Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kanibaals rakstīja: uupis drošvien nosapņoja

Aculieciniece atreferēja jo dēļ džimbuļa pačakarēja pusstundu kamēr gar dzelzceļu izstūmās uz Ropažu ielas. Notikā tas pie spirta akadēmijas…

pagaidām no referāta var saprast - uupim paziņa nolika uz acīm kaut kur pie ropažielas, tāpēc pusstundu neatcerās.

Tagad rēbusa jautājums - pri čom te tramvajs?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Zemās grīdas tramvajam krašs…

Viens(a) šoferis(iene) jau noķēra – trāpīja pa vidu…

Ir – bingo…

uupis ķēries pie lietas – tramvaju iznīcināšanas

Sācis ar jauno

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: BAMS varētu pastāstīt cik tad liela skāde ir tam jaunajam džimbulim nodarīta…

Neko nezinu, neesmu Rīgā

ps vajadzēja laikam tomēr iekš RVR pasūtīt tramvajus ar čuguna bortiem, apkrāsotiem ar Rīgas Laku un Krāsu rūpnīcas emalju )

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Kanibaals rakstīja: uupis drošvien nosapņoja

Aculieciniece atreferēja jo dēļ džimbuļa pačakarēja pusstundu kamēr gar dzelzceļu izstūmās uz Ropažu ielas. Notikā tas pie spirta akadēmijas…

pagaidām no referāta var saprast - uupim paziņa nolika uz acīm kaut kur pie ropažielas, tāpēc pusstundu neatcerās.

Tagad rēbusa jautājums - pri čom te tramvajs?

Man ar liekas, ka uupja komentārā «spirta akadēmija» nav nejauši

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

uupis rakstīja: BAMS varētu pastāstīt cik tad liela skāde ir tam jaunajam džimbulim nodarīta…

Neko nezinu, neesmu Rīgā

ps vajadzēja laikam tomēr iekš RVR pasūtīt tramvajus ar čuguna bortiem, apkrāsotiem ar Rīgas Laku un Krāsu rūpnīcas emalju )

Tramvaju depo pārcēlies???

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

LETA

13. augusts 2010 17:22

Lielgabarīta kravas automašīna aizķērusi trolejbusa vadus pirms Deglava tilta virzienā uz centru, līdz ar to 22. un 11.maršruta trolejbusi bija novirzīti maršrutā pa Zemitānu tiltu, informēja Rīgas domes Satiksmes vadības centrā.

======================================

Nezinu kā kuram, bet man reāli kretinē šis tizlais, ragainais transportlīdzeklis, kuru Rīgā uzmālējuši čut ne par Svēto!

Es būtu pat ar mieru piemaksāt tam kravinieka šoperim, lai tak pa nakti riktīgi izvizinās pa Rīgu un aprauj visas tās trolejbusu drātis!

Ja nav, tad nav! Visur, kur brauc trolejbusi ir korķi! Joptvai! Kad tāds ragainis tiek Valdemārenē pa priekšu, rēķini-visi sarkanie tavējie! @(((

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: LETA

13. augusts 2010 17:22

Lielgabarīta kravas automašīna aizķērusi trolejbusa vadus pirms Deglava tilta virzienā uz centru, līdz ar to 22. un 11.maršruta trolejbusi bija novirzīti maršrutā pa Zemitānu tiltu, informēja Rīgas domes Satiksmes vadības centrā.

======================================

Nezinu kā kuram, bet man reāli kretinē šis tizlais, ragainais transportlīdzeklis, kuru Rīgā uzmālējuši čut ne par Svēto!

Es būtu pat ar mieru piemaksāt tam kravinieka šoperim, lai tak pa nakti riktīgi izvizinās pa Rīgu un aprauj visas tās trolejbusu drātis!

Ja nav, tad nav! Visur, kur brauc trolejbusi ir korķi! *******! Kad tāds ragainis tiek Valdemārenē pa priekšu, rēķini-visi sarkanie tavējie! @(((

Tūlīt atrausies no uupja

Par Valdemāreni piekrītu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: LETA

13. augusts 2010 17:22

Lielgabarīta kravas automašīna aizķērusi trolejbusa vadus pirms Deglava tilta virzienā uz centru, līdz ar to 22. un 11.maršruta trolejbusi bija novirzīti maršrutā pa Zemitānu tiltu, informēja Rīgas domes Satiksmes vadības centrā.

======================================

Nezinu kā kuram, bet man reāli kretinē šis tizlais, ragainais transportlīdzeklis, kuru Rīgā uzmālējuši čut ne par Svēto!

Es būtu pat ar mieru piemaksāt tam kravinieka šoperim, lai tak pa nakti riktīgi izvizinās pa Rīgu un aprauj visas tās trolejbusu drātis!

Ja nav, tad nav! Visur, kur brauc trolejbusi ir korķi! *******! Kad tāds ragainis tiek Valdemārenē pa priekšu, rēķini-visi sarkanie tavējie! @(((

Man arī sabiedriskais traucē gan kad pārvietojos ar auto, gan kad ar velo. Netraucē tikai, kad pats ar to pārvietojos! Bet, ja tā padomā- principā traucē visi citi autiņi un gājēji ar'! Kāda mārrutka pēc jūs visi lienat manā maršrutā? Braucat ka citur! Par egoismu to sauc, ja kas! Par tiem sarkanajiem runājot - varbūt, vajag nervu dakteri apciemot? Cik sekundes tu tā pakās, un cik nervu?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Netraucē tikai, kad pats ar to pārvietojos!

Diezkas nav arī pašam pārvietojoties, rausta vadītāji jau to kasti nenormāli, tad gāzē tad bremzē, apvemties var, tā brauc it kā kartupeļus vestu. Autobusi tādā ziņā komfortablāki vienīgi šamie atkal degvielu taupa un kondišku neslēdz, lai soļaru varētu nospert.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams, un kas notiek, ja lielgabarīa kravas vedējs aprauj vadus izmanīgajam un visādi citādi veiklajam bezragu tramvajam?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār ja Bams ar saviem kontaktiem varēja sarunāt ar kādu no jaunā tramvaja vadītājiem, lai iauto interesentiem pastāsta par jaunā tramvaja realajām priekšrocībām un nepilnībām. Tīri no praktiskās puses. Varbūt, var pat sarunāt ar iauto redakciju par interviju.

Man brālēns ir trolejbusnieks, bet viņš minēja, ka esot dzirdējis pazīstamu tramvajnieku vidū dziļi pretrunīgas versijas par jauno sastāvu - vairums domājot, ka Rīgai tas neesot īsti atbilstošs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vispār ja Bams ar saviem kontaktiem varēja sarunāt ar kādu no jaunā tramvaja vadītājiem, lai iauto interesentiem pastāsta par jaunā tramvaja realajām priekšrocībām un nepilnībām. Tīri no praktiskās puses. Varbūt, var pat sarunāt ar iauto redakciju par interviju.

Man brālēns ir trolejbusnieks, bet viņš minēja, ka esot dzirdējis pazīstamu tramvajnieku vidū dziļi pretrunīgas versijas par jauno sastāvu - vairums domājot, ka Rīgai tas neesot īsti atbilstošs.

Ko nozīmē īsti neesot atbilstošs? Dēļ nepārveidotā kontakttīkla? Vai kādi citi iemesli?

Pamēģini "vecajā" tramvajā iekāpt ar bērnu ratiem vai invalīdu sēdekli.

Tik pat labi varētu mierīgi apspriest jautājumu, cik atbiilstoši Rīgai (un pilsētai kā tādai) ir lielie SUVi, un citi bobikveidīgie? Un no To izvākšanas no pilsētas ieispējams būu lielāks ieguvums sabiedrībai...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: LETA

13. augusts 2010 17:22

Lielgabarīta kravas automašīna aizķērusi trolejbusa vadus pirms Deglava tilta virzienā uz centru, līdz ar to 22. un 11.maršruta trolejbusi bija novirzīti maršrutā pa Zemitānu tiltu, informēja Rīgas domes Satiksmes vadības centrā.

======================================

Nezinu kā kuram, bet man reāli kretinē šis tizlais, ragainais transportlīdzeklis, kuru Rīgā uzmālējuši čut ne par Svēto!

Es būtu pat ar mieru piemaksāt tam kravinieka šoperim, lai tak pa nakti riktīgi izvizinās pa Rīgu un aprauj visas tās trolejbusu drātis!

Ja nav, tad nav! Visur, kur brauc trolejbusi ir korķi! *******! Kad tāds ragainis tiek Valdemārenē pa priekšu, rēķini-visi sarkanie tavējie! @(((

Beidzot kāds sāk cīnīties ar ragainajiem – kāds taranē – kāds vadus aprauj

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja:

Man brālēns ir trolejbusnieks, bet viņš minēja, ka esot dzirdējis pazīstamu tramvajnieku vidū dziļi pretrunīgas versijas par jauno sastāvu - vairums domājot, ka Rīgai tas neesot īsti atbilstošs.

Nu bet protams. Vēl jo vairāk, ka patlaban tikai 2 no visiem tramvaju važoņiem ir tiesīgi un māk ar jauno jamo braukt

Tas "Vairums" to ir redzējuši tikai pa gabalu.

Tūlīt gan sāksies arī pārējo apmācība.

Taču tie, kas ar to brauc ir sajūsmā. Un tur pat vairs neder salīdzinājums kā diena pret nakti. Te visvairāk piederas kā kolhozs un kosmoss

Ir, bez šaubām visādi kaitinoši sīkumi, bet čehi ir atsaucīgi un cenšas visu novērst.

A par to interviju. Nu kurš grib, var pieiet Juglas galiņā un parunāt ar džekiem. Es domāju viņiem nekas nebūs pret interviju Vēl jo vairāk abi ir arī autobraucēji.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Ko nozīmē īsti neesot atbilstošs? Dēļ nepārveidotā kontakttīkla? Vai kādi citi iemesli?

Nu kontakttīkls būs jāpārveido, viss pārējais pamatos var palikt pa vecam. Šur tur varbūt kāds asāks līkums jāpataisno, bet tas nāks par labu arī autobraucējiem. Piem. pie Nacionālā teātra to S veida līkumu nošņāps un sliedes liks pa diognāli. Gribēja to laist pa taisno gar kanālu, bez zaļajiem pāris vecu koku bija žēl...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

Piem. pie Nacionālā teātra to S veida līkumu nošņāps un sliedes liks pa diognāli. Gribēja to laist pa taisno gar kanālu, bez zaļajiem pāris vecu koku bija žēl...

====================

Ahaa, shamie tagad pamodaas A bebru nograuzto koku

shiem diez zheel nav? Vispaar taas zaljo izdariibas reizeem ir lopiskas un kaitinoshas. Galu galaa eksistee metodes lielu koku paarstaadiishanai arii, bet to vinji laikam nezin ...

Pirms kaadiem gadiem jau shaada ideja bija, bet tad saaka breekt kultuuristi - rau, no tramvaju radiitaas vibraacijas Nacteaatris kanaalaa iegaaziishoties utt..

Taadi laiki, katram gribas izraadiit savu varu un ietekmi

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau tie ir zaļie

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: … bet čehi ir atsaucīgi un cenšas visu novērst.

Nu ta bija krašs vai nebija?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: … bet čehi ir atsaucīgi un cenšas visu novērst.

Nu ta bija krašs vai nebija?

Bija bija

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: … bet čehi ir atsaucīgi un cenšas visu novērst.

Nu ta bija krašs vai nebija?

Bija bija

kāds nepamanija mazo tramvajiņu un ieiplēsa sānā?

Bams rakstīja:

Nu kontakttīkls būs jāpārveido, viss pārējais pamatos var palikt pa vecam. Šur tur varbūt kāds asāks līkums jāpataisno, bet tas nāks par labu arī autobraucējiem. Piem. pie Nacionālā teātra to S veida līkumu nošņāps un sliedes liks pa diognāli. Gribēja to laist pa taisno gar kanālu, bez zaļajiem pāris vecu koku bija žēl...

Nu jā - tad teiāteris, tad koki, tad vēl nezinkas....

Moš Ekologiem jāpiedāvā uzrīkot pētījumu par ietekmi uz vidi - cik bezjēdzīgu atgāzu tiek sakūpināts vairāk dēļ dažu pieaugušu (nevis vēl augošu) koku ieiekonomēšanas un tramvajlabirinta uzturēšanai...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Ekologi tam projektam tramvaju laišanai pa ""taisno" gar teātri pretojās jau padomjlaikā. Bet vairāk toreiz tur nostrādāja teātra vadības protesti, ka toreizējo tramvaju troksnis apdraud izrāžu kvalitāti. Tagad jau gan citi laiki - tramvaji klusi, var salikt arī tos modernos betona blokus uz gumijas "spilveniem", vibrācijas arī nebūs.

Atceros, reiz kaut kur presē bija citēts ap 1900.gadu (teātra būvniecības laikā) rakstīts inženiera atzinums, ka transporta noslodze ap Nacionālo teātri ir vidēji : 30 pajūgi un 15 auto dienā...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Ekologi tam projektam tramvaju laišanai pa ""taisno" gar teātri pretojās jau padomjlaikā. Bet vairāk toreiz tur nostrādāja teātra vadības protesti, ka toreizējo tramvaju troksnis apdraud izrāžu kvalitāti. Tagad jau gan citi laiki - tramvaji klusi, var salikt arī tos modernos betona blokus uz gumijas "spilveniem", vibrācijas arī nebūs.

Atceros, reiz kaut kur presē bija citēts ap 1900.gadu (teātra būvniecības laikā) rakstīts inženiera atzinums, ka transporta noslodze ap Nacionālo teātri ir vidēji : 30 pajūgi un 15 auto dienā...

Ekologii reizēm ir visai saspeidušies, ta teikt aiz kokieim mežu neredz, jo viņu ideju realizāciija ne reti nodara lielāku kaitējumu dabai, nekā apkarojamais nodarījums...

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: Pamatā problēma ir tilta caurlaidība + bruģis + sliedes, kas nav līmenī ar bruģi. Pērnavas un Vairoga ielu krustojumi visticamāk ir pārregulējami, ja reiz tilts nebūtu vairs šķērslis.

Bet nu tilts un satiksmes organizācija uz tā ir pilnīgs gimorojs. No centra puses reāli 4 joslas saspiežas pusotrā - 2 no Brīvības ielas (kur 1 joslu bloķē autobusu/trolejbusu pietura), 2 joslas no Barona ielas (auto + džimbulis). Uz tilta satiksmi bloķē trolejbuss, jo čubina lēnām bruģa dēļ. Aiz tilta satiksmi bloķē tie, kas nogriežas uz Dominu un lien ārā no Dominas. Pie VEFa - \"vaļējā\" tramvaja pietura

--> tātad daļējs risinājums būtu:

3. aizliegt labo pagriezienu uz Dominu aiz tilta, lai griežas pa Ūnijas ielu.

Gatavs! www.tvnet.lv/...

Karstums kādam no SatDepa būs iekustinājis smadzenes.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār, biju atvaļinājumā, neko par jaunā tramvaja "saklapēšanu" neesmu dzirdējis - tikai šeit kaut ko tml. izlasīju. Šķiet, ka presē un TV arī nekas netika ziņots. Vienīgi darba kolēģi, kuri dzīvo Juglā, zināja teikt, ka pāris nedēlu tas jaunais trambulis līnijā nav manīts... Bet, kas tad tur īsti bija noticis ? Cik liela tā skāde, kur foto ?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vispār, biju atvaļinājumā, neko par jaunā tramvaja "saklapēšanu" neesmu dzirdējis - tikai šeit kaut ko tml. izlasīju. Šķiet, ka presē un TV arī nekas netika ziņots. Vienīgi darba kolēģi, kuri dzīvo Juglā, zināja teikt, ka pāris nedēlu tas jaunais trambulis līnijā nav manīts... Bet, kas tad tur īsti bija noticis ? Cik liela tā skāde, kur foto ?

Droši jau ka nebija liela skāde. Nomainīja plastmasas gabalu un nopulēja švīkas.

Fakts tāds ka arī jaunais biedzot iesvētīts – un labi ka ar tik mazām sekām…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti