Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Laikam jau ir iemesls, kāpēc neviens to negrib pirkt...

Es vairāk ticētu labam iznākumam, ja Škoda saslēgtu līgumu ar kādu mūsu ražotni lai te tos trambuļus licencēti ražojam... Rezultāts būs toč labāks...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Esi redzējis ko estētisku, klusu, mūsdienīgu ergonomisku utt, ko radījuši sadarbojoties ar austrumiem?

Jā. Pirmais zemās grīdas tramvajs – RVR ražojums, kurš nopuva nevienam nevajadzīgs. Patiesībā kosmētiku uztaisīt, salikt gumijas, līmētos stiklus un pašmaju brīnums gatavs. Vēl normālu antikoroziju un visi rietumnieku rūsas kalni var iet dillēs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Esi redzējis ko estētisku, klusu, mūsdienīgu ergonomisku utt, ko radījuši sadarbojoties ar austrumiem?

Jā. Pirmais zemās grīdas tramvajs – RVR ražojums, kurš nopuva nevienam nevajadzīgs. Patiesībā kosmētiku uztaisīt, salikt gumijas, līmētos stiklus un pašmaju brīnums gatavs. Vēl normālu antikoroziju un visi rietumnieku rūsas kalni var iet dillēs.

Tur jau tie sūdi, ka 90 % darba (vizuālā perfektuma un kvalitātes) var panākt ieguldot tikai 10 % tam atvēlētā darba laika, atlikušos 10 % darba (sīkumu noslīpēšanu utt) darba var paveikt ieguldot vēl 90% laika.

Mums tas džimbulis tik pa gabalu bija labs, pienāc tuvāk un viss iespaids kūst kā sviests sahāras tuksneša saulē...

Nu nav me nums ne austumkaimiņos nepieciešamā projektēšanas, izstrāžu un realizācijas pieredze lietu novešanai līdz galam... Nu nav!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

netici - apskati VAZa konceptus un gatavo produkciju pēc tam

Un Baltkrieviem nekas dižāks nav sanācis ne traktortehnikā ne autobusu/trolejbusu būvē...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: netici - apskati VAZa konceptus un gatavo produkciju pēc tam

Un Baltkrieviem nekas dižāks nav sanācis ne traktortehnikā ne autobusu/trolejbusu būvē...

toties atšķirībā no mums- viņiem vismaz kaut kas ir.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja: netici - apskati VAZa konceptus un gatavo produkciju pēc tam

Un Baltkrieviem nekas dižāks nav sanācis ne traktortehnikā ne autobusu/trolejbusu būvē...

toties atšķirībā no mums- viņiem vismaz kaut kas ir.

Ja pa lielam - tad tas ir tikai šķitums, ka viņiem kaut kas ir...

Pie mums ir viss tieši tas pats, tikai nav gribas un vēlmju to realizēt atttiecīgajā līmenī... Tātad - ir tas pats kas viņiem

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Esi redzējis ko estētisku, klusu, mūsdienīgu ergonomisku utt, ko radījuši sadarbojoties ar austrumiem?

Jā. Pirmais zemās grīdas tramvajs – RVR ražojums, kurš nopuva nevienam nevajadzīgs. Patiesībā kosmētiku uztaisīt, salikt gumijas, līmētos stiklus un pašmaju brīnums gatavs. Vēl normālu antikoroziju un visi rietumnieku rūsas kalni var iet dillēs.

Tu par to Ikarusveidīgo dzelteno 3-sekciju brīnumu vai?

Nebija tas nekāds zemās gridas veidojums.

Es it kā nav pret vietējiem ražojumiem, taču tramvajs ir pārāk sarežģīta ierīce. Varam, ja gribam ari to ražot, bet ļoti baidos, ka tie RVR brīnumi vairāk stāvēs pie sētas nekā brauks. Nu ka ar to dzelteno bija. Un finālā ar visiem nepārtrauktajiem remontiem tas iznāks dārgāks neka kāds Rietumu analogs.

p.s. Bij TTP, tagad RS visu laiku mocās ar nopirktajiem Baltkrievu trolejbusiem.

Kad viens uz Vantenieka pēc gada lietošanas nosvila, izrādijās, ka visus vajadzēja kapitāli pārbuvēt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tu par to Ikarusveidīgo dzelteno 3-sekciju brīnumu vai?

Nebija tas nekāds zemās gridas veidojums.

Es it kā nav pret vietējiem ražojumiem, taču tramvajs ir pārāk sarežģīta ierīce. Varam, ja gribam ari to ražot, bet ļoti baidos, ka tie RVR brīnumi vairāk stāvēs pie sētas nekā brauks. Nu ka ar to dzelteno bija. Un finālā ar visiem nepārtrauktajiem remontiem tas iznāks dārgāks neka kāds Rietumu analogs.

p.s. Bij TTP, tagad RS visu laiku mocās ar nopirktajiem Baltkrievu trolejbusiem.

Kad viens uz Vantenieka pēc gada lietošanas nosvila, izrādijās, ka visus vajadzēja kapitāli pārbuvēt.

es jau ar neesmu pret vietējo ražotāju, tikai ja tas ko patiešām spētu uzražot. Pajār ražo baltkrievi, mēs kopā ar baltkrieviem vai krievi vai jebkurā kopsadarbībā sanāks otka neizgājis ERAZS pēc skata, satura un kvalitātes.

Ja varētu ražot sadarbībā ar Škodu - vismaz būtu cerība, ka jau rasējumā nav ERAZS un ja attiecīgi pakontrolē - moš arī sanāktu kas lietojams...

Pagaidām man nav pārliecinošu pierādījumu ka mēs varam. Pagaidām varējām tikai vienu sliktu džimbuli un netiek mēģināts uzbūvēt ko labāku...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:…taču tramvajs ir pārāk sarežģīta ierīce. …

Nu tā jau ir – elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd, un sit pa pirkstiem…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Pagaidām man nav pārliecinošu pierādījumu ka mēs varam. Pagaidām varējām tikai vienu sliktu džimbuli un netiek mēģināts uzbūvēt ko labāku...

Ju tu zinātu kāds gimors ir ar tiem turku brīnumiem, kuri saucās Rīgas satiksmes autobuss, tad paklusētu par pašmāju skrūvēto tehniku. Tie čehu tramvaji kuri patreiz kust ir tik oriģināli cik vien tur no emblēmas ir palicis pāri. Pārējais jau sen ir vietējā un krievijas ražojuma serviss pārt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pagaidām man nav pārliecinošu pierādījumu ka mēs varam. Pagaidām varējām tikai vienu sliktu džimbuli un netiek mēģināts uzbūvēt ko labāku...

Ju tu zinātu kāds gimors ir ar tiem turku brīnumiem, kuri saucās Rīgas satiksmes autobuss, tad paklusētu par pašmāju skrūvēto tehniku. Tie čehu tramvaji kuri patreiz kust ir tik oriģināli cik vien tur no emblēmas ir palicis pāri. Pārējais jau sen ir vietējā un krievijas ražojuma serviss pārt.

Un tu zini kāds Gimors ir ar baltkrievu trolejbusiem?

Viens jau nodega kā brīnumsvecīte, tā ka prieks!

Pagaidām starp sliktu un ļoti sliktu es balsoju par sliktu...

Tā jau tikai liekas ka džimbulī da trollī tikai elektrība vien.

Tur pietiekami daudz elektroinstalāciju slēdžu, mezglu, pneimatikas utt, lai droiši varētu apgalvot, ka reizēm viena parasta slēdža vietā ieliekot citu parastu, bet savādākas konstrukcijas slēdzi var panākt gan lielāku sistēmas drošumu, gan ilgmūžību. Tieši par to arī ir stāsts.

Un runājot par estētiku un noformējumu - kantainās baltkrievu kastes vai tikai pa gabalu estētisku atgādinošās dizaineru radīās jaunkastes tuvumā aplūkotas ir visai briesmīgi atrisinātas.

Tākā pilnība nepiekritīšu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

P.S.

Un tu tak pats arī nebrauc ar jaunu Ladu, bet ar kādu jaunu vai lietotu rietumpasaules izstrādājumu...

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Vakar sapratu, kāpēc mums iepirka troļļus, kas var arī bez vadiem braukt- sastrēgumā pa tramvaja sliedēm var maukt garām kolonnai

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Arsmens rakstīja: Vakar sapratu, kāpēc mums iepirka troļļus, kas var arī bez vadiem braukt- sastrēgumā pa tramvaja sliedēm var maukt garām kolonnai

9. un šķiet 27. (ex 8.) no akmens tilta līdz stacijas laukumam brauc bez vadiem, lai ne3.14 satiksmi ar braukšanu caur pārmijām un lēniem pagriezieniem, kā arī, lai nebūtu tur tas kontakttīkls jāizbūvē...

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Arsmens rakstīja: Vakar sapratu, kāpēc mums iepirka troļļus, kas var arī bez vadiem braukt- sastrēgumā pa tramvaja sliedēm var maukt garām kolonnai

9. un šķiet 27. (ex 8.) no akmens tilta līdz stacijas laukumam brauc bez vadiem, lai ne3.14 satiksmi ar braukšanu caur pārmijām un lēniem pagriezieniem, kā arī, lai nebūtu tur tas kontakttīkls jāizbūvē...

tieši viņš 3.14sa satiksmi, jo akmens tilta galā pardaugavas pusē bāzās atpakaļ joslā un tad pāri visam lai uz pieturu tiktu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Arsmens rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Arsmens rakstīja: Vakar sapratu, kāpēc mums iepirka troļļus, kas var arī bez vadiem braukt- sastrēgumā pa tramvaja sliedēm var maukt garām kolonnai

9. un šķiet 27. (ex 8.) no akmens tilta līdz stacijas laukumam brauc bez vadiem, lai ne3.14 satiksmi ar braukšanu caur pārmijām un lēniem pagriezieniem, kā arī, lai nebūtu tur tas kontakttīkls jāizbūvē...

tieši viņš 3.14sa satiksmi, jo akmens tilta galā pardaugavas pusē bāzās atpakaļ joslā un tad pāri visam lai uz pieturu tiktu.

un būtu labāk, ja tā kaste stāvētu stūķī kopā ar pārējiem vai bremzētu satiksmi 13. janvāra ielā dēļ vadiem un samazinātu dzīmbuļa šķērsošanas plūšmu virzienā uz no Krastmalas?

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Arsmens rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Arsmens rakstīja: Vakar sapratu, kāpēc mums iepirka troļļus, kas var arī bez vadiem braukt- sastrēgumā pa tramvaja sliedēm var maukt garām kolonnai

9. un šķiet 27. (ex 8.) no akmens tilta līdz stacijas laukumam brauc bez vadiem, lai ne3.14 satiksmi ar braukšanu caur pārmijām un lēniem pagriezieniem, kā arī, lai nebūtu tur tas kontakttīkls jāizbūvē...

tieši viņš 3.14sa satiksmi, jo akmens tilta galā pardaugavas pusē bāzās atpakaļ joslā un tad pāri visam lai uz pieturu tiktu.

un būtu labāk, ja tā kaste stāvētu stūķī kopā ar pārējiem vai bremzētu satiksmi 13. janvāra ielā dēļ vadiem un samazinātu dzīmbuļa šķērsošanas plūšmu virzienā uz no Krastmalas?

Es nezinu vai būtu labāk. Vienkārši sapratu, kādēļ tādi tika iegādāti Es nezinu, kas satiksmei labāks, ja izbrauc no joslas, lai pēc posma bāztos atpakaļ un iespējams traucētu tramvaju, kas brauktu tai pat virzienā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un tu tak pats arī nebrauc ar jaunu Ladu, bet ar kādu jaunu vai lietotu rietumpasaules izstrādājumu...

Ja Latvijā RAF vietā būtu Craislers tad brauktu ar to…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: bla… bla… blā…

Tākā pilnība nepiekritīšu.

Kur tu rāvi ka RVR obligāti visu skrūvēs kopā pēc baltkrievu rasējumiem un ar ķīniešu plānajiem zaļajiem degošajiem dēļiem???

Kas tas Latvietis tāds ir par tipāžu – ka viss kas aiz robežām ir smukāks un labāks. Paši nevaram neko uztaisīt?

Jeb tu to pēc sevis spried? Ja jau pašam rokas ne no tās vietas aug – tad jau visi šeit dzīvojošie neko nemāk ne skrūvēt ne izdomāt…???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Arsmens rakstīja: Vienkārši sapratu, kādēļ tādi tika iegādāti.

Nekā tu nesaprati…

Viss ir daudz banālāk… Tie disel sū tika nopirkti tikai tāpēc ka divi tatupedi nokrašojās pret trollejiem, kad tie parkojaas pie Strēlniekiem… Pacēlās jautājums, ka trolleji jāaizvāc, jo traucē deputātiem piebraukt pie jaunās domes ēkas… Rīgas satiksme pateica ka naudas nav un vadu nebūs – uz ko tatupedi pateica ka būs trollejs ar diselmotor… Vot i viss stāsts… Nebūtu tatupedi pārvākušies uz Rātslaukumu nebūtu diseltrolejbusu un galapunkts vēl joprojām būtu strēlnieki…

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: divi tatupedi nokrašojās pret trollejiem

WTF? Kas ir šie mistiskie "tatupedi"?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

uupis rakstīja: divi tatupedi nokrašojās pret trollejiem

WTF? Kas ir šie mistiskie "tatupedi"?

Izlasi no otra gala vārdu…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

aiMak

aiFone

aiDraiv

aiDeputat

Un vēl viens vārds no Zadornova…

Izlasi no otra gala – ПОТЕНЦИЯ…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ūūpi - esmu redzējis tio rvr brīnumu - nu nav tas nekāds chrūslers - tāds pats armēņu rafs vien bij.

Tāpēc saku - ja šeit džimbuli ražotu pēc škodas licences - moš ar kas sanāktu, ja pēc rvr vai bjalorusu skices - tāds slikts rafs - lasi jerazs vien sanāks.

Ir ļoti daudz jāmainās vadībā, domāšanā un procesos, lai panāktu pāreju uz jaunu kvalitāti.

Ja kaut kas sanāk kvalitatīvs pie padomju vadības, tad dzīvē tas ir liels, smags, nesmuks un nelietojams.

Ir jau pie mums arī zelta galvas un zelta rokas - ražo harvesterus labulabos, bet jamiem ar to pietiek, un tas mazliet tomēr atšķiras no džimbuļiem...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un tu tak pats arī nebrauc ar jaunu Ladu, bet ar kādu jaunu vai lietotu rietumpasaules izstrādājumu...

Ja Latvijā RAF vietā būtu Craislers tad brauktu ar to…

Re - pats jau atbildēji uz manu jautājumu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti