Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Cik cilēku tik viedokļu.

RVR uzbūvētais ātrvilciens Pīter-Moskau vēl tagad ir dzīvs…

Un patiesībā tramvaju uzmetināt nav nemaz tik grūti. To pat mierīgi var darīt pats Tramvaju vagonu depo. Vienā angārā pusgadu var metināt un staipīt vadus, līmēt stiklus, jo tramvajs pēc tam kalpo savu ceturtdaļ gadsimtu (un darbs garantēts). Domā tie čehu brīnumi ir mūžīgi? Tāpat regulāri kautkas nosvilst. Kumulatori izbeidzas. Releji nosvilst. Un nav jau nemaz tik smalki tie elektropričandāļi tais modernajos tramvajos. Tāpat visa lielā draza ir noslēpta zem smukajām plkastmasām…

Palūko kādas ir lūkas ap motortelpu tais Citibasos un gadu pabrauktajos Trolīnos ap relejkārbām – atslēgvietas vislaik spīdīgas – teiksi īpašais metāls un viens kents speciāli tiderasī lai montieriem vieglāk klāt tikt, ja nu kas?

Gribi teikt, ka tas ātrvilciens ER-200 ir kāds šedevrs? Esi braucis ar parastu vācu S-Bāni?

Nu ja to tramvaju var uzbūvēt, ko renovējot arī dara vienā DEPO, tad izmaksas un razība ir niecīga, salīzinot ar reālu ražotāju. Un ja jau tas ir tik vienkārši, kāpēc tad tas RVR neuzrašo kādu? Tas ir visparastākais bizness - gribi nopelnīt - centies, izstrādā ražo piedāvā nevis saki - apmaksā man ceha pārbūvi, iedo piķi un pastīsies kas sanāks, ja patiks saražosim vairāk, nepatiks - būši zemē nometis piķi, tā vieta lai nopirktu gatavu risinājumu kuru pērkot nav jāapmaksā priekšapmaksā ceha izbūve utt...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Klau - džekam kas flīzē vannasistabu tu arī apmaksā apmācības un praksi, lai tas iemācās savilkt elektrību un santehniku vannas istabā, pieļaujot ka rezultāts varētu nebūt vēlamajā kvalitātē?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: … tā vieta lai nopirktu gatavu risinājumu kuru pērkot nav jāapmaksā priekšapmaksā ceha izbūve utt...

Ne par to es domāju – Valsts vai pašvaldību pasūtījums ir pirmais solis eksporta virzienā. Tirgus ir. Un tas ka RUS un BELARUS ierēdņi arī shēmojās ar otkatiem tas tāpat skaidrs. Bet kamēr šamie nonāks līdz domai ka paši arī var uzbūvēt, tikām būsim jau notirgojuši uz turieni pārdesmit sastāvus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: … tā vieta lai nopirktu gatavu risinājumu kuru pērkot nav jāapmaksā priekšapmaksā ceha izbūve utt...

Ne par to es domāju – Valsts vai pašvaldību pasūtījums ir pirmais solis eksporta virzienā. Tirgus ir. Un tas ka RUS un BELARUS ierēdņi arī shēmojās ar otkatiem tas tāpat skaidrs. Bet kamēr šamie nonāks līdz domai ka paši arī var uzbūvēt, tikām būsim jau notirgojuši uz turieni pārdesmit sastāvus.

A kāda mārrutka pēc kādam ir jādomā privātuņēmēja vietā?

Kāpēc valstij vai pašvaldībām ir tieši jāsponsorē kādu cilvēku privātbizness, jādomā viņu vietā?

Neesi aizdomājies, ka patiesībā RVR nemaz nevēlās un/vai nespēj uzražot konkurētspējīgu tramvaju? Kāpēc jāmācās braukt uz beigta zirga tā vietā, no tā nokāptu?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: A kāda mārrutka pēc kādam ir jādomā privātuņēmēja vietā?

Dienvidu tilts – RD pasūtījums – būvē privātuzņēmēji…

Gaismas pils – Valsts pasūtījums – būvē privātie…

Slimnīcas – Valsts pasūtījums – vai tad būvē valstij piederoša celtniecības firma?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un itsevišķi visādu negāciju laikā izdzīvošana kāreiz ir saistīta ar Valsts un Pašvaldību pasūtījumiem. Tā arī ir sava veida ekonomikas sildīšana un pie viena konkurētspējas paaugstināšana, kā arī ar perspektīvi uzņēmumam pacelties jau starptautiskā līmenī uz eksportu…

Kas arī bija jāpierāda.

Starpcitu āzijā prognozē cukura krīzi – mierīgi varējām savu pārprodukciju iestumt tajā tirgū…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: A kāda mārrutka pēc kādam ir jādomā privātuņēmēja vietā?

Dienvidu tilts – RD pasūtījums – būvē privātuzņēmēji…

Gaismas pils – Valsts pasūtījums – būvē privātie…

Slimnīcas – Valsts pasūtījums – vai tad būvē valstij piederoša celtniecības firma?

Pirms tam ir jāizsludina konkurss, kurā tiek izvērtēti pretendenti...

Ja vieniem pretendentiem ir ko piedāvāt - tad viņiem ir lielākas cerības uzvarēt konkursā, nekā tiem, kam ir tikai sapņi...

Palasam RVR mājas lapu es neko nesaku par viņu dzelzceļa sastāvu rekonstrukciju un janiem vagoniem, bet, kad vērtājam sadaļu par pilsētas tramvajiem tie raksta muļķības, citēju:

\"

2002. gada aprīlī Rīgas vagonbūves rūpnīcas ģenerāldirektors Lazars Raizbergs un Rīgas domes mērs Gundars Bojārs parakstīja sadarbības līgumu par Latvijas galvaspilsētas tramvaju parka atjaunināšanu. Tāds lēmums tika pieņemts sakarā ar ekspluatācija esošo tramvaju vagonu tehnisko stāvokli, kuriem 2010.gadā beidzās ekspluatācijas termiņš. 2005. gadā rīpnīca plāno sākt jaunas paaudzes RVR - 2002 tramvaju ražošanu, kas atšķiras no Čehijas ražotajiem tramvajiem ar:

# Eiropas līmeņa komforts un drošība;

# trokšņa un vibrācijas neesamība;

# gaitas plūdenums;

# plašs un gaišs salons;

# putekļu izolācija;

# neatkarīgi no laika apstākļiem patīkams mikroklimats;

# līdz 20 - 30% elektroenerģijas samazināšana, kas ikgadēji dotu ekonomiju 300000 Ls apmērā;

# patīkams dizains, kas ir izpildīts saskaņā ar Eiropas tendencēm sabiedriskā transporta jomā;

# tādi tramvaji, bez šaubam, izdaiļo pilsētu.

Zemi novietotā grīda 350 milimetri augstumā no sliedes galvas pret 900 milimetru augsto grīdu tagad ekspluatējamiem vagoniem Rīga, ne tikai nodrošina pasažieru ērtību un drošību bet arī, pateicoties stāvēšanas laika samazināšanai, ļaus pusotras reizes palielināt maršruta paiešanas ātrumu un līnijas caurlaides spēju. Citiem vārdiem sakot, vienu maršrutu var apkalpot četri tramvaju sastāvi (sešu sastāvu vietā), ar enerģijas ekonomiju. Jaunā ritošā daļa ļaus būtiski samazināt ass slodzi un ceļa mijiedarbību ceļa līknes un pārmija pārvados. Tas dotu ne tikai gaitas plūdenuma uzlabošanu, bet arī berzes samazināšanu starp riteni un sliedi, samazinās arī enerģijas patēriņš uz vilci, riteņu un sliežu nodilums un tādējādi nodrošinās apkalpošanas un remonta līdzekļu ekonomiju. Sākumā jaunu tramvaju izgatavošana var sastādīt 15-20 komplektus gadā, bet pēc ražošanas sakārtošanas - līdz 40-50 gadā. \"

Kamēr šitiem ir sapņaini lozungi, kas saka ka čehiem nav zemās grīdas tramvaja tikām pa Prāgas ielām jau sen ripo šis:

i.idnes.cz/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Un itsevišķi visādu negāciju laikā izdzīvošana kāreiz ir saistīta ar Valsts un Pašvaldību pasūtījumiem. Tā arī ir sava veida ekonomikas sildīšana un pie viena konkurētspējas paaugstināšana, kā arī ar perspektīvi uzņēmumam pacelties jau starptautiskā līmenī uz eksportu…

Kas arī bija jāpierāda.

Starpcitu āzijā prognozē cukura krīzi – mierīgi varējām savu pārprodukciju iestumt tajā tirgū…

Un kāpēc tad RVR nestumj savu produkciju uz austrumiem? Kāpēc kādam tas ir jādara viņu vietā????

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pac jau ieposteji:

«2002. gada aprīlī Rīgas vagonbūves rūpnīcas ģenerāldirektors Lazars Raizbergs un Rīgas domes mērs Gundars Bojārs parakstīja sadarbības līgumu par Latvijas galvaspilsētas tramvaju parka atjaunināšanu.»

Un kas tagad notika???

Tramvaju uzprojeteja – bet atkal piecakareja

Labak lai čehi strādā un ceļ IKP Čehijai – pareizi!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un kāpēc tad RVR nestumj savu produkciju uz austrumiem? Kāpēc kādam tas ir jādara viņu vietā????

Vēlreiz saku – tramvajs ≠ zivju konservi. Nepaņēma rietumos – nogrūdīsim austrumos. Tā ar tramvajiem nekas nenotiek. Škoda ar no sākuma uzmetina priekš sevis – vietējie palaiž pa pilsētu lai ripo un tad tikai piedāvā pārējiem. Sak re ko mēs mākam…

Bet mūsu gadījumā RVR uzmetinās kasti un palaidīs pa kurieni? Atkal iegrūdīs strupceļā lai rūsē – RD pateiks nav otkata nesūtīsim tramvajus no jums – ņemsim no čeha caur starpnieku ar visiem otkatiem.

Tramvaju nevar ietirgot ne maximā ne superneto – ķipa otrās šķiras prece (nedaudz ieburzīts sāns un rūsiņa) – gan jau bagātie penzionāri nopirks ar ko uz dāču braukāt…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Lai sāktu tramvajprojektu no sākuma vajag vienoties ka pirks. Pēc tam kādu uzbūvē un apstiprina – tās jau ir detaļas. Projektē kaut trīs gadus un ness 15 modeļīšus domniekiem, smukāko apstiprinās un uzbūvēs… Tak nav cilēki akli un stulbi – sū tāpat neviens neļaus ne projektēt ne būvēt…

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Toties ar RS pasūtījumu uztaisītu 1 sastāvu. Notestētu jau lietošanas laikā, ja piemirsušās kādas kļūdiņas pielabot, unificēt un tad vest ciemiņus gan no Krieviem gan Baltkrieviem – skat kas mums ir.

Tak vienu mēslu, jau uznagloja - jo izrādījās tāds mēsls, ka ne pašiem ne kādam citam nevajadzēja. Kāpēc vēlreiz nomest zemē naudu?

tu domā to dzlteno trīsdaļīgo "eksperimentālo", kas kursēja (laimam) otrajā maršrutā pirms 20 gadiem?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tu domā to dzlteno trīsdaļīgo "eksperimentālo", kas kursēja (laimam) otrajā maršrutā pirms 20 gadiem?

Tas pats tas pats…

To viņš vislaik piesauc

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: tu domā to dzlteno trīsdaļīgo "eksperimentālo", kas kursēja (laimam) otrajā maršrutā pirms 20 gadiem?

Tas pats tas pats…

To viņš vislaik piesauc

Nu pasūīja, uznagloja mēslu, palaida lai kursē - ne viņš pašiem vajadzīgs, ne austrumiem... Un tālāk?

Un kur garantija ka neuznaglos nākošo tādu pat mēslu?

Ja kāds uzņēmējs patiesi ko grib, tad tas arī nāk pie potenciālā pasūītāja ar jau gatavu projektu, kaut maketu, izmaksām utt, nevis apraksta būš klusāks, ies plūdenāk, būš zemāka grīda...

Nu kaut uzzīmējis būtu, bet kamēr nav zīmējis - tikām jāsaprot - nemaz nevēlās!

P.S.

Un kas to visu apmaksāja?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tādā projektā kā tramvajs viss sākas ar ideju. RD atliek vēlēties atbalstīt un sildīt vietējo ekonomiku, būvēs tramvajus šeit. Nav tādas vēlmes nebūs tramvaja.

Bet ja kāds palaidniex ir tik bagāts, lai pārspļauj visus, sametās kopār ar čomu kādu ļimonu un uznaglo to tramvaju un tad varēsi nēsāties – kāds tu malacis esi.

Škoda arī nenaglo jaunu tramvaju kamēr nav pasūtījuma.

Bez pasūtījuma jau uztaisīja USB 3.0 – visi pasūtīja dillēs, kā Intel tā Gigabit un visi pārējie. USB 3.0 guļ plauktā…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ūūpi - neviens jau nerunā par USB3, bet par parastu tramvaju - velosipēds nav jāizdomā! Nekāda jauna amerika tā nav!

Ja kāds var to izgatavot, modernu, ērtu, noteiktām prasībām atbilstošu, noteiktā izmaksu diapazonā - tātad tam arī to pasūta.

Ja veči nespēj būtiski iekļauties budžetā, nespēj nodrošināt izskatu, kvalitāti utt, nav iestrādņu utt - tad kāpēc par visu vari, čerez ņēhoču, ņēmogu, ņepolučajetsja tas ir jādara?

Es nemēģinu datortehnikas remontu uzticēt tiem, kas labo radioaparātus. Un nemēģinu par visu vari tiem to uzspiest vai likt citiem to darīt.

Ja ir vēlme ražot tramvajus šeit, kas būtu ne tikai vietējā tirgus sildītāji, bet arī kvalitātes paraugs, eksporta atbalsts - visas iespējas Tev ir - ūūpi - ņem un dibinu uzņēmumu un do virsū. Tikai ticamāk lai to realizētu - tev apvaicāsies kur ir tavs projekts un nekonomiskie aprēķini...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Škoda arī nenaglo jaunu tramvaju kamēr nav pasūtījuma.

Te mazliet par naglošanu:

Laikā, kad autoražotāji tērē miljoniem eiro, lai radītu savas versijas par elektromobiļiem, populārā britu televīzijas raidījuma Top Gear veidotāji izgatavojuši paši savu, videi draudzīgu elektroauto, turklāt – ar minimālu budžetu.

www.whatcar.lv/...

RVR varētu sanākt līdzīgs trambulis.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tev ir - ūūpi - ņem un dibinu uzņēmumu un do virsū. Tikai ticamāk lai to realizētu - tev apvaicāsies kur ir tavs projekts un nekonomiskie aprēķini...

Domā ka es tik stulbs esmu… Ķipa iztērē pāris citronus – mēs pastīsimies uz tavu tramvaju un visticamāk samaxāsim 1/4 no tā ko mēs maxājam čehiem… Reāls bizness vai ne?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: RVR varētu sanākt līdzīgs trambulis.

Nu ja pasūtītājs iedod 100 reiz mazāk naudiņas kā tam kam viss jau gatavs – dabīgi ka būs tāds rezultāts…

Sabiedrība vēl jo projām slimo ar slimību, ka viss kas tur – tas labāks…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Tev ir - ūūpi - ņem un dibinu uzņēmumu un do virsū. Tikai ticamāk lai to realizētu - tev apvaicāsies kur ir tavs projekts un nekonomiskie aprēķini...

Domā ka es tik stulbs esmu… Ķipa iztērē pāris citronus – mēs pastīsimies uz tavu tramvaju un visticamāk samaxāsim 1/4 no tā ko mēs maxājam čehiem… Reāls bizness vai ne?

Un kāpēc čehiem tiek savākts pilns cīpars? a? Bet vietējiem tikai 1/4?

Vai nu čehi savu prasmi spēj argumentēt un neceļ ne ausi, ja nav pārliecināti par to, ka saņems par savu darbu runāto piķi? (tas taču ir privātbizness un ir normāli, ka biznesa mērķis ir nopelnīt)

vai arī ticamāk vietējo rezultāts ir tikai uz 1/4 no cerētā/sasolītā...

Tā teikt - viela pārdomām...

Un nesaprotu, kāpēc spītīgi ir jāatbalsta vietējais, kas patreiz tīri labi ražo vilciena vagonus, kuri atbilst galvenokārt Austurumu kaimiņu prasībām...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: RVR varētu sanākt līdzīgs trambulis.

Sabiedrība vēl jo projām slimo ar slimību, ka viss kas tur – tas labāks…

Kas ir Tur? Čehi ir nezkāda Turiene?

Un neiet runa, ka tur ražo labāk - šoreiz atbilde irt ka šeit NEKO tamlīdzīgu neražo, tāpēc Tur ir labāk, nekā šeit, jo ražo citur vs šiet neražo nemaz ir visai konkrēts vienādojums...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un nesaprotu, kāpēc spītīgi ir jāatbalsta vietējais, kas patreiz tīri labi ražo vilciena vagonus, kuri atbilst galvenokārt Austurumu kaimiņu prasībām...

Ražo… oooooo

Valsts jau kā institūcuja ir domāta ārējo resursu atbalstīšanai – tā laikam domā visi.

Es jau domāju ka Valsts un pašvaldības ir domātas savējo atbalstīšanai, aizstāvēšanai.

Bet nu ja lielākā daļa ierēdņu domā tieši tāpat kā jūs – tad ko var gribēt – esam tur, kur nonāk ar tādu attieksmi. Un tad nav jābrīnās ka ir kukuļošanas sērga, jo ierēdni interesē tikai masa un nauda, bet nodokļu maksātājs viens pats ir tikai piesmejams objekts… VID dzīvo avansā un kā redzam tad šāda dzīvošana noved pie novēlotas nodokļu politikas…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Ja mums būtu tieši tāda pati rūpnīca un tehnoloģijas kā čehiem, pašmāju trambulis vienalga būtu dārgāks nekā čehu.

Tu tur esi bijis?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ūpi, jautājums Tev, ja Tu, piemēram, gribi kvalitatīvu specifisku (uz pasūījuma izgatavotu) mēbeli, kuru plāno lietot ļoti ilgus gadus, Tu:

1. Pasūti mēbeli pie tiem, kas to piedāvā lētāk, bet nav ticības kvalitātei - (mateiāli tāpat nāk no ārzemēm)

2. Pie tiem, kas to piedāvā dārgāk, jo skaitās prestiži (atkal visi materiāli tiek ražoti ārsemēs)

3. Pie tiem, kas sēž bez darba, jo laikam darbu kvalitāte nav līmenī (iespējams ražo no vietējiem materiāliem)

4. Pie tiem, kam ir ļoti liela rinda, jo par šo dabu kvalitātei šaubu nav nevienam pasūtītājam (ražo iespējams tikai no vietējiem materiāliem)

5. Pierunā kādu metinātāju pa lētu naudu to tev izgatavot to no koka (tas viņam būš pirmais darbs)

6. Nopērc internetā vai kādā JYSKā nosacīti atbilstošu vai pielāgojamu, jo tā ir lētāk (hvz kādā honkongā ražotu)?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un neiet runa, ka tur ražo labāk - šoreiz atbilde irt ka šeit NEKO tamlīdzīgu neražo, tāpēc Tur ir labāk, nekā šeit, jo ražo citur vs šiet neražo nemaz ir visai konkrēts vienādojums...

Tur viss ir labāk – nodokļi augstāki kā pie mums.

Cukgaļa un vistas gaļa – garšīgāka.

Lasis – krāsaināks.

Zāle – zaļāka.

Tramvajam – šaurāka sliede. Pie mums marš pārmetināt visas sliedes!

TL nodeva – lielāka.

Budžeta ieņēmumi – kudī lielāki…

Ceļus un algas neaplūkot – cenzūra…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti