Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Domāju, ka drīzumā RS būs spiesti apkarināt sabtransu ar novērošanas kamerām iekšā, priekšā un pakaļā

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: Domāju, ka drīzumā RS būs spiesti apkarināt sabtransu ar novērošanas kamerām iekšā, priekšā un pakaļā

reizēm pēc šādu kameru uzstādīšanas būtiski mainās pilsoņu uzvedība un reakcija, kad dabū aplūrēt savus varoņdarbus videoierakstā...

Gluži kā ar autovadītājiem, kuri bļauj, ka krusā iebraukuši uz zaļo, kamēr nepiedāvā aplūkot tiem video ar reālo situāciju...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Piekrītu - video ieraksts 4 pozicijās : salona kopskats + ārpuse pie katrām durvīm. Un strīdus gadījumā skaidrība 5 minūšu laikā. Cik dzirdēts, jaunajam tramvajam jau līdzīga ierakstu sistēma strādā. Ja nekļūdos, tur jau reiz bija mazs skandaliņš, kad vien tizla tante izkāpjot no vagona bija kāju saskrāpējusi un grībēja piķi no RS nokāst... Vispār jau liekas, ka Rīgas pasažieru tizlumam vispār nav robežu. Ja mūsējo Rīgas sab.transa publiku vienu dienu palaistu Maskavas vai Pēterburgas metro apritē, puse šķiet no visiem braucējiem būtu slimnicās vai skumīgākās telpās...Tur tomēr sab.transportā ir salīdzinoši augsta līmeņa disciplīna un cilvēki ir iedresēti. Kad diktors skaļrunī nobļaujas : DVERI ZAKRIVAETCJA !!, tad neviens tantuks vai profesors vairs pa milimetru nekust. Ne metro, ne pie busa vai tramvaja. Bet pie mums, nabaga vadītāji pikā spiesti virināt durvis vairākas minūtes un tāpat laiku pa laikam kāds tizlenis izlido laukā - un VAINĪGS kā parasti ir tikai vadītājs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pie mums ir pārspīlētās un pārprastās demokrātijas laikmets.

Ceru, ka tās kādreiz begsies.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nu, diez kas nav. ja turpmāk masveidā tiks sodīti un izmesti no darba ilggadēji sab.trans. vadītāji, drīz nebūs vairs kas vada sab.transportu.

Nu tik traki jau nu nebūs. Katram 5-10 tiesībās esot Tram vai Trol kategorija.

Domāju, ka RS šo iemeslu objektīvai izmeklēšanai vajadzētu izveidot neatkarīgu komisiju, kurā vēlams būtu strādāt profesinaļiem no prokuraturas sistemas.

Nedaudz jau nu smieklīgi, bet ne TTP laikos, ne tagad priekšniecībai nerūpēja un nerūp mellā darba darītāji - važoņi.

Apbēdina arī fakts, ka masu mediji ( TV- LNT tautas balssss) ļoti tendenciozi , bez objektivas informacijas, vienpusēji uzklausot tikai it kā cietušo pusi - izplata nepārbaudītu informāciju.

Vai ir kāda tēma, kur viņi ir objektīvi???

Jau par anekdoti ir kļuvis reāls gadījums iz kādas provinces pilsētiņas dzīves, kur uz vietvaras uzaicinājumu atbraukt, nofilmēt un pa tv parādīt skolas atvēršanu, žurnālistu atbilde bija: tas nav nekas un nevienu neinteresē(-S). Lūk, bet, kad skolu ciet slēgsiet vai tā nodegs- tad gan zvaniet!

Interesanti, ko par to domā Bams ?

To arī domā.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Apbēdina arī fakts, ka masu mediji ( TV- LNT tautas balssss) ļoti tendenciozi , bez objektivas informacijas, vienpusēji uzklausot tikai it kā cietušo pusi - izplata nepārbaudītu informāciju.

Vai ir kāda tēma, kur viņi ir objektīvi???

Jau par anekdoti ir kļuvis reāls gadījums iz kādas provinces pilsētiņas dzīves, kur uz vietvaras uzaicinājumu atbraukt, nofilmēt un pa tv parādīt skolas atvēršanu, žurnālistu atbilde bija: tas nav nekas un nevienu neinteresē(-S). Lūk, bet, kad skolu ciet slēgsiet vai tā nodegs- tad gan zvaniet!

labrīt

sliktas ziņas labāk par labām tirgojas

te mēs arī esam.

izdevīgāk ir palaist nepārbaudītu un melīgu info un pēc tam advokātam samaksāt, kas no sūdiem izručīs. nekā izmeklēt un secināt, ka pasažieris pats lohs

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu pēdājā laikā neviens (90%), nevienā jomā (90%), situācijā, nekad (90%) neatzīst savu vainu.

Tik reti ir tie izņēmumi, kad kāds pasaka - man nav taisnība, pats lohs utt...

Domājams tas ir tāds periods jaunās "brīvības" kas piederās pie tā saucamās brīvlaišanas sindroma "bērna slimībām"...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu, tāpēc jau tik lielā kantorī kā RS būtu nepieciešami vismaz trīs kompetenti neatkarīgi cilvēki, kas vadoties no izmeklēšanas prakses, sniedz profesionalu atzinumu strīdus situacijās CSN gadījumos. Protams, ir oficialais dokuments, kuru iesniedz CP , kur tiek noteikta vadītāja vainas pakāpe. Bet, CP reti kad noteiks vainas pakāpi t.s. "tizlās vecenes" rīcībai. Tas tad arī jāizvērtē zinošiem profesionļiem, nevis piem. RS vadošajiem inženieriem un grāmatvedēm...Bez tam, pēdējā laikā no medijiem redzams, ka RS vadība baidās no sabiedrības noskaņojuma, kurš pret sab.transporta vadītājiem ir izveidojies negatīvs. Tāpēc, vairumā gadījumu vainīgais vadītājs "pūļa sindromam" par godu tiek izmests no darba, bet "tizlai vecenei" sapiķota kompensacija par mutes turēšanu. Domāju, ka situacija RS ir steidzami jāuzlabo, jāatceras, ka vadītāji arī ir tikai cilvēki, kuri kādu reizi kļūdās. Arī tehnika, ar kuru viņiem jāstrādā, ir tehniski novecojusi. Nezinu, vai RS kantorī darbojas transporta vadītāju arodbiedrības organizacija, bet būtu vēlams tādu izveidot. Šodienas apstākļos tas ir ļoti būtiski. Piemēram, policijas struktūrā, atjaunotā policistu arodbiedrība ir ļoti aktīva un daudz palīdz policistiem darba attiecību nodrošināšanā un stabilizacijā. Kurš katrs džekiņš ar lielākiem "pagoniem" tur vairs nevar palaist muti kā ienāk prātiņā....

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nu, tāpēc jau tik lielā kantorī kā RS būtu nepieciešami vismaz trīs kompetenti neatkarīgi cilvēki, kas vadoties no izmeklēšanas prakses, sniedz profesionalu atzinumu strīdus situacijās CSN

Teorētiski būtu labi, ja tā būtu. Praktiski pēc CSN vēl pirms CP atbrauc Avārijas revizors, kurš pēcāk izskata CSN vainīgā vai iesaistītā RS vadītāja paskaidrojumu un to ar savām piebildēm par notikušo nodot tālāk augstākstāvošai priekšniecībai.

Nezinu, vai RS kantorī darbojas transporta vadītāju arodbiedrības organizacija, bet būtu vēlams tādu izveidot.

Ir arī tāda organizācija, bet tā ir uz vienu roku ar "biezo galu".

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Nedaudz kadru iz vēstures. 1988.g.aprīlis. Pārdaugava. Padomju impērijas beigu sākums. Ielās pavasaris, bet viss pelēks, netīrs un aizlaists. Vecais koka tilts pie Torņakalna stacijas.

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

Depo Torņakalnā ar nekad nemazgātiem vagoniem.

Jo vieglāk bija reizi 2-3 gados pārkrāsot nekā noņemties ar mazgāšanu

transphoto.ru/...

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Nedaudz kadru iz vēstures. 1988.g.aprīlis. Pārdaugava. Padomju impērijas beigu sākums. Ielās pavasaris, bet viss pelēks, netīrs un aizlaists. Vecais koka tilts pie Torņakalna stacijas.

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

Depo Torņakalnā ar nekad nemazgātiem vagoniem.

Jo vieglāk bija reizi 2-3 gados pārkrāsot nekā noņemties ar mazgāšanu

transphoto.ru/...

nez vai LV arhīvos arī ir šādi episki skati iemūžināti?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

nez vai LV arhīvos arī ir šādi episki skati iemūžināti?

Arhīvos kaut kas jau droši, ka ir.

Bet tā nu ir sanācis, ka Rīgas sabiedrisko transportu 70-80 gados diezgan regulāri fotografēja visādi ziņkārīgie un pārsvarā no ārzemēm un tapēc šādi skati pārsvarā glabājās mājas arhīvos. Un ik pa laiciņam šādi foto uzpeld interneta plašumos.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

13.janvāra iela. 1960. gads. Iela tikko kā pēc rekonstrukcijas. (paplašināta un izveidota brauktuve gar dzelzceļa uzbērumu, zaļā zona ierīkota vecās ielas vietā).

transphoto.ru/...

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nu, tāpēc jau tik lielā kantorī kā RS būtu nepieciešami vismaz trīs kompetenti neatkarīgi cilvēki, kas vadoties no izmeklēšanas prakses, sniedz profesionalu atzinumu strīdus situacijās CSN gadījumos. Protams, ir oficialais dokuments, kuru iesniedz CP , kur tiek noteikta vadītāja vainas pakāpe. Bet, CP reti kad noteiks vainas pakāpi t.s. "tizlās vecenes" rīcībai. Tas tad arī jāizvērtē zinošiem profesionļiem, nevis piem. RS vadošajiem inženieriem un grāmatvedēm...Bez tam, pēdējā laikā no medijiem redzams, ka RS vadība baidās no sabiedrības noskaņojuma, kurš pret sab.transporta vadītājiem ir izveidojies negatīvs. Tāpēc, vairumā gadījumu vainīgais vadītājs "pūļa sindromam" par godu tiek izmests no darba, bet "tizlai vecenei" sapiķota kompensacija par mutes turēšanu. Domāju, ka situacija RS ir steidzami jāuzlabo, jāatceras, ka vadītāji arī ir tikai cilvēki, kuri kādu reizi kļūdās. Arī tehnika, ar kuru viņiem jāstrādā, ir tehniski novecojusi. Nezinu, vai RS kantorī darbojas transporta vadītāju arodbiedrības organizacija, bet būtu vēlams tādu izveidot. Šodienas apstākļos tas ir ļoti būtiski. Piemēram, policijas struktūrā, atjaunotā policistu arodbiedrība ir ļoti aktīva un daudz palīdz policistiem darba attiecību nodrošināšanā un stabilizacijā. Kurš katrs džekiņš ar lielākiem "pagoniem" tur vairs nevar palaist muti kā ienāk prātiņā....

RS arodbiedrība ira, nezinu kādas atsauksmes no iekšienes, bet no ārpuses, cik nācies sadarboties izskatās zolīdi. Zinu vismaz 5 tiesas, kur aizstāvēja RS darbiniekus un nepiekrita atlaišanai.

Par policistiem Tu smagi maldies. Tur ir Sūna, kurš savāc naudu, neko nedara un tukši muld. Tiem ir smagi nepaveicies.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Nedaudz kadru iz vēstures. 1988.g.aprīlis. Pārdaugava. Padomju impērijas beigu sākums. Ielās pavasaris, bet viss pelēks, netīrs un aizlaists. Vecais koka tilts pie Torņakalna stacijas.

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

Depo Torņakalnā ar nekad nemazgātiem vagoniem.

Jo vieglāk bija reizi 2-3 gados pārkrāsot nekā noņemties ar mazgāšanu

transphoto.ru/...

Cik atceros koka tilta tur nebija... un pēc avotiem, no 1927/28 gada tur ir tērauda konstrukcijas tilts...

Par mazgāšanu - nu gan pasakas izdomāji... ja mācētu lasīt, tad zinātu ka tie veci vagoni ir atvesti, iespējams priekš restaurācijas. Tur priekšā stāv vagons, kurš ir tīrs - gribi pateikt ka logus nemazgāja, bet vienkārši pārkrāsoja... ups - nomainīja deficīta logus... nu nu...

Un par to padomju impēriju - var teikt tikai aprobežots cilvēks, kurš toreiz vai nu nedzīvoja iekš PSRS... vai nu nav savas galvas un atkārto rietumu propagandas muļķības.... līdzīgi ka pasaka par vagonu nemazgāšanu... ne visiem dalec, kā krāsās bija savādākas, līdz ar to ilgi neturēja un biežāk vajadzēja pārkrāsot.. toties nedomājot var atkārtot rietumu propagandas dumjības. Tu kad krāso uz netīras virsmas - ilgi tev tā krāsa turas?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

pie tam netīrumi iespējams pēc negadījuma

forum.myriga.info/...

veicot atjaunošanas darbus.

Savukārt unikāla bilde - www.panoramio.com/...

tramvaju pārkrāsoja, logus nomainīja

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Cik atceros koka tilta tur nebija... un pēc avotiem, no 1927/28 gada tur ir tērauda konstrukcijas tilts...

Brauktuve bija no koka, arī citi elementi no koka. Metāls bija balstos.

Par mazgāšanu - nu gan pasakas izdomāji... ja mācētu lasīt, tad zinātu ka tie veci vagoni ir atvesti, iespējams priekš restaurācijas.

Restaurācijas... Visi remonti un krāsošana notika TTP remontbāzē Klijānu ielā. Starp citu, zem bildes tiešām ir rakstīts, kur un no kurienes kas ir atvests. Vajag tik rašen špreh zināt.)

Tur priekšā stāv vagons, kurš ir tīrs - gribi pateikt ka logus nemazgāja, bet vienkārši pārkrāsoja... ups - nomainīja deficīta logus... nu nu...

Priekšā stāv vagons, kurš tikko kā saņemts no citas pilsētas, tam vēl pat vecais reģistrācijas numurs uz borta. Lai arī tam uz to brīdi bija jau vairāk par 10 gadiem, salīdzinot ar Rīgas lūzni, tas izskatās kā jauns.

Un par to padomju impēriju - var teikt tikai aprobežots cilvēks, kurš toreiz vai nu nedzīvoja iekš PSRS... vai nu nav savas galvas un atkārto rietumu propagandas muļķības....

Dzīvoja un visus "impēriskos labumus" uz savas ādas izbaudīja.

līdzīgi ka pasaka par vagonu nemazgāšanu... ne visiem dalec, kā krāsās bija savādākas, līdz ar to ilgi neturēja un biežāk vajadzēja pārkrāsot.. toties nedomājot var atkārtot rietumu propagandas dumjības. Tu kad krāso uz netīras virsmas - ilgi tev tā krāsa turas?

Nemazgāja, jo mazgāšanas mašīnu tai nostūrī tik 1995.gadā, pēc depo restaurācijas uzstādīja. Protams, pirms pārpindzelēšanas pa lielam netīrumus jau nomazgāja. Un krāsas kārtas bija vietām vairāk, kā puscentimetra biezumā, tāpēc tā arī ātri atlupa. Bet ko gan citu var gribēt, ja krāsoja ar rullīti un otu... Kā sētu Ne gruntēja, ne špaktelēja. Padomijā tā bija pieņemts un tāda bija tehnoloģija.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Labi atceros 70-to gadu sākumu. tajā laikā , vēl skolas gados, bieži izmantoju 2-maršruta līniju. Tur vēl brauca vecie vagoni ar tāda veida piekabēm kā bildē. Salona malas bija no koka dēlīšiem, arī krēsli bija no koka. Griestiem pat nebija plastikāta - tie bija rupji, graudaini nošpaktelētēti un nokrāsoti ar parastu baltu krāsu. Bieži krāsa sloksnēm bira no griestu krāsojuma... Bet, tajos laikos brauciena maksa tramvajā bija 3 kapeikas - laikam jau augstāku komfortu prasīt neviens nedrīkstēja.

Piekabēs parasti strādāja kasieres - pavisam vecas tantes. RVR-6 jaunākie modeļi jau bija nedaudz glaunāki - tiem jau bija plastikāta griestu plāksnes. Bet, kad 1975.gadā Maskavā izvizinājos ar Tatru, likās ka tas ir "kosmosss" salīdzinot ar mūsu Rīgas tramvajiem. Cik atceros, Rīgā pirmās divdurvju Tatras parādijās tikai 1977.gadā. Piekrītu Bama rakstītajam, ka tolaik Rīgas tramvaji bija ļoti netīri un nekopti. Īpaši jau vagonu aizmugure un durvis (ārpusē) lietainā laikā bija bīstama vieta - no ātri dilstošo kontaktoglīšu pulvera masas jebkurā vietā pie vagona varēja nosmērēt drēbes un rokas, kas pēc tam bija grūti nomazgājamas. Kā tolaik stāstīja viena pazīstama tramvaja vadītāja - vagonu logi tika mazgāti reizi gadā: aprīļa sestdienas talkās....

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nu, tāpēc jau tik lielā kantorī kā RS būtu nepieciešami vismaz trīs kompetenti neatkarīgi cilvēki, kas vadoties no izmeklēšanas prakses, sniedz profesionalu atzinumu strīdus situacijās CSN gadījumos. Protams, ir oficialais dokuments, kuru iesniedz CP , kur tiek noteikta vadītāja vainas pakāpe. Bet, CP reti kad noteiks vainas pakāpi t.s. "tizlās vecenes" rīcībai. Tas tad arī jāizvērtē zinošiem profesionļiem, nevis piem. RS vadošajiem inženieriem un grāmatvedēm...Bez tam, pēdējā laikā no medijiem redzams, ka RS vadība baidās no sabiedrības noskaņojuma, kurš pret sab.transporta vadītājiem ir izveidojies negatīvs. Tāpēc, vairumā gadījumu vainīgais vadītājs "pūļa sindromam" par godu tiek izmests no darba, bet "tizlai vecenei" sapiķota kompensacija par mutes turēšanu. Domāju, ka situacija RS ir steidzami jāuzlabo, jāatceras, ka vadītāji arī ir tikai cilvēki, kuri kādu reizi kļūdās. Arī tehnika, ar kuru viņiem jāstrādā, ir tehniski novecojusi. Nezinu, vai RS kantorī darbojas transporta vadītāju arodbiedrības organizacija, bet būtu vēlams tādu izveidot. Šodienas apstākļos tas ir ļoti būtiski. Piemēram, policijas struktūrā, atjaunotā policistu arodbiedrība ir ļoti aktīva un daudz palīdz policistiem darba attiecību nodrošināšanā un stabilizacijā. Kurš katrs džekiņš ar lielākiem "pagoniem" tur vairs nevar palaist muti kā ienāk prātiņā....

Interesanti, kas tur "speciāli apmācītasm specdienesta darbiniekam" būtu ko izmeklēt???

Ja transportlīdzekļa vadītājs pārkāpis ceļu satiksmes noteikumus, lietu izmeklē policija un piemēro sodu administrarīvo vai kriminālo, ja sekas smagas.

Tā tik vēl trūka lai Rīgas satiksme sāktu izmeklēt atsevišķi un izvērtētu atbildību likuma priekšā.

Cits jautājums ir par disciplināratbildību, kura var būt arī ne tikai par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem, bet arī par klientu apkalpošanu un utt. Bet ar šādām lietām galā var tikt ikviens, kam ir kaut kas starp ausīm....

Vēl troiku varēji piedāvāt nodibinā, kuras sastāvā viens deputāts no pozīcijas, vienas no opozījas un trešo izvirza valsts prezidents.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams, vienkārši šoreiz modena gribēja paspīdēt priekša visiem, kaut kņigu ņe čital, no mņeņije ņerušimoje imejet.

Mani arī riktīgi uzjautrina, kad kāds no malas, kurš pat tuvumā nav stāvējis, sāk kādam, kas tur pavadījis visu dzīvi sāk stāstī, kā"patiesībā" bijis...

P.S.

Pamuldēt visiem mazliet patīk, jo varāk patīk piepušķot un pārvērst pasākumu (viena tante tik skaisti reiz teica), jo vairāk iespēju kādreiz uzrauties ar medniekstāstiem uz notikumu dalībniekiem...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: ...RVR-6 jaunākie modeļi jau bija nedaudz glaunāki ...

Es, savukārt, no tiem laikiem atceros, ka šitajos vecakos vagonos varēja regulāri atrauties pa knaģiem!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Tas gan bija 80.-to sākumā, necik ilgi tie vecie vagoni vairs nekursēja.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Brauktuve bija no koka, arī citi elementi no koka. Metāls bija balstos.

Restaurācijas... Visi remonti un krāsošana notika TTP remontbāzē Klijānu ielā. Starp citu, zem bildes tiešām ir rakstīts, kur un no kurienes kas ir atvests. Vajag tik rašen špreh zināt.)

Priekšā stāv vagons, kurš tikko kā saņemts no citas pilsētas, tam vēl pat vecais reģistrācijas numurs uz borta. Lai arī tam uz to brīdi bija jau vairāk par 10 gadiem, salīdzinot ar Rīgas lūzni, tas izskatās kā jauns.

Dzīvoja un visus \"impēriskos labumus\" uz savas ādas izbaudīja.

Nemazgāja, jo mazgāšanas mašīnu tai nostūrī tik 1995.gadā, pēc depo restaurācijas uzstādīja. Protams, pirms pārpindzelēšanas pa lielam netīrumus jau nomazgāja. Un krāsas kārtas bija vietām vairāk, kā puscentimetra biezumā, tāpēc tā arī ātri atlupa. Bet ko gan citu var gribēt, ja krāsoja ar rullīti un otu... Kā sētu Ne gruntēja, ne špaktelēja. Padomijā tā bija pieņemts un tāda bija tehnoloģija.

Derētu tev kādreiz izlasīt, kas ir koka tilts.... ja brauktuve būs no gumijas- tad tas būs gumijas tilts? Priekš tiem laikiem metāla tiltiem brauktuvi bieži vien veidoja no koka, jo savādāk nebija ko pielietot, asfalts gluži nav domāts, kaut arī Ventspils pierādīja pretējo.

Tur zem bildes rakstīts kā vagonu atveda no Maskavas. Tikai autors ir dīvains - laikam tramvajniekiem tas ir raksturīgi - viņš to bildi bildēja dēļ jauna vagona... 1864... ģeniāla bilde bez komentāriem uzreiz neizprast. Bet būtība paliek nemainīga - vagons ir tīrs... laikam cilvēki padomju laikā bez mazgāšanas iekārtām nemācēja savādāk nomazgāt vagonu...

par impēriju teoriju vel jāmācas... en.wikipedia.org/...

PSRS sarakstā nav, jo kapitālisti nav tik dumji, lai valsti, kura visu laiku cīnījās pret imperiālismu, nosaukt par impēriju... savukārt ES tur ir, un uz savās ādās jau sākām baudīt

par pēdējo - vajadzētu tad jau pieturēties pie kaut kāda viena tava stāstīta - mazgāja vai nemazgāja... trešā varianta nav

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Bams, vienkārši šoreiz modena gribēja paspīdēt priekša visiem, kaut kņigu ņe čital, no mņeņije ņerušimoje imejet.

Mani arī riktīgi uzjautrina, kad kāds no malas, kurš pat tuvumā nav stāvējis, sāk kādam, kas tur pavadījis visu dzīvi sāk stāstī, kā\"patiesībā\" bijis...

P.S.

Pamuldēt visiem mazliet patīk, jo varāk patīk piepušķot un pārvērst pasākumu (viena tante tik skaisti reiz teica), jo vairāk iespēju kādreiz uzrauties ar medniekstāstiem uz notikumu dalībniekiem...

Pa punktiem vari kaut ko jēdzīgu pateikt? Vai tikai menstruācijas emocijas? Tilts nav tērauda? Vai bildēs vagoni ir netīri?

Un par tiem dalībniekiem... www.youtube.com/...

Par to, kā Berģos Wessu būvēja, es trīs versijas esmu dzirdējis... visi \"notikumu dalībnieki\"... kaut nemaz tik sen nebija... bet patiesības iekš stāstiem labi ja 15%... pēc uzrauga stāsta, tas versijas kaut kā kardināli mainījās...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

par impēriju teoriju vel jāmācas... en.wikipedia.org/...

PSRS sarakstā nav, jo kapitālisti nav tik dumji, lai valsti, kura visu laiku cīnījās pret imperiālismu, nosaukt par impēriju... savukārt ES tur ir, un uz savās ādās jau sākām baudīt

Impēriju teorētiķis, vikipēdijas citētājs

en.wikipedia.org/...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti