākoties tramvaji ir ar citu (šaurāku) sliežu platumu (savādāki riteņpāri utt). Tas nozīmē arī to, ka tiem vai nu konstruktīvi vienkārši nevar pielikt mūsu platumam atbilstošus riteņpārus, par sliežu nomaiņu nerunājot.

2. Bieži vien pilsētas sliežu ceļiem ir savas īpatnības - noteikta radiusa pagriezieni, kurus jāspēj izbraukt vispār, vai jāspēj diviem tamvajiem vieinlaicīgi samainīties...

3. Remontbāzes un apkalpošana arī var prasīt būtisku pārbūvi paņemot tehniski, vai gabarīiski savādākus vagonus.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Būtu tantei riteņi – būtu tramvajs

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: No "0" procesa sākt ražot tramvajus mūsu apstākļos pagaidām ir pilnīgi neiespējami. Lai līdz tam izaugtu, nepieciešami vēl vismaz 10 gadi. Optimālākais variants būtu, ja mēs kaut kur rietumos varētu iepirkt jau gatavas tramvaju virsbūves un pārējos loriņus, un pie mums to visu montēt kopā. Tad jau pakāpeniski daļas varam sākt ražot arī paši. Kaut kas noteikti labāks par baltkrievu piedāvājumu jau iznāktu. Tik , cik Rīgai vagonus vajadzētu, varētu pakāpeniski saražot. Pēc tam jau var domāt par exportu. Manā skatījumā, pašreizējais jaunais čehu "brīnums" ne būt nav tas optimālākais risinājums - ir redzēti arī labāki. Man pašam ļoti patik Vīnes jaunie tramvaji - tiem ir izcils pāatrinājums, ļoti līgana gaita, arī Drēzdenes vagoni arī viennozīmīgi ir labāki par škodām - patīkami pārsteidz to lielais ātrums ārpilsētas linijās.

Nav jau tā ka no nulles ir RVR tehniskā bāze un speciālisti. Nav jau aviolaineris

Manuprāt labāk kaut drusku dārgāk, bet uz vietas taisīt, kaut arī kopā ar kādu. Protams vieglāk jau no škodas atkatu paņemt, čakars mazāks.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

BB rakstīja:

Nav jau tā ka no nulles ir RVR tehniskā bāze un speciālisti. Nav jau aviolaineris

Manuprāt labāk kaut drusku dārgāk, bet uz vietas taisīt, kaut arī kopā ar kādu. Protams vieglāk jau no škodas atkatu paņemt, čakars mazāks.

Nu nez - tomēr tur ir MILZU BEDRE starp 1960 gadā projektētu vilcienu un modernu tramvaju. Spečuki ir, bet tie ir tikai nosacīti spečuki...

Domā mūsējie Otkatu nesagribēs, pa pārdesmit valsts garamntētiem miljoniem neuzbūvēs lāzeršovu un beigās nepazudīs ar galiem?

Es nesaprotu par ko cepiens, ka kāds RVR vienkārši NEGRIB to tramvaju būvēt? Ja negrib, par ko cepiens?

Kāpēc vbiņiem ir jāgrib to tramvaju projektēt un būvēt?

Privāts kantoris - grib būvē, negrib nebūvē...

Uzskati, ka patiešām varam un reāli spējam - atrodi (pārmāni) specus un taisi augšā. Kur problēma? Pie reize arī nopelnīsi...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti