Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

A trambuļus - par zemūdenām, lab?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

tb zemūdenēm

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

vēl no tramvagoniem varētu pataisīt mega amerikasosu kalniņu atrakciju..

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: vēl no tramvagoniem varētu pataisīt mega amerikasosu kalniņu atrakciju..

Atbalstīts

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirms pļūtī par izmaksām, painteresējies, cik naudiņas par ekskluzīvajiem, ar dīzeli papildinātajiem, trolejbusiem izgāza...

Tas sviests, trolejbuss ar dīzeli, patērē 215g uz 1kw/h jeb 63 litrus soļaras uz 100km...........

Vienkāršā valodā runājot sanāk, ka ekspluatācijā tas ir 1,6 reizes dārgāks nekā autobuss.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Un parādi, kur kaut viens ir teicis, ka tramvajs "nemaksā neko"

Dafigā te bija gudrinieki (sākumā kautkur) kuri runāja par to ka tagad maina 62. gadā liktās sliedes (laikam jau tad izmantoja betona gulšņus). Vadi ar no cara laikiem karājoties (nemaz nav nodiluši). Mūsu pašu RVR visi ir dauņi un nemāk saskrūvēt izturīgu tramvaju – tāpēc izdevīgāk bija sākumā ar spraņčiem sarokoties, kurus pēc tam uzmeta un aizskrēja pie Škodas… (romānu var uzrakstit)…

Nu vispār jau jā, pirms pāris gadiem Miera ielā mainija 60.gadu sākumā liktās sliedes. Taisnajos gabalos tās nodilst ļoti ilgā periodā, ātrāk sapūst koka gulšņi un nosēžas pamatne.

Arī 1984.gadā būvētajā līnijā uz Imantu nekas daudz nav labots.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Ja jau tagad Trolejam ir Disel motors – tad jau nakošajau paaudzei būs ari tramvaja riteņi

3 in 1

Vispār jau kādus gadus 10 atpakaļ tika izveidots sava veida tramvaja-trolejbusa-autobusa hibrīds. Saucās Translohr.

Lūk pāris bildes-bi.gazeta.pl/...

upload.wikimedia.org/...

Tikai finālā tā izrādijās baigā her*ņa, jo neturējās uz sliedes, sniegā vispār nevarēja pabraukt un citas problēmas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Un šajos 100 gados pārmaiņu nemaz nav bijis tik daudz

Šajos nu jau 110 gados, kopš pirmais elektriskais trambulis Latvijā un arī visā Baltijā parādijās Liepājā photo.tramvaj.ru/... tas vēl paguva pabūt arī Ķemeros photo.tramvaj.ru/... Ventspilī, Baldonē un Tukumā. Pēdējās trijās vietās gan kā zirgu tramvajs.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: A trambuļus - par zemūdenām, lab?

Nu Marseļā jau par to ir padomājuši :

s3.amazonaws.com/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

Pirms pļūtī par izmaksām, painteresējies, cik naudiņas par ekskluzīvajiem, ar dīzeli papildinātajiem, trolejbusiem izgāza...

----------------------------------------

Nekas ekskluziivs tas nav, ideja ir veca, kaa Riiga, un taadi "duobusi" ir dafiga pilseetaas

Tas sviests, trolejbuss ar dīzeli, patērē 215g uz 1kw/h jeb 63 litrus soļaras uz 100km...........

Vienkāršā valodā runājot sanāk, ka ekspluatācijā tas ir 1,6 reizes dārgāks nekā autobuss.

--------------------------------------------

Veelreiz jaaatkaarto: nekaads sviests tas nevar buut peec definiicijas, ja taa buutu, tad daudzaakaas pilseetaas taadus neizmantotu.

A par degvielas pateerinju ... nu nav shii tipa braucamajiem diizelis pamata dzineejs, tikai "astiishu pievilkshanai", kaa tas Riigaa pashlaik arii notiek. Diizeljgjeneratora + elektrodzineeja princips vienmeer buus "rijiigaaks", kaa pliks diizelja vai elektromotora variants, nu ir taa, fizika ir fizika Turklaat taa diizeljgjeneratora jauda arii nekaada lielaa nav, ja pasha vilces elektrodzineeja jauda ir >200 kW, tad diizeljgjeneratoram 100 kW. Aizko vinjam delegjeetajaam funkcijaam pietiek

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>viena trolejbusa cena ir 394 950 eiro bez PVN, bet viena dīzeļa ģeneratora cena – 63 500 eiro bez PVN.

Tobiš par tādu cenu sanāk trīs autobusi un vispār bānānrepublikām jauns transports pa taisno no rūpnīcas nepienākas.

>Pirmos 20 zemās grīdas tramvajus Rīgai par 52 miljoniem eiro (36,4 miljoniem latu) piegādās uzņēmums "Škoda Transportation s.r.o.". Viena cena 1,82 milj. Ls

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Pirmos 20 zemās grīdas tramvajus Rīgai par 52 miljoniem eiro (36,4 miljoniem latu) piegādās uzņēmums "Škoda Transportation s.r.o.". Viena cena 1,82 milj. Ls

Njā lētāk vairs nav kur. Ne pa velti tramvajs ir lētākais transportlīdzeklis un no jaunā gada mēs izbaudīsim kā lātums atstās iespaidu. Sab. tr. paliks ievērojami lētāks – maksāsim vairs tikai 80 santīmus par braucienu līdzšinējo dārgo 40 santīmu vietā.

Sabidriskajam transportam tak jākalpo cilvēkam un jāveicina Rīgas atslogošanu no autotransporta – līdz ar ko cenu samazinājums no 40 santīmiem uz 80 santīmiem ir ievērojams (aptuveni 50%) un noteikti visi autobraucēji skatīsies ar skaudību uz sabiedriskā transporta pasažieriem un pēc iespējas centīsies izmantot to lai būtu vecumdienās mazbērniem stāstīt…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Vēl jau cenu samazinājuma griesti sabiedriskajā transporta nav sasniegti. Optimizējot, racionalizējot un investējot sabiedriskā transporta attīstībā biļešu cenu samazinājums varētu pat sasniegt 1,20 latu, kas domājams būs lielākais cenu samazinājums vēsturē un priecēs visus rīdziniekus un pilsētas viesus. Noteikti palielināsies pārvadāto pasažieru skaits, kas savukārt ļaus uzlabot ielu seguma kvalitāti līdz nultajam gludumam. Plus klāt visam tam ienākumi tikai no sabiedriskā ļaus ne tikai nosegt visus nepieciešamos, plānotos un neparedzētos Rīgas Satiksmes izdevumus, bet arī par 70% papildināt Rīgas Domes budžetu…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: 26.03.2009 14:24 Tramvajs ir o.k.

Pirmdienas rītos jugla-teika 9 minūtes,

tas pats ar auto- 25.....

P.S.

un manispēc talāk par vefu, uz centru, tas varētu nebraukt, ja jau jums tur-centrā, nepatīk...

mums te-juglā gan patīk!!

Gatavo vienu latu par braucienu – kā nekā lētākais transportlīdzeklis. Ja ne no jaunā gada tad nākamvasar brauciena maksu varētu arī samazināt līdz 80 santīmiem…

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

Uupim žetons

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tapēc arī braucu ar auto un sūtu to Rīgas Satiksmi dillēs. Šie saimnieko tā lai tikai lielāki zaudējumu. Nez kapēc citās valstīs tos pašus Škoda brīnumu iepērk pa lētāku cenu, a nē, mūsējie samuhļī līgumu , lai būtu 30% otkats.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Es kau tkad agrāk jau teicu, ka ieviešot e-talonu tarifi celsies nevis mazināsies (konduktors ir ienesīgāks un lētāks, ja kas).

www.tvnet.lv/...

Maksa par braucienu sabiedriskajā transportā varētu sasniegt 60 santīmus papildināta.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Joks ir tāds, ka RS jau domā par konduktoru atkal ieviešanu Ble, reketieru kantoris sranais, derētu pāris molotovi viņu trolejbusu un tramvaju parkos.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu polārlapsa ar pankūkām un mārrutkiem un mātēm…

Cik ļimardus izgrūda e-talonos?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tramvaju līniju kopgarums - 166km (123km Rīgā)

Trolejbusu līniju kopgarums - 210km

Lai iegūtu vadu garumu, šie abi cipari jāreizina ar 2(turp atpakaļ). Trolejbusam vajag 2x vairāk vadu nekā tramvajam, značit kontaktīkla ieviešana ir dārgāka, uupim nepatiks.

Strāvas zudumi līnijās - Tramvaju vadu garums Rīgā 246km, trolejbusu 420km. Vara sakausējums 0,16 om/km. Kā pareizi aprēķināt nezinu.

Avots:

18-1 data.csb.gov.lv/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Trolejbusam nevajag metālu priekš sliedēm un gulšņi ar sliedēm atkrīt automātiski ar visu ieklāšanu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: …bla, bla, blā… dārgāka, uupim nepatiks.

Dabīgi ka nepatiks – algas samazina visiem un visur – cenas paaugstina. Trīs gadus atpakaļ 400 lohu alga bija izdzīvošanas alga – tagad kad sabiedriskais maksās 80 santīmu visi pēkšņi varēs iztikt ar 300 latiem mēnesī ???? Nu kautkā gali kopā neiet. Lektrība dārgāka, sabiedriskais dārgāks, apkure un ražošana arī dārgāka – pārtika paliks lētāka ??? Domājams ka nē. Algas mazina – valsts programma vispābā 100 lati mēnesī. Toties lētākais transports (tramvajs) par miljoniem.

Jeb ir kautkāda citādāka argumentācija sadārdzinājumam un lētākā transportlīdzekļa lētajām izmaksām un ūberlētajām biļetēm par 80 santīmiem ???

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Trolejbusam nevajag metālu priekš sliedēm un gulšņi ar sliedēm atkrīt automātiski ar visu ieklāšanu.

Laikam jau tev taisnība. Tik nez kāpēc pilna pasaule ar lohiem, kas sliežu transportu būvē. Metro vispār kaut kas neiedomājams - vēl tuneļus jārok.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Tik nez kāpēc pilna pasaule ar lohiem, kas sliežu transportu būvē. Metro vispār kaut kas neiedomājams - vēl tuneļus jārok.

Es nesaku ka lohi tramvajus ierīko…

Katram savs… Bet Rīgas arhitektūra ar ielu platumu priekš diviem zirgu pajūgiem, purva grunts, salīdzinoši mazie attālumi nu nav tā īsti paredzēti stacionāram transporta veidam. Rīgai vispiemērotākais ir mobils un manevrētspējīgs transports.

Uz Zemitānu tilta jau ir sab. tr. josla – palid pa sliedēm vēl džimbuli un Rīga būs necaurbraucama. Vēl tik daži tilti uz kuriem vajag uzlikt tramvaju un varēsim spiegt aiz sajūsmas. Tramvajs OK. Tramvajs lēts. Vai tad 2 lati tas ir dārgi…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu tak pamēriet ar hronometru (pietiek ar parastu pulksteni) cik ilgi ir ar tramvaju no Bišumuižas līdz centrāltirgum? Un pēc tam to pašu ar maršrutnieku. Cik liela starpība būs laika ziņā?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti