Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tikai nākamais gads ieies jaunā vēstures fāzē, kad Rīgā parādīsies pilnīgi jaunas paaudzes tramvaji un moderni mūsdienīgi kontakttīkli.

Paga paga – daudzi te plēš drēbes ka tramvajs ir vislētākais un neprasa nekādus papildus ieguldījumus (sīkums par tiem 2 ļimardiem – tā tak nav nauda). Nu un kad visi sāk nesāties apkārt ar karogu »Nemaaksā neko« tad vēl var piesprt klāt divtik ļimardus tēriņiem – visi tak pārliecināti ka lētākais un uzturēšanas izmaksu nekādu. Un tad pēc 2 gadiem ai ai ai – ir problēmas, vajag vēl kāpostu, bet lētākais, bet nemaksā neko… Un šķiņķosiet par biļeti 2 latus…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Tramvajam ir tāda ekstra kā smiltnīcas. Pats sev var pabērt smiltis zem riteņiem. Kamēr autobuss vai trollis bezjēgā spolē pie uzsākšanas.

Nu nu – ber tikai tās smiltis tramvajsliežu renē – palūkosim kā pēc tam būsi spiests ar naglu kasīt arā visus gružus no tās sliežu siles…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Tikai nākamais gads ieies jaunā vēstures fāzē, kad Rīgā parādīsies pilnīgi jaunas paaudzes tramvaji un moderni mūsdienīgi kontakttīkli.

Paga paga – daudzi te plēš drēbes ka tramvajs ir vislētākais un neprasa nekādus papildus ieguldījumus (sīkums par tiem 2 ļimardiem – tā tak nav nauda). Nu un kad visi sāk nesāties apkārt ar karogu »Nemaaksā neko« tad vēl var piesprt klāt divtik ļimardus tēriņiem – visi tak pārliecināti ka lētākais un uzturēšanas izmaksu nekādu. Un tad pēc 2 gadiem ai ai ai – ir problēmas, vajag vēl kāpostu, bet lētākais, bet nemaksā neko… Un šķiņķosiet par biļeti 2 latus…

Pirms pļūtī par izmaksām, painteresējies, cik naudiņas par ekskluzīvajiem, ar dīzeli papildinātajiem, trolejbusiem izgāza...

Un parādi, kur kaut viens ir teicis, ka tramvajs "nemaksā neko"

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: redz no kurienes tas naids pret tramvajiem:

www.iauto.lv/...

starp citu, biju klāt šai avārijai.

Igauņu šoferim pārsista piere, bet viņa blakus sēdētājai- blondajai cacai- vispār nekā, kaut gan uzreiz pēc avārijas viņas sēdeklis un atzveltne bija saspiests 2x šaurāks, tramvaja kuzavs bija apakurāt piespiedies pie meitenes ziemas jakas, un meitenei virsū bija sabiruši kādi pāris kg tramvaja krāsas un špakteles atlūzu. Paveicās ka tramvaja sakabe iegāja bumerā tieši tieši aiz priekšas atzveltnes.

Protams ka vainīgs avārijā bija bumers.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Pirms pļūtī par izmaksām, painteresējies, cik naudiņas par ekskluzīvajiem, ar dīzeli papildinātajiem, trolejbusiem izgāza...

A kurā vietā es viņus atbalstīju? Ar krietni mazākām izmaksām varēja 8 un 9 trolli aizstāt ar busiem – atkristu čakars trolejbus šoferiem liedēties, salt un trennēties ilksis trāpīt pa vadiem katrā reisā…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Un parādi, kur kaut viens ir teicis, ka tramvajs "nemaksā neko"

Dafigā te bija gudrinieki (sākumā kautkur) kuri runāja par to ka tagad maina 62. gadā liktās sliedes (laikam jau tad izmantoja betona gulšņus). Vadi ar no cara laikiem karājoties (nemaz nav nodiluši). Mūsu pašu RVR visi ir dauņi un nemāk saskrūvēt izturīgu tramvaju – tāpēc izdevīgāk bija sākumā ar spraņčiem sarokoties, kurus pēc tam uzmeta un aizskrēja pie Škodas… (romānu var uzrakstit)…

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Pirms pļūtī par izmaksām, painteresējies, cik naudiņas par ekskluzīvajiem, ar dīzeli papildinātajiem, trolejbusiem izgāza...

A kurā vietā es viņus atbalstīju? Ar krietni mazākām izmaksām varēja 8 un 9 trolli aizstāt ar busiem – atkristu čakars trolejbus šoferiem liedēties, salt un trennēties ilksis trāpīt pa vadiem katrā reisā…

Jau atkal parādi, ka esi "labi informēts".

To, starp citu nav nepieciešams darīt - vadītājs noteiktā pieturā vienk. piespiež pogu un stangas pieliekas pie vadiem.

Sīkāk procesu neskaidrošu, vari papētīt 8. trolejbusa pieturu Akmeņu ielā(pie topošās Gaismas pils), un ceru, ka viss taps skaidrs.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Jau atkal parādi, ka esi "labi informēts".

To, starp citu nav nepieciešams darīt - vadītājs noteiktā pieturā vienk. piespiež pogu un stangas pieliekas pie vadiem.

Sīkāk procesu neskaidrošu, vari papētīt 8. trolejbusa pieturu Akmeņu ielā(pie topošās Gaismas pils), un ceru, ka viss taps skaidrs.

Stangas pievelkas ar lektrību, bet lai piedabūtu tās pie vadiem ir vien jārausta tās ilksis aiz šņores, jo redz ne visu laiku rīgā ir bezvējš un apmācies laiks …

Tu vadītājiem pajautā nevis reklāmas katalogā lasi fīčas un plusiņus troleibusiem …

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tur nav ko pētīt – pac savām acīm redzēju kā 19 un 1 trolis skrūvēja stangas augšā Raiņa bulvārī. Nu nekas tur automātiski viņiem nenotika. Tā ir tā cena ja pa korķiem grib bez stangām lavierēt cauri.

Lietus līst, bet džeki kāpj laukā un skrūvē savus ragus

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Jau atkal parādi, ka esi "labi informēts".

To, starp citu nav nepieciešams darīt - vadītājs noteiktā pieturā vienk. piespiež pogu un stangas pieliekas pie vadiem.

Patīk man tās magnētiskās, ar intelehtu apveltītās stangas…

Labi informētais – palūkojies (pirms tam noņemot rozā brilles) visi troleju vadītāji rausta ilksis piemēram uz Valdemārenes, nekas tur ar pogas palīdzību tur pie vadiem nelīp.

Speciālās pieturas – moš visu Rīgu pārklāt ar speciāliem trolejbusa vadiem priekš vienas pogas, dēļ izmaksu lētuma – autobuss točno ir dārgāks par intelektuālajām ilksīm kopā ar ūberatvieglinātiem vadiem… Informētie saucas…

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

scope rakstīja: Jau atkal parādi, ka esi "labi informēts".

To, starp citu nav nepieciešams darīt - vadītājs noteiktā pieturā vienk. piespiež pogu un stangas pieliekas pie vadiem.

Patīk man tās magnētiskās, ar intelehtu apveltītās stangas…

Labi informētais – palūkojies (pirms tam noņemot rozā brilles) visi troleju vadītāji rausta ilksis piemēram uz Valdemārenes, nekas tur ar pogas palīdzību tur pie vadiem nelīp.

Speciālās pieturas – moš visu Rīgu pārklāt ar speciāliem trolejbusa vadiem priekš vienas pogas, dēļ izmaksu lētuma – autobuss točno ir dārgāks par intelektuālajām ilksīm kopā ar ūberatvieglinātiem vadiem… Informētie saucas…

Zini, beidz *irst.

Pats minēji konkrēti par 8. un 9. trolejbusu, saistībā ar dīzeļa izmantošanu.

8. trolejbuss no centrālās stacijas kursē bez stangām līdz Akmeņu ielas pieturai.

Tajā, pēc pogas piesiešanas stangas atlaižas un nokļūst uz vadiem.

Ne velti minēju iespēju paskatīties, kā tas notiek - tur ir speciāli uz vadiem uzmontēti "uztvērēji", kas piepalīdz precīzi ietrāpīt uz vadiem.

Ja aplauzies, tad nepaplašini jautājumu, lai izlīstu no stūra, kurā Tevi iedzina.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau par scopes minēto faktu kāds zinošs "trolejbusnieks" varētu kaut ko pastāstīt sīkāk. Tas ir ļoti interesanti.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau par scopes minēto faktu kāds zinošs "trolejbusnieks" varētu kaut ko pastāstīt sīkāk. Tas ir ļoti interesanti.

Tur nav daudz ko stāstīt - jaunajiem troļļukiem stangu nolaišana/pacelšana ir automatizēta.

"Automātiskā" uz vadiem uzlikšana ar nav sarežģīta - attiecīgajā pieturvietā virs vadiem ir izveidoti tādi kā jumtiņi(apgriezta V burta formā), kas palīdz stangai uztrāpīt uz vada.

Viss, kas jāizdara vadītājam - pareizi jāiebrauc pieturvietā.

8.(no šodienas 27.) maršruta trolejbusa vadītājs kā orientieri minēja pieturvietas rādītāju un noteiktu attālumu no apmales.

Tā kā, nav nekāda raķešzinātne

Ja ir vēl kādas nianses, lai RS darboņi pakomentē.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Ja aplauzies, tad nepaplašini jautājumu, lai izlīstu no stūra, kurā Tevi iedzina.

Nu ja jūsu mērķis ir iedzīt kādu stūrī tad jūsu zināšanai tas nav diskusiju galvenais mērķis.

Otrkārt – kas notiek tad kad vēja ātrums ir 10 un vairāk metri sekundē?

Uztvērēji pļē – strādā – kā tad…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Par tramvaju un troleju kontakttīkliem ir daži jautājumi.

Cik lieli ir strāvas zudumi šim lētākajam zirnekļutīklam virs galvām?

Varbūt scope zin?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Mjās var elektrisko apkuri darbināt bez maksas

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Štiprajos vējos jau esam ievērojuši, ka krastmalā un uz tilta vējš bez problemām tramvajiem "nopūš" štangas no vadiem. Atceros, pirms pāris gadiem, vienā rudens vētras reizē, kamēr ar 2,trambuli tiku no Akmens tilta uzbrauktuves līdz 13.janvara ielai - štanga tika nopūsta kādas 10 reizes. Toreiz jau pasažieru vidū izvērsās diskusija - uzsēdināt uz jumta konduktori, lai pietur to štangu aiz striķa....Cik saprotu, ši problaema ir aktuala arī pašlaik. Labi, ka tie stiprie vēji ir tik reti.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Par tramvaju un troleju kontakttīkliem ir daži jautājumi.

Cik lieli ir strāvas zudumi šim lētākajam zirnekļutīklam virs galvām?

Varbūt scope zin?

Diemžēl nezinu, jo neesmu no RS vai kā citādi saistīts ar trolejbusiem/tramvajiem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Diemžēl nezinu, jo neesmu no RS vai kā citādi saistīts ar trolejbusiem/tramvajiem.

Nu redz – strāvas zudumi ir pa tiešo gaisā palaista enerģija un resursi kas izmantoti tās iegušanai. Tātad tas cik tramvajs un trroleibuss ir lēti ir stipri vien relatīvs pasākums…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Ja jau tagad Trolejam ir Disel motors – tad jau nakošajau paaudzei būs ari tramvaja riteņi

3 in 1

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

… un max ātrums 271 km/h

www.youtube.com/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

uupis

Nu ja jūsu mērķis ir iedzīt kādu stūrī tad jūsu zināšanai tas nav diskusiju galvenais mērķis.

Otrkārt – kas notiek tad kad vēja ātrums ir 10 un vairāk metri sekundē?

Uztvērēji pļē – strādā – kā tad…

====================

Zini, viss atkariigs no taa, kaa konkreetajaa vietaa kontakttiikls izveidots, laikam. gadus 10 atpakalj es ar interesi veeroju, kaa shitas daikts straadaa ...Zheneevaa, tur arii ir shitaadi trolejbusi, kaa Riigaa. Un tur arii bija diezgan stiprs veejs utt., bet sisteema nostraadaaja tip-top, jo tamaa posmaa vadus turoshie stabi, kaadi 2 vai 3 bija stipri tuvaak viens otram, laikam lai vadi mazaak shuupojas, turklaat tie jumtinji bija ar kautkaadu , droshi, ka dielektrisku, "peremichku" sajuugti kopaa. Bet izskatiijaas kopumaa labi - atducina no PALEXPO shitaads verkjis, pie standarta galapunkta tik noshnjaacas, motors nodziest, visi kaapj iekshaa (tur interesentu bij daudz ), braucam uz centru .

HIPPY

Ja jau tagad Trolejam ir Disel motors – tad jau nakošajau paaudzei būs ari tramvaja riteņi

3 in 1

------------------------------------

Tehniski taa noteikti nav probleema - ja jau ir MB UNIMOG, kuri pa sliedeem var braukt, tobish kaa manevru lokomotiive straadaat, kaapeec trolejbusam nevareetu tramvaja ritenjus piebuuveet? Tiesa, pa sliedeem vajadzeetu braukt ar Diesel, citaadi tur veel elektrosisteema jaapaarbuuvee... Aaaa, un ir dzirdeets par tankiem, kuriem var izbiidiit ritenjus un maukt pa shoseju. Trolejbusam arii vareetu veel kaapurkjeedes piemonteet, tad vareetu vispaar uz kaiminju rajonu pa taisno laist, paari pljavaam, cauri siliem Un ja veel peldoshu uztaisiit ... 5 in 1

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: uupis

Nu ja jūsu mērķis ir iedzīt kādu stūrī tad jūsu zināšanai tas nav diskusiju galvenais mērķis. TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Un ja veel peldoshu uztaisiit ... 5 in 1

+nokrāsot zaļus un lai lido 'TramBaltic'

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Un kāpēc apdalīt zemūdens dzīles un kosmosa tāles??? a?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Davai izsūtam visus troļikus kosmosā, ko?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti