Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

BB rakstīja:

Nav jau tā ka no nulles ir RVR tehniskā bāze un speciālisti. Nav jau aviolaineris

Manuprāt labāk kaut drusku dārgāk, bet uz vietas taisīt, kaut arī kopā ar kādu. Protams vieglāk jau no škodas atkatu paņemt, čakars mazāks.

Nu nez - tomēr tur ir MILZU BEDRE starp 1960 gadā projektētu vilcienu un modernu tramvaju. Spečuki ir, bet tie ir tikai nosacīti spečuki...

Domā mūsējie Otkatu nesagribēs, pa pārdesmit valsts garamntētiem miljoniem neuzbūvēs lāzeršovu un beigās nepazudīs ar galiem?

Es nesaprotu par ko cepiens, ka kāds RVR vienkārši NEGRIB to tramvaju būvēt? Ja negrib, par ko cepiens?

Kāpēc vbiņiem ir jāgrib to tramvaju projektēt un būvēt?

Privāts kantoris - grib būvē, negrib nebūvē...

Uzskati, ka patiešām varam un reāli spējam - atrodi (pārmāni) specus un taisi augšā. Kur problēma? Pie reize arī nopelnīsi...

Speciālists

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nubet lūdzu - ražojiet kaut metro vagonu, ja jau viss tik vienkārši, noderīgi un vērtīgi. Pie reizes nopelnīsiet!

Kas/kurš traucē?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un vēl jautajums

Ja kāds piznesmenis paziņotu, ka pēc gada, piemēram Jelgavā, sāk ražot Latvijā izstrādātas vieglās automašīnas, kuras pēc pusotra gada būs pieejamas pārdošanā...

Cik no jums tās būtu gatavi pirkt? Pat ja tās būtu lētākas par reņa rumāniešu dižpārdokli...?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

BB rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

nafig mums ražošana un ekonomika

galvenais lai bezdarbnieks var ērti pēc pabalsta aizbraukt

a nafig mums ražošana ar minimālu pievienoto vērtību, bet ar lielu tai nepieciešamo saistīto importu (izejmateriāli, detaļas/mezgli, ko uz vietas neizgatavos).

Jāņem vērā, ka Latvija ir maza valsts, tādā sakarā, ka diez vai visus izejmateriālus pie sevis iegūsim un visas detaļas te izgatavosim, tāpēc vajadzētu rūpīgi izvērtēt, vai tiešām nav ekonomiskāk turpināt lietot vecos vagonus.

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

BB rakstīja:

Nav jau tā ka no nulles ir RVR tehniskā bāze un speciālisti. Nav jau aviolaineris

Manuprāt labāk kaut drusku dārgāk, bet uz vietas taisīt, kaut arī kopā ar kādu. Protams vieglāk jau no škodas atkatu paņemt, čakars mazāks.

Nu nez - tomēr tur ir MILZU BEDRE starp 1960 gadā projektētu vilcienu un modernu tramvaju. Spečuki ir, bet tie ir tikai nosacīti spečuki...

Domā mūsējie Otkatu nesagribēs, pa pārdesmit valsts garamntētiem miljoniem neuzbūvēs lāzeršovu un beigās nepazudīs ar galiem?

Es nesaprotu par ko cepiens, ka kāds RVR vienkārši NEGRIB to tramvaju būvēt? Ja negrib, par ko cepiens?

Kāpēc vbiņiem ir jāgrib to tramvaju projektēt un būvēt?

Privāts kantoris - grib būvē, negrib nebūvē...

Uzskati, ka patiešām varam un reāli spējam - atrodi (pārmāni) specus un taisi augšā. Kur problēma? Pie reize arī nopelnīsi...

Nu nav gluži tik traki, ka RVR viss no 60tajiem. Vilcienus viņi tagad modernizē un nav galīgi lohi.

Bez tam kaste, riteņi un elektromotors no 60tajiem diži mainījies nav tikai kompji klāt piekārti un dizains cits

Par to sākt pats. Ne tikai par tramvaju.Jā var sākt pats Latvijā, ja zini kur tirgosi, bet neceri saņemt kādu palīdzību no valsts, normālus kredītnoteikumus u.tml. Bet principā tas ir iespējams.

Sākt nopietnu biznesu, kur ir prognozējams faktiski tikai valsts vai valsts uzņēmumu pasūtījums, neesot labās attiecībās ar kādu partiju, kas tajā brīdī, kad sāksi strādāt, būs pie varas, ir utopija. Mazākos biznesos, lai dabūtu valsts naudiņu tāpat vajag pazīšanās ar tiem, kas pieņems lēmumus.

Par ražošanu un pievienoto vērtību. Attiecībā uz topika tēmu - tramvajs, tur ir augsta pievienotā vērtība, jo tā ir sarežģīta tehnoloģiska iekārta. Mezglu un izejvielu pašizmaksa ir zema salīdzinot ar gala produkta vērtību. Pie tam daudz lielāka kā piemēram mēbeļu ražošanā.

Protams, ja ar augstu pievienoto vērtību saprot tikai ka ne no kā taisa kaut ko (izgudrojumi, programmas utt.) tad tā protams ir zemāka. Bet tad vajag stipru izglītības sistēmu valstī.

Diez vai Latvijā būtu vērts teiksim vest un malt kafiju u.tml. tur tiešām nav liela pievienotā vērtība salīdzinot ar izejvielu cenu. Lai gan, piemēram, Liepājas Metalurgs, kausē metālu.

Savukārt viszemākā pievienotā vērtība ir nopirkt ārvalstu izstrādājumu un maksāt ārvalstu speciālistiem par šī izstrādājuma apkopi tad priekš mums tā ir ar mīnus zīmi.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

sarashkins

a nafig mums ražošana ar minimālu pievienoto vērtību, bet ar lielu tai nepieciešamo saistīto importu (izejmateriāli, detaļas/mezgli, ko uz vietas neizgatavos).

--------------------------

Nu vispār daudzas valstis tāpēc izvēlas organizēt ražošanu uz vietas pie , montāžu, pēc CKD vai SKD metodes. Iemesls parasti ir tās, ka gatavus transportlīdzekļus utt. ievedot valstī , tie tiek aplikti ar lielu ievedmuitu, kas savukārt nenotiek, ievedot auto pa

daļām. Turklāt galaprodukta izgatavošana dod darba vietas, nodokļus u.c. valsti interesējošus labumus. Un ir iespēja "piemērīties" ražotnei, ražot komplektējošās daļas, sākot, protams ar vienkāršākajām un tā tālāk. Tā , piemēram, top automobiļi Krievijā un vēl lērumā valstu.

Arī Jelgavas AMO - Plant darbojas pēc CKD principa, ja tā padomā, kāpēc nevarētu tā būvēt arī tramvajus vai vilcienus - tā dara skandināvi šai frontē, ne 1005 gadījumu, bet dara

Jāņem vērā, ka Latvija ir maza valsts, tādā sakarā, ka diez vai visus izejmateriālus pie sevis iegūsim un visas detaļas te izgatavosim, tāpēc vajadzētu rūpīgi izvērtēt, vai tiešām nav ekonomiskāk turpināt lietot vecos vagonus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vecie vagoni, kuru rāmji utt nav mainījušies ar nav gluži foršākā lieta.

Jaunāki rāmji, riteņpāri utt ļoti daudz ko main a gaitas īpatnībās, ātrumā, ērtībās un drošībā.

Salīdzinam divus vilcienkrešus Rīgā un nesen fričos un izdaram secinājumus.

Runājot par to nespēju kaut ko ražot... Cilvēki kaut kā taču dibina uzņēmumus, ražo, skrūvē, pēta utt. Vajag tikai gribēšanu.

Otrkārt - kāpēc pašiem darīt visu? Tad ražojam visu paši, automašīnas, autobusus, trolejbusus, nu tākā visu!!!

Kāpēc ne? Tik daudz ekonomikai labuma būs, ka až pa acīm spiedīsies ārā. Vai ne?

Vēlreiz atkārtoju - ja negrasaties pirkt Latvijā izstrādātu un ražotu vieglo automašīnu, padomājiet kāpēc jūš ar savu maku par to nebalsotu. Un tad radīsies atbildes uz jautājumu, kāpēc moš nevajag izmantot nodokļu maksātāju naudu no nulles izstrādāt tramvaju pašu spēkiem.

Lai RVR vispirms "novinnē" pasažieru vilcienu ražošanu un tos saražo...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Jā, esmu lasījis par Krievijas autorūpnīcu TAGAZ, kas ir viena no modernākajām un tehnoloģiski labāk aprīkotajām visā reģionā. Tur tiek ražoti daudz dažādi auto, kas iepriekš noņemti no ražošanas to ražotājvalstīs. Ārzemnieki piegādā visas detaļas pilnā komplektā, bet vietējie visu samontē kopā. Kvalitāte turienes ražojumiem esot izcila un pieprasījums arī liels. Interesanti, ka Krievijā joprojām ļoti iecienīta ir 2001.gada modeļa Hundai-Sonata, kas izskatās līdzīga vienam no jaguara modeļiem. To arī joprojām ražo tajā fabriķī.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Izskatās ka šogad palielināsies biļešu cenas:

www.apollo.lv/...

Interesantākais ka RS taisās modernizēt «park&ride» sistēmas!!! Kā to saprast??? Kur tādas ir??? Ko modernizēt?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Interesantākais ka RS taisās modernizēt «park&ride» sistēmas!!! Kā to saprast??? Kur tādas ir??? Ko modernizēt?

Kur tādas ir? Alfas stāvlaukums, Elcor plaza stāvlaukums, laukums pie t/c Doles, pie Maximas Vienības gatvē

Kā modernizēs? Uzliks RS stāvvietu kases aparātus

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Kur tādas ir? Alfas stāvlaukums, Elcor plaza stāvlaukums, laukums pie t/c Doles, pie Maximas Vienības gatvē

Kā modernizēs? Uzliks RS stāvvietu kases aparātus …

Bingo…

Žetons…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Interesantākais ka RS taisās modernizēt «park&ride» sistēmas!!! Kā to saprast??? Kur tādas ir??? Ko modernizēt?

Kur tādas ir? Alfas stāvlaukums, Elcor plaza stāvlaukums, laukums pie t/c Doles, pie Maximas Vienības gatvē

Kā modernizēs? Uzliks RS stāvvietu kases aparātus

Vajag taku ienākumus Rīgas zilumam uz acs...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

ir paredzēts kases aparātus iekārtot visā rīgas teritorijā.

vienkārši, lai tauta nesaniknojas, to dara ļoti pakāpeniski.

pašlaik maksas autostāvvietas ielu malās ir tikai rīgas centrā. nākamā kārta ir ieviest kases automātus dzelzceļa loka iekšpusē. un pēc tam tos kārtu pa kārtai uzstādīs purčikā, zolitūdē, ķengaragā, iļguciemā, imantā utt.

būs, būs....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: ir paredzēts kases aparātus iekārtot visā rīgas teritorijā.

vienkārši, lai tauta nesaniknojas, to dara ļoti pakāpeniski.

pašlaik maksas autostāvvietas ielu malās ir tikai rīgas centrā. nākamā kārta ir ieviest kases automātus dzelzceļa loka iekšpusē. un pēc tam tos kārtu pa kārtai uzstādīs purčikā, zolitūdē, ķengaragā, iļguciemā, imantā utt.

būs, būs....

Nē – nepiekrist…

Mans priekšlikums ir – lielu bomi priekšā katrai pilsētas iebrauktuvei visās Latvijas pilsētās. Iebraukšanas maksa un miers mājā. Tāpat pie Latvijas robežas, Lidostās un Ostās arī paceļamo bomi un iebraukšanas un izbraukšanas maxu no LV teritorijas – visas problēmas valstī tiks atrisinātas vienas nakts laikā…

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

A nevar ejot TA likt samaksāt arī stāvvietu izmantošanas nodokli? Būtu pavisam vienkārši. Reizi gadā, vienā piegājienā nomaksātu visu, kas saistīts ar auto.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nē nevar – tad būs zemē izmesta nauda par jauno moderno aparātu iegādi.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tas gan būtu varen slikts joks , ja tos kases automātus saliktu arī Rīgas mikrorajonos auto stāvlaukumos, kabatiņās un ietvju malās pie daudzdzīvokļu mājām...vispār jau tā būtu klaja laupīšana.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tas gan būtu varen slikts joks , ja tos kases automātus saliktu arī Rīgas mikrorajonos auto stāvlaukumos, kabatiņās un ietvju malās pie daudzdzīvokļu mājām...vispār jau tā būtu klaja laupīšana.

Vēl tik atliktu ielikt RS kases aparātus visās privātmāju teritorijās un privātmāju garažās arīdzan...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Vēl tik atliktu ielikt RS kases aparātus visās privātmāju teritorijās un privātmāju garažās arīdzan...

Ku jūs ņemās?

Tak vēl tik daudz kāposta apkārt mētājas, ko nodokļos iekasēt. Piemēram TRAMVAJPASAŽIERA NODOKLIS. A to saproties na šaru gūst personīgo labumu un pārvietojas ātrāk kā Ministri ar kājām…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Vēl tik atliktu ielikt RS kases aparātus visās privātmāju teritorijās un privātmāju garažās arīdzan...

Ku jūs ņemās?

Tak vēl tik daudz kāposta apkārt mētājas, ko nodokļos iekasēt. Piemēram TRAMVAJPASAŽIERA NODOKLIS. A to saproties na šaru gūst personīgo labumu un pārvietojas ātrāk kā Ministri ar kājām…

Nu kur paliek nodoklis par gaisu un nodoklis par gaisa elpošanu savā privāta teritorijā, kurš ir lielāks, par publiskā gaisa elpošanu, jo samazina publiskā gaisa daudzumu...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nu kur paliek nodoklis par gaisu un nodoklis par gaisa elpošanu savā privāta teritorijā, kurš ir lielāks, par publiskā gaisa elpošanu, jo samazina publiskā gaisa daudzumu...

Nu bet es tak saku ka tik daudz kāposta mētājas apkārt. Tak vajag tik paņemt…

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

labāk jau par šīm lietām neģirgāties - pārāk tas viss ir nopietni. Pēdējās ziņas, kas man ir - nākamgad reali atkal tiks paaugstināts nekustamā īpašuma nodoklis, arī akcīzes nodoklis. Šogad varbūt izbrauksim ar papildus naudas iegūšanu no t.s. "ēnu" ekonomikas, bet var gadīties, ka penšiem arī nekas labs nespīd....Līdz gaisa un atejas nodoklim,cerams, turpmāko pāris gadu laikā vēl nenonāksim.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: labāk jau par šīm lietām neģirgāties - pārāk tas viss ir nopietni. Pēdējās ziņas, kas man ir - nākamgad reali atkal tiks paaugstināts nekustamā īpašuma nodoklis, arī akcīzes nodoklis. Šogad varbūt izbrauksim ar papildus naudas iegūšanu no t.s. "ēnu" ekonomikas, bet var gadīties, ka penšiem arī nekas labs nespīd....Līdz gaisa un atejas nodoklim,cerams, turpmāko pāris gadu laikā vēl nenonāksim.

Atejas nodoklis ir jau tagad...

Par kanalizāciju ir jāmaksā šākātā, vai ir centralizētā, vai zaļā muca reizi gadā sūc ārā...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Reku akal Tramvaji izceļas (pat nežēlīgāk kā trolejbusi) www.apollo.lv/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Kāda nu tur izcelšanās . Ticamāk, ka pēdējā laikā populārs stiliņš, kā ātri, viegli tikt pie vadītāja vai apdrošināšanas naudiņas. Rietumos tās jau bija stilīgi pirms 50 gadiem, tagad tā mode atnākusi līdz mums. Pēdējā laikā tml. līdzīgi notikumi notiek aizdomīgi bieži. Īpaši aizdomīgs man šķiet pēdējais gadījums,kad tantei pat skrambiņa no visām tām šausmaām nav radusies....Arī iepriekšējais gadījums ar to jauno skuķi un 70 metru braucienu bija apšaubāms. Vasarā dzirdēju divu troļļuku vadītāju sarunu, kuri stāstīja, ka viens vadītājs "no 17 maršruta ermoņikas" vienam tantukam par simulētu kritienu no trolejbusa sapiķojis 300 ls... Nu, diez kas nav. ja turpmāk masveidā tiks sodīti un izmesti no darba ilggadēji sab.trans. vadītāji, drīz nebūs vairs kas vada sab.transportu. Domāju, ka RS šo iemeslu objektīvai izmeklēšanai vajadzētu izveidot neatkarīgu komisiju, kurā vēlams būtu strādāt profesinaļiem no prokuraturas sistemas. Apbēdina arī fakts, ka masu mediji ( TV- LNT tautas balssss) ļoti tendenciozi , bez objektivas informacijas, vienpusēji uzklausot tikai it kā cietušo pusi - izplata nepārbaudītu informāciju. Interesanti, ko par to domā Bams ?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti