uupis rakstīja:
Cik cilēku tik viedokļu.
RVR uzbūvētais ātrvilciens Pīter-Moskau vēl tagad ir dzīvs…
Un patiesībā tramvaju uzmetināt nav nemaz tik grūti. To pat mierīgi var darīt pats Tramvaju vagonu depo. Vienā angārā pusgadu var metināt un staipīt vadus, līmēt stiklus, jo tramvajs pēc tam kalpo savu ceturtdaļ gadsimtu (un darbs garantēts). Domā tie čehu brīnumi ir mūžīgi? Tāpat regulāri kautkas nosvilst. Kumulatori izbeidzas. Releji nosvilst. Un nav jau nemaz tik smalki tie elektropričandāļi tais modernajos tramvajos. Tāpat visa lielā draza ir noslēpta zem smukajām plkastmasām…
Palūko kādas ir lūkas ap motortelpu tais Citibasos un gadu pabrauktajos Trolīnos ap relejkārbām – atslēgvietas vislaik spīdīgas – teiksi īpašais metāls un viens kents speciāli tiderasī lai montieriem vieglāk klāt tikt, ja nu kas?
Gribi teikt, ka tas ātrvilciens ER-200 ir kāds šedevrs? Esi braucis ar parastu vācu S-Bāni?
Nu ja to tramvaju var uzbūvēt, ko renovējot arī dara vienā DEPO, tad izmaksas un razība ir niecīga, salīzinot ar reālu ražotāju. Un ja jau tas ir tik vienkārši, kāpēc tad tas RVR neuzrašo kādu? Tas ir visparastākais bizness - gribi nopelnīt - centies, izstrādā ražo piedāvā nevis saki - apmaksā man ceha pārbūvi, iedo piķi un pastīsies kas sanāks, ja patiks saražosim vairāk, nepatiks - būši zemē nometis piķi, tā vieta lai nopirktu gatavu risinājumu kuru pērkot nav jāapmaksā priekšapmaksā ceha izbūve utt...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA