Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: 2. Koksni var arī gudrāk sadedzināt, tikai attiecīgas krāsnis vajag (vispirms sadedzina gāzi, kas izdalās).

Tramvajs ar skursteni un kust uz priekšu ar malku…

Yessss… Rīgā paīīgi lāābīīī izskatīses tāds monstrs. Apkure nav vajadzīga – pa 3 buržuikām katrā vagonā… Piemet malciņ un močī…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Liepājā tramvajs iznīcināja AUDI mašīnu…

Tramvajiem ir naids uz auto un uz visu pārējo trafiku, jo tramvajs strādā, bet pārējie tāpat vizinās (90% sab. tr. vadītāju traktējums)…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ūūpi - kara laikā arī mercedesi brauca uz malciņu, tākā nevajag te ļa, ļa...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Ozz rakstīja: Tur kaut kas bija par CO emisijas kvotām kuras mūsējie naski bija jau pārdevuši.ķipa ja kurina ar atjaunojamajiem tad CO bija lielāks daudzums,dabasgāzei tas CO bija krietni mazāks.

1. Kvotas ir uz CO2.

2. Koksni var arī gudrāk sadedzināt, tikai attiecīgas krāsnis vajag (vispirms sadedzina gāzi, kas izdalās).

3. Te uzgāju interesantu pētījumu, vismaz kopsavilkumu un secinājumus var palasīt "Atjaunojamie energoresursi Latvijā un citās ES valstīs": www.zemniekusaeima.lv/...

domaa ka ES atbalstiis gāzģeneratorus

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nu labi, bik sajaucu- CO2 kvotas. bet ideja nemainaas-

enerģijas kvotas, reņģu kvotas, cukura kvotas etc.

nevienam tur eiropaa nevajag lai mees kko ražotu, vajag lai pirktu un buutu paraadaa. tas ka dažiem uzņēmējiem ir ķipa vieglaak visai naacijai rada probleemas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ūūpi - kara laikā arī mercedesi brauca uz malciņu, tākā nevajag te ļa, ļa...

Iedomājies – bet pirms 1. pasaules kara tramvajus ar zirgiem vilka… Tā kā nevajaga te ļa lā…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Atjaunojamie resursi CO2 piesaista, pēc tam atdod, tad atkal piesaista. Taču dabasgāze vienkārši atdod, fosilais kurināmais sanāk tāpat.

… a tramvajs???… Atdod vai piesaista?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ūūpi - kara laikā arī mercedesi brauca uz malciņu, tākā nevajag te ļa, ļa...

Iedomājies – bet pirms 1. pasaules kara tramvajus ar zirgiem vilka… Tā kā nevajaga te ļa lā…

Un kas par to - es labāk par elektro tramvaju, nevis par zirgāboliem...

Un labāk par vietējo metāna ražotni un šķeldas/salmu/bioetanola siltummmezgliem, nevis par ļamportētu krievsu gāzīti...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un labāk par vietējo metāna ražotni un šķeldas/salmu/bioetanola siltummmezgliem, nevis par ļamportētu krievsu gāzīti...

Pag, pag – vai tad tu neeaizstāvēji labāku, lētāku un kvalitatīvāku ļamportu?

Pasties cik pie poļiem šķelda maxā – apkritīsi – mūsējā uzreiz liksies par kosmiskajām cenām…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bet Ķīniešu metāns vispābā – lētā desa… Visus tramvajus varētu aprīkot ar iekšdedzes torbometānpropelleriem…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un labāk par vietējo metāna ražotni un šķeldas/salmu/bioetanola siltummmezgliem, nevis par ļamportētu krievsu gāzīti...

Pag, pag – vai tad tu neeaizstāvēji labāku, lētāku un kvalitatīvāku ļamportu?

Pasties cik pie poļiem šķelda maxā – apkritīsi – mūsējā uzreiz liksies par kosmiskajām cenām…

tikai ja poļi piegriež šķeldas piegādes to var nopirkt no vietējā ražotāja, ja vietējais ļoti borzī ar cenu var viņam piedāvāt konkurenta cenrādi un spīc gadījienā nopirkt no kāda exportētāja (mūsējiem tikai tā var iemācīt kaut ko par saprātīgu un konkurētspējīgu cenu veidošanos)

savādāk ir ar gāzi - kamēr to neražo izgāztuvē pac vai govjumēslu pārstrādes kombinātos tikām ir ļoti jāuzmanās attiecībās ar pagaidām vienīgo gāzes piegādātāju...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: nu labi, bik sajaucu- CO2 kvotas. bet ideja nemainaas-

enerģijas kvotas, reņģu kvotas, cukura kvotas etc.

nevienam tur eiropaa nevajag lai mees kko ražotu, vajag lai pirktu un buutu paraadaa. tas ka dažiem uzņēmējiem ir ķipa vieglaak visai naacijai rada probleemas.

a tā co2 ierobežošana vispār ir smieklīga, kamēr uz pasaules ir valstis, kas attīsta savu rūpniecību uzčurājot visādiem kioto

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Bet Ķīniešu metāns vispābā – lētā desa… Visus tramvajus varētu aprīkot ar iekšdedzes torbometānpropelleriem…

ķīniešu metāns nemaksā būtiski lētāk par to, kāda metānam cena ir pasaules tirdziņā, toties tās transpoerts ir ļoti dārgs vai ilgstošs un saistīs ar riskiem - tādējādi potenciāli nestabils, kas savukārt cenas pievilcību pilnībā izslēdz...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

man vaig kādu kubu sausas kūdras

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Pasties cik pie poļiem šķelda maxā – apkritīsi – mūsējā uzreiz liksies par kosmiskajām cenām…

A ko gribēt? ja mums katram palikušajam strādājošajam ir jāuztur 2 ierēdņi, 1 bērns, 1 bezdarbnieks, un 3 pensionāri? Poļi VISI strādā. Un valsts domā par nākotni, nevis to, kā cīnīties ar ļauno bubuli.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: man vaig kādu kubu sausas kūdras

Pakaišiem vai matracim???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ķīniešu metāns nemaksā būtiski lētāk par to, kāda metānam cena ir pasaules tirdziņā, toties tās transpoerts ir ļoti dārgs vai ilgstošs un saistīs ar riskiem - tādējādi potenciāli nestabils, kas savukārt cenas pievilcību pilnībā izslēdz...

Vo te gan tagad – dafaj būvē augšā savu izgāztuvi un piedāvā Rīgas TECiem metānu. No sākuma piedāvā kvalitatīvu metānu un tad TECi un katlu mājas padomās vai pirkt no tevis metānu vai tomēr krievu metāns un propāns ir labāks…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ķīniešu metāns nemaksā būtiski lētāk par to, kāda metānam cena ir pasaules tirdziņā, toties tās transpoerts ir ļoti dārgs vai ilgstošs un saistīs ar riskiem - tādējādi potenciāli nestabils, kas savukārt cenas pievilcību pilnībā izslēdz...

Vo te gan tagad – dafaj būvē augšā savu izgāztuvi un piedāvā Rīgas TECiem metānu. No sākuma piedāvā kvalitatīvu metānu un tad TECi un katlu mājas padomās vai pirkt no tevis metānu vai tomēr krievu metāns un propāns ir labāks…

Lūk enerģētika un energoresursu piegāde no neES valstīm ir tā joma, attiecībā uz kuru drīkst un vajag pielietot lobēšanu un kur valstiskā mērogā ir jēga veidot valsts vēlamo kustības virzienu un politiku. Bet mums uz energoresursiem sēž miķelsons ar bandu, kam tas nav izdevīgi... Un šeit vto vien domā kā meklēt ieganstus - kāpēc nav labi un tā, kaut citiem tas ir labi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Pasties cik pie poļiem šķelda maxā – apkritīsi – mūsējā uzreiz liksies par kosmiskajām cenām…

A ko gribēt? ja mums katram palikušajam strādājošajam ir jāuztur 2 ierēdņi, 1 bērns, 1 bezdarbnieks, un 3 pensionāri? Poļi VISI strādā. Un valsts domā par nākotni, nevis to, kā cīnīties ar ļauno bubuli.

Un šis arī ir iemesls, kāpēc vietējie alternatīvie un atjaunojamie energoresursi maksā tik dārgi, jo tikt šajā bizītī bez piesegtas pakaļas nevar, kā arī neviens nav ieinteresēts šeit ilgtermiņāieguldījumiem, jāpelna kamēr nav pakāruši...

Un vēl - pie mums tomēr ir par maz uzņēmēju un privātas nodarbinātības kā tādas, visi tik atplestām mutēm gaida no valsts darba vietas, kaut pareizi būu gaidī labvēlīgu likumdošanu, lai varētu rīkoties paši...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un vēl - pie mums tomēr ir par maz uzņēmēju un privātas nodarbinātības kā tādas, visi tik atplestām mutēm gaida no valsts darba vietas, kaut pareizi būu gaidī labvēlīgu likumdošanu, lai varētu rīkoties paši...

Pie visa vainīgi ir tramvaji, es zinu, aizliegs tramvajus un ieviesīs trīs vaļu nodokļu sistēmu un būs viss labāk kā Briseles augstajā galmā… Visi strādās, visi stūrēs, neviens neko negaidīs atplestām kājām (tpū – mutēm) (tpū tas pats vien sanāk – labāk rokām), nodokļi griezīsies… uhhhh…

Tāpēc sākumā vajag protestēt (miermīlīgi) pret ļaunuma sakni – tramvaju…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl - pie mums tomēr ir par maz uzņēmēju un privātas nodarbinātības kā tādas, visi tik atplestām mutēm gaida no valsts darba vietas, kaut pareizi būu gaidī labvēlīgu likumdošanu, lai varētu rīkoties paši...

Pie visa vainīgi ir tramvaji, es zinu, aizliegs tramvajus un ieviesīs trīs vaļu nodokļu sistēmu un būs viss labāk kā Briseles augstajā galmā… Visi strādās, visi stūrēs, neviens neko negaidīs atplestām kājām (tpū – mutēm) (tpū tas pats vien sanāk – labāk rokām), nodokļi griezīsies… uhhhh…

Tāpēc sākumā vajag protestēt (miermīlīgi) pret ļaunuma sakni – tramvaju…

Laikam Tev tramvajs ir bērnībā uz kājas uzbraucis...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tā lūk - nu jau esam tikuši lidz metro. Būs jauna tēma populāram bazāram starp iauto lasītājiem. Tramvaju tēma sevi pierādīja, kā visai interesanta, neizsmeļama un aktula. Pašreizējos apstākļos metro izbūve Rīgā būtu kaut kas vairāk nekā utopija. Zinām, ka tml. projektus neatbalsta pat ES kantori. Bet, pastāv jau iespēja vēsturiskā stilā padiskutēt par savulaik aktuālām lietām metro sakarā. TĀTAD, savulaik, 80-to gadu sākumā, prese rakstīja, ka jaunceļamā Zolitudes apbūve paredzēta Rīgas metro cēlājiem, kuri sagaidāmi no krievzemes tālēm. Faktiski, Zolitudes jaunā apbūve sākās ap 1980.gadu. Interesanti, ka fabrika Daiļrade jau bija paguvusi saražot pirmo partiju piemiņas medaļu, kas bija paredzētas metro strādniekiem Rīgā. Ari Latvijas ahitektiem ,M.Ģelža vadībā, bija uzticēta VIENAS Rīgas metrostacijas projektēšana - darbs arī tika paveikts. Atceros arī, ka 80-to vidū vēl tika runāts par kaut kāda metro izmēģinājuma tuneļa/šahtas būvi kaut kur vecā VAZ autocentra apkārtnē. Varbūt, kāds kaut zin par tām metro lietām un faktiem - lai raksta. Arī interesanta tēma.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

toties būtu, kur izpildīties simtiem bezdarbnieku - jo rakšanu varētu veikt ar rokām, nevis ar speciālu tehniku...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Laikam Tev tramvajs ir bērnībā uz kājas uzbraucis...

Kāds tam visam sakars ar mūsu IKP un čehu tramvajbūvētājiem Škoda???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tā lūk - nu jau esam tikuši lidz metro.

Vēl viens tramvajnieks – tikai slēptais – pazemes…

Nē tramvajam. Bet ja jā tad tikai vietējam – kaut vai pazemes…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti