Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: DAUDZ mazāk. Pat saliekot pa 5 cilvēkiem mašīnā visus, piemēram 6 līnijas tramvaja pasažierus sastrēgumstundā, vajadzēs vairākas joslas katrā virzienā visā līnijas garumā, lai tās izvietotu. Tramvaji aizņem tikai vienu...

Tad kāda mārrutka pēc trolejus, kururs noņēma no strēlniekiem, nepalaida vispār pa tramvaja sliedēm uz krastenes, bet tikai dēļ pieturas uzlaida uz sliedēm? Kāda mārrutka pēc šamajiem jāmīcās kopējā plūsmā ja pa tramvajsliedēm var mierīgi līdz štokmaņam piļīt…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Auto portālā novācies tramvaju atbalstītāju pulciņš…

Tā kā laiks būtu veidot jums savu tramvajportālu – www.iTramvajs.lv…

Tur arī varētu apspriest baigos tramvajplusus un citas tramvajblusas…

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: DAUDZ mazāk. Pat saliekot pa 5 cilvēkiem mašīnā visus, piemēram 6 līnijas tramvaja pasažierus sastrēgumstundā, vajadzēs vairākas joslas katrā virzienā visā līnijas garumā, lai tās izvietotu. Tramvaji aizņem tikai vienu...

Tad kāda mārrutka pēc trolejus, kururs noņēma no strēlniekiem, nepalaida vispār pa tramvaja sliedēm uz krastenes, bet tikai dēļ pieturas uzlaida uz sliedēm? Kāda mārrutka pēc šamajiem jāmīcās kopējā plūsmā ja pa tramvajsliedēm var mierīgi līdz štokmaņam piļīt…

tas jau ni ir jautājums par trolejbusiem, ne tramvajiem, vecīt

a lamā tu tramvajus

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: DAUDZ mazāk. Pat saliekot pa 5 cilvēkiem mašīnā visus, piemēram 6 līnijas tramvaja pasažierus sastrēgumstundā, vajadzēs vairākas joslas katrā virzienā visā līnijas garumā, lai tās izvietotu. Tramvaji aizņem tikai vienu...

Tad kāda mārrutka pēc trolejus, kururs noņēma no strēlniekiem, nepalaida vispār pa tramvaja sliedēm uz krastenes, bet tikai dēļ pieturas uzlaida uz sliedēm? Kāda mārrutka pēc šamajiem jāmīcās kopējā plūsmā ja pa tramvajsliedēm var mierīgi līdz štokmaņam piļīt…

Tāpēc ka īstena latvieša (īpaši pie varas esoša) stilā ir izdarīt kaut ko pa pusei.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Auto portālā novācies tramvaju atbalstītāju pulciņš…

Tā kā laiks būtu veidot jums savu tramvajportālu – www.iTramvajs.lv…

Tur arī varētu apspriest baigos tramvajplusus un citas tramvajblusas…

Ja neesi pamanījis, tad tramvajs arī ir satiksmes dalībnieks. Un satiksme ikdienas autovadītājam, manuprāt, ir tuvāka tēma, nekā Ženēvas autosalonā prezentēta superauto apspriešana, par kuru visu mūžu siekalosies, bet reāli pat aptaustīt nesanāks.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Ta ir runa par RS racionalizesanu.

Takā tur ir liela satiksme – vēl tur trolejs maisās – Troleju vajadzeja atvirzīt pilnība pa tramvaja sliedēm un nevienu viņš netraucētu.

Ta trolejbusa sākotnējais galapunkts bija Brivibas piemineklis. Nu jau aizumts uz STOCKMANN kur jau taa ir loti liela satiksme, tai skaaitā Sabiedriskā transporta.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

uupis rakstīja: Auto portālā novācies tramvaju atbalstītāju pulciņš…

Tā kā laiks būtu veidot jums savu tramvajportālu – www.iTramvajs.lv…

Tur arī varētu apspriest baigos tramvajplusus un citas tramvajblusas…

Ja neesi pamanījis, tad tramvajs arī ir satiksmes dalībnieks. Un satiksme ikdienas autovadītājam, manuprāt, ir tuvāka tēma, nekā Ženēvas autosalonā prezentēta superauto apspriešana, par kuru visu mūžu siekalosies, bet reāli pat aptaustīt nesanāks.

Aizej uz vecrīgu – tasti cik gribi visu Ženēvas autoistādi

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: tas jau ni ir jautājums par trolejbusiem, ne tramvajiem, vecīt

a lamā tu tramvajus

Es nelamāju tramvajus. Es gribu lai nojauc tramvasliedes, bet ja jau jūs tā aizstāvat tramvaju, tad kakova žuljena neizmantot tās sliedes nu kaut vai vēl trolejam. Napig tas jadzen iekšā kopējā plūsmā ja nenojaucot tramvajsliedes var atslogot trafiku uz ielas…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Seene rakstīja:

uupis rakstīja: Auto portālā novācies tramvaju atbalstītāju pulciņš…

Tā kā laiks būtu veidot jums savu tramvajportālu – www.iTramvajs.lv…

Tur arī varētu apspriest baigos tramvajplusus un citas tramvajblusas…

Ja neesi pamanījis, tad tramvajs arī ir satiksmes dalībnieks. Un satiksme ikdienas autovadītājam, manuprāt, ir tuvāka tēma, nekā Ženēvas autosalonā prezentēta superauto apspriešana, par kuru visu mūžu siekalosies, bet reāli pat aptaustīt nesanāks.

Aizej uz vecrīgu – tasti cik gribi visu Ženēvas autoistādi

Kurā vietā?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: tas jau ni ir jautājums par trolejbusiem, ne tramvajiem, vecīt

a lamā tu tramvajus

Es nelamāju tramvajus. Es gribu lai nojauc tramvasliedes, bet ja jau jūs tā aizstāvat tramvaju, tad kakova žuljena neizmantot tās sliedes nu kaut vai vēl trolejam. Napig tas jadzen iekšā kopējā plūsmā ja nenojaucot tramvajsliedes var atslogot trafiku uz ielas…

VAR un VAJAG tramvaja sliežu klātni šādi izmantot. Šajā ziņā varu tev pilnībā piekrist. Un tas pats būtu sakāms par visu Brīvības ielas posmu no Alfas līdz Juglai u.c. vietām.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
1 0 Atbildēt

Par katru cenu gribv saglabāt zirgu tramvaja tradīcijas

Veči – tas bija 100 gadus atpakaļ – tramvaju sen ir laiks novākt no ielām.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Nevis novākt no ielām, bet nodzīt ielas malā. IMO tramvajs lielā pilsētā ir tieši tas, kas vajadzīgs, bet tāda braukšana kā Barona ielā ir pilnīgs gimorojs.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: Nevis novākt no ielām, bet nodzīt ielas malā. IMO tramvajs lielā pilsētā ir tieši tas, kas vajadzīgs, bet tāda braukšana kā Barona ielā ir pilnīgs gimorojs.

No Barona ielas ir jāpadzen mašīnas, nevis tramvaju. Un jāpapildina ar lielāko daļu "tranzīta" sabiedrisko.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Veiga rakstīja: Nevis novākt no ielām, bet nodzīt ielas malā. IMO tramvajs lielā pilsētā ir tieši tas, kas vajadzīgs, bet tāda braukšana kā Barona ielā ir pilnīgs gimorojs.

No Barona ielas ir jāpadzen mašīnas, nevis tramvaju. Un jāpapildina ar lielāko daļu "tranzīta" sabiedrisko.

Atbalstīts!

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Atbalstīts!

O, jā.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Atbalstu variantu, par visa veida autotransporta aizliegšanu uz baronenes posmā no merķela ielas līdz matīsenei. Tur pilnīgi pietiktu ar trambuli,velosipedistiem un gājējiem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Vairs neinteresē Rīgā ražotie tramvaji.

www.apollo.lv/...

Es PRET tramvajiem…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Atbalstu variantu, par visa veida autotransporta aizliegšanu uz baronenes posmā no merķela ielas līdz matīsenei. Tur pilnīgi pietiktu ar trambuli,velosipedistiem un gājējiem.

Nu nē - arī autobusiem un trolejbusiem. Tā lai Brīvības un Čaka ielās paliek tikai pa vienam maršrutam - visu pārējo sabiedriskā trnasporta tranzīplūsmu apkopojot vienā ielā.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

lai pa baronielu iet tramvaji, gājēji, un velosipēdisti!

Brīvības ielu - vienvirziena, uz centru!

Čaka ielu - vienvirziena no centra!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pantogrāfs dabā:

vkadre.ru/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nav īsti ar tramvajiem viss kārtībā …

ru.wikipedia.org/... ;ижский_трамвай

После Второй мировой войны трамвайное хозяйство было полностью разрушено. Началось восстановление трамвайных линий, были проблемы с подачей электроэнергии.

Трамваи уже не могли справиться с растущим объёмом пассажирских перевозок, поэтому требовалось найти другое решение. На средства, выделенные на эксплуатацию трамваев, в 1947 году в Риге было организовано троллейбусное сообщение. На нескольких центральных улицах центра города трамвайные рельсы были сняты, чтобы освободить место для более манёвренных троллейбусов. В 1984 году была построена новая линия в Иманту.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Trolejbusu ieviesa tikai tāpēc ka tramvajs aizņem daudz vietas un nav manevrētspējīgs, kas arī ir novērojams mūsdienās.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Trolejbusu ieviesa tikai tāpēc ka tramvajs aizņem daudz vietas un nav manevrētspējīgs, kas arī ir novērojams mūsdienās.

Duriks tu esi. Jebkurā normālā lielpilsētā lielāko daļu pasažieru plūsmas vadā tieši sliežu transports (metro, tamvajs vai pilsētas vilciens). Autobusi (un ļoti reti trolejbusi) tiek izmantoti tikai kā sliežu sazarojošs papildinājums - kam ir lielāka manevrētspēja, bet tajā pat laikā krietni lielākas izmaksas, mazāks ātrums un ietilpība.

Tavu uzskatu galvenā problēma ir nespēja saprast, ka vairs nav 1974. gads. Un trolejbuss mūsdienu satiksmē ir kļuvis par dārgu autobusa aizstājēju ar ierobežotu manevrētspēju, kas maz atšķiras no sava agrīnā radinieka. Savukārt tramvajs ir ļoti mainījies pa daudzajiem gadiem un nodrošina nesalīdzināmi efektīvāku pasažieru plūsmu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Savukārt tramvajs ir ļoti mainījies pa daudzajiem gadiem un nodrošina nesalīdzināmi efektīvāku pasažieru plūsmu.

Jāāāāā… Šitā mainījies tramvajs Rīgā… Labi ka es nepīpēju zālīti… Citādāk dievs vien sazin ko ieraudzītu tās mainīgās amēbas (tpū) tramvaja vietā… 

Da tramvajs nodrošina sastrēgumus un tas ir lielākais viņa nopelns.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: kam ir lielāka manevrētspēja, bet tajā pat laikā krietni lielākas izmaksas, mazāks ātrums un ietilpība.

Nu jā trolejbuss rīgā ātrāk par 30 neiet, kur nu vēl autobuss tas vispābā ar 25 km/h velkās.

Un izmaksas – tās vispār nav prātam aptveramas – priekš autobusa ir jābūvē speciāls segums zem asfalta citādāk autobuss pat nevar attīstīt 25 km/h…

Trolejbusa izmaksas vispār nav apspriežamas – katru mēnesi riepas jāmaina – katra par 1000 Ls gabalā un ziemā vēl šipenes jāliek (2 komplekti disku vajadzīgi) – ārprāc… Un tagadējiem trolejbusiem vēl dīzelis jālej iekšā – bet dabīgi ka dārgāk – lektrība un dīzelis kopā…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti