Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un neiet runa, ka tur ražo labāk - šoreiz atbilde irt ka šeit NEKO tamlīdzīgu neražo, tāpēc Tur ir labāk, nekā šeit, jo ražo citur vs šiet neražo nemaz ir visai konkrēts vienādojums...

Tur viss ir labāk – nodokļi augstāki kā pie mums.

Cukgaļa un vistas gaļa – garšīgāka.

Lasis – krāsaināks.

Zāle – zaļāka.

Tramvajam – šaurāka sliede. Pie mums marš pārmetināt visas sliedes!

TL nodeva – lielāka.

Budžeta ieņēmumi – kudī lielāki…

Ceļus un algas neaplūkot – cenzūra…

Ja tramvajs sanāk tur lētāks un šeit nav nekāda - man ir pilnīgi pajāt cik dārga viņeim desa, kādaas algas, ceļi un sliedes platums kāds...

Gribu redzēt Tevi Latvijā šūtās drēbēs, ražotos apavos braucošu ar šeit ražotu auto, patriots atradies!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ūpi, jautājums Tev, ja Tu, piemēram, gribi kvalitatīvu specifisku (uz pasūījuma izgatavotu) mēbeli, kuru plāno lietot ļoti ilgus gadus, Tu: trrrrr...........................

Ja es esmu pašvaldības vadītājs un manā teritorijā ir gateris, tad materiāli nāks no turienes un mēbele arī būs no koka, nevis no kartona… Tā lūk…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Latvijai nav jāmēģina dzemdēt jau citur sen dzemdētas un realizētas idejas., Latvijas ražošanā vairāk jāpievērš uzmanība daudzmaz ūnikālām lietām, kas citur nav atrodamas. Tikai tā mēs varam kļūt par interesantu esporta partneri citām valstīm. Bet mēģināt jāt uz beigta zirga vai jājot uz tā to atdzīvināt ir divtik stulbi...

Tā teikt - ūūpja domu gājienā ļoti labi saskatu padomjlaika domāšanu jāražo ražošanas pēc, pajāt - labu, sliktu utt tāpat izpirks, jo ražošana neapmierina pieprasījumu, bet labāk ražot nav jēgas jo nav konkurences. Ir tikai viens bet - mēs esam visai brīvā tirgū un jāaizmirst par bezkonkurences monopoliem - līdz ar to vai nu tu ražo konkurētspējīgu/unikālu/pieprasīu preci, vai nav jēgas smērēt rokas un nomest zemē līdzekļus!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ūpi, jautājums Tev, ja Tu, piemēram, gribi kvalitatīvu specifisku (uz pasūījuma izgatavotu) mēbeli, kuru plāno lietot ļoti ilgus gadus, Tu: trrrrr...........................

Ja es esmu pašvaldības vadītājs un manā teritorijā ir gateris, tad materiāli nāks no turienes un mēbele arī būs no koka, nevis no kartona… Tā lūk…

Tikai tad pēcāk nezūdies, ja nu gadījumā sanāk ka vietējais gateris ražo kokmateriālus būvniecībai un Tev no būvniecībai (nevis mēbeļu ražošanai) sagatavotas koksnes galdnieks mēģinās uztaisīt mēbeli...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Es esmu pret tramvajiem…

Bet ja grib jaunus tramvajus tad naglojam uz vietas…

Ir izredzes ka ātrākā laikā atteiksies no tramvajiem…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Es esmu pret tramvajiem…

Bet ja grib jaunus tramvajus tad naglojam uz vietas…

Ir izredzes ka ātrākā laikā atteiksies no tramvajiem…

Kāpēc tad jānaglo tie pie mums, ja jau esi pret? Moš vispār nav jānaglo?

Tik pat labi būtu pateicis - aizliegt banānus un mandarīnus, ja tos neražo šeit... Moš arī jābrauc tikai ar šeit ražotajiem auto, jāskujas ar šeit ražotajiem skuvekļiem, utt?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu, ko Jūs šeit ņematies ? Lai jau čehi tos trambajus ražo - viņiem jau tas gadsimta garumā izdodas pavisam labi. Jau 70-gados jau novecojušās Tatras pie mums tika uzņemtas ar lielu sajūsmu. Mūsējie pat padomjlaikos ar saviem RVR jaunajiem modeļiem nevarēja paspīdēt, kur nu vēl šodien. Sanāktu kāds rūsējošs briesmonis, kas katru otro dienu būtu kapitāli jāremontē. Ja nu izdotos ar tiem pašiem čehiem sarunāt par to tramvaju komplektēšanu uz vietas RVR - tas drīzāk būtu labāks risinājums. Bet diez vai čehi piekritīs pašu jaunāko modeli uzticēt citiem montēt - diez vai sanāks. Uzskatu,ka trambaju ražošana tomēr nav radiaparātu ražošana, kas mūsējiem savulaik tiki labi padevās. Veco VEF-12 radio nesen tiku manījis gan ASV, gan Africā , gan daudzviet citur eiropā. Kubā vef-spīdolas vēl pašlaik esot TOPOs - popularas jauniešu vidū. Ar tiem trambajiem mums tik labi kaut kā neveicās.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tik pat labi būtu pateicis - aizliegt banānus un mandarīnus, ja tos neražo šeit... Moš arī jābrauc tikai ar šeit ražotajiem auto, jāskujas ar šeit ražotajiem skuvekļiem, utt?

Tramvajs = mandarīns??? Es vēlreiz atkārtoju – nejaukt lūdzu daudznaudunuļļu projektu ar 2. un 3. šķiras mandarīniem, kurus var notirgot maximā un superpuper, lai nesabojājas…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Ja grib jaunus bmw, tad naglojam uz vietas...

Kaļiņigradā skrūvē kopā arī tos… Un mierīgi varēja skrūvēt behas šeit lai tālāk vizinātu uz plašajām brāļu tautas ārēm…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Ja grib jaunus bmw, tad naglojam uz vietas...

Kaļiņigradā skrūvē kopā arī tos… Un mierīgi varēja skrūvēt behas šeit lai tālāk vizinātu uz plašajām brāļu tautas ārēm…

Iemesli, lai neskrūvētu BMW šeit bija vairāki...

Tiesa viena no galvenajām BMW skrūvēšanu Kaļiņingradā bija cita - lai panāktu zemākus nodokļus BMW importam Krievijā, citu vērā ņemamu iemeslu pēc būtības īsti nebija.

Ideja diemžēl nerealizējās, jo krievija nespēj nodrošināt pietiekamu daudzumu rezerves daļu ražošanu nepieciešamā kvalitātē, lai katrā bembī būtu > 60% vietējā ražojuma sastāvdaļu (tādi krievijā likumi, lai samazinātu muitas nodevu).

Toties Mūsējie Krāsainie lējumi piegādāja gan BMW gan Mercedes mezglus, un šķiet arī turpina to darī...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Toties Mūsējie Krāsainie lējumi piegādāja gan BMW gan Mercedes mezglus, un šķiet arī turpina to darī...

Kāda vaina…

Nekas – gan jau arī mūsu Sūnu ciemā aizliegs tramvajus un CorelDrawu, bet atvērs kādu normālu metinātavu, kura būs vajadzīga gan valstej, gan patērētājiem…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Toties Mūsējie Krāsainie lējumi piegādāja gan BMW gan Mercedes mezglus, un šķiet arī turpina to darī...

Kāda vaina…

Nekas – gan jau arī mūsu Sūnu ciemā aizliegs tramvajus un CorelDrawu, bet atvērs kādu normālu metinātavu, kura būs vajadzīga gan valstej, gan patērētājiem…

Preces nav vajadzīgas valstij.

Patērētāja nepieciešamība un spēja apmierināt viņa vēlmes - tas ir no svara un te tam, pa lielam, nav nekāda sakara ar mūšu mazās valsts pasūījumiem, kas 99% gadījumu ir neefektīvi, nekvalitatīvi un dārgi finanšu notērēšanas paraugi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Toties Mūsējie Krāsainie lējumi piegādāja gan BMW gan Mercedes mezglus, un šķiet arī turpina to darī...

Kāda vaina…

Nekas – gan jau arī mūsu Sūnu ciemā aizliegs tramvajus un CorelDrawu, bet atvērs kādu normālu metinātavu, kura būs vajadzīga gan valstej, gan patērētājiem…

P.S. Tavā vietā es būtu labāk kliedzis pret nemitīgu valsts nostādīšanu energoatkarībā no ārējā kurināmā...

Tā vietā lai attīstītu vietējās TEC un koģenerācijas stacijas darbināmas ar šķeldu (uz vietas atjaunojamu resursu), mēs aizvien vairāk orientējamies uz gāzes importu. Un te katru dienu Krievsiem tiek eksportētas patiešām milzu summas. Un to traki uzrauga un aizstāv miķelsoms par savu ne pārāk nožēlojamo aldziņu...

Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...

Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...

Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…

Tāpēc saku - gāzi, cik iespējams aizstāt ar malku, šķeldu, granulām utt... A čehu tramvajs, salīdzinot ar Dienvidtilda afēru ir sīka vienība, no kuras lielāks ieguvums nekā visā dienvidtiltā ieguldījums...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...

Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…

Tāpēc saku - gāzi, cik iespējams aizstāt ar malku, šķeldu, granulām utt... A čehu tramvajs, salīdzinot ar Dienvidtilda afēru ir sīka vienība, no kuras lielāks ieguvums nekā visā dienvidtiltā ieguldījums...

Bija doma par ziepjakmens krāsni, bet paskatījos cenas...

www.tulikivi.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...

Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…

Tāpēc saku - gāzi, cik iespējams aizstāt ar malku, šķeldu, granulām utt... A čehu tramvajs, salīdzinot ar Dienvidtilda afēru ir sīka vienība, no kuras lielāks ieguvums nekā visā dienvidtiltā ieguldījums...

iedomājies cik malkas būs vajadzīgs piemēram tec2? (jauda ir apmēram 600mw) un kur bērs tos pelnus.... nesaku, ka nevajag izmantot vietējos resursus, bet diemžēl plika patriotisma nepietiek lai izvēlētos ekonomiski stipri neizdevīgāku risinājumu

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...

Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…

Tāpēc saku - gāzi, cik iespējams aizstāt ar malku, šķeldu, granulām utt... A čehu tramvajs, salīdzinot ar Dienvidtilda afēru ir sīka vienība, no kuras lielāks ieguvums nekā visā dienvidtiltā ieguldījums...

iedomājies cik malkas būs vajadzīgs piemēram tec2? (jauda ir apmēram 600mw) un kur bērs tos pelnus.... nesaku, ka nevajag izmantot vietējos resursus, bet diemžēl plika patriotisma nepietiek lai izvēlētos ekonomiski stipri neizdevīgāku risinājumu

Kaut kur lasīju viedokli, ka Latvijai ar vietējiem resursiem ilgtermiņā nevarētu pietikt, lai nodrošinātu visas energo vajadzības, tāpēc vienīgā izeja esot celt AES.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Kaut kur lasīju viedokli, ka Latvijai ar vietējiem resursiem ilgtermiņā nevarētu pietikt, lai nodrošinātu visas energo vajadzības, tāpēc vienīgā izeja esot celt AES.

Es kaut kad lasīju, ka nafta izbeigsies nu jau pirms 6 gadiem... Palasi vēl šitos reklāmrakstus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaut kur lasīju viedokli, ka Latvijai ar vietējiem resursiem ilgtermiņā nevarētu pietikt, lai nodrošinātu visas energo vajadzības, tāpēc vienīgā izeja esot celt AES.

Es kaut kad lasīju, ka nafta izbeigsies nu jau pirms 6 gadiem... Palasi vēl šitos reklāmrakstus.

Vot, vot... Mazliet efektīvāku katlu un tīri normāli varētu sanākt. P.S. Bez ūdensgalvas Rīgas ir arī mazākas pilsētas un miesti ar mazākām katlumājam, kā arī metānu - jeb dabasgāzi drīkst iegūt no govju mēsliem un izgāztuvēm...

P.S. brmbrmm

zemnieki man arī patīk - tikko viņiem maksāja 9 santīmi par litru piena, bewt kā paši ved uz pilsētu piens maksā uzreiz 60 santīmi litrā.

Ja pārdos pa 30 santīmiem - nespēs pieražot, bet tā jau ir - spiežot uz ekoloģiskumu un vietējā ražotāja atbalstu notiek savdabīga izspiešana no patērētāja...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

P.S. brmbrmm

zemnieki man arī patīk - tikko viņiem maksāja 9 santīmi par litru piena, bewt kā paši ved uz pilsētu piens maksā uzreiz 60 santīmi litrā.

Ja pārdos pa 30 santīmiem - nespēs pieražot, bet tā jau ir - spiežot uz ekoloģiskumu un vietējā ražotāja atbalstu notiek savdabīga izspiešana no patērētāja...

9.sant/l ir krietni zem pašizmaksas. Jāpārdod vien bija, govis nevar aizgriezt ciet kā krānu... Pārsvarā tomēr cereja, ka cenas atkal celsies.

Pa nullēm sanāk tad, ja var pārdot uz vietas pa 15-17s/l. Ja ved pats zemnieks, tad 45-50 saņi/l ir tā, ka var atpelnit ceļa un citus izdevumus.

p.s. man sievastevs fermeris, tapēc zinu

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

P.S. brmbrmm

zemnieki man arī patīk - tikko viņiem maksāja 9 santīmi par litru piena, bewt kā paši ved uz pilsētu piens maksā uzreiz 60 santīmi litrā.

Ja pārdos pa 30 santīmiem - nespēs pieražot, bet tā jau ir - spiežot uz ekoloģiskumu un vietējā ražotāja atbalstu notiek savdabīga izspiešana no patērētāja...

9.sant/l ir krietni zem pašizmaksas. Jāpārdod vien bija, govis nevar aizgriezt ciet kā krānu... Pārsvarā tomēr cereja, ka cenas atkal celsies.

Pa nullēm sanāk tad, ja var pārdot uz vietas pa 15-17s/l. Ja ved pats zemnieks, tad 45-50 saņi/l ir tā, ka var atpelnit ceļa un citus izdevumus.

p.s. man sievastevs fermeris, tapēc zinu

Es ņemu no zemnieka pa tiešo par 1Ls 3l burku.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Tur kaut kas bija par CO emisijas kvotām kuras mūsējie naski bija jau pārdevuši.ķipa ja kurina ar atjaunojamajiem tad CO bija lielāks daudzums,dabasgāzei tas CO bija krietni mazāks.Zināmā mērā emisijas kvotas ierobežo ražošanu jo fabriku skursteņu kūpēšana virs kvotām maksā piķi.stulbums,bet fakts. Un tāpat ar daudz ko citu- varētu ražot gan alko gan cīgas uz vietas un importam likt ievedmuitu,bet tā kā mēs esam ES, tad nav brīv stimulēt vietējos ražotājus piebremzējot importu no jevrosajūza.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

laikam jau priecē ziņa ka Dubajaa neklaajas iipaši labaak kaa pie mums

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Tur kaut kas bija par CO emisijas kvotām kuras mūsējie naski bija jau pārdevuši.ķipa ja kurina ar atjaunojamajiem tad CO bija lielāks daudzums,dabasgāzei tas CO bija krietni mazāks.

1. Kvotas ir uz CO2.

2. Koksni var arī gudrāk sadedzināt, tikai attiecīgas krāsnis vajag (vispirms sadedzina gāzi, kas izdalās).

3. Te uzgāju interesantu pētījumu, vismaz kopsavilkumu un secinājumus var palasīt \"Atjaunojamie energoresursi Latvijā un citās ES valstīs\": www.zemniekusaeima.lv/...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti