gauss ir tāds pagauss
beņķi takš ir tādi paši kā iepriekšējā tramvajā, kā tad jaunajā tie pēkšņi palikuši mazāki?
gauss ir tāds pagauss
beņķi takš ir tādi paši kā iepriekšējā tramvajā, kā tad jaunajā tie pēkšņi palikuši mazāki?
smaidiigais rakstīja: gauss ir tāds pagauss
beņķi takš ir tādi paši kā iepriekšējā tramvajā, kā tad jaunajā tie pēkšņi palikuši mazāki?
Varbūt ir tādi paši, bet sabīdīti kopā un tuvāk bortiem.
Gauss rakstīja: Nu tad beidzot man vakar sanāca iemēģināt to jaunu superdžimbuli.
Ar ko sākt, ar labo vai slikto?
Kritika ir objektīva. Tātad par visu pēc kārtas.
Tātad: salons šaurs, beņķi šaurāki un neērtāki kā vecajam. Kāda jēga bija pazemināt grīdu, ja nepazemina griestus (būtu mazāks svars). Nevajadzīgi biezi borti, pie viena plāna stikla logiem. Pārāk daudz durvju.
Durvis tiešām ir par daudz. Pašlaik. Kad rīkoja konkursu (2007), pasažieru plūsma bija lielāka.
Benķi standarta, kā trolejbusos, daļā autobusos.
Bortu biezums ir noteikts standartā. Siltinājums+nesošā virsbūve=ir tik, cik ir.
Vecajiem tram visa virsbūve turās uz masīva metāla švellera zem grīdas, jaunajam tas nav tehniski iespējams.
Tās aizverās/atverās skaļāk kā vecajā, nav automātiskas kā vecajos (jāspiež poga, lai atvērtu - pagājušā gadsimta tehnoloģija).
Diezgan plaši izplatīta prakse normālās valstīs.
Lai cik dīvaini nebūtu, bet par to nav pasažieru sūdzību. Neskaitāmas sūdzības bija par to, ka ziemā visas durvis tiek virinātas un turētas par ilgu vaļā, tādejādi izsaldējot salonu. Vasarā sūdzējās par karstumu. Tika pieņemts lēmums, ka, lai lieki nevirinātu durvis, pasažieri tās atvērs paši, ja būs nepieciešams. Aprēķini liecina, ka ir panākts zināma siltuma ekonomija ziemā un kondicioniera-vasarā, turklāt mazāk nolietojas durvju mehānismi. Iespējams, ka ar laiku viss RS transports darbosies pēc šāda principa. Jaunajos busos un trolejbusos tehniski tas bija iespējams jau vakar.
Itkā var stāvus uzņemt 250 pasažierus, tikai hvz kur viņi tajās šaurajās ejās salīdīs. Da vispār salona plānojums kautkāds neveiksmīgs. Pārāk daudz tukšu vietu, kurās nevar ievietot cilvēkus.
Tramvajs vairāk orientēts uz sēdošiem pasažieriem, jo mērķis ir nodrošināt maksimāli ērtu pasažieru pārvietošanos sēdus stāvoklī. Eiropā daudz kur ir maksimāli gari sastāvi un tikai tāpēc, lai visiem būtu sēdvietas.
Skaļā ventilācija salonā vienkārši krīt uz nerviem.
Piekrītu. Risinājuma pagaidām nav.
Vadītāja kabīne tik liela, ka tajā var stāvēt vismaz 10 pasažieri.
Savādāk tehniski nevarēja. Salonā sanāktu pakāpiens.
Stipri šaubos vai bija vērts tādus mēslus pirkt, varbūt tērē mazāk elektrības, varbūt ir vieglāk iekāpt, bet komforta tajos nav nekāda. Sliktāk var būt tikai jaunā fordā.
Tērē mazāk visās jomās.
Tikai vienā taisnē sadzirdēju patīkamo oiropas tramvaju/metro šalkoņu, laikam uzpieda kādus 70. Jautājums - jēga no šādiem aperātiem, ja netiek maksimāli noslogoti?
Kad maršrutā būs tikai jaunie tramvaji noteikti tiks pārskatīti braukšanas saraksti un vairāki luksoforu signālplāni.
Vienīgais bonuss ir normāla VIP zona aizmugurē pieciem cilvēkiem. Var barā iedzert aliņu.
Secinājums, lai arī cik daudz būtu izdzerts, labāk tomēr ar savu auto...
labāk noteikti, bet lētāk- ar taksi.
Kā saka: horošo na čužoj babe, no na svojej deševle )
"Kad maršrutā būs tikai jaunie tramvaji noteikti tiks pārskatīti braukšanas saraksti un vairāki luksoforu signālplāni."
Tas laikam nozīmē nekad... Jo vismaz 6-tajā maršrutā daļēji kursē 11-tais un 3-šais, kā arī uz, no depo braucošie.
Gauss rakstīja: "Kad maršrutā būs tikai jaunie tramvaji noteikti tiks pārskatīti braukšanas saraksti un vairāki luksoforu signālplāni."
Tas laikam nozīmē nekad... Jo vismaz 6-tajā maršrutā daļēji kursē 11-tais un 3-šais, kā arī uz, no depo braucošie.
3 tramvajs iet gana reti diez vai būs 15 reisi dienā (vienkāršāk to amputēt vispār), kā arī ar 11. pārklājās tikai ~5 pieturas no kādām ~20, katrā virzienā...
Da i centrā tāpat īpaši nepaskriesi. Attālumi starp pieturām salīdzinoši ar citurieni Eiropā ir gaužām niecīgi
uupis rakstīja: lurkmore.ru/...
Beidzot kāds ar taisnību raksta
Atkal remonts vismaz mēnesi.
Velomens rakstīja: www.apollo.lv/...
Atkal remonts vismaz mēnesi.
uz aci jau tikai plastmasa pa gaisu aizgājusi... Nu moš vēl kāds sīkums saliekts
bet kādam losim jābūt, lai, esot uz tramvajsliežu klātnes Ropažielā, piemirstu palūtrēt vai džimbulis nenāk?
Velomens rakstīja: www.apollo.lv/...
Atkal remonts vismaz mēnesi.
Kam tas krāniņš īsāks, tas mērās ar tramvaju, kam garāks - ar vilcienu...
Nujā, muļķu jau pilna pasaule. Picu pārvadātāji līdzīgi kā kurjerpasts visā pasaulē ir ļoti apšaubāma vadītāju kategorija. Un iespējams - arī diezgan korumpēta. Pagājušovasar pats biju liecinieks interesantam skatam , kad novakarē pastaigājos ar suni zoļļuka apkartnē: Pie zoļļuka lidostas viadukta nobrauktuves parastajā vietā kārtejo reizi dežureja CP. Garām brauca picu vāgis, kurš bez CP iacinājuma, ieraugot šos posteni - piestāja malā , un aizstiepa policmeņiem picas kasti...SUPER servisiņš....Tad jau nav brīnums - brauc kā dulli, zin, ka sodīti netiks.
Nu-s, vai kāds var pateikt, kas šī ir par ielu?
[URL=savepic.ru/... ][IMG]savepic.ru/... [/IMG][/URL]
Līdzīgs skats – Barona iela starp Stabu un Bruņinieku – minējums, pārliecības nav…
uupis rakstīja: Līdzīgs skats – Barona iela starp Stabu un Bruņinieku – minējums, pārliecības nav…
Auksts.
OK, pateikšu, ka tā ir Pārdaugava. Bildē redzamie mani ir vēl šodien tur pat.
Bams rakstīja: Bildē redzamie mani .
Sorry!
NAMI! NAMI! NAMI!
Nu tad jau Slokas street
uupis rakstīja: Nu tad jau Slokas street
Nu jau siltāk. Bet nav.
Pateikšu, ka tramvaja tur vairs nav.
Bams rakstīja:
uupis rakstīja: Nu tad jau Slokas street
Nu jau siltāk. Bet nav.
Pateikšu, ka tramvaja tur vairs nav.
Tā ir Lielirbes iela (tā kas Vanteniekam otrā pusē) IMO un vai krusts ar Solkas vai Melnisla, vairāk šķiet ka pēdējais, bet nu VVZ.
WALA rakstīja:
Tā ir Lielirbes iela (tā kas Vanteniekam otrā pusē) IMO un vai krusts ar Solkas vai Melnisla, vairāk šķiet ka pēdējais, bet nu VVZ.
Nu principā ir pareizi. Bildē redzama ir Kalnciema iela nedaudz aiz Baložu ielas krusta. Tā lielā māja kā reizi ir uz Baložu stūra.
Aizmugurē, kur koki tagad ir Arhīvs un Slokas ielas krusts.
Bildēts laika posmā līdz no 1901 līdz 1915. gadam.
Bams rakstīja:
Nu principā ir pareizi. Bildē redzama ir Kalnciema iela nedaudz aiz Baložu ielas krusta. Tā lielā māja kā reizi ir uz Baložu stūra.
Aizmugurē, kur koki tagad ir Arhīvs un Slokas ielas krusts.
Bildēts laika posmā līdz no 1901 līdz 1915. gadam.
tiešām jopcik esmu Rīgas ielu "analfabēts", Lielirbes iela sākas tālāk.
Bams rakstīja:
Diezgan plaši izplatīta prakse normālās valstīs.
Lai cik dīvaini nebūtu, bet par to nav pasažieru sūdzību. Neskaitāmas sūdzības bija par to, ka ziemā visas durvis tiek virinātas un turētas par ilgu vaļā, tādejādi izsaldējot salonu. Vasarā sūdzējās par karstumu. Tika pieņemts lēmums, ka, lai lieki nevirinātu durvis, pasažieri tās atvērs paši, ja būs nepieciešams. Aprēķini liecina, ka ir panākts zināma siltuma ekonomija ziemā un kondicioniera-vasarā, turklāt mazāk nolietojas durvju mehānismi. Iespējams, ka ar laiku viss RS transports darbosies pēc šāda principa. Jaunajos busos un trolejbusos tehniski tas bija iespējams jau vakar.
dažās normālās valstīs esmu redzējis sekojošu risinājumu:
pīķa stundās veras visas durvis (lai nenerrotu tautu ar vajadzību spiest pogu tad, ja tik un tā kāpj daudz ļautiņu pa visām durvīm);
pārējā laikā - tikai tās durvis, kur nospiež pogu (lai nedzesētu būdu, nenolietotu durvis, utml.)
Varbūt arī šo var ierosināt RS?
Es gan ieteiktu \"Rīgas satiksmei\" apsteigt \"Dubajas satiksmi\"
Es ieteiktu jaunos tramvajus aprīkot ar kārtīgu ķenguru sitamo priekšā. Un nevis no 0.7 skārda trubiņām kā džipiem, bet no kārtīgiem švelleriem.
Gauss rakstīja: Es ieteiktu jaunos tramvajus aprīkot ar kārtīgu ķenguru sitamo priekšā. Un nevis no 0.7 skārda trubiņām kā džipiem, bet no kārtīgiem švelleriem.
Priekš kam? Vai tad šodien vēl kāda klape kkur bija?
DimanC rakstīja:
Bams rakstīja:
Diezgan plaši izplatīta prakse normālās valstīs.
Lai cik dīvaini nebūtu, bet par to nav pasažieru sūdzību. Neskaitāmas sūdzības bija par to, ka ziemā visas durvis tiek virinātas un turētas par ilgu vaļā, tādejādi izsaldējot salonu. Vasarā sūdzējās par karstumu. Tika pieņemts lēmums, ka, lai lieki nevirinātu durvis, pasažieri tās atvērs paši, ja būs nepieciešams. Aprēķini liecina, ka ir panākts zināma siltuma ekonomija ziemā un kondicioniera-vasarā, turklāt mazāk nolietojas durvju mehānismi. Iespējams, ka ar laiku viss RS transports darbosies pēc šāda principa. Jaunajos busos un trolejbusos tehniski tas bija iespējams jau vakar.
dažās normālās valstīs esmu redzējis sekojošu risinājumu:
pīķa stundās veras visas durvis (lai nenerrotu tautu ar vajadzību spiest pogu tad, ja tik un tā kāpj daudz ļautiņu pa visām durvīm);
pārējā laikā - tikai tās durvis, kur nospiež pogu (lai nedzesētu būdu, nenolietotu durvis, utml.)
Varbūt arī šo var ierosināt RS?
Baisā nerrošana paprasī vērt visas durvis.
Kas - grūti pogu nospiest? Un pik stundās pie katrām no 6 durvīm varētu atrasties pa kādam, kam nav "v lomi" nospiest pogas...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA