Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Tjā ...laikam būšu kļūdījies ...bet, kā šodien atminos,

skolā sāku iet 1961. gadā, un tad mani uz nedēļas

nogalēm mēdza atstāt pie tantes Mežparkā. Un tad

es braucu ar 9. trolejbusu līdz Universālveikalam ("ekītim"),

gāju uz Radio ielu un kāpu 11. tramvajā uz Mežparku ...

Nuja, precīzi neatminu, kurā vietā kāpu tramvajā, bet vispār atminu, ka pēc iekāpšanas tramvajā tas brauca

apkārt milicijas mājai, tad griezās pa labi uz Rihthofena/

Šūmahera ielu un tad jau vilka uz Mežparku. Brasas

tilts gan jau bija... Nu hvz, var jau būt, ka kaut kas

jaucas bērnības atmiņās

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Rīgā 5.maršruta tramvajs šorīt kursējis tikai līdz pieturai "Aldaris", jo garnadži naktī pamanījušies nozagt tramvaja vadus, liecina Rīgas domes Satiksmes departamenta Satiksmes vadības centra informācija.

Par to, ka Sliežu ielas un Gaujas ielas krustojumā nozagti tramvaja vadi, pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" dispečerus pulksten 4:54 informējusi Valsts policija, aģentūra LETA uzzināja Satiksmes departamentā. Pulksten 5:49 veiktas izmaiņas 5.tramvaja maršrutā, bet šobrīd bojājumi ir novērsti un tramvaja kustība ir atjaunota.

"Tas nav pirmais gadījums, kad krāsaino metālu zagļi ik pa laikam mums kaut ko apskādē. No rīta bija slēgts piektā tramvaja maršruta posms tāpēc, ka trīs posmi ar vadiem tiešām bija nogriezti. Laimīgas sakritības rezultātā garnadžus ir izdevies aizturēt," aģentūrai LETA atzina "Rīgas satiksmes" sabiedrisko attiecību speciālists Viktors Zaķis.

Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes preses pārstāvis Toms Sadovskis apstiprina, ka viens zaglis ir aizturēts, taču plašāku informāciju par notikušo sola sniegt rīt. "Nozagti nav gluži tie vadi, kurus iedomājamies ar vārdiem "tramvaja vadi", kas ir gaisā, bet gan tādi, kas ir zemē, pie sliedēm," precizēja Sadovskis.

Tramvaja vados ir 600 voltu līdzstrāva.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Jāpriecājās, ka tie špana vismaz nav kādā naksniņā nocēluši "kvartālu" gaisa vadu līniju - tad skāde būtu lielāka. Sabiedrībai jābūt modrākai - jāvaktē. Atceros, kad biju ciemos pie paziņām Frankfurtē, dzīvoju jauna projekta trīsstāvu "līnij" mājās. Viņiem tur pieņemts, ka katru nakti uz mājas jumta dežurē kāds no mājas iemītniekiem(pēc grafika) un vaktē tuvāko apkāºtni, uzmana tur stāvošos auto. Ja kas - tad izsauc policiju vai apsardzi. Bet kārtība tur ir laba - nav ko iebilst. Ja suņa īpasnieks vismaz 3 reizes dienā neizvedīs savu bobi pastaigā, lai gaida pie sevis dzīvnieku inspektoru. Tur tml. "dabas draugu" stukaču ka biezs. Iedzivotājiem arī par katru savu viesi, kas uzturas ilgāk par 3 dienām, jaziņo mājas administratoram.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Jāpriecājās, ka tie špana vismaz nav kādā naksniņā nocēluši "kvartālu" gaisa vadu līniju - tad skāde būtu lielāka.

Patiesībā nogriezti bija tieši gaisa vadi. RS pati ir neziņā, kur VP rāva informāciju par

"Nozagti nav gluži tie vadi, kurus iedomājamies ar vārdiem "tramvaja vadi", kas ir gaisā, bet gan tādi, kas ir zemē, pie sliedēm," precizēja Sadovskis."

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

droši vien uupis.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Tramvajs Tokijā:

transphoto.ru/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Jā, pavisam smuks un jauns vagons - kaut kā vairāk pēc elektriskā vilciena izskatās. Un grīda jau nu arī nepavisam zema. Tur jau pēc augstā perona prasās. Skatos, ratiņi arī "skaļie",kā savulaik vecajam RVR-6.

Droši vien drošs pret zemestrīcēm. Cerams.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

To es saprotu.

Viņš satiksmi netraucē.

Mūsu ķieģeļvedēji Kr. Barona ielu gan ir okupējuši!!!

Jaunaus čimbulis ar ir briesmīgs no iekšpuses. Vienkārši nau ko teikt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: To es saprotu.

Viņš satiksmi netraucē.

Mūsu ķieģeļvedēji Kr. Barona ielu gan ir okupējuši!!!

Jaunaus čimbulis ar ir briesmīgs no iekšpuses. Vienkārši nau ko teikt.

Kas, Tavuprāt, skaitītos skaists?

Un kādus ir pelnījuši pilsoņi, kuri regulāri uzgriež, sadedzina, apraksta, noķēza, saskrāpē un citādi izdaiļo salonu?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

kamēr bija tie konduktori, špana zenķi sab.transa salonus tomēr apskādēja krietni mazāk. Tagad, vajadzētu salonos salikt videokameras. Kaut vai šo kameru imitacijas, arī vismaz kas. Dzīve ir pierādījusi, ka visā pasaulē no video kamerām bandjugas baidās.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tagad, vajadzētu salonos salikt videokameras. Kaut vai šo kameru imitacijas, arī vismaz kas. Dzīve ir pierādījusi, ka visā pasaulē no video kamerām bandjugas baidās.

Ir Latvija un ir pārējā Pasaule. Jaunajos tramvajos ir kameras. Neskatoties uz to, viens krēsls tika aizdedzināts, viens sagraizīts ar nazi (zāģi?), ir nomainīti divi sasistie stikli pie durvīm(salonā) un kādi 8-10 biļešu validātori. Par aprakstītajām sienām/krēsliem es klusēju... Kaķa, Gaļa ļubit Pašu...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Jaunaus čimbulis ar ir briesmīgs no iekšpuses. Vienkārši nau ko teikt.

Briesmīgs?

Kāds tad ir šis?

transphoto.ru/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Jaunaus čimbulis ar ir briesmīgs no iekšpuses. Vienkārši nau ko teikt.

Briesmīgs?

Kāds tad ir šis?

transphoto.ru/...

404 Not Found

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Droši vien, bija domāts šis: transphoto.ru/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu jā, tiešām pabriesmīga bilde - pie mums vēl pagaidām tik traki nav. Savulaik lasīju amerikāņu klasiķa Dreizera darbus - viņš rakstīja, ka pirmajos čikagas tramvaju salonos katru rītu uz grīdas tika izkaisīti svaigi salmi...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nu jā, tiešām pabriesmīga bilde - pie mums vēl pagaidām tik traki nav. Savulaik lasīju amerikāņu klasiķa Dreizera darbus - viņš rakstīja, ka pirmajos čikagas tramvaju salonos katru rītu uz grīdas tika izkaisīti svaigi salmi...

rīgas satiksmei nav naudas salmiem

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

tas jau troļļuka salons un \"cietais\", Hippy vajadzētu aplūkot salonus ar \"mikstajiem\" beņķiem

www.vrntram.org/...

īsts dailes un ērtību paraugs!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

rīgas satiksmei nav naudas salmiem

==================

Hmm, varētu organizēt Vislatvijas humanitāro akciju

"Tavs salms RS!" Līdzīgi, kā 1940.-41. gadā no PSRS

uz Baltiju nāca ešeloni ar uzrakstiem, kā " Spički i semočki golodajuščei Ļitve!" vai "Hļeb golodajuščim krestjanam Latviji!"

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau žurnaļugas par tramvajiem un to vadītājiem medijos raksta ļoti maz - un arī tad, ja notiek kaut kas slikts : kādu muļķi piemēram iever durvīs, TAS jau viņiem teju sensacija... Pagājušonedēl, man par brīnumu, TVnets bija publicējis pozitivu rakstiņu par cienījamu tramvaja vadītāju, kura vada jauno tramvaju un apmāca praktikantus. Patīkami bija palasīt arī par kaut ko labu tramvaju vadītāju ikdienā un dzīvē. Vairumā eiropas valstu, arī Igaunijā, Lietuvā, sabiedriskā transporta vadītaju amatu reitingi ir daudz augstāki nekā pie mums. Par šo problemu RS būtu nopietni japadomā - esam taču eiropā, nevis PSRS, kur sab.transporta vadītājs teju tika pielīdzināts sētniekam...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Nedaudz no vēstures.

Viens no 10 saražotajiem, eksperimentālajiem RVR-55 modeļiem. Ražots 1955. gadā, nodots izmēģinājumiem un testēšanai uz Maskavu, 1966.gadā atvests atpakaļ uz Rīgu, nodots TTP, kur ieguva RM-65 modeļa klasifikāciju. Sākumā kā pasažieru, vēlāk pārbūvēts par Mācību vagonu, norakstīts 1986.gadā.

Bilde 1986.gada.

tf1.mosfont.ru/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Kr. Barona iela 1980.gadā. Vēl ir bruģis. Mašīnu tik pat kā nav.

transit.parovoz.com/...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Kr. Barona iela 1980.gadā. Vēl ir bruģis. Mašīnu tik pat kā nav.

transit.parovoz.com/...

Hmm ja pareizi esmu nopeilējis tad šajā vietā K. Barona ielā joprojām ir bruģis.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Bams rakstīja: Kr. Barona iela 1980.gadā. Vēl ir bruģis. Mašīnu tik pat kā nav.

transit.parovoz.com/...

Hmm ja pareizi esmu nopeilējis tad šajā vietā K. Barona ielā joprojām ir bruģis.

Tā ir Dzirnavu ielas pietura. Tur vairs nav.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Jā, tos 'klusos" RVR-55 tramvajus atceros no skolas laikiem , kad itin bieži izmantoju 2.maršrutu no Zaulauka līdz centram. Šodienas interpretacijā varētu tos nosaukt par "augsto griestu" tramvajiem, jo viņi bija augstāki un vizuali izskatījās arī lielāki par pārejiem. Tiem bija lielāki sānu logi, efeektīvi izskatījās platās gofretās sānu metala uzlikas. Cik atceros, visi šīs sērijas vagoni, iznemot vagonu nr. 101 bija ar "klusajiem" ratiņiem. Diemžēl, droši vien līdz šodienai neviens no šis serijas vagoniem nav saglabājies.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Nu tad beidzot man vakar sanāca iemēģināt to jaunu superdžimbuli.

Ar ko sākt, ar labo vai slikto?

Tātad: salons šaurs, beņķi šaurāki un neērtāki kā vecajam. Kāda jēga bija pazemināt grīdu, ja nepazemina griestus (būtu mazāks svars). Nevajadzīgi biezi borti, pie viena plāna stikla logiem. Pārāk daudz durvju. Tās aizverās/atverās skaļāk kā vecajā, nav automātiskas kā vecajos (jāspiež poga, lai atvērtu - pagājušā gadsimta tehnoloģija). Itkā var stāvus uzņemt 250 pasažierus, tikai hvz kur viņi tajās šaurajās ejās salīdīs. Da vispār salona plānojums kautkāds neveiksmīgs. Pārāk daudz tukšu vietu, kurās nevar ievietot cilvēkus. Skaļā ventilācija salonā vienkārši krīt uz nerviem. Vadītāja kabīne tik liela, ka tajā var stāvēt vismaz 10 pasažieri.

Stipri šaubos vai bija vērts tādus mēslus pirkt, varbūt tērē mazāk elektrības, varbūt ir vieglāk iekāpt, bet komforta tajos nav nekāda. Sliktāk var būt tikai jaunā fordā.

Tikai vienā taisnē sadzirdēju patīkamo oiropas tramvaju/metro šalkoņu, laikam uzpieda kādus 70. Jautājums - jēga no šādiem aperātiem, ja netiek maksimāli noslogoti?

Vienīgais bonuss ir normāla VIP zona aizmugurē pieciem cilvēkiem. Var barā iedzert aliņu.

Secinājums, lai arī cik daudz būtu izdzerts, labāk tomēr ar savu auto...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti