Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: uupis – tiec gala ar savu galvinju – tad tu pret tramvaju – tagad par

Gejiskās tieksmes paturiet pie sevis…

ESMU bijis PRET tramvaju…

Laikam jau nekad neesi redzējis normālu tramvaju. Es arī esmu PRET to izpratni par tramvajiem, kas eksistē patreiz Rīgā. Bet tas nav iemesls būt PRET tramvaju tīklu, kas tiek normāli attīstīts.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Laikam jau nekad neesi redzējis normālu tramvaju. Es arī esmu PRET to izpratni par tramvajiem, kas eksistē patreiz Rīgā. Bet tas nav iemesls būt PRET tramvaju tīklu, kas tiek normāli attīstīts.

Kāpēc tagad trolejbusi, kurus nojēma no strēlniekiem nebrauc pa visu tramvajsliezhu klātni bet tikai uzbrauc lai nokljutu pieturā, kas pie strēlniekiem. Betons dārgs? Tad napig tas tramvajs vajadzīgs, ja aizjem vietu un rada tikai problemas?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vai tiešām iauto apmeklētāju vidū nav kāds zinoši profesionals tramvajnieks, kurš varētu pastāstīt par vadu un sliežu rekonstrukcijas jau paveiktajiem un vēl plānotajiem darbiem uz 6. linijas maršruta ? Rīgas Domē dzirdēju, ka pirmais jaunais džimbulis būšot jau pavasarī klāt.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tav taisnība, es ar dzirdēju ka esot jau izbraucis takā pret pavasari varētu būt šeit

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vai tiešām iauto apmeklētāju vidū nav kāds zinoši profesionals tramvajnieks, kurš varētu pastāstīt par vadu un sliežu rekonstrukcijas jau paveiktajiem un vēl plānotajiem darbiem uz 6. linijas maršruta ? Rīgas Domē dzirdēju, ka pirmais jaunais džimbulis būšot jau pavasarī klāt.

Redzēju Barona/Tallinas krustā jaunās vadu pārmijas - smuku zirnekļa tīklu sataisījuši. Bet nu par sliežu rekonstrukciju nemaz nezinu, cik tā vajadzīga - tak nekā principīāli atšķirīga ritošajā tam jaunajam nav. Tad jau arī ielas vajadzēja rekonstruēt, lai palaistu zemās grīdas autobusus un trolejbusus...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vai tiešām iauto apmeklētāju vidū nav kāds zinoši profesionals tramvajnieks, kurš varētu pastāstīt par vadu un sliežu rekonstrukcijas jau paveiktajiem un vēl plānotajiem darbiem uz 6. linijas maršruta ?

Neesmu profesionālis , bet man ir tuvu stāvošs

Tātad:

Sliedes - šur tur ir pielabotas, šur tur vēl pielabos, jo Rīgas konkursā par jauno tramvaju piegādi bija noteikts, ka zemgrīdas tramvajam ir jābut pielāgojamam esošajai infrastruktūrai.

Tiks nomainītas visas sliežo pārmijas 6.maršruta garumā. Koriģēta K.Barona un Matīsa ielu krustojuma ģeometrija.

K.Barona ielas rekonstrukcijas vietā (viens no variantiem paredzēja sliedes izvietot gar trotuāru) ir paredzēts pagarināt 6. tramvaja maršrutu līdz Berģu kalnam(ceļam uz Vecmīlgrāvi).

Kontakttīkls: Jābūt nomainītam un pielāgotam pantografa tipa strāvas noņēmējam visa 6.maršruta garumā, taču arī saglabājot (pagaidām) iespēju izmantot veco kontaktstieni.

Pagaidām ir nomainīti krusteņi ar trolejbusu līnijām K.Barona un Pērnavas un Tallinas ielu krustojumos un posms starp šīm ielām. Nākamnedēļ darbiem ir jāturpinās.

Depo: ir veikti sagatavošanās darbi 5.depo (pie Gaisa tilta) pārbūvei, lai tur varētu uzņemt un remontēt zemās grīdas tramvajus. Reāli pagaidām ir tikai Izbūvēta iebrauktuve zem tilta.

Pirmajam jaunajam vagonam ir jābūt nogādātam Rīgā 2010.g.martā, visiem 20 - līdz gada beigām. Līgums paredz iespēju pasūtīt vēl papildus 20 šāda tipa vagonus.

20 jaunie vagoni aizstās 40 vecos.

Rūpnīcā \"Škoda\" Plzenē ir sākta Rīgai paredzēto vagonu montāža.

Prāgai patlaban ir piegādāti 11 no 250 šāda tipa vagoniem.

Sīkāka info ražotāja mājas lapā:

www.skoda.cz/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Tav taisnība, es ar dzirdēju ka esot jau izbraucis takā pret pavasari varētu būt šeit

Būs jauniešiem iepēja zīmēt sirsniņas ar bultiņām un trīsburtu kombinācijas kur rakstīt – tā teikt jauna darba fronte. Un rīgas satiksme atkal vaimanās – jauns un smuks tramvajs un jaunieši šitā izrīkojas ar tādām smukām lietām …

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

… to mēs vēl redzēsim – cik ilgi šitās jaunās būdas turēsies kopā – un kā viņiem bremzes strādās – masa tak lielāka…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

uupis rakstīja: … to mēs vēl redzēsim – cik ilgi šitās jaunās būdas turēsies kopā – un kā viņiem bremzes strādās – masa tak lielāka…

Tad jau vilcienu ar nevarētu nobremzēt Lielakam verķim lielākas bremzes un viss kulē.

Atšķirīgas bremžu sistēmas …

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tad jau vilcienu ar nevarētu nobremzēt Lielakam verķim lielākas bremzes un viss kulē.

Un vilcienam nav suņa daba – nestājas pie katra staba…

Atšķirībā no tramvaja…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: … to mēs vēl redzēsim – cik ilgi šitās jaunās būdas turēsies kopā – un kā viņiem bremzes strādās – masa tak lielāka…

Akls laikam esi palicis savā tramvajnīšanas mānijā. Šiem tramvajiem masa uz katru riteni sanāk MAZĀKA.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Akls laikam esi palicis savā tramvajnīšanas mānijā. Šiem tramvajiem masa uz katru riteni sanāk MAZĀKA.

…un?

…Jaunajiem brīnumiem būs pusloka bremzes kā naftas vagoniem … ???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

A nesaglabāsies vecā sistēma – ar bremzi pret sliedi?

Jaunajiem būs jauna bremzēšanas sistēma? Varbūt tā vēl sauksies – »Izmest enkuru« ???

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

cik zinu, bremze pret sliedi ir vairs tikai pavisiem veciem vagoniem

jau pirms pāris gadiem RS, iztērēja pārdesmit miljonus tavas, ursi, naudiņas lai ieviestu reģeneratīvo bremžu sistēmu džimbulim

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: A nesaglabāsies vecā sistēma – ar bremzi pret sliedi?

Jaunajiem būs jauna bremzēšanas sistēma? Varbūt tā vēl sauksies – »Izmest enkuru« ???

Kuram tramvajam tu esi redzējis tādu "veco sistēmu - ar bremzi pret sliedi" darba bremzēm?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pēdējais posts izdzisis

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Kuram tramvajam tu esi redzējis tādu "veco sistēmu - ar bremzi pret sliedi" darba bremzēm?

Jopcik. Neredzēju ne vakar ne šodien nevienu tramvaju, kuram būtu amputēta bremze pret sliedi. Visiem ir un daži pat lieto.

Es nezinu, kas notiek ar cilvēkiem – rozā brilles uz acīm? Ticam kas rakstīts uz papīra bet pastīties kas notiek dabā – nea, neesam tik advancēti.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Piekrītu uupis - es arī vakar un šodien pie Nacionālā palūrēju uz trambaju riteņiem : šliežu bremzes visiem vietā, neviens nav tās noskrūvējis. Cik esmu ievērojis, tās gan parasti ir pildījušas drīzāk avārijas bremžu funkciju. Reiz atrados vagonā, kad vadītājs tās izmantoja - faktiski vagons teju pielipa pie sliedēm, pasažieri ....pie tramvaja vadītāja kabīnes sienas. Bet, sicis, kas skrēja pāri sliedēm, veiksmīgi palika dzīvs.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Piekrītu uupis - es arī vakar un šodien pie Nacionālā palūrēju uz trambaju riteņiem : šliežu bremzes visiem vietā, neviens nav tās noskrūvējis. Cik esmu ievērojis, tās gan parasti ir pildījušas drīzāk avārijas bremžu funkciju. Reiz atrados vagonā, kad vadītājs tās izmantoja - faktiski vagons teju pielipa pie sliedēm, pasažieri ....pie tramvaja vadītāja kabīnes sienas. Bet, sicis, kas skrēja pāri sliedēm, veiksmīgi palika dzīvs.

Tieši tā - tās ir avārijas, nevis darba bremzes. Un "jopcik" tiem, kas nespēj tik elementāras lietas atšķirt.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Tieši tā - tās ir avārijas, nevis darba bremzes. Un "jopcik" tiem, kas nespēj tik elementāras lietas atšķirt.

Pajāt uz elemtārām lietām…

Rīga nav tā pilsēta kur tramvajs būtu efektīvākais transportlīdzeklis, ja nu vienīgi uz Bolderāju, bet arī tur nav nekā laba (noslīks Spilves dūkstīs)…

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nu kāpēc tramvajs lai nebūtu efektīvākais? Ja uz katru pilnu tramvaju 100 automašīnu, kas NAV uz ielas, tad tev, ūpi, uz ielas paliek vairāk vietas...

cic jautājums ka pie mums pagaidām tramvajs iestrēdzis 1980. gadu stadijā, diemžēl

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: … tad tev, ūpi, uz ielas paliek vairāk vietas...

… vairāk vietas?

Noārdam tramvaja sliedes un paskatamies par cik paliks mazāk vietas…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: … tad tev, ūpi, uz ielas paliek vairāk vietas...

… vairāk vietas?

Noārdam tramvaja sliedes un paskatamies par cik paliks mazāk vietas…

DAUDZ mazāk. Pat saliekot pa 5 cilvēkiem mašīnā visus, piemēram 6 līnijas tramvaja pasažierus sastrēgumstundā, vajadzēs vairākas joslas katrā virzienā visā līnijas garumā, lai tās izvietotu. Tramvaji aizņem tikai vienu...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Lai jau tie tramvaji ripo - viens no pasaulē populārakajiem sab.transporta veidiem. Būs jaunie vagoni, labs kontakttīkls, visiem būs arī prieks ar to braukt. Protams, vadītāji ar maģistra diplomiem, arī ļoti noderētu. Cerams, ka nākotnē tramvaju līnijas tiks pagarinātas. Būtībā, no pašreizējās 2. līnijas ceļa ir iespējams izveidot maršrutu gan uz lidostu ,gan uz Zolitūdi. Tur, aiz Zasulauks stacijas - vienu mazu tunelīti zem Jūrmalas dzelzceļa, un trambajs jau zoļļukā... Vēl nesenā pagātnē bija projekts par viadukta būvniecību Jūrkalnes ielas galā( netālu no Zasulauka stacijas), virzienā uz Imantu, bet par to neko vairs nedzird.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tramvaju piekritēji

www.iTramvajs.lv

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti