Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA
HIPPY rakstīja: uupis – tiec gala ar savu galvinju – tad tu pret tramvaju – tagad par
Gejiskās tieksmes paturiet pie sevis…
ESMU bijis PRET tramvaju…
Laikam jau nekad neesi redzējis normālu tramvaju. Es arī esmu PRET to izpratni par tramvajiem, kas eksistē patreiz Rīgā. Bet tas nav iemesls būt PRET tramvaju tīklu, kas tiek normāli attīstīts.
Seene rakstīja: Laikam jau nekad neesi redzējis normālu tramvaju. Es arī esmu PRET to izpratni par tramvajiem, kas eksistē patreiz Rīgā. Bet tas nav iemesls būt PRET tramvaju tīklu, kas tiek normāli attīstīts.
Kāpēc tagad trolejbusi, kurus nojēma no strēlniekiem nebrauc pa visu tramvajsliezhu klātni bet tikai uzbrauc lai nokljutu pieturā, kas pie strēlniekiem. Betons dārgs? Tad napig tas tramvajs vajadzīgs, ja aizjem vietu un rada tikai problemas?
Vai tiešām iauto apmeklētāju vidū nav kāds zinoši profesionals tramvajnieks, kurš varētu pastāstīt par vadu un sliežu rekonstrukcijas jau paveiktajiem un vēl plānotajiem darbiem uz 6. linijas maršruta ? Rīgas Domē dzirdēju, ka pirmais jaunais džimbulis būšot jau pavasarī klāt.
IkdienasViesis rakstīja: Vai tiešām iauto apmeklētāju vidū nav kāds zinoši profesionals tramvajnieks, kurš varētu pastāstīt par vadu un sliežu rekonstrukcijas jau paveiktajiem un vēl plānotajiem darbiem uz 6. linijas maršruta ? Rīgas Domē dzirdēju, ka pirmais jaunais džimbulis būšot jau pavasarī klāt.
Redzēju Barona/Tallinas krustā jaunās vadu pārmijas - smuku zirnekļa tīklu sataisījuši. Bet nu par sliežu rekonstrukciju nemaz nezinu, cik tā vajadzīga - tak nekā principīāli atšķirīga ritošajā tam jaunajam nav. Tad jau arī ielas vajadzēja rekonstruēt, lai palaistu zemās grīdas autobusus un trolejbusus...
IkdienasViesis rakstīja: Vai tiešām iauto apmeklētāju vidū nav kāds zinoši profesionals tramvajnieks, kurš varētu pastāstīt par vadu un sliežu rekonstrukcijas jau paveiktajiem un vēl plānotajiem darbiem uz 6. linijas maršruta ?
Neesmu profesionālis , bet man ir tuvu stāvošs
Tātad:
Sliedes - šur tur ir pielabotas, šur tur vēl pielabos, jo Rīgas konkursā par jauno tramvaju piegādi bija noteikts, ka zemgrīdas tramvajam ir jābut pielāgojamam esošajai infrastruktūrai.
Tiks nomainītas visas sliežo pārmijas 6.maršruta garumā. Koriģēta K.Barona un Matīsa ielu krustojuma ģeometrija.
K.Barona ielas rekonstrukcijas vietā (viens no variantiem paredzēja sliedes izvietot gar trotuāru) ir paredzēts pagarināt 6. tramvaja maršrutu līdz Berģu kalnam(ceļam uz Vecmīlgrāvi).
Kontakttīkls: Jābūt nomainītam un pielāgotam pantografa tipa strāvas noņēmējam visa 6.maršruta garumā, taču arī saglabājot (pagaidām) iespēju izmantot veco kontaktstieni.
Pagaidām ir nomainīti krusteņi ar trolejbusu līnijām K.Barona un Pērnavas un Tallinas ielu krustojumos un posms starp šīm ielām. Nākamnedēļ darbiem ir jāturpinās.
Depo: ir veikti sagatavošanās darbi 5.depo (pie Gaisa tilta) pārbūvei, lai tur varētu uzņemt un remontēt zemās grīdas tramvajus. Reāli pagaidām ir tikai Izbūvēta iebrauktuve zem tilta.
Pirmajam jaunajam vagonam ir jābūt nogādātam Rīgā 2010.g.martā, visiem 20 - līdz gada beigām. Līgums paredz iespēju pasūtīt vēl papildus 20 šāda tipa vagonus.
20 jaunie vagoni aizstās 40 vecos.
Rūpnīcā \"Škoda\" Plzenē ir sākta Rīgai paredzēto vagonu montāža.
Prāgai patlaban ir piegādāti 11 no 250 šāda tipa vagoniem.
HIPPY rakstīja: Tav taisnība, es ar dzirdēju ka esot jau izbraucis takā pret pavasari varētu būt šeit
Būs jauniešiem iepēja zīmēt sirsniņas ar bultiņām un trīsburtu kombinācijas kur rakstīt – tā teikt jauna darba fronte. Un rīgas satiksme atkal vaimanās – jauns un smuks tramvajs un jaunieši šitā izrīkojas ar tādām smukām lietām …
Piekrītu uupis - es arī vakar un šodien pie Nacionālā palūrēju uz trambaju riteņiem : šliežu bremzes visiem vietā, neviens nav tās noskrūvējis. Cik esmu ievērojis, tās gan parasti ir pildījušas drīzāk avārijas bremžu funkciju. Reiz atrados vagonā, kad vadītājs tās izmantoja - faktiski vagons teju pielipa pie sliedēm, pasažieri ....pie tramvaja vadītāja kabīnes sienas. Bet, sicis, kas skrēja pāri sliedēm, veiksmīgi palika dzīvs.
IkdienasViesis rakstīja: Piekrītu uupis - es arī vakar un šodien pie Nacionālā palūrēju uz trambaju riteņiem : šliežu bremzes visiem vietā, neviens nav tās noskrūvējis. Cik esmu ievērojis, tās gan parasti ir pildījušas drīzāk avārijas bremžu funkciju. Reiz atrados vagonā, kad vadītājs tās izmantoja - faktiski vagons teju pielipa pie sliedēm, pasažieri ....pie tramvaja vadītāja kabīnes sienas. Bet, sicis, kas skrēja pāri sliedēm, veiksmīgi palika dzīvs.
Tieši tā - tās ir avārijas, nevis darba bremzes. Un "jopcik" tiem, kas nespēj tik elementāras lietas atšķirt.
Seene rakstīja: Tieši tā - tās ir avārijas, nevis darba bremzes. Un "jopcik" tiem, kas nespēj tik elementāras lietas atšķirt.
Pajāt uz elemtārām lietām…
Rīga nav tā pilsēta kur tramvajs būtu efektīvākais transportlīdzeklis, ja nu vienīgi uz Bolderāju, bet arī tur nav nekā laba (noslīks Spilves dūkstīs)…
smaidiigais rakstīja: … tad tev, ūpi, uz ielas paliek vairāk vietas...
… vairāk vietas?
Noārdam tramvaja sliedes un paskatamies par cik paliks mazāk vietas…
DAUDZ mazāk. Pat saliekot pa 5 cilvēkiem mašīnā visus, piemēram 6 līnijas tramvaja pasažierus sastrēgumstundā, vajadzēs vairākas joslas katrā virzienā visā līnijas garumā, lai tās izvietotu. Tramvaji aizņem tikai vienu...
Lai jau tie tramvaji ripo - viens no pasaulē populārakajiem sab.transporta veidiem. Būs jaunie vagoni, labs kontakttīkls, visiem būs arī prieks ar to braukt. Protams, vadītāji ar maģistra diplomiem, arī ļoti noderētu. Cerams, ka nākotnē tramvaju līnijas tiks pagarinātas. Būtībā, no pašreizējās 2. līnijas ceļa ir iespējams izveidot maršrutu gan uz lidostu ,gan uz Zolitūdi. Tur, aiz Zasulauks stacijas - vienu mazu tunelīti zem Jūrmalas dzelzceļa, un trambajs jau zoļļukā... Vēl nesenā pagātnē bija projekts par viadukta būvniecību Jūrkalnes ielas galā( netālu no Zasulauka stacijas), virzienā uz Imantu, bet par to neko vairs nedzird.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA