retākas pieturas būtu arī labs veids kā samazināt izmaksas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
retākas pieturas būtu arī labs veids kā samazināt izmaksas.
anonimikis rakstīja: retākas pieturas būtu arī labs veids kā samazināt izmaksas.
Nu jaunajā džimbā vēl varētu noekonomēt uz to, cik ilgi noris iekāpšana/izkāpšana
Ļoti nepareizi un ļoti teorētiski rēķinot - 20 sekundes uz 21 pieturu ir 400 sekundes, jeb ~ sešarpus minūtes...
Vakar RD notika transporta komitejas sēde, kurā tika pieņemts, ka līdz 2013. gadam 6.tramvaja maršrutā ir jāizbūvē iekāpšanas laukumi un maršruts ir jāpagarina abos virzienos - Juglā līdz Berģiem un centrā līdz Ausekļa ielai.
Tāpat konceptuāli tika nolemts, ka viss zemās grīdas tramvaju ieviešanas projekts Rīgas transporta sistēmā ilgs līdz 2022. gadam un aptvers 6., 11., 4., 5., un 1.maršrutus.
Kas būs ar 2., 7., 10. -hvz.
Bams rakstīja: ...maršruts ir jāpagarina abos virzienos - Juglā līdz Berģiem un centrā līdz Ausekļa ielai.
Ko RD saprot ar Berģiem? To purveli pretī Brīvdabas muzejam vai lielo placi pie R.I.P. Berģu autoservisa & Statoila?
Veiga rakstīja:
Ko RD saprot ar Berģiem? To purveli pretī Brīvdabas muzejam vai lielo placi pie R.I.P. Berģu autoservisa & Statoila?
Orentieris-Berģu pagasta padome vai kā viņu tur, Brīvības 455, jeb tur, kur pirmā gājēju pārbrauktuve ar luksoforu iebraucot no Siguldas puses.
Re,ko raksta jaunā tramvaja vērotāji no DELFI :
"aculiecinieks, 06.07.2010 22:25
braucu pie meža skolas uz 65 un jaunais tramvajs mani šodien apdzina"
IkdienasViesis rakstīja: Re,ko raksta jaunā tramvaja vērotāji no DELFI :
"aculiecinieks, 06.07.2010 22:25
braucu pie meža skolas uz 65 un jaunais tramvajs mani šodien apdzina"
DEMO versija
Uupja sapnis - transphoto.ru/...
šitā labā bilde - www.delfi.lv/...
Interesants fakts. Modelim, kurš jau teju 40 gadus ir neatņemama Rīgas vizītkarte šogad paliek apaļa jubileja - 50 gadi!
Pirmais prototips tika radīts 1960. gadā Prāgā, CKD Smichov mašīnbūves rūpnīcā un līdz pat 1987.gadam tie tika saražoti teju 14000 gab!
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Nubet tieši tā! A grafiku ierobežo pārējie lēnie tramvaji...
ja uiz līnijas visi būš jaunie tramvaji, moš arī varēs sastādī ātrāku grafiku...
Diezin vai ko tur vairāk var izspiest.
6. maršruts.
Jugla - Radio iela -
9.3 km,
21 pietura,
25 luksofori.
Braukšanas laiks - 33 minūtes. (atpakaļ -35min.)
(40.autobuss brauc tik pat ilgi)
Ņemot to visu vērā- tas ir daudz vai maz?
Teorētiski var kādu pieturu nolikvidēt. Kuru?
Teorētiski var kādu luksoforu noregulēt.
Taču praktiski jau vairākus gadus mēģinājumi izmainīt signālplānu Ropažu-Vairogu krustā, lai trambulajam nav jāstāv 2-3 min! ir kā pret sienu.
Tramvajs takš ir ātrākais sab transports, tāpēc tam veselas divas joslas.
Bams rakstīja: Uupja sapnis - transphoto.ru/...
Psc... O_o
Bams rakstīja: Psc... O_o
transphoto.ru/...
Njā - Tele2 džimba ar galdiņiem, un ķengursitamo ir pilnīgi apdalīta bērna šļupsti...
Rīgas Satiksmi šitas ar laikam skars: www.delfi.lv/...
Šis gan varētu uupim patikt - \"Kamēr Rīgā sāk ieviest zemgrīdas tramvajus, ķīnieši jau sākuši domāt par gluži pretējo - augstgrīdas tramvajiem. Tiem ir tik augsta grīda, ka automašīnas gluži vienkārši izbrauc šādam tramvajam pa apakšu.\"
Nu jā labs risinājums… šitam piekrist.
Ta jau labaak trosees karinaat kaa siguldaa, tad toch nevienam uz zemes netraucees
Zemās grīdas tramvajam krašs…
Viens(a) šoferis(iene) jau noķēra – trāpīja pa vidu…
Ir – bingo…
BAMS varētu pastāstīt cik tad liela skāde ir tam jaunajam džimbulim nodarīta…
uupis rakstīja: Zemās grīdas tramvajam krašs…
Viens(a) šoferis(iene) jau noķēra – trāpīja pa vidu…
Ir – bingo…
kā saprast noķēra pa vidu? kas kā? ko?
uupis rakstīja: Zemās grīdas tramvajam krašs…
Viens(a) šoferis(iene) jau noķēra – trāpīja pa vidu…
Ir – bingo…
Nekur netā nav nekādas ziņas. Dīvaini ...
uupis drošvien nosapņoja
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA