Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Re - pats jau atbildēji uz manu jautājumu...

Nu tad kāpēc RVR nevarētu štancēt augšā priekš Rīgas Normālus džibuļus ar normālu elektroinstalāciju???

Kāpēc vislaik jāskatās pāri robežai – mazvērtības komplekss?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Re - pats jau atbildēji uz manu jautājumu...

Nu tad kāpēc RVR nevarētu štancēt augšā priekš Rīgas Normālus džibuļus ar normālu elektroinstalāciju???

Kāpēc vislaik jāskatās pāri robežai – mazvērtības komplekss?

Nu bet tāpēc jau arī nevar, ka neštancē!

Neviens necenšas riskēt, projektēt, veidot utt.

Nedomā pie izskata, noformējuma utt lietām.

Ja gribētu/verātu - sen štancētu, ja vēl to nedara, tātad vai nu nespēj vai nu negrib...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ja gribētu/verātu - sen štancētu, ja vēl to nedara, tātad vai nu nespēj vai nu negrib...

Kā tad…

Tad kāpēc RD un RS speziālisti vispābā nerunā ar RVR? Kāpēc tatupedi un citi ierēdņi skatās no sākumu Beļģijas, pēc tam sprancijas virzienā un kad sabiedrība sāk šumēties tad uzreiz pārmetas uz Škodu???

Arguments kāpēc nepieņēma pirmo paštaisīto RVR tramvaju bija vienkāršī ģeniāls – jāpārmetina vairākās vietās Rīgā sliedes – par dārgu…

Tagad – tagad vairs nav par dārgu pārmetināt sliedes…

Cepiens patiesībā ir par to ka neveicina pašmāju darboņus, bet skatās svēto rietumu virzienā, kuri ir tik lempīgi ka par greenpīs kuģa nogremdēšanu jau pēc nedēļas visa pasaule zin ka to pa burbuli nolaida franču komandos…

Nakuj mums viņu metinājumus – paši varam sametināt…

Tu jau ar savu megaaparātu dod skrūvēt servisā, kur ir speciālisti, un kur māk, nevis pie oficiālā auto dīlera…

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka šobrīd valsts kopējā politika ir tāda: neko pašiem nedarīt, bet nopirkt visu gatavu. TREKNO gadu izteikta loģka. Protams, ka tie jaunie čehu trambuļi būs augstas klases, kaut kur pat lasīju, ka dizainu tiem trambuļiem veidojuši porche dizaineri. 90-to sākumā ,cik atceros, godmaņvaldība itin fiksi aizklapēja VEF cehus, kuros jau tolaik bija izstrādāta izcili moderna digitālā telefonu centrāle, kas varēja nodrošināt visas Latvijas (un arī ES) telekomunikaciju atjaunošanu. BET, cik atceros, priekšroka tika piešķirta Izraelā ražotajām centrālēm, kuras tika ieviestas Latvijā. Līdzīgi jau tagad ar tiem trambajiem.

Zinu, ka vairāki Domes spečuki kopā ar tramvajnieku inženieriem bija bijuši čehijā to trambuļu mēģinājumos - iespaidi bijuši tik graujoši pozitivi, kā brauciens pēdējā modeļa bentlijā....Protams. pēc tā visa nevienam i prātā nenāk kaut kādi tur baltkrievu projekti. Bet par nākotni arī ir jādomā. Varbūt, nākotnē var ar tiem pašiem čehiem vienoties, ka šie sūta mums tramvaju korpusus un mēs paši tos aprīkojam ar siemens un bombardier tehnoloģijām jau RVR procesā. BET, pēdējais laiks ir atsākt kaut ko darīt pašiem. Vēsturiski jau savulaik pozitivi piemēri ir bijuši, kad 80-tajos gados mopēdu rūpnīca sāka ražot modernu dārza kultivatoru ROBIX. Ungari sūtīja mums izturīgu motoriņu, kuru paši aprīkojām ar dzelžiem - un foršs pribors sanāca. Man mājā tāds nokalpoja vairāk nekā 20 gadus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pie mums sliedes nepārtaisa, bet pārtaisa kontakttīklu - lai džimbulis kustētu raitāk un nejakarētos pie šķērsojuma ar trolli...

A beļģus/čehus un spāņus brauc lūrēt nevis tāpēc, ka tur lētāk dārgāk, bet tāpēc, ka tiem ir ko parādīt, ka Tavu māti !!!

Kāpēc tādam uzņēmumam RVR, ja tas grib ražot zimbas ir jāgaida nezkautkāds pasūījums no RD vai LV? Kāpēc paši nemēģina uztaisī džīmbu un visiem piedāvāt, tai skaita pa burzmai arī RīgasSatiksmei...

Gribi teikt, ka Latvijā meža tehniku sāka ražot, jo valdība vispirms piedāvāja džekiem uzsākt tādu ražošanu, vai trāpēc, ka tie paši izrādīja iniciatīvu, uztaisīja un piedāvāja savu preci, kas bija labāka/ērtāka.praktiskāka vai lētāka par analogiem?

Ja nav ko piedāvāt tad gaidīt ka kāds sāks uzmākties - eu nu lūūdzu lūdzu uznaglo džimbi - ir naivi!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

spriežot pēc klusuma, laikam saprati par ko runāju

Citādi sanāk shēmiņa - ir garantētais pasūījums, līdz nav ko iespringt pie projekta - pirks tāpat un arī pie cenas - jo pirks tāpat

Finālā dārgi sūdi un dažiem pilnas kabatas...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tipisks piemērs ir tie armijas kuģi...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Pie mums sliedes nepārtaisa, bet pārtaisa kontakttīklu - lai džimbulis kustētu raitāk un nejakarētos pie šķērsojuma ar trolli...

Zabejala meklēt to linku – dēļ zemās grīdas pārmetinās sliedes Juglas galapunktā, pie Centrāltirgus. Gar Nacionālo tā zemā grīda nevar izgrozīties – arī tur kautko štukos ar sliedēm… Zemā grīda no sākuma verēs kursēt tikai pa 6 līniju un arī tad kad galapunkts un vēl daži līkumi tiks pārmetināti…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: A beļģus/čehus un spāņus brauc lūrēt nevis tāpēc, ka tur lētāk dārgāk, bet tāpēc, ka tiem ir ko parādīt, ka Tavu māti !!!

A kā tu vari parādīt kādam kautko ja tev nav ko rādīt???? No sākuma, lai būtu ko rādīt – tas ir jāuztaisa… Ka tavu māti!!!!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Man atmiņā parādijās mediju fakti, ka 90-tajos gados Rīgas TTP no čehiem atsevišķi iepirka trolejbusu tr-14 virsbūves, kuras aprīkoja ar jau nolietoto troļļuku iekārtām. Skaitļus gan nekādus neatceros. Bet, fakts, ka tāda sadarbības prakse jau ir bijusi.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kāpēc tādam uzņēmumam RVR, ja tas grib ražot zimbas ir jāgaida nezkautkāds pasūījums no RD vai LV? Kāpēc paši nemēģina uztaisī džīmbu un visiem piedāvāt, tai skaita pa burzmai arī RīgasSatiksmei...

No kura koka tu esi nokritis? Tramvajs nav desa – pa lēto neiesmērēsi maximā lohiem…

Airbusu jau arī būvēja tikai tad kad bija skaidrs ka būs pircējs un būs pasažieri.

Tādas lietas kā tramvaju vai vilcienu uzbūvēt nenotiek vienpersoniski. Tur ir jāvienojas vismaz trijām pusēm un tad tikai projekts kust. RS pasūta – RVR uzprojektē un sakalkulē – Piegādātāji piegādā izejvielas un servispārtus… Tas nav izdarāms vienkārši.

Čehiem jau ar tie tramvaji nestāv noliktavā viens virs otra sakrauti kā malkas pagales. Čehi saņem pasūtījumu no RD un tad vienojas par samaksu – saņem avansu un tikai tad vispābā sāk metināt kautko...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: A beļģus/čehus un spāņus brauc lūrēt nevis tāpēc, ka tur lētāk dārgāk, bet tāpēc, ka tiem ir ko parādīt, ka Tavu māti !!!

A kā tu vari parādīt kādam kautko ja tev nav ko rādīt???? No sākuma, lai būtu ko rādīt – tas ir jāuztaisa… Ka tavu māti!!!!

Tieši tā - kas tu par "tramvajau ražotāju" ja vairāk par vienu par nederīgu atzītu eksemplāru un teorētisko tramvaju, kam pat nav vizuālās skices projekta vari parādīt?

Tas ir bizness gan škodai gan citiem ražotājiem - pašiem bez Rīgas Domes pasūtījuma ienāca prātā iveikt izpēti, izstrādi, uzražot iekšējiem testiem signāleksemplāru, noslīpet to un uzražot paraugu, kas ir aptaustāms, paralēli izstrādājot ražošanas tehnolģisko procesu un tikai tad piedāvāt Rīgas Romei. Un to visu viņi veica par savu piķi, tīri ar pašiniciatīvu.

Kāpēc kādam ir jānāk pie privātuzņēmējiem, kam pieder RVR un jāuzbāžās - mēs jums dos piķi un tad jūs tik sāks domāt...

Ko Tu pīpē??? Vai arī Tu arī savam autoparkam nepirksi nekādus opeļus, tojotas, chrūslerus (liec jebkuru zināmu ražotāju pēc paša gaumes), bet uzmāksies bijušā rafa īpašniekiem - uzražojiet man mašīnas - pajāt cik dārgus/lētus ņēmšu kādi sanāks - pajāt, kas sanāks, galvenais ka pašu ražojums...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Gribi teikt, ka Latvijā meža tehniku sāka ražot, jo valdība vispirms piedāvāja džekiem uzsākt tādu ražošanu, vai trāpēc, ka tie paši izrādīja iniciatīvu, uztaisīja un piedāvāja savu preci, kas bija labāka/ērtāka.praktiskāka vai lētāka par analogiem?

Ja nav ko piedāvāt tad gaidīt ka kāds sāks uzmākties - eu nu lūūdzu lūdzu uznaglo džimbi - ir naivi!

Salīdzināji zāģripu ar tramvaja vagonu. Katrs tramvajs tāpat kā dzelzceļa lokomotīve ir individuāls izstrādājums ar ļoti šauru specializāciju. Līdz ar to uznaglot tramvaju un tad piedāvāt visiem kā 5-o riteni ir vairāk kā muļķīgi. Tramvaji un vispābā dzelzceļa vagoni tiek būvēti tikai pēc individuāla pasūtījuma, jo to kalpošanas laiks ir ļoti liels.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Airbusu jau arī būvēja tikai tad kad bija skaidrs ka būs pircējs un būs pasažieri.

Tādas lietas kā tramvaju vai vilcienu uzbūvēt nenotiek vienpersoniski. Tur ir jāvienojas vismaz trijām pusēm un tad tikai projekts kust. RS pasūta – RVR uzprojektē un sakalkulē – Piegādātāji piegādā izejvielas un servispārtus… Tas nav izdarāms vienkārši.

Čehiem jau ar tie tramvaji nestāv noliktavā viens virs otra sakrauti kā malkas pagales. Čehi saņem pasūtījumu no RD un tad vienojas par samaksu – saņem avansu un tikai tad vispābā sāk metināt kautko...

Klau - kur var dabūt to, ko tu pīpē??? Airbuss un trambulis... Tās ir nesalīdzināmas kategorijas. Viena lieta ir uzražot citas markas trambuli (jau zināmu un plaši pielietotu tr. līdzekli), otra lieta pavisam jaunas klases un izmēru airbusu. Domā ko runā!!!

Tramvajs nav lidmašīna - tramvaja paraugmodeli uzbūvēt sevi cienošs ražotājs spēj un tam tas ir jāspēj! Kā arī, lai būtu finansējums un pasūtījumi, ir jābūt kaut projektam uz papīra dizainu, tehnisko specifikāciju ar visai precīzām izmaksām ražošanai, ekspluatācijai utt. Kamēr tā nav - neviens neparakstīsies finansēt projektu, kam nav nedz vīzijas ne finanšu aprēķinu!

Un tas nav jādomā Rīgas Domei, bet tas ir jāpiedāvā pašam ražotājam. Airbuss pirms saņēma finansējumu bija ieguldījis savu piķi SAVAS vēlmes realizācija ražot un pārdot ļopeni, nevis parādījās pasūītājs un teica uzražo man ļopeni, lai es nepirktu to no Boeing...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ko Tu pīpē???

Caines Balanced.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Salīdzināji zāģripu ar tramvaja vagonu. Katrs tramvajs tāpat kā dzelzceļa lokomotīve ir individuāls izstrādājums ar ļoti šauru specializāciju. Līdz ar to uznaglot tramvaju un tad piedāvāt visiem kā 5-o riteni ir vairāk kā muļķīgi. Tramvaji un vispābā dzelzceļa vagoni tiek būvēti tikai pēc individuāla pasūtījuma, jo to kalpošanas laiks ir ļoti liels.

Harvesteris laikam ir ļoti universāla plaša patēriņa prece, ko cep katrā maiznīcā?

Vēlreiz jautaju ko tu pīpē???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

c]Palaidniex rakstīja: Vēlreiz jautaju ko tu pīpē???

Lasīt postu augstāk

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Arsmens rakstīja: Vienkārši sapratu, kādēļ tādi tika iegādāti.

Nekā tu nesaprati…

Viss ir daudz banālāk… Tie disel sū tika nopirkti tikai tāpēc ka divi tatupedi nokrašojās pret trollejiem, kad tie parkojaas pie Strēlniekiem… Pacēlās jautājums, ka trolleji jāaizvāc, jo traucē deputātiem piebraukt pie jaunās domes ēkas… Rīgas satiksme pateica ka naudas nav un vadu nebūs – uz ko tatupedi pateica ka būs trollejs ar diselmotor… Vot i viss stāsts… Nebūtu tatupedi pārvākušies uz Rātslaukumu nebūtu diseltrolejbusu un galapunkts vēl joprojām būtu strēlnieki…

..... un tā Tatupedi palaida garām sev galveno ceļu!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ko Tu pīpē???

Caines Balanced.

Tās vēl nav aizliegtas?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Harvesteris laikam ir ļoti universāla plaša patēriņa prece, ko cep katrā maiznīcā?

Un izmaksas kādas tam Harvesterim? 2.3 miljoni???

Nu nav tā Latvija tik liela valsts lai ražotājam būtu resursi startēt no sākuma ar saviem vagoniem pa visu airopu un tad piedāvāt tādai Rīgai un platajām sliedēm – reku mēs jums dāvanu sagādājām – 2 tramvajus par viena cenu.

Toties ar RS pasūtījumu uztaisītu 1 sastāvu. Notestētu jau lietošanas laikā, ja piemirsušās kādas kļūdiņas pielabot, unificēt un tad vest ciemiņus gan no Krieviem gan Baltkrieviem – skat kas mums ir.

Un tie jau kā ķerti uz visu rietumniecisko – jo tajās valstīs pašmāju sū līdz ausīm – un filosofija ka viss kas aiz robezhas ir baigi krutais… Te nu ir reāls tirgus

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un kur Rīgas Satiksme ņems piķi ko maksāt RVRam, kas pats neprotās strādāt?

Kur problēma uztaisī universālu džimbuli, kas der gan šaursliedei, gan platām sliedēm?

Mums un Tallinā ir vienādi tramvaji, tikai viņiem šaursliede. Un nekas - aās pilsētās braukā vienādi trambuļi.

Kā arī RVR nav valsts uzņēmums bet kāda keksa priovātrūpals.

Tad moš vienkāršāk startē pats ar vārdiem jūs man pasūtījumu un samaksājiet uz priekšu, es fixi uzraušu cehu un uztaisīšu pirmo tramvaju :naac:

I būsiu vietējais ražotājs ij faktiski ar vienādām starta pozīcijām būsi ar RVR, tikai viņiem jau ir cehi, kas tāpat jāpārtaisa a pats varēsi sev uzbūvēt kādus vajag...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Toties ar RS pasūtījumu uztaisītu 1 sastāvu. Notestētu jau lietošanas laikā, ja piemirsušās kādas kļūdiņas pielabot, unificēt un tad vest ciemiņus gan no Krieviem gan Baltkrieviem – skat kas mums ir.

Tak vienu mēslu, jau uznagloja - jo izrādījās tāds mēsls, ka ne pašiem ne kādam citam nevajadzēja. Kāpēc vēlreiz nomest zemē naudu?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja: ..... un tā Tatupedi palaida garām sev galveno ceļu!

Aber loģiski – nogriezties šķērsielā no galvenā ceļa ir daudz vieglāk kā pirms darba nepamodušamies ievilkt kādā trollī vai citā pēcpusē – visa diena izčakarēta.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kāpēc pasūīt šādu

i072.radikal.ru/...

ja par to pašu naudu var šādu

img72.imageshack.us/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tak vienu mēslu, jau uznagloja - jo izrādījās tāds mēsls, ka ne pašiem ne kādam citam nevajadzēja. Kāpēc vēlreiz nomest zemē naudu?

Cik cilēku tik viedokļu.

RVR uzbūvētais ātrvilciens Pīter-Moskau vēl tagad ir dzīvs…

Un patiesībā tramvaju uzmetināt nav nemaz tik grūti. To pat mierīgi var darīt pats Tramvaju vagonu depo. Vienā angārā pusgadu var metināt un staipīt vadus, līmēt stiklus, jo tramvajs pēc tam kalpo savu ceturtdaļ gadsimtu (un darbs garantēts). Domā tie čehu brīnumi ir mūžīgi? Tāpat regulāri kautkas nosvilst. Kumulatori izbeidzas. Releji nosvilst. Un nav jau nemaz tik smalki tie elektropričandāļi tais modernajos tramvajos. Tāpat visa lielā draza ir noslēpta zem smukajām plkastmasām…

Palūko kādas ir lūkas ap motortelpu tais Citibasos un gadu pabrauktajos Trolīnos ap relejkārbām – atslēgvietas vislaik spīdīgas – teiksi īpašais metāls un viens kents speciāli tiderasī lai montieriem vieglāk klāt tikt, ja nu kas?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti