Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Onslow Reģ.: 29.02.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja: Kuldīgas dzelzceļa stacija:

Ilgus gadus vēlāk tur otrā pusē bija autoosta. Tagad tā ir pārcelta tuvāk pilsētas centram (pareizi), līdz ar to šī ēka uz kādu laiku ir atstāta neizmantojama.

Kādus pāris gadus atpakaļ bija uzradusies viena interesentu grupiņa, kura vēlējās atjaunot Alsungas-Kuldīgas šaursliežu bānīti. Tur tika minēti sadarbības partneri no Vācijas. Eiropā esot kaut kāda starptautiska Šaursliežu dzelzceļu un muzejdzelzceļu apvienība, kura esot bijusi gatava pat daļēji finansēt šo pasākumu. Kā viss beidzās vai turpinās- nezinu. katrā ziņā, mans viedoklis, ka tāds bānītis tikai celtu tā kurzemes novada reputāciju, jo tur ir ne mazums interesantu vietu, ko pa ceļam apskatīt. Un ja vēl to līniju aizstieptu līdz jūrai-vispār feini būtu

Gulbenes bānītim, piemēram ir liela piekrišana un ar to vizināties brauc daudz tūristu, pats pārsteigts biju, jo nevarēju iedomāties, ka kāds brauks 200km uz to malēniju vizināties un apskatīt kaut kādus metāla gabalus. Bet brauc

Ideja ir ļoti interesanta. Ventspilī jau ir mazbānītis, tikai nelielu gabalu. Kuldīgas pusē nelaime ir tā, ka pati stacija ir nekurienē. Ja bānīti varētu pievadīt tuvāk centram būtu ok, lai gan tas atkal traucētu satiksmi. Doma līniju aizstiept līdz Jūrai ir ok. Lai gan ziemā tur nav ko darīt.

Starpcitu, tajā pusē pie jūras viss ir tik ļoti noprihvatitzēts un salikti tādi ierobežojumi, ka bez 2 LVL ar auto stāvkrastu neredzēt. Kā reiz auto tēma.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nujā, Kuldīgā tā stacija ir kaut kur šķietamā pilsētas nomalē - nav pat iekļaut iekšējā turisma maršrutā. Mani viens paziņa speciali reiz speciali uz turieni aizveda, to ēku parādīja , lepni akcentējot, ka Kuldīgā ir bijis vilciens....Labākos laikos jau ir iespējams visu atjaunot vai pat izveidot kaut ko no jauna. Protams, tādai idejai šodienas apstākļos izcili traucētu daudzie prihvatizētie zemes īpašumi tajos krajos, bet reali moderna jauna šaursliežu līnija Kuldiga - Ēdole - Jūrkalne interesētu daudzus tūristu tūkstošus.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nujā, Kuldīgā tā stacija ir kaut kur šķietamā pilsētas nomalē -

Dzelzceļš tika būvēts galvenokārt koku un citu kravu pievešanai uz fabriku Vulkāns, kura atradās tur pat netālu.

Labākos laikos jau ir iespējams visu atjaunot vai pat izveidot kaut ko no jauna. Protams, tādai idejai šodienas apstākļos izcili traucētu daudzie prihvatizētie zemes īpašumi tajos krajos, bet reali moderna jauna šaursliežu līnija Kuldiga - Ēdole - Jūrkalne interesētu daudzus tūristu tūkstošus.

Nu nez, man jau liekas, ka būvēt no jauna tukšā vietā tādu uzparikti, kā šaursliežu vilciens ir kā neiespējamā misija. It sevišķi šajos laikos. Baigā nauda noteikti saskries. Es, protams, par, bet daudz reālāk būtu uzbūvēt kaut vai parastu atrakciju, līdzīgi kā tas ir Ventspilī, pa apli. Savukārt, ja bijušajā līnijā būtu vēl saglabājušas sliedes, uzbērums, tad varētu domāt restaurēt, atjaunot. Bet tagad? Tur jau tagad privātās zemes visur. Lai atpirktu, kur ņemt piķi? Katrs tad gribēs par savu pļaviņu vai mežiņu maksimālo summu, tiklīdz uzzinās, ka tur grib ko būvēt.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nujā, Kuldīgā tā stacija ir kaut kur šķietamā pilsētas nomalē -

Dzelzceļš tika būvēts galvenokārt koku un citu kravu pievešanai uz fabriku Vulkāns, kura atradās tur pat netālu.

Labākos laikos jau ir iespējams visu atjaunot vai pat izveidot kaut ko no jauna. Protams, tādai idejai šodienas apstākļos izcili traucētu daudzie prihvatizētie zemes īpašumi tajos krajos, bet reali moderna jauna šaursliežu līnija Kuldiga - Ēdole - Jūrkalne interesētu daudzus tūristu tūkstošus.

Nu nez, man jau liekas, ka būvēt no jauna tukšā vietā tādu uzparikti, kā šaursliežu vilciens ir kā neiespējamā misija. It sevišķi šajos laikos. Baigā nauda noteikti saskries. Es, protams, par, bet daudz reālāk būtu uzbūvēt kaut vai parastu atrakciju, līdzīgi kā tas ir Ventspilī, pa apli. Savukārt, ja bijušajā līnijā būtu vēl saglabājušas sliedes, uzbērums, tad varētu domāt restaurēt, atjaunot. Bet tagad? Tur jau tagad privātās zemes visur. Lai atpirktu, kur ņemt piķi? Katrs tad gribēs par savu pļaviņu vai mežiņu maksimālo summu, tiklīdz uzzinās, ka tur grib ko būvēt.

uzbērums ir saglabājies, tikai krūmājs jāičērt.

Vēl pagājušo gad bija tūrisma akcija -pārgājiens Kuldīga-Alsungas kājām pa bijušo līniju

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Pāris gadus atpakal braucot ar busu , vienā Čehijas ciematiņā privātmājas pagalmā redzēju tur novietotu, smuki nokrāsotu tramvaja tatra 3m priekšgala daļu - ar visiem stikliem,lampām, priekšdurvīm... izskatījas neslikti.

Ilgus gadus (vairāk kā 20) netālu no Nurmižiem (braucot pa granteni no Siguldas uz Vildogu-Līgatni) viens saimnieks dzīvoja vecajā apaļajā Škodas trolejbusā, kamēr uzcēla māju. Diezgan amizanti izskatījās dzeltens trolejbuss pļavas vidū pārsimt metru no ceļa.

90-to gadu pašā sākumā viens cilvēks kaut kur bija dabūjis garo RVR pašažieru vilciena vagonu, nolicis to šosejas Ludza-Rēzekne malā (apdzīvotā vietā Tutāni) un ierīkojis tajā kafejnīcu/bāru. (tuvākā dzelzsceļa stacija no tās vietas - kādi 7 km)

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Jelgavas rajonā Svētē ar tāds mētājās ceļa malā. Un vēl šur tur. Nu jau visi nodoti lūžņos .

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam: Interesanti, vai pie mums RS kantorī varētu sarunāt un iegādāties privātām vajadzībām ,piemēram, norakstīta veca tramvaja tatra 3 priekšējo daļu ? Cik tāda izklaide varētu maksāt ? Jāsaka, privātmājas dārzā tas būtu interesants "dekors". Atcerējos to Čehiju, izskatījās pavisam smuki....

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Viens ragainis mazāk: www.tvnet.lv/...

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja: Viens ragainis mazāk: www.tvnet.lv/...

aculiecinieks.delfi.lv/...

Abavsableable Reģ.: 08.06.2011
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Hmm.. interesanti saskaitīt cik tad transportu veidu ir Rīgā:

1) Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām stangām)

2) Vilciens

3) Autobuss

4) Metro

5) Microautobuss

6) Taxi

7) Upeskuģis

Laivas

9) Prāmis

10) Vieglās mašīnas

11) Smagās mašīna

12) Džipi

13) Helikopteri

14) Lidmašīnas

15) Tramvajs (no kura nu jau var atteikties – jo tas ir pēdējā vietā)

Abavsableable Reģ.: 08.06.2011
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Hmm.. interesanti saskaitīt cik tad transportu veidu ir Rīgā:

1) Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām stangām)

2) Vilciens

3) Autobuss

4) Metro

5) Microautobuss

6) Taxi

7) Upeskuģis

Prāmis

9) Laivas

10) Vieglās mašīnas

11) Smagās mašīnas

12) Džipi

13) Helikopteri

14) Lidmašīnas

15) Tramvajs (no kura nu jau var atteikties – jo tas ir pēdējā vietā)

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nav tas saraksts īsti korekts - metro tā kā nav manīts, aizmirsti šobrīd tik populārie velosipedi, arī velorikšas. un Kur tad vēl mopēdi, moči,rolleri,tricikli,kvadracikli ? Vēl jau ir arī gaisa baloni. Siguldā arī troses tramvajs.

Runājot par metro, kādreiz bija dažu vietējo būvnieku pausta versija - ka eksperimentala metro šahta ar 100m pazemes tuneli bijusi kaut kur Rencēnu ielas apkaimē. Bet precizas infas par to nav.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

padomjlaikā bija projekts uzbliezt tādu metro tuneli no gagarina ielas uz barona ielu...

un pagaidām kamēr nav metro palaist pa turieni tramvaju

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ņemot vērā visas ar metro saistītās klapatas un izmaksas man šķiet prātīgāk tad ir pārsēdināt, nu vai vismaz veicināt iedzīvotāju pārsēšanos , uz velo !!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

prātīgāk ir visus izmētāt naxren prom no rīgas un dažādām zilupēm

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: prātīgāk ir visus izmētāt naxren prom no rīgas un dažādām zilupēm

Mieru, tikai mieru. Pēc gadiem 50-60 Rīgas vietā tāpatās būs jūra

Galvaspilsēta tikšot pārcelta kaut kur uz Madonu

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam: Interesanti, vai pie mums RS kantorī varētu sarunāt un iegādāties privātām vajadzībām ,piemēram, norakstīta veca tramvaja tatra 3 priekšējo daļu ? Cik tāda izklaide varētu maksāt ? Jāsaka, privātmājas dārzā tas būtu interesants "dekors". Atcerējos to Čehiju, izskatījās pavisam smuki....

1)drīzāk ļaus tiem sarūsēt, nekā kādam pārdos.

1)Ja pārdos, tad man nav ne jausmas, cik par tādu "noplēsīs".

3)Cik zinu, tad pašlaik no tramvajiem neko nepārdod un neko negriež arī metāllūžņos. Daļa veco vagonu stāv 4.depo iekonservēti labākiem laikiem un visādiem citādiem (NE)gadījumiem.

Mans viedokli, ja ņemt, tad ņemt uzreiz visu vagonu. Pārvest to var pa daļām atsevišķi-uz viena treiļa virsbūvi (9t), uz otra treiļa abus ratiņus (4+4t). Ja kas, vismaz var dārzā ierīkot sliežu apli un vizināties

Vadus nevajag, var piemest kabeli

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Mans viedokli, ja ņemt, tad ņemt uzreiz visu vagonu. Pārvest to var pa daļām atsevišķi-uz viena treiļa virsbūvi (9t), uz otra treiļa abus ratiņus (4+4t). Ja kas, vismaz var dārzā ierīkot sliežu apli un vizināties

Vadus nevajag, var piemest kabeli

No mājas 220V rozetes to lopu nobarot būs grūti. Vajag 600V / 450A. Ja nu vienīgi pieslēgt no kaimiņu gatera caur RS nospertu špaņa pārveidotāju

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bīstami tie tramvaji – ļoti bīstami…

rus.delfi.ee/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaut kad te kāds bija izcēlies un plēsa drēbes ka Tallinā sab tr. maxā dārgāk kā citur.

rus.delfi.ee/...

Te mēs redzam cik tad īsti tur maxāja un maxās brauciens.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu ūpi?

Rēķināt māki?

Dienas biļete pie mums 1,9 lati jeb 2,67 EUR

Tur bija 2,88, būšot 3.0 un nesaprotami ar ko atšķirīgajā otrā stabiņā 4,47 un būšot 5,00 EUR

Biļete pie vadītāja pie mums Ls 0,70 jeb 1 EUR, tur tā maksā PARASTS talons kas pie mums maksā dārgākajā versijā 50 santīmi jeb 0,7EUR, pērkot 20 biļešu E-talonu - lētāk, a pie vadītāja Tur sliņķiem biļete maksā 1,60 EUR, jeb Ls 1,13 par biļetīti...

Tas sanāk lētāk kā Rīgā?

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Tā krustojuma (pie nac. t.) rekonstrukcijas dēļ šorīt cauri Rīgai braucu nevis 0,5h bet 1,5h...

Atstājuši vienu joslu, kurā satek viss trafiks no Valdemāra, Brīvības u.c., kas uz Pārdaugavu brauc pāri Vanšu tiltam. Uz Brīvības ielas satiksmes sabiezējusms sākās jau pie Vidzemes tirgus, pa Kalpaka bulvāri kustība uz priekšu pēc grafika - pa vienu zaļo signālu viens auto...

TUR kāds ar Galvu arī domā???

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja: Tā krustojuma (pie nac. t.) rekonstrukcijas dēļ šorīt cauri Rīgai braucu nevis 0,5h bet 1,5h...

Atstājuši vienu joslu, kurā satek viss trafiks no Valdemāra, Brīvības u.c., kas uz Pārdaugavu brauc pāri Vanšu tiltam. Uz Brīvības ielas satiksmes sabiezējusms sākās jau pie Vidzemes tirgus, pa Kalpaka bulvāri kustība uz priekšu pēc grafika - pa vienu zaļo signālu viens auto...

TUR kāds ar Galvu arī domā???

Ir reāli racionalizatoriski priekšlikumi, kā 1dienas rītā pēkšņi Rīgā iebraucošo vasarnieku plūsmu saorganizēt citādāki? Un kā reāli uzlabot to krustojumu, pārbūvējot tramvajsliedes, nekādi neiespaidot satiksmi?

Nu tā reāli, bez tukšas muldēšanas?

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

aizvermuti rakstīja: Tā krustojuma (pie nac. t.) rekonstrukcijas dēļ šorīt cauri Rīgai braucu nevis 0,5h bet 1,5h...

Atstājuši vienu joslu, kurā satek viss trafiks no Valdemāra, Brīvības u.c., kas uz Pārdaugavu brauc pāri Vanšu tiltam. Uz Brīvības ielas satiksmes sabiezējusms sākās jau pie Vidzemes tirgus, pa Kalpaka bulvāri kustība uz priekšu pēc grafika - pa vienu zaļo signālu viens auto...

TUR kāds ar Galvu arī domā???

Ir reāli racionalizatoriski priekšlikumi, kā 1dienas rītā pēkšņi Rīgā iebraucošo vasarnieku plūsmu saorganizēt citādāki? Un kā reāli uzlabot to krustojumu, pārbūvējot tramvajsliedes, nekādi neiespaidot satiksmi?

Nu tā reāli, bez tukšas muldēšanas?

Vienīgā racionalizācija ir izvēlēties Salu tiltu, ja iespējams.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

aizvermuti rakstīja: Tā krustojuma (pie nac. t.) rekonstrukcijas dēļ šorīt cauri Rīgai braucu nevis 0,5h bet 1,5h...

Atstājuši vienu joslu, kurā satek viss trafiks no Valdemāra, Brīvības u.c., kas uz Pārdaugavu brauc pāri Vanšu tiltam. Uz Brīvības ielas satiksmes sabiezējusms sākās jau pie Vidzemes tirgus, pa Kalpaka bulvāri kustība uz priekšu pēc grafika - pa vienu zaļo signālu viens auto...

TUR kāds ar Galvu arī domā???

Ir reāli racionalizatoriski priekšlikumi, kā 1dienas rītā pēkšņi Rīgā iebraucošo vasarnieku plūsmu saorganizēt citādāki? Un kā reāli uzlabot to krustojumu, pārbūvējot tramvajsliedes, nekādi neiespaidot satiksmi?

Nu tā reāli, bez tukšas muldēšanas?

Jā, ir - varēja laicīgi šo situāciju izziņot pa ziņām, būtu braucis pa citu tiltu (lai gan man tieši Ķīpsalā vajadzēja nokļūt).

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti