Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA
Seene rakstīja: DAUDZ mazāk. Pat saliekot pa 5 cilvēkiem mašīnā visus, piemēram 6 līnijas tramvaja pasažierus sastrēgumstundā, vajadzēs vairākas joslas katrā virzienā visā līnijas garumā, lai tās izvietotu. Tramvaji aizņem tikai vienu...
Tad kāda mārrutka pēc trolejus, kururs noņēma no strēlniekiem, nepalaida vispār pa tramvaja sliedēm uz krastenes, bet tikai dēļ pieturas uzlaida uz sliedēm? Kāda mārrutka pēc šamajiem jāmīcās kopējā plūsmā ja pa tramvajsliedēm var mierīgi līdz štokmaņam piļīt…
Seene rakstīja: DAUDZ mazāk. Pat saliekot pa 5 cilvēkiem mašīnā visus, piemēram 6 līnijas tramvaja pasažierus sastrēgumstundā, vajadzēs vairākas joslas katrā virzienā visā līnijas garumā, lai tās izvietotu. Tramvaji aizņem tikai vienu...
Tad kāda mārrutka pēc trolejus, kururs noņēma no strēlniekiem, nepalaida vispār pa tramvaja sliedēm uz krastenes, bet tikai dēļ pieturas uzlaida uz sliedēm? Kāda mārrutka pēc šamajiem jāmīcās kopējā plūsmā ja pa tramvajsliedēm var mierīgi līdz štokmaņam piļīt…
tas jau ni ir jautājums par trolejbusiem, ne tramvajiem, vecīt
Seene rakstīja: DAUDZ mazāk. Pat saliekot pa 5 cilvēkiem mašīnā visus, piemēram 6 līnijas tramvaja pasažierus sastrēgumstundā, vajadzēs vairākas joslas katrā virzienā visā līnijas garumā, lai tās izvietotu. Tramvaji aizņem tikai vienu...
Tad kāda mārrutka pēc trolejus, kururs noņēma no strēlniekiem, nepalaida vispār pa tramvaja sliedēm uz krastenes, bet tikai dēļ pieturas uzlaida uz sliedēm? Kāda mārrutka pēc šamajiem jāmīcās kopējā plūsmā ja pa tramvajsliedēm var mierīgi līdz štokmaņam piļīt…
Tāpēc ka īstena latvieša (īpaši pie varas esoša) stilā ir izdarīt kaut ko pa pusei.
uupis rakstīja: Auto portālā novācies tramvaju atbalstītāju pulciņš…
Tā kā laiks būtu veidot jums savu tramvajportālu – www.iTramvajs.lv…
Tur arī varētu apspriest baigos tramvajplusus un citas tramvajblusas…
Ja neesi pamanījis, tad tramvajs arī ir satiksmes dalībnieks. Un satiksme ikdienas autovadītājam, manuprāt, ir tuvāka tēma, nekā Ženēvas autosalonā prezentēta superauto apspriešana, par kuru visu mūžu siekalosies, bet reāli pat aptaustīt nesanāks.
Takā tur ir liela satiksme – vēl tur trolejs maisās – Troleju vajadzeja atvirzīt pilnība pa tramvaja sliedēm un nevienu viņš netraucētu.
Ta trolejbusa sākotnējais galapunkts bija Brivibas piemineklis. Nu jau aizumts uz STOCKMANN kur jau taa ir loti liela satiksme, tai skaaitā Sabiedriskā transporta.
uupis rakstīja: Auto portālā novācies tramvaju atbalstītāju pulciņš…
Tā kā laiks būtu veidot jums savu tramvajportālu – www.iTramvajs.lv…
Tur arī varētu apspriest baigos tramvajplusus un citas tramvajblusas…
Ja neesi pamanījis, tad tramvajs arī ir satiksmes dalībnieks. Un satiksme ikdienas autovadītājam, manuprāt, ir tuvāka tēma, nekā Ženēvas autosalonā prezentēta superauto apspriešana, par kuru visu mūžu siekalosies, bet reāli pat aptaustīt nesanāks.
Aizej uz vecrīgu – tasti cik gribi visu Ženēvas autoistādi
smaidiigais rakstīja: tas jau ni ir jautājums par trolejbusiem, ne tramvajiem, vecīt
a lamā tu tramvajus
Es nelamāju tramvajus. Es gribu lai nojauc tramvasliedes, bet ja jau jūs tā aizstāvat tramvaju, tad kakova žuljena neizmantot tās sliedes nu kaut vai vēl trolejam. Napig tas jadzen iekšā kopējā plūsmā ja nenojaucot tramvajsliedes var atslogot trafiku uz ielas…
uupis rakstīja: Auto portālā novācies tramvaju atbalstītāju pulciņš…
Tā kā laiks būtu veidot jums savu tramvajportālu – www.iTramvajs.lv…
Tur arī varētu apspriest baigos tramvajplusus un citas tramvajblusas…
Ja neesi pamanījis, tad tramvajs arī ir satiksmes dalībnieks. Un satiksme ikdienas autovadītājam, manuprāt, ir tuvāka tēma, nekā Ženēvas autosalonā prezentēta superauto apspriešana, par kuru visu mūžu siekalosies, bet reāli pat aptaustīt nesanāks.
Aizej uz vecrīgu – tasti cik gribi visu Ženēvas autoistādi
smaidiigais rakstīja: tas jau ni ir jautājums par trolejbusiem, ne tramvajiem, vecīt
a lamā tu tramvajus
Es nelamāju tramvajus. Es gribu lai nojauc tramvasliedes, bet ja jau jūs tā aizstāvat tramvaju, tad kakova žuljena neizmantot tās sliedes nu kaut vai vēl trolejam. Napig tas jadzen iekšā kopējā plūsmā ja nenojaucot tramvajsliedes var atslogot trafiku uz ielas…
VAR un VAJAG tramvaja sliežu klātni šādi izmantot. Šajā ziņā varu tev pilnībā piekrist. Un tas pats būtu sakāms par visu Brīvības ielas posmu no Alfas līdz Juglai u.c. vietām.
Nevis novākt no ielām, bet nodzīt ielas malā. IMO tramvajs lielā pilsētā ir tieši tas, kas vajadzīgs, bet tāda braukšana kā Barona ielā ir pilnīgs gimorojs.
Veiga rakstīja: Nevis novākt no ielām, bet nodzīt ielas malā. IMO tramvajs lielā pilsētā ir tieši tas, kas vajadzīgs, bet tāda braukšana kā Barona ielā ir pilnīgs gimorojs.
No Barona ielas ir jāpadzen mašīnas, nevis tramvaju. Un jāpapildina ar lielāko daļu "tranzīta" sabiedrisko.
Veiga rakstīja: Nevis novākt no ielām, bet nodzīt ielas malā. IMO tramvajs lielā pilsētā ir tieši tas, kas vajadzīgs, bet tāda braukšana kā Barona ielā ir pilnīgs gimorojs.
No Barona ielas ir jāpadzen mašīnas, nevis tramvaju. Un jāpapildina ar lielāko daļu "tranzīta" sabiedrisko.
Atbalstu variantu, par visa veida autotransporta aizliegšanu uz baronenes posmā no merķela ielas līdz matīsenei. Tur pilnīgi pietiktu ar trambuli,velosipedistiem un gājējiem.
IkdienasViesis rakstīja: Atbalstu variantu, par visa veida autotransporta aizliegšanu uz baronenes posmā no merķela ielas līdz matīsenei. Tur pilnīgi pietiktu ar trambuli,velosipedistiem un gājējiem.
Nu nē - arī autobusiem un trolejbusiem. Tā lai Brīvības un Čaka ielās paliek tikai pa vienam maršrutam - visu pārējo sabiedriskā trnasporta tranzīplūsmu apkopojot vienā ielā.
После Второй мировой войны трамвайное хозяйство было полностью разрушено. Началось восстановление трамвайных линий, были проблемы с подачей электроэнергии.
Трамваи уже не могли справиться с растущим объёмом пассажирских перевозок, поэтому требовалось найти другое решение. На средства, выделенные на эксплуатацию трамваев, в 1947 году в Риге было организовано троллейбусное сообщение. На нескольких центральных улицах центра города трамвайные рельсы были сняты, чтобы освободить место для более манёвренных троллейбусов. В 1984 году была построена новая линия в Иманту.
uupis rakstīja: Trolejbusu ieviesa tikai tāpēc ka tramvajs aizņem daudz vietas un nav manevrētspējīgs, kas arī ir novērojams mūsdienās.
Duriks tu esi. Jebkurā normālā lielpilsētā lielāko daļu pasažieru plūsmas vadā tieši sliežu transports (metro, tamvajs vai pilsētas vilciens). Autobusi (un ļoti reti trolejbusi) tiek izmantoti tikai kā sliežu sazarojošs papildinājums - kam ir lielāka manevrētspēja, bet tajā pat laikā krietni lielākas izmaksas, mazāks ātrums un ietilpība.
Tavu uzskatu galvenā problēma ir nespēja saprast, ka vairs nav 1974. gads. Un trolejbuss mūsdienu satiksmē ir kļuvis par dārgu autobusa aizstājēju ar ierobežotu manevrētspēju, kas maz atšķiras no sava agrīnā radinieka. Savukārt tramvajs ir ļoti mainījies pa daudzajiem gadiem un nodrošina nesalīdzināmi efektīvāku pasažieru plūsmu.
Seene rakstīja: kam ir lielāka manevrētspēja, bet tajā pat laikā krietni lielākas izmaksas, mazāks ātrums un ietilpība.
Nu jā trolejbuss rīgā ātrāk par 30 neiet, kur nu vēl autobuss tas vispābā ar 25 km/h velkās.
Un izmaksas – tās vispār nav prātam aptveramas – priekš autobusa ir jābūvē speciāls segums zem asfalta citādāk autobuss pat nevar attīstīt 25 km/h…
Trolejbusa izmaksas vispār nav apspriežamas – katru mēnesi riepas jāmaina – katra par 1000 Ls gabalā un ziemā vēl šipenes jāliek (2 komplekti disku vajadzīgi) – ārprāc… Un tagadējiem trolejbusiem vēl dīzelis jālej iekšā – bet dabīgi ka dārgāk – lektrība un dīzelis kopā…
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA