Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Nu tak pamēriet ar hronometru (pietiek ar parastu pulksteni) cik ilgi ir ar tramvaju no Bišumuižas līdz centrāltirgum? Un pēc tam to pašu ar maršrutnieku. Cik liela starpība būs laika ziņā?

Vot, tad, kad visa Rīga pārsēdīsies maršrutkās, tad varēsi mērīt ar hronometru, cik ir tagad un kā bija tad, kad tramvaji vēl brauca!

Pareizi jau tu raksti, ka Rīgas ielas ir šauras un nav paredzētas tādam automobiļu daudzumam, kāds ir pašlaik.

Un starp citu, daudzas centra un ne tikai ielas ir pietiekami platas un tikai tapēc, ka pa tām reiz brauca tramvajs. Kā piemēram Brīvības iela no pieminekļa līdz Gaisa tiltam, ČakMarijas iela, Valdemāra no LBankas līdz P. Brieža, Pulkveža Brieža, Hanzas, Stabu, Matīsa, Pērnavas, Tēbatas tālais gals, Raņķa dambis, Kalnciema un citas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tramvajam ir atpakaļgaita ?

Bet protams! Turklāt uz atpakaļu tas iet tik pat ātri kā uz priekšu.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

But jau ir tā atpakaļgaita bet vienigi vagoni ir nepareizi sakabināti. Vajag kabināt kā vilcienam, tad no tās atpakaļgaitas būs jēga

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ir Rīgā pāris vagonu, kuriem kabīnes ir abos galos

schizo Reģ.: 17.11.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Nu tak pamēriet ar hronometru (pietiek ar parastu pulksteni) cik ilgi ir ar tramvaju no Bišumuižas līdz centrāltirgum? Un pēc tam to pašu ar maršrutnieku. Cik liela starpība būs laika ziņā?

Un cik liela starpība būs braucot no Juglas uz centru?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Kas notika ar to Rīgas 60-gadu veco sarkano trambuli, kurš bija smuki restaurēts, bet pirms pāris gadiem depo nosvila. Vai to kāds atjauno ? Varēja kaut no Daugavpils parka kādu norakstītu nopirkt un atjaunot, lai Rīgai būtu kāds vēsturisks 60-70 gadu tramvajs. Tā trambuļa iekšpusi vajadzētu izveidot kā nelielu bāru ar galdiņiem. Domāju, ka interese būtu liela.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

... Tā trambuļa iekšpusi vajadzētu izveidot kā nelielu bāru ar galdiņiem ....

VID nedos alkohola licenci, jo nav fiksēta adrese .

Iespējams, atradīs punktus, kāpēc tā nav uzskatāma arī par «izbraukuma tirdzniecību».

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja: ... Tā trambuļa iekšpusi vajadzētu izveidot kā nelielu bāru ar galdiņiem ....

Tāds jau vizinās pa Rīgu – ar naktspodiņiem un maziņiem galdiem. No iekšas salīmēts ar virtuves vizualizācijas uzlīmēm, bet auksts kā ledusskapis…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

KSI rakstīja: ... Tā trambuļa iekšpusi vajadzētu izveidot kā nelielu bāru ar galdiņiem ....

Tāds jau vizinās pa Rīgu – ar naktspodiņiem un maziņiem galdiem. No iekšas salīmēts ar virtuves vizualizācijas uzlīmēm, bet auksts kā ledusskapis…

Tas ir refrežerators

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pag pag – daudzi te aizstāv un saka tas ir tramvajs – tad kā tur īsti ir? Tramvajs vai gaļas saldētava?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tas ir domāts ar nenovecošanas funkciju

Vasarā nav skabekļa – ziemā ledusskapis.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Nu parēķini, parēķini, cik ilgi (cik reizes) mikriņam būs jābrauc, lai aizvestu visus vienā tramvaja sastāvā satilpstošos cilvēkus.

…un galveinais ka pa 40 sant un bez valsts dotācijām …

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Nu parēķini, parēķini, cik ilgi (cik reizes) mikriņam būs jābrauc, lai aizvestu visus vienā tramvaja sastāvā satilpstošos cilvēkus.

Un uz Bišumuižu pūļi brauc… 1000 cilvēki stundā kā minimums

Da tas tramvajs tukšojas un pildās uz Vienības gatves…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

schizo rakstīja: Un cik liela starpība būs braucot no Juglas uz centru?

Pirms VEF gaisa tilta sēž korķī tāpat kā visi, tikai zvana visu laiku ar savu tirkšķi…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Nu parēķini, parēķini, cik ilgi (cik reizes) mikriņam būs jābrauc, lai aizvestu visus vienā tramvaja sastāvā satilpstošos cilvēkus.

…un galveinais ka pa 40 sant un bez valsts dotācijām …

Gribētu gan redzēt tos dežūrmikriņus, kas braukā naktīs un nerentablajos maršrutos. Ja mikriņi neaplasītu visus ienesīgos pasažierus, tad arī valsts dotācijas sabiedriskajam transportam nebūtu vajadzīgas. Tas ko mūsu ģeniālie domnieki ir piemirsuši - ir fakts, ka jebkur normālā pasaulē licences pasažieru pārvadājumiem tiek izsniegtas tikai ievērojot zināmas prasības, kas nebūt nav izdevīgas biznesam, bet gan sabiedrības interesēm.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Gribētu gan redzēt tos dežūrmikriņus, kas braukā naktīs un nerentablajos maršrutos. Ja mikriņi neaplasītu visus ienesīgos pasažierus, tad arī valsts dotācijas sabiedriskajam transportam nebūtu vajadzīgas. Tas ko mūsu ģeniālie domnieki ir piemirsuši - ir fakts, ka jebkur normālā pasaulē licences pasažieru pārvadājumiem tiek izsniegtas tikai ievērojot zināmas prasības, kas nebūt nav izdevīgas biznesam, bet gan sabiedrības interesēm.

Nevar nepiekrist.

Šis gan ir trekns fakts uz paratsa fakta…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un viss dēļ tramvaja…

www.apollo.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Un viss dēļ tramvaja…

www.apollo.lv/...

Nu nez - tajās bildēs sastrēgumu trolejbusi veido, ne tramvaji. bet nu katrs jau redz to, ko grib redzēt.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

uupis rakstīja: Un viss dēļ tramvaja…

www.apollo.lv/...

Nu nez - tajās bildēs sastrēgumu trolejbusi veido, ne tramvaji. bet nu katrs jau redz to, ko grib redzēt.

no trim joslām 1 josla katrā virzienā tramvaju dēļ

Tur nav jāredz – tur ir šis tas no satiksmes organizēšanas jāsaprot

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Un viss dēļ tramvaja…

www.apollo.lv/...

dēļ zaļām vestītēm...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Seene rakstīja:

uupis rakstīja: Un viss dēļ tramvaja…

www.apollo.lv/...

Nu nez - tajās bildēs sastrēgumu trolejbusi veido, ne tramvaji. bet nu katrs jau redz to, ko grib redzēt.

no trim joslām 1 josla katrā virzienā tramvaju dēļ

Tur nav jāredz – tur ir šis tas no satiksmes organizēšanas jāsaprot

Hmm.... Uz tilta KOPUMĀ ir 3,5 joslas, no kurām tramvaji savas pārvietošanās precizitātes dēļ (sliedes) iztiek ar 1,5 joslu braukšanai abos virzienos. Un auto tiek atvēlētas visas iespējamās joslas (viena pa tramvaja sliedēm maiņvirziena, atkarībā no diennakts laika). Bet tu te kaut ko murgo par 3 joslām katrā virzienā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Uz tilta KOPUMĀ ir 3,5 joslas,

Eu eu… Tev jau nu gan vajadzēja zināt ka joslas platums mūsu valstī ir noteikts 3m. Tas ka dažviet pārkāpj šos standartus – tas ir cits stāsts. Un joslu skaits uz tiltiem diez vai kau tkad būs 3,5 joslas.

Satiksmes drošība ir 3 vai četras joslas, bet ne 3,5.

Kas notikās ar reversa joslu pie Olimpijas (tilta remontdarbu laikā) to mēs visi zinām. Lielākai daļai CSN zinātāju tas bija pasaules padsmitais brīnums…

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tramvaji būs tie, kas vēl kustēs, kad beigsies ogļūdenraži

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tramvaji būs tie, kas vēl kustēs, kad beigsies ogļūdenraži

zirgu tramvaji

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tramvaji būs tie, kas vēl kustēs, kad beigsies ogļūdenraži

Ogļūdeņražu beigas elektrību neietekmēs nemaz…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti