Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja:

Atstājuši vienu joslu, kurā satek viss trafiks no Valdemāra, Brīvības u.c., kas uz Pārdaugavu brauc pāri Vanšu tiltam. Uz Brīvības ielas satiksmes sabiezējusms sākās jau pie Vidzemes tirgus, pa Kalpaka bulvāri kustība uz priekšu pēc grafika - pa vienu zaļo signālu viens auto...

TUR kāds ar Galvu arī domā???

Darbus veic Sia \"Rīgas tilti\".

www.rdsd.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

aizvermuti rakstīja: Tā krustojuma (pie nac. t.) rekonstrukcijas dēļ šorīt cauri Rīgai braucu nevis 0,5h bet 1,5h...

Atstājuši vienu joslu, kurā satek viss trafiks no Valdemāra, Brīvības u.c., kas uz Pārdaugavu brauc pāri Vanšu tiltam. Uz Brīvības ielas satiksmes sabiezējusms sākās jau pie Vidzemes tirgus, pa Kalpaka bulvāri kustība uz priekšu pēc grafika - pa vienu zaļo signālu viens auto...

TUR kāds ar Galvu arī domā???

Ir reāli racionalizatoriski priekšlikumi, kā 1dienas rītā pēkšņi Rīgā iebraucošo vasarnieku plūsmu saorganizēt citādāki? Un kā reāli uzlabot to krustojumu, pārbūvējot tramvajsliedes, nekādi neiespaidot satiksmi?

Nu tā reāli, bez tukšas muldēšanas?

Jā, ir - varēja laicīgi šo situāciju izziņot pa ziņām, būtu braucis pa citu tiltu (lai gan man tieši Ķīpsalā vajadzēja nokļūt).

Brīnišķīgi... Un kur un kā to izziņot, lai VISIEM tas taptu zināms?

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

aizvermuti rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

aizvermuti rakstīja: Tā krustojuma (pie nac. t.) rekonstrukcijas dēļ šorīt cauri Rīgai braucu nevis 0,5h bet 1,5h...

Atstājuši vienu joslu, kurā satek viss trafiks no Valdemāra, Brīvības u.c., kas uz Pārdaugavu brauc pāri Vanšu tiltam. Uz Brīvības ielas satiksmes sabiezējusms sākās jau pie Vidzemes tirgus, pa Kalpaka bulvāri kustība uz priekšu pēc grafika - pa vienu zaļo signālu viens auto...

TUR kāds ar Galvu arī domā???

Ir reāli racionalizatoriski priekšlikumi, kā 1dienas rītā pēkšņi Rīgā iebraucošo vasarnieku plūsmu saorganizēt citādāki? Un kā reāli uzlabot to krustojumu, pārbūvējot tramvajsliedes, nekādi neiespaidot satiksmi?

Nu tā reāli, bez tukšas muldēšanas?

Jā, ir - varēja laicīgi šo situāciju izziņot pa ziņām, būtu braucis pa citu tiltu (lai gan man tieši Ķīpsalā vajadzēja nokļūt).

Brīnišķīgi... Un kur un kā to izziņot, lai VISIEM tas taptu zināms?

Pietiktu ar radiostacijām - manuprāt, lielākā daļa autovadītāju to tur ieslēgtu.

Un vēl variants- braucot garām, neizskatījās, ka kāds tur baigi strādātu - varēja pielikt kādu dežurantu- satiksmes organizatoru, kas satiksmes ierobežojumus uzstāda tikai uz darbu laiku.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tas netālu no mana darba - biju aizgājis, apskatījos. Reali, tur varēja atstāt arī divas joslas - vietas būtu pieticis. Vismaz vēl šodien. Drīz, kad sāks kapāt otru sliežu līkumu, tad viena josla paliks arī centra virzienā.

Vēl jau arī otras sliedes jāpārbūvē - tā kā, vismaz līdz Jāniem satiksmei nekas labs "nespīd"... Bet, nu tramvajnieki varēs uzgavilēt - jaunais trambulis to jauno

sliežu virāžu" pēc remonta varēs paņemt "mērkaķa"

ātrumā...

Pašlaik autovadītājiem ,droši vien, ka fiksāk var izbraukt pa salinieku.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Brīnišķīgi... Un kur un kā to izziņot, lai VISIEM tas taptu zināms?

Pietiktu ar radiostacijām - manuprāt, lielākā daļa autovadītāju to tur ieslēgtu.

Un vēl variants- braucot garām, neizskatījās, ka kāds tur baigi strādātu - varēja pielikt kādu dežurantu- satiksmes organizatoru, kas satiksmes ierobežojumus uzstāda tikai uz darbu laiku.

Un tāpat atrastos simtiem, kuri mašīnā klausās CD, vai kādu superFM...

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

aizvermuti rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Brīnišķīgi... Un kur un kā to izziņot, lai VISIEM tas taptu zināms?

Pietiktu ar radiostacijām - manuprāt, lielākā daļa autovadītāju to tur ieslēgtu.

Un vēl variants- braucot garām, neizskatījās, ka kāds tur baigi strādātu - varēja pielikt kādu dežurantu- satiksmes organizatoru, kas satiksmes ierobežojumus uzstāda tikai uz darbu laiku.

Un tāpat atrastos simtiem, kuri mašīnā klausās CD, vai kādu superFM...

Ko tad tu iesaki? Neko nedarīt? Vai tomēr var kaut ko kopā izdomāt, lai visiem labāk? Cik daudz pūles prasītu attiecīgo info sagatavot jau piektdien un izsūtīt radio/TV? Varbūt varēja uz vietas norīkot satiksmes regulētāju, kas atļautu satiksmi organizēt raitākā gaitā?

Vai tad grūti iztēloties, kas notiek, ja tajā vietā sašaurina ielu par 50% un plūsmas ātrumu 3-4x (dēļ pārkārtošanās). Kad ik pa laikam Vantenieka apkārtnē vienā joslā noplīst kāds auto vai ir avārija, tad sastrēgumstundās ir burziņš ne pa jokam.

Kaitina tas, ka kārtējo reizi pie mums par šādām lietām nedomā, uzliek zīmi un viss.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ko cepies - simtiem zīmes pa visu centru par satiksmes ierobežojumiem izmaksās desmitiem tūkstošus latu ceļa remontam domāto līdzekļu.

Radiostacijas šo ziņu palaidīs 1x, max 2x stundā.

Nu pateiks pa kādu vislatvijas TV vienreiz raidījumā no rī asādu infu (kam izņemot Rīziniekus tas krtata)

Tas tāpat neatrisinātu problēmu,

Pirmais variantsw DĀRGI, otrais ļoti nosacīti efektīgi, jo tu vari nedzirdēt to paziņojumu

Risinājums - Lieto tādas progas kā WAZE, tā paziņo par stūķiem visai efektīgi, arī par miliču posteņiem

Pamēģini uzorganizēt, ka Latvijā sāk strādāt TMC navigācijās, Bet abi šie varianti atkal būš tikai šauram lietotāju lokam...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Šodien pie nacionālā viss ir puslīdz OK - reali darbojas it kā divas joslas. Dzeltenās pagaidu līnijas gan nav uzkrāsotas, bet vietas ir pietiekoši.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Šodien pie nacionālā viss ir puslīdz OK - reali darbojas it kā divas joslas. Dzeltenās pagaidu līnijas gan nav uzkrāsotas, bet vietas ir pietiekoši.

Jau vakar pēcpusdienā šie attapās..

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Šodien pie nacionālā viss ir puslīdz OK - reali darbojas it kā divas joslas. Dzeltenās pagaidu līnijas gan nav uzkrāsotas, bet vietas ir pietiekoši.

Jau vakar pēcpusdienā šie attapās..

visai iespējams, ka kaut kādā mirklī bija vajadzība pēc plašākas būvdarbu zonas (iespējams arī ka nebija tādas vajadzības), precīzi pateikt (dēļ pazemes komunikāciju "atklājumiem") cikos tieši būs vajadzīga tā viena josla būvdarbiem iespējams nevar, tad kā izziņot - cikos tieši tur būs šaurāka bezizeja nekā citkārt?

Un tīri ta viela pārdomām - tur rakāsies līdz septembrim - tātad tuvākos 3 mēnešus. Droši būs brīži, kad salīdzinot ar vakarrītu tur būs pilnīgā pakaļā... Un ko nu? Vienkārši ar to jārēķinās un viss

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

www.vesti.ru/...

Nu redz cik tramvajs ir bīstams. Arī tiem ir frontālās sadursmes. Un kas būtu ja tramvaja vietā būtu vieglais auto ar omammu pie ruļļiem?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

www.vesti.ru/...

Nu redz cik tramvajs ir bīstams. Arī tiem ir frontālās sadursmes. Un kas būtu ja tramvaja vietā būtu vieglais auto ar omammu pie ruļļiem?

Šis labāks: shturman.su/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Rīgā atrauties ar baļķu kravu uz galvas ir vienkāršāk, nekā ciest no no sliedēm nomukuša džimbuļa...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bet, nu, viņi smalki tur strādā. Kārtīgi, teju 2metru dziļumā vairāku līmeņu betona bloki kopā ar kaut kādu izolacijas masu... Atceros, ka līdzīgi savulaik tramvaju ceļus būvēja Prāgā. Izskatās, ka jaunie vagoni tam krustojumam pāri tiks klusi un fiksi. Līdzīgi kā Slokas/Kalciema krustojumā.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

uupis rakstīja:

www.vesti.ru/...

Nu redz cik tramvajs ir bīstams. Arī tiem ir frontālās sadursmes. Un kas būtu ja tramvaja vietā būtu vieglais auto ar omammu pie ruļļiem?

Šis labāks: shturman.su/...

Tā iet ka apdzen netļautās vietās

Dēļ tā vien tramvaji ir ļoti bīstami.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

jaunie tramvaji un to vadītāji izrādās ir ļoti bīstami invalīdiem

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: jaunie tramvaji un to vadītāji izrādās ir ļoti bīstami invalīdiem

ķipa vecie tramvaji un to vadīāji ir īsti invalīdu sargeņģeļi....

Moš paskaidrosi ar ko jaunais tramvajs ir bīūstamāks invalīdasm par nepieklājīgu invalīda mazdēlu ar bmw?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Moš paskaidrosi ar ko jaunais tramvajs ir bīūstamāks invalīdasm par nepieklājīgu invalīda mazdēlu ar bmw?

Nē nu salīdzināji vilcienu ar lidmašīnu

Neesi mēģinājis salīdzināt mušmiri ar palmu? Abām ir stumbrs.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Vecajiem tramvajiem nav tik vienkārši bez īpaša apgreida dabūt tādu paātrinājumu kā jaunajam.

Reizēm pat liekas ka jaunajā tramvajā nav pedāļu, bet ir tumbleris ar divām pozīcijām ON/OFF vai GĀZE/BREMZE, citu stāvokļu vienkārši nava…

Tantuki un ne tikai, arī cilēki ar kruķiem tā danco pa salonu ka prieks skatīties, kādi jauni deju soļi tiek izrādīti…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Vecajiem tramvajiem nav tik vienkārši bez īpaša apgreida dabūt tādu paātrinājumu kā jaunajam.

Reizēm pat liekas ka jaunajā tramvajā nav pedāļu, bet ir tumbleris ar divām pozīcijām ON/OFF vai GĀZE/BREMZE, citu stāvokļu vienkārši nava…

Tantuki un ne tikai, arī cilēki ar kruķiem tā danco pa salonu ka prieks skatīties, kādi jauni deju soļi tiek izrādīti…

Tramvajā atrodoties IR JĀTURĀS pie tam paredzētiem rokturiem vai jāsēž...

Un personām ratiņkrēslā ir jābūt PIESPRĀDZĒTĀM!

Kā diez tantiņas spēj noturēties, kad trollis vai buss iebrauc bedrē??? Un jebkuram tr. līdzeklim var nākties visai strauji bremzēt dēļ notikumiem uz ceļa. Un ko tad?

Izklausās jau pēc amurikānisma - paslīdēju uz slapjas grīdas, jo nebija uzraksta, nokritu un par zilumu piedzinu 3 mlj kompensāciju no veikala īpašniekiem...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un starpcitu Rīgas Satiksme pēdējā laikā nodarbojas ar reālu krāpniecību.

Darba laikā nav pieejamas biļetes par nomināltarifu. Ir jāpērk biļete ar uzcenojumu. Tas ir Abrenes ielas galapunkts, kurā ir izkārta lapiņa – tehnisku iemeslu dēļ tiri piri – biļetes pērciet pie vadītāja.

Jautājums: Kāpēc pasažierim ir jāmaksā par RS tehniskajām problēmām un brāķi?

Palaidniex autoservisā maksās par eļļas maiņu 20 latus vairāk, jo servisam ir tehniskas problēmas ar meistaru, kurš pa grīdu izlaistīja 5 litrus autombīlim paredzētās eļļas?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tramvajā atrodoties IR JĀTURĀS pie tam paredzētiem rokturiem vai jāsēž...

Un personām ratiņkrēslā ir jābūt PIESPRĀDZĒTĀM!

Pamēģini ar kruķiem 5 sekundēs tikt līdz beņķim, apsēsties un nokompostrēt e-talonu…

Un ar ko tu turēsies, ja abās rokās kruķi? Ar mēli vai ar vīrieša lepnumu…

Gudrs runāt par lietām, par ko pašam ne mazākā nojēga…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: jaunie tramvaji un to vadītāji izrādās ir ļoti bīstami invalīdiem

ķipa vecie tramvaji un to vadīāji ir īsti invalīdu sargeņģeļi....

Moš paskaidrosi ar ko jaunais tramvajs ir bīūstamāks invalīdasm par nepieklājīgu invalīda mazdēlu ar bmw?

Mēģinot iekāt ar kruķiem tramvajā – kas jau tā nav visai viegli, jo lēciens ir ļoti augsts un rokturu kur turēties praktiski nav – taisa ciet durvis, kad vēl neesmu paspējis iekāpt. Tas ir – mēģina iespiet rokas durvīs :@ spoguļos neskatās vispār!!!!

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Un tas bija reizes četras. Veco sastāvu vadītāji gan ir iecietīgāki.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Izklausās jau pēc amurikānisma - paslīdēju uz slapjas grīdas, jo nebija uzraksta, nokritu un par zilumu piedzinu 3 mlj kompensāciju no veikala īpašniekiem...

Rodas tāda sajūta, sab. tr. esi redzējis tikai bilžu grāmatās un no taksometra loga.

Par vadītāju braukšanas stilu jums nav ne mazākās nojēgas…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti