nav tā ka gluži nemaz. tomēr mazāk. tāpēc tramvaji vēl kustēs
tavi piesauktie autobusi tikmēr klusi (vai skaļi) rūsēs sētmalēs.
nav tā ka gluži nemaz. tomēr mazāk. tāpēc tramvaji vēl kustēs
tavi piesauktie autobusi tikmēr klusi (vai skaļi) rūsēs sētmalēs.
anonimikis rakstīja: nav tā ka gluži nemaz. tomēr mazāk. tāpēc tramvaji vēl kustēs
tavi piesauktie autobusi tikmēr klusi (vai skaļi) rūsēs sētmalēs.
Rapsi svilinās un cepameļļu no makdonalda…
rapsi nesvilinās. diemžēl. un makdonalds būs izdedzināts.
vienīgā iespēja - gāzģenerācijas malkas katli. vispār jau rēcīgi, ja tas nedraudētu jau pēc 10 gadiem.
anonimikis rakstīja: rapsi nesvilinās. diemžēl. un makdonalds būs izdedzināts.
vienīgā iespēja - gāzģenerācijas malkas katli. vispār jau rēcīgi, ja tas nedraudētu jau pēc 10 gadiem.
Vēl jau var katrs sev mājās taisīt Sajānu Šušenskas HES…
Trubā no vannas ielikt turbīnu un kā nomazgājies – tā ražo lektrību…
Lai tramvajiem un dzimtenei labums tiek…
Nekāda mazgāšanās pie knapi pilošas dušas nesanāks.
Kanibaals rakstīja: Nekāda mazgāšanās pie knapi pilošas dušas nesanāks.
Domāts ir promtekošais – tas tā no HES uzbūves…
tad jau jāliek pirmā stāvā kanalizācijas caurulē. tur būs jauda ievērojami lielāka.
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Uz tilta KOPUMĀ ir 3,5 joslas,
Eu eu… Tev jau nu gan vajadzēja zināt ka joslas platums mūsu valstī ir noteikts 3m. Tas ka dažviet pārkāpj šos standartus – tas ir cits stāsts. Un joslu skaits uz tiltiem diez vai kau tkad būs 3,5 joslas.
Satiksmes drošība ir 3 vai četras joslas, bet ne 3,5.
Kas notikās ar reversa joslu pie Olimpijas (tilta remontdarbu laikā) to mēs visi zinām. Lielākai daļai CSN zinātāju tas bija pasaules padsmitais brīnums…
laikam nesaprati... Protams, ka tur ir 3 pilnvērtīgas joslas, jo četrām nepietiek platuma. Un tādēļ satiksme (izņemot tramvajus) tur tiek organizēta trīs joslās. Sanāk nedaudz kaut kāda parodija par reverso joslu. Situāciju varētu relatīvi vienkārši atrisināt, likvidējot ietves un uztaisot atsevišķu vieglu gājēju pārvadu - katrā pusē līdz apgaismes satbiem ir pietiekami plata vieta, lai varētu izveidot pilnas četras joslas.
Starp citu reversā josla arī jau vairs nav pasaules brīnums - tāda nu jau pasen pastāvīgi, nevis remonta laikā, ir pār Mīlgrāvja tiltu.
Seene rakstīja: Starp citu reversā josla arī jau vairs nav pasaules brīnums - tāda nu jau pasen pastāvīgi, nevis remonta laikā, ir pār Mīlgrāvja tiltu.
… un kā ar braucēju zināšanām šīs joslas izmantošanā? …
… Labi ka uz tā tilta nav tramvaja…
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Starp citu reversā josla arī jau vairs nav pasaules brīnums - tāda nu jau pasen pastāvīgi, nevis remonta laikā, ir pār Mīlgrāvja tiltu.
… un kā ar braucēju zināšanām šīs joslas izmantošanā? …
… Labi ka uz tā tilta nav tramvaja…
Nu nez - nav nekādu problēmu. Vismaz ne tā, kā bija to pirmo reizi ieraugot jau pieminētā Vanšu tilta remonta laikā. Var jau būt ka tur parsvarā braukā tikai regulārie braucēji.
Seene rakstīja: Nu nez - nav nekādu problēmu. Vismaz ne tā, kā bija to pirmo reizi ieraugot jau pieminētā Vanšu tilta remonta laikā. Var jau būt ka tur parsvarā braukā tikai regulārie braucēji.
Tas labi, jo man māc bažas par VEF tiltu. Ja tur noņem tramvaju un uzliek reverso joslu, tad frontālie tur regulāri garantēti. Dēļ vājās pārredzamības. Un tad tas būs tilts Trakie auto…
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Nu nez - nav nekādu problēmu. Vismaz ne tā, kā bija to pirmo reizi ieraugot jau pieminētā Vanšu tilta remonta laikā. Var jau būt ka tur parsvarā braukā tikai regulārie braucēji.
Tas labi, jo man māc bažas par VEF tiltu. Ja tur noņem tramvaju un uzliek reverso joslu, tad frontālie tur regulāri garantēti. Dēļ vājās pārredzamības. Un tad tas būs tilts Trakie auto…
Tur nekādi nav jānoņem tramvaju. Bet jāizveido pilnas 4 joslas - 2 VISAM sabiedriskajam un 2 pārējiem. Autobusi un trolejbusi var lieliski pārvietoties pa tramvaja sliedēm - kā piemēram Slokas ielā.
Seene rakstīja:
Tur nekādi nav jānoņem tramvaju. Bet jāizveido pilnas 4 joslas - 2 VISAM sabiedriskajam un 2 pārējiem. Autobusi un trolejbusi var lieliski pārvietoties pa tramvaja sliedēm - kā piemēram Slokas ielā.
Tramvajs gan tur traucē reāli. vel gan neviens nav atcēlisizstrādāto plānu tramvaju laist pa tuneli zem tilta. Viss ir naudas trūkumā.
Projektam, manuprāt, gan ir divi, LIELI mīnusi:
1.Tunelis tramvajam paredzēts tikai līdz Vairoga ielai (jo pašu Vairoga ielu paredzēts iedzīt tunelī zem Brīvībenes, bet tuneli zem tuneļa mūsējie uzbūvēt nemāk, vai negrib);
2.Tuneļa izbūves laikā Gaisa tiltu paredzēts nojaukt, jo jārok ar atklāto metodi. Tas nozīmē uz gadiem 5 slēgt visa veida transporta kustību tajā Brīvības ielas posmā...
Jautājums tad ir tikai, kāda jēga no tā visa mega projekta? Tad jau ceļam jaunu, platāku Gaisa tiltu un viss.
manuprāt, tas projekts ir pilnīgi bezjēdzīgs. jāattīsta ir ārējie loki, kur tiešām būs transports. tajā vietā virzienā uz centru transporta plūsma tikai kritīsies, ja būs iespēja rajonu apbraukt. centra virzienā nav nekāda pamata, lai transporta plūsma ar gadiem pieaugtu. tāpēc to tramvaju mierīgi var paciest.
anonimikis rakstīja: manuprāt, tas projekts ir pilnīgi bezjēdzīgs. jāattīsta ir ārējie loki, kur tiešām būs transports. tajā vietā virzienā uz centru transporta plūsma tikai kritīsies, ja būs iespēja rajonu apbraukt. centra virzienā nav nekāda pamata, lai transporta plūsma ar gadiem pieaugtu. tāpēc to tramvaju mierīgi var paciest.
tieši tā
nevajag izbūvēt jaunas iespējas iebraukt centrā - tas rikai papildus piesaistīs transportu - jāizbūvē pilns loks ap centru. lai centrā iebrauktu j'piespiež izmantot trambuli
Jāsaka, ka izskatās pavisam labi. Tramvaju vadītāji būs ļoti priecīgi. Spicie vadītāji pēc Prāgas kolēģu parauga varēs spiest pedāli grīdā, liekot pasažieriem stingri turēties pie rokturiem. Gan jau kādu 5 gadu laikā varēs attiecīgi pārveidot visas līnijas. Esmu dzirdējis no veciem tramvajniekiem, ka jau PSRS laikos Latvijai bijusi piedāvāta līdzīga vadu pārbūve, bet kādreizējais TTP šefs Zālītis esot bijis kategoriski PRET.
ij kas tam Zālītim nepatika pantogrāfos?
Tas tas jaunais zemās grīdas tramvajs
Smuks gan Jā labāks un smukāks par veco jā
Noskatījos vēlreiz jauno tramvaju… oooo… jāāāāāā… ooooooo… ūūūūūū… ahhhhh… Nu kāds spīdums… Kāda glance… Kāda laka… Zīda salons… Vaou… Yeee…
Kurš te kautko buksēja ka RVR nevar uzbūvēt tramvajus????
uupis rakstīja: Kurš te kautko buksēja ka RVR nevar uzbūvēt tramvajus????
www.delfi.lv/...
esi ka nu rāms izlasi citāta PIRMO vārdu: "Iecere līdz 2011.gada vidum radīt Rīgai jaunu, ekonomisku, visām mūsdienu prasībām atbilstošu tramvaju un organizēt tramvaja sērijveida ražošanu Rīgas uzņēmumos..."
Esi redzējis ko estētisku, klusu, mūsdienīgu ergonomisku utt, ko radījuši sadarbojoties ar austrumiem?
Palaidniex rakstīja:
Esi redzējis ko estētisku, klusu, mūsdienīgu ergonomisku utt, ko radījuši sadarbojoties ar austrumiem?
Šis ir tas \"brīnums\", ko Baltkrievi uzbūvēja jau pagājušogad vienā ex. un tā arī nevienam nav spējuši to iepārdot. Korpuss baltkrievu, ritošā daļa un elektronika- Krievijas ražojums.
Turklāt tam zemā grīda ir tikai pašā vidū............
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA