Vakar izdevaas redzeet jauno tramvaju ielaa - staaveeja pie Peernavas ielas, bet aiz vinja 4 vai 5 vecie!
Izskataas, ka chehu briinumam LV ziema nepatiik!
Vakar izdevaas redzeet jauno tramvaju ielaa - staaveeja pie Peernavas ielas, bet aiz vinja 4 vai 5 vecie!
Izskataas, ka chehu briinumam LV ziema nepatiik!
IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau izskatās, ka šis topiks šajā gadā bijis viens no populārākajiem. Tas apliecina, ka interese par vēsturiskajiem transporta līdzekļiem - tramvajiem lasītāju vidū ir ļoti liela. Protams, šo interesi kāpināja jaunā tramvaja ieviešanas process šogad Rīgā.
Kaut neesmu tramvaju pakalpojumus izmantojis vismaz 10 gadus, interese par šo transporta līdzekli man ir kopš bērnības . Liels paldies lasītājam Bamam, kurš ir sniedzis daudz interesantas informacijas tramvaju lietās. Žēl tikai, ka šajās diskusijās
nav iesaistījies neviens profesionals tramvaja vadītājs.
Lai nu kā, bet novēlu visiem tramvaju interesentiem un pašiem tramvaju braucējiem Priecīgu un laimīgu jauno gadu !
Tā jau drambuļa vadītājam nav daudz knibuļu ko aiztikt, stūres nav, ja vēl ieidos on-lain pieieja šiim topiikam ar postu iespējām - tas drošbu neuzlabos...
a 31. un 1. vari izbraukt pa freiju ar jauno džimbu...
IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau izskatās, ka šis topiks šajā gadā bijis viens no populārākajiem. Tas apliecina, ka interese par vēsturiskajiem transporta līdzekļiem - tramvajiem lasītāju vidū ir ļoti liela.
Jāatzīmē gan, ka šī topika popularitāte lielā mērā ir saistīta arī ar atsevišķas sabiedrības daļas vēlmi atbrīvot pilsētas ielas no šī "vēsturiskā transporta līdzekļa".
Šoreiz par trakajiem trolejbusiem:
Biju aizčāpojis uz salūtu, pēc tam gaidīju transportu pieturā uz Merķeļa ielas tieši pretī LU (3.trol, 11. aut utt) - īsi pirms 0:30 tai pa pirmo joslu tuvojās vecā garā škoda ar 17. numuru (tajā pieturā nepietur), pieturā pilns ar cilvēkiem, škoda bišk par ātru brauca, asfalts slidens, 50m tālāk ielas malā (aptuveni pie krustojuma ar Inženieru ielu) bija apstājies taksis, troļuka vadītājs, laikam, to laicīgi nebija pamanījis, bremzēja un rāva pa labi uz otro joslu, kā rezultātā sanesa pakaļu un ar "piekabes" sānu trāpīja vienam ~15-16 gadīgam jaunietim pa muguru, šo pameta kādu pusmetru iekšā pūlī, vēl troļļuka pakaļa trāpīja pa pieturas stabu, kas riktīgi novibrēja un pa ceļmalas kupenu. Bez smagām sekām, varēja būt trakāk, bet neapstājies aizbrauca tālāk.
t.i. rāva pa kreisi, pa labi bija no mana skatpunkta.
uupis rakstīja: www.tvnet.lv/...
Kāreiz ir ienācis viens volvo ar noskādētu otru pusi uz izjaukšanu. Būs kam daļas notirgot.
Es jau sen teicu ka tas ir augsto griestu nevis zemās grīdas tramvajs…
Varbūt Bams zin kaut ko konkrētāk par tām jaunā tramvaja "ziemas problemām" ? Vispār jaun šoziem daudzi ir pamanījuši, ka tramvaju ceļi tiek tīrīti ļoti reti. Tagad tos tirītājtramvajus vispār vairs nemana.
IkdienasViesis rakstīja: Varbūt Bams zin kaut ko konkrētāk par tām jaunā tramvaja "ziemas problemām" ? Vispār jaun šoziem daudzi ir pamanījuši, ka tramvaju ceļi tiek tīrīti ļoti reti. Tagad tos tirītājtramvajus vispār vairs nemana.
Dažus tos birstētājdžimbas esmu manījis gam
A jaunajiem vai tik nebija baisi zemu elektromotori... hmm
IkdienasViesis rakstīja: Varbūt Bams zin kaut ko konkrētāk par tām jaunā tramvaja "ziemas problemām" ? Vispār jaun šoziem daudzi ir pamanījuši, ka tramvaju ceļi tiek tīrīti ļoti reti. Tagad tos tirītājtramvajus vispār vairs nemana.
Pa Ropažu ielu regulāri braukā.
Vienu dienu bija smieklīgi tas, ka šis tīrītājtramvajs ar slaidu vēzienu sameta sniegu no sliedēm uz Ropažu ielas brauktuves kādas 20min pēc tam, kad parastais šķūris bija nopucējis šo brauktuvi
Varēja jau šādi dienesti savā starpā arī kaut nedaudz pakomunicēt ...
Atgriežoties pie jaunā Pierīgas Mobilitātes plāna, kurš ir pieejams šajā linkā ar visām shēmām, bildītēm, izpildes termiņiem un prioritātēm:
Faktiski izmaiņas skars (tā vismaz ir paredzēts) ik vienu, kurš dzīvo Rīgā un pierīgas zonas rādiusā 70-100km ap to.
Iepazīstoties sīkāk ar plānu, kā galvenās izmaiņas pilsētas centrā ar augstu izpildes prioritāti ir Čaka un Brīvības ielu pārveidošanu par vienvirziena ielām, attiecīgi uz un no cetra;
Barona un Tērbatas ielu slēgšanu autotransportam un daļēji arī šīs ielas šķērsojošo ielu bloķēšanu;
Diezgan masveidīgu mazo ielu mākslīgu sašaurināšanu un masveida ātruma ierobežošanu līdz30km/h;
Akmens tilta un to pieeju ierobežošanu autotransportam. Nu un citi, manuprāt, sviestaini pasākumi.
rodas jautājums - kam tas viss? kur viņi raus tās gājēju un patērētāju straumes, kas tās gājēju ielas???
dažas idejas nev zemē metasmas, dažas šur tur jau realizētas, šis tas ir caur pakaļu vai caur pakaļu realizēts...
Vienīģais juatajums - cik šis pētījums tuvs reālajai attīstībai un cik tas izmaksājus nodokļu maxātājiem?
Palaidniex rakstīja:
Vienīģais juatajums - cik šis pētījums tuvs reālajai attīstībai un cik tas izmaksājus nodokļu maxātājiem?
Pagaidām ir zināms, ka SM no Eirofondiem par šo pētijumu kaut kādiem holandiešuVitteven+Bos ir jāsamaksā 697.000EUR.
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Vienīģais juatajums - cik šis pētījums tuvs reālajai attīstībai un cik tas izmaksājus nodokļu maxātājiem?
Pagaidām ir zināms, ka SM no Eirofondiem par šo pētijumu kaut kādiem holandiešuVitteven+Bos ir jāsamaksā 697.000EUR.
Par šādu ciparu es arī varētu padomāt kā restrukturizēt kravu pārvadājumu un konteineru pārkraušanu Amsterdamas ostā pat uz turieni neaizbraucot...
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Vienīģais juatajums - cik šis pētījums tuvs reālajai attīstībai un cik tas izmaksājus nodokļu maxātājiem?
Pagaidām ir zināms, ka SM no Eirofondiem par šo pētijumu kaut kādiem holandiešuVitteven+Bos ir jāsamaksā 697.000EUR.
2701,55 EURO par 1 A4 lapu... mjāāā.... kau kā izskatās pēc vietējo bāleliņu darbības, varēja jau drusku vairāk paliet ūdeni, vai salikt vairāk bildītes, lai samazinātu vienas lapas izmaksas
Bams rakstīja: Atgriežoties pie jaunā Pierīgas Mobilitātes plāna, kurš ir pieejams šajā linkā ar visām shēmām, bildītēm, izpildes termiņiem un prioritātēm:
www.sam.gov.lv/...
Faktiski izmaiņas skars (tā vismaz ir paredzēts) ik vienu, kurš dzīvo Rīgā un pierīgas zonas rādiusā 70-100km ap to.
Iepazīstoties sīkāk ar plānu, kā galvenās izmaiņas pilsētas centrā ar augstu izpildes prioritāti ir Čaka un Brīvības ielu pārveidošanu par vienvirziena ielām, attiecīgi uz un no cetra;
Barona un Tērbatas ielu slēgšanu autotransportam un daļēji arī šīs ielas šķērsojošo ielu bloķēšanu;
Diezgan masveidīgu mazo ielu mākslīgu sašaurināšanu un masveida ātruma ierobežošanu līdz30km/h;
Akmens tilta un to pieeju ierobežošanu autotransportam. Nu un citi, manuprāt, sviestaini pasākumi.
Un pie visa vainīgs kas?
Pareizi – Tramvajs…
Bams rakstīja: Atgriežoties pie jaunā Pierīgas Mobilitātes plāna, kurš ir pieejams šajā linkā ar visām shēmām, bildītēm, izpildes termiņiem un prioritātēm
Bij redzēta vēl netulkota versija pirms kāda laika, bet skatos, ka nekas gala versijā nav mainījies.
Par dažām idejām gan kompetents cilvēks no RD teica, ka dzīvē visticamāk nekad nerealizēs, jo piemineklū sargi neļaus(piemēram, Barona ielas dalīšana ar saliņu, Gaisa tilts).
scope rakstīja:
Par dažām idejām gan kompetents cilvēks no RD teica, ka dzīvē visticamāk nekad nerealizēs, jo piemineklū sargi neļaus(piemēram, Barona ielas dalīšana ar saliņu, Gaisa tilts).
Es patiesībā nesaprotu, ko tie "pieminekļu sargi" ir atraduši, piem. Gaisa tiltā??? Jo tas pārvads jau sen vairs nav tāds, kāds tas bija uzbūvēšanas brīdi! Iznačaļno tas bija ar metālisku fermu, līdzīgi kā autotilts pār Lielupi pie Kalnciema uz Liepājas trases! Tagadējais Gaisa tilts ir pēckara pārbūve, kur no oriģināla ir, labi ja 5% atlikuši...
uupis rakstīja:
Un pie visa vainīgs kas?
Pareizi – Tramvajs…
ČakMarijas un Brīvības ielā arī?
Bams rakstīja:
uupis rakstīja:
Un pie visa vainīgs kas?
Pareizi – Tramvajs…
ČakMarijas un Brīvības ielā arī?
bija jau doma to džimbu pagrīdē iedzīt no Baronielas līdz Ropaženei...
lai tas gaisa tilts tur paliek apakašā sargiem par prieku
pa virsu jāuzbliež normāls tilc
Bams rakstīja: nesaprotu, ko tie "pieminekļu sargi" ir atraduši, piem. Gaisa tiltā??? Jo tas pārvads jau sen vairs nav tāds, kāds tas bija uzbūvēšanas brīdi! Iznačaļno tas bija ar metālisku fermu, līdzīgi kā autotilts pār Lielupi pie Kalnciema uz Liepājas trases! Tagadējais Gaisa tilts ir pēckara pārbūve, kur no oriģināla ir, labi ja 5% atlikuši...
Hvz, tik atstāstu to, kā paziņa šo plānu komentēja.
Pieminekļu sargi taču ir dīvaini - cik gadus viņi nevar izlemt par pieturvietu paaugstinājumiem uz Barona ielas, lai jaunais tramvajs tiešām kļūtu "zemās grīdas"?
katram svarīgam vīram gribās lai par viņa lēmumu pienācīgi samaksā
samērā cītīgi papētīju to papīrīti ko Bams te ielika. Samērā daudzas lietas šķiet tīri labas. BET - vai tad mūsu pašu Domes Kaut Kāda Departamenta Speciālisti nevarēja par to pašu darba algu tādu wordā ar paint bildītēm uztaisīt?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA