Da nebūvēs nekādus jaunus tiltus – esošais ir pietiekami plats…
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Da nebūvēs nekādus jaunus tiltus – esošais ir pietiekami plats…
Kaksis rakstīja: Tur ir tikai nobrauktuve uz Juglas ielu.
Un problēmu tur nav - vai nu augstāks tilts tramvajam, vai celt tiltu to šaraškina garāžu un narkomānu perēkļa teritorijā.
Nu lai nu tā būtu, ka būvēs jaunu tiltu …
uupis rakstīja:
Kaksis rakstīja: Tur ir tikai nobrauktuve uz Juglas ielu.
Un problēmu tur nav - vai nu augstāks tilts tramvajam, vai celt tiltu to šaraškina garāžu un narkomānu perēkļa teritorijā.
Nu lai nu tā būtu, ka būvēs jaunu tiltu …
RD varēja apskatīt to prodžektu. Tur trīs varianti ir. Visi neskar esošo Brīvības gatves brauktuvi. Tramvajam būs savs tilts gar garažām.
Kaksis rakstīja:...
Un problēmu tur nav - vai nu augstāks tilts tramvajam, vai celt tiltu to šaraškina garāžu un narkomānu perēkļa teritorijā.
tu tokš esi kuce...
garāžas kā garāžas, ja kas nelikumīgs, ķer tauri un kāp eglē... ja tev ir info, ka tur notiek nelikumības, pildi savu pilsoņa pienākumu - ziņo...
jeb vienkārši būvētājiem vajag "pa lēto" izpirkt to vietu?
Kaksis rakstīja: Džetij, var redzēt, ka tu nemaz nezini par ko ir runa tās nav parastas garāžas…bla bla blaa…
Da pofig tās tavas garāžas. Platākajā vietā būvēs tagad tiltu????
Es tak sen saku ka tramvajs nav draugs bet tikai resursu izšķērdētājs…
joop rakstīja: cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA
Nez, kas būs, kad sasitīs šādu vagonu, kas ir kosmoss priekš Rīgas tramvajniekiem un kuri martā jau būs 6.maršrutā- www.youtube.com/...
Vadītāju laikam nošaus uz vietas!
Ja Rīgas satiksme tam trambulim domā likt klāt veco "štangu", tiešām - vārnas,suņi un kaķi smiesies....Un Tauta arī. Izskatīsies debili. Kamēr vadītāja - veca,kliba tante aizčāpos līdz 3 vagonam un uzliks štangu, paies viemaz 10 minūtes.
Vienu dienu vēroju kā pretim Nacionālajam viens tantuks 15 mīnūt
es mocījās ar štangas uzlikšanu trambulim - sastrēgums bija jau līdz Slokas ielai.
IkdienasViesis rakstīja: Ja Rīgas satiksme tam trambulim domā likt klāt veco \"štangu\",
Nē, štangas nebūs, būs kā eļektričkai -
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Ja Rīgas satiksme tam trambulim domā likt klāt veco "štangu",
Nē, štangas nebūs, būs kā eļektričkai -
www.skoda.cz/...
Droši zini, vai to no datorgrafikas bildītes izsecināji? Neesmu dzirdējis, ka Rīgā būtu nomainītas ar pantogrāfiem nesavietojamās pārmijas.
Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Ja Rīgas satiksme tam trambulim domā likt klāt veco \"štangu\",
Nē, štangas nebūs, būs kā eļektričkai -
www.skoda.cz/...
Droši zini, vai to no datorgrafikas bildītes izsecināji? Neesmu dzirdējis, ka Rīgā būtu nomainītas ar pantogrāfiem nesavietojamās pārmijas.
Droši zinu. Aizbrauc līdz Gaisa tiltam, tur tāda pārmija jau ir, tāpat uz Barona/Pērnavas un Barona/Tallinas ir nomainīti vadu krustojumi ar trolejbusu līnijām. Turpinās darbi Barona un Matīsa ielu krustojumā. Darbu izpildes termiņš visā 6.maršrutā ir līdz 2010.gada martam.
Turklāt paskaties šo foto, datētu ar šī gada jūliju.
Bams rakstīja: Turklāt paskaties šo foto, datētu ar šī gada jūliju.
radikal.ru/...
Kurš teica ka tramvajam nevajag nekādus ieguldījumus? Sliedes un vadi no 50-iem gadiem saglabājušies??? Kurš teica ka tas ir lētākais transportlīdzeklis????
Jūs skaitīt nemākat? Jeb skaitat kā ofisplanktons?
Napig mums tā naudas rīma vajadzīga???
Bams rakstīja:
Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Ja Rīgas satiksme tam trambulim domā likt klāt veco "štangu",
Nē, štangas nebūs, būs kā eļektričkai -
www.skoda.cz/...
Droši zini, vai to no datorgrafikas bildītes izsecināji? Neesmu dzirdējis, ka Rīgā būtu nomainītas ar pantogrāfiem nesavietojamās pārmijas.
Droši zinu. Aizbrauc līdz Gaisa tiltam, tur tāda pārmija jau ir, tāpat uz Barona/Pērnavas un Barona/Tallinas ir nomainīti vadu krustojumi ar trolejbusu līnijām. Turpinās darbi Barona un Matīsa ielu krustojumā. Darbu izpildes termiņš visā 6.maršrutā ir līdz 2010.gada martam.
Turklāt paskaties šo foto, datētu ar šī gada jūliju.
radikal.ru/...
Neticami, bet labi...
Tiešām neticami, bet izskatās cerīgi. Pēdējā laikā neesmu braucis uz to pusi un pievērsis uzmanību tām drātīm . Būs jāapskatās.
IkdienasViesis rakstīja: Tiešām neticami, bet izskatās cerīgi. Pēdējā laikā neesmu braucis uz to pusi un pievērsis uzmanību tām drātīm . Būs jāapskatās.
Kāds tev labums no tām drātīm?
Paskatījies – oooo – sooo … bērnudārzs…
uupis rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Tiešām neticami, bet izskatās cerīgi. Pēdējā laikā neesmu braucis uz to pusi un pievērsis uzmanību tām drātīm . Būs jāapskatās.
Kāds tev labums no tām drātīm?
Paskatījies – oooo – sooo … bērnudārzs…
Un ar ko tas ir lielāks bernudārzs, nekā izteikt šadus komentārus?
P.S. Arī paskatīsos, kad sanāks braukt uz to pusi.
Seene rakstīja: P.S. Arī paskatīsos, kad sanāks braukt uz to pusi.
… un ar dziļu nopūtu – tur mana nauda žāvējas …
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: P.S. Arī paskatīsos, kad sanāks braukt uz to pusi.
… un ar dziļu nopūtu – tur mana nauda žāvējas …
Nemaz ar ne. Par jēdzīgām lietām nav žēl. Nopūsties gribas tad, kad nākas saskarties ar siltos krēslos sēdošu ierēdņu darba "ražīgumu" un citiem lieliskiem budžeta teriņiem. Vai kaut vai baudāmo e-talonu sistēmu.
Jautājums daudz aktuālāks - kas vadīs tos jaunos tramvajus ? Katrs sastāvs, cik dzirdēts, maksā 2,5 milj. eiro., ietilpība esot līdz 300 cilvēkiem pika stundā...No tramvaja vadītāja tā jau ir milzu atbildība. Vai pašreizējie tramvaja vadītāji spēs apzināties atbildības sajūtu pie jauno vagonu vadības kloķiem ? Atceros, savulaik bija raksts presē, ka Briselē 90-to vidū, pēc jauno moderno tramvaja vagonu ieviešanas, vairums to vadītāju bijuši ES kantoru funkcionari ar labām augstākām izglītībām. CSN tramvaju satiksmē strauji izzuduši, iedzīvotāji bijuši sajūsmā par augsto apkalpošanas līmeni. DOMĀJAMS, ka tml. tramvaja vagona vadīšanai ir nepieciešams vairāk smadzenīšu un intelekta, nekā pašlaik var sniegt tramvajnieku FRA skola. Vai eksperimentāli Rīgas domei pie mums nevajadzētu rīkoties līdzīgi, organizējot specialu atlasi un konkursu jauno tramvaja vagonu vaditājiem. Vismaz sākotnējam periodam. Pieļauju, ka pašlaik, krizes apstākļos, jaunos tramvajus piekristu vadīt labi izglītoti inteliģences pārstāvi. šķiet, ka nebūtu īpaši patīkami redzēt pie jaunā tramvaja vadības kloķiem trula skatiena skūtu urļiku trenūzenēs un Adidas krusenēs....
Nu re, būs skolotājiem un dakteriem darba vietas!
Btw, CSN = Ceļu Satiksmes Noteikumi
tātad, ja brauc (vada) jaunu džimbuli, tad vajag augstāko izglītību un laķenes, bet vecajam pietiek ar urlu ar pamatizglītību un kedām? Vai tad pasažierus ar šķiros? Ar 6 tramvaju lūdzu kulturālie baltie apkaklīši, bet ar 11. lai brauc tantes pēc piena?
Dīvaina loģika...
smaidiigais rakstīja: tātad, ja brauc (vada) jaunu džimbuli, tad vajag augstāko izglītību un laķenes, bet vecajam pietiek ar urlu ar pamatizglītību un kedām? Vai tad pasažierus ar šķiros? Ar 6 tramvaju lūdzu kulturālie baltie apkaklīši, bet ar 11. lai brauc tantes pēc piena?
Dīvaina loģika...
Tev teica, ka lai to pamēģina vismaz sākuma pariodā. Un man jau liekas, ka prasībām noteikti būtu jābūt augstākām - es nekad neesmu sapratis, kā tiek pieļauta sabiedriskā transporta vadīšana cilvēkiem, kam nav D kategorija. Tā vietā ar trolejbusu var braukt cilvēks, kas savas knapi nokārtotās B kategorijas tiesības ir zaudējis par braukšanu alkohola reibumā. Par tramvaja vadītāju līmeni vispār nav ko runāt.
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: tātad, ja brauc (vada) jaunu džimbuli, tad vajag augstāko izglītību un laķenes, bet vecajam pietiek ar urlu ar pamatizglītību un kedām? Vai tad pasažierus ar šķiros? Ar 6 tramvaju lūdzu kulturālie baltie apkaklīši, bet ar 11. lai brauc tantes pēc piena?
Dīvaina loģika...
Tev teica, ka lai to pamēģina vismaz sākuma pariodā. Un man jau liekas, ka prasībām noteikti būtu jābūt augstākām - es nekad neesmu sapratis, kā tiek pieļauta sabiedriskā transporta vadīšana cilvēkiem, kam nav D kategorija. Tā vietā ar trolejbusu var braukt cilvēks, kas savas knapi nokārtotās B kategorijas tiesības ir zaudējis par braukšanu alkohola reibumā. Par tramvaja vadītāju līmeni vispār nav ko runāt.
Tramvaja vadītāja vienīgie uzdevumi ir aizvērt durvis, uzņemt atrumu un nobremzēt un atvērt durvis. Darbs ir viegls, taču garlaicīgs. Tagadējie čehu vagoni ir ļoti viegli vadāmi. Spied tik pedāļus, rokas turi kabatā
Jaunie vagoni vispār būs pilnībā elektronizēti, priekšā monitors ar datora rādijumiem.
Arī pašlaik bez vidējās izglītības darbā pieteikties par vadītāju nevar.
IkdienasViesis rakstīja: Jautājums daudz aktuālāks - kas vadīs tos jaunos tramvajus ? Katrs sastāvs, cik dzirdēts, maksā 2,5 milj. eiro., ietilpība esot līdz 300 cilvēkiem pika stundā...No tramvaja vadītāja tā jau ir milzu atbildība. Vai pašreizējie tramvaja vadītāji spēs apzināties atbildības sajūtu pie jauno vagonu vadības kloķiem ? Atceros, savulaik bija raksts presē, ka Briselē 90-to vidū, pēc jauno moderno tramvaja vagonu ieviešanas, vairums to vadītāju bijuši ES kantoru funkcionari ar labām augstākām izglītībām. CSN tramvaju satiksmē strauji izzuduši, iedzīvotāji bijuši sajūsmā par augsto apkalpošanas līmeni. DOMĀJAMS, ka tml. tramvaja vagona vadīšanai ir nepieciešams vairāk smadzenīšu un intelekta, nekā pašlaik var sniegt tramvajnieku FRA skola. Vai eksperimentāli Rīgas domei pie mums nevajadzētu rīkoties līdzīgi, organizējot specialu atlasi un konkursu jauno tramvaja vagonu vaditājiem. Vismaz sākotnējam periodam. Pieļauju, ka pašlaik, krizes apstākļos, jaunos tramvajus piekristu vadīt labi izglītoti inteliģences pārstāvi. šķiet, ka nebūtu īpaši patīkami redzēt pie jaunā tramvaja vadības kloķiem trula skatiena skūtu urļiku trenūzenēs un Adidas krusenēs....
Tramvajs tomēr nav dzelzceļš, tas pakļaujas vispārējiem CSN, ar dažiem izņēmumiem, tam nav savas signalizācijas kā uz dzelzceļa un citu būtisku sīkumu.
Aktuālāk būtu neļaut braukt pensionāriem pie vadības, jo daudzi no vadītājiem ir vēl sākuši strādāt, kad mašīnu bija 10x mazāk un nebija ne luksaforu ne tik daudz c/z. Jaunajiem ir jānāk vietā.
domāju, ka apdrošinātāji nebūs dumji un uzstādīs savas prasības tramvaju vadītājiem. vismaz normālā valstī tā būtu.
Bams rakstīja:
Tramvaja vadītāja vienīgie uzdevumi ir aizvērt durvis, uzņemt atrumu un nobremzēt un atvērt durvis. Darbs ir viegls, taču garlaicīgs.
Nja... Un es domāju, no kurienes rodas pie sarkanā braucoši tramvaji. Izrādās, ka luksoforu signālu vērošana (zinu, ka tramvajam ir savi) nemaz neietilpst vadītāja pienākumos
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA