Nu, tad šodien tramvajniekiem LIELIE svētki - jaunais trambulis 13.00 iziet PIRMAJĀ oficialajā reisā !
Lai nu ripo veiksmīgi un rīdziniekiem LIELS prieks ! Īpaši jau bērniem, kas brauks sākumreisā no depo.
Nu, tad šodien tramvajniekiem LIELIE svētki - jaunais trambulis 13.00 iziet PIRMAJĀ oficialajā reisā !
Lai nu ripo veiksmīgi un rīdziniekiem LIELS prieks ! Īpaši jau bērniem, kas brauks sākumreisā no depo.
nu ko, no šodienas sāk arī mirstīgos vizināt.
ap pulksten 1iem varēs šo šturmēt
Atvainojiet, bet kas ir jāpīpē, lai būtu tik liela sajūsma par tramvajiem? [Īpaši jau bērniem]
brmbrmm rakstīja: Atvainojiet, bet kas ir jāpīpē, lai būtu tik liela sajūsma par tramvajiem? [Īpaši jau bērniem]
Bērni prot prieku rast pet no ļoti ikdienišķiem un no pieaugušoprāt "nekas īpašs" lietām...
IkdienasViesis rakstīja:
Kādas ir vadītāju un ekspertu atsauksmes par pantografu ? Tomēr, vidējais kustības ātrums tramvajam palielinātos - tas jau būtisks bonuss.
Koroče, gribēja kā vienmēr, sanāca sūdīgāk. Mūsējie eksperti ir salikuši ātruma ierobežojumus jaunajam trambalajam. Jautajums tad, kāda hrena pēc bija par n-miljoniem rubļu jāpārlapoķī viss k/tīkls? E-banā Latvija.
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja:
Kādas ir vadītāju un ekspertu atsauksmes par pantografu ? Tomēr, vidējais kustības ātrums tramvajam palielinātos - tas jau būtisks bonuss.
Koroče, gribēja kā vienmēr, sanāca sūdīgāk. Mūsējie eksperti ir salikuši ātruma ierobežojumus jaunajam trambalajam. Jautajums tad, kāda hrena pēc bija par n-miljoniem rubļu jāpārlapoķī viss k/tīkls? E-banā Latvija.
Te rakstīts: lv.wikipedia.org/... Maksimālais ātrums (elektroniski ierobežots): 70 km/h
Manuprāt ļoti ok priekš Rīgas (Prāgas modelim vispār max 60).
brmbrmm rakstīja:
Te rakstīts: lv.wikipedia.org/... Maksimālais ātrums (elektroniski ierobežots): 70 km/h
Manuprāt ļoti ok priekš Rīgas (Prāgas modelim vispār max 60).
Da nē. Tam pēc dažu pārbijušos ekspertu viedokļa izkladzināšanu ir noteikts vispārējais ātruma ierobezojums 40km/h visa 6. maršruta garumā. Krustojumos ar trolejbusiem-15km/h... Juglā līdz Sporta Akadēmijai izrādās sliedes ir nederīgas, vagoni šūpojās kā kugis vētrā.
Bams rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Te rakstīts: lv.wikipedia.org/... Maksimālais ātrums (elektroniski ierobežots): 70 km/h
Manuprāt ļoti ok priekš Rīgas (Prāgas modelim vispār max 60).
Da nē. Tam pēc dažu pārbijušos ekspertu viedokļa izkladzināšanu ir noteikts vispārējais ātruma ierobezojums 40km/h visa 6. maršruta garumā. Krustojumos ar trolejbusiem-15km/h... Juglā līdz Sporta Akadēmijai izrādās sliedes ir nederīgas, vagoni šūpojās kā kugis vētrā.
Liepājā - tur gan riktīgi var izbaudīt šūpošanos pa šaurajām sliedēm!
Bet, vai tad nevar tās sliedes samainīt ? Kur problēmas ? Bezdarba apstākļos - sliežu licēji rindā gaida , kad būs darbs.
IkdienasViesis rakstīja: Bet, vai tad nevar tās sliedes samainīt ? Kur problēmas ? Bezdarba apstākļos - sliežu licēji rindā gaida , kad būs darbs.
pieredze rāda, ka daudzi jūas visai labi neko nedarot
kā pareizi te daži latgales ražotaji teica - labāk kasīt olas un par 3 stundu neko nedarīšanu saņemt simclatnieka prēmiju īšu brīdi, nekā par 180-220 šeptēt visu dienu
Rīgas čimbulim jauda mazāku kā prāgas
HIPPY rakstīja: Rīgas čimbulim jauda mazāku kā prāgas
rīgas čimbai bija 12x44,6 kW, a cik ta prāgas verķim?
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Rīgas čimbulim jauda mazāku kā prāgas
rīgas čimbai bija 12x44,6 kW, a cik ta prāgas verķim?
Principā, nav aizliegts ielūkoties augstāk atrodamajā linkā uz vikipēdijas rakstu.
brmbrmm rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Rīgas čimbulim jauda mazāku kā prāgas
rīgas čimbai bija 12x44,6 kW, a cik ta prāgas verķim?
Principā, nav aizliegts ielūkoties augstāk atrodamajā linkā uz vikipēdijas rakstu.
domā tie 2 motori vairāk ir būtisks pārākums un nepieciešamība, ja salīdzina, ka vecajiem džimbām bija tikai 4x45kW dzinēji...
Palaidniex rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Rīgas čimbulim jauda mazāku kā prāgas
rīgas čimbai bija 12x44,6 kW, a cik ta prāgas verķim?
Principā, nav aizliegts ielūkoties augstāk atrodamajā linkā uz vikipēdijas rakstu.
domā tie 2 motori vairāk ir būtisks pārākums un nepieciešamība, ja salīdzina, ka vecajiem džimbām bija tikai 4x45kW dzinēji...
Es neko nedomāju, man tas vispār maz interesē.
Vispār jau tur minēti +4 motori, bet nevar jau zināt, kam var ticēt - kaut kāda anonīma vikipēdija tomēr.
Katrā ziņā max jauda nav vienīgais parametrs, kas raksturo dzinēju. Jauda ir proporcionāla attīstītajam griezes momentam, tā ka šeit tas motoru daudzums varētu nozīmēt, cik labs ir uzrāviens.
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Rīgas čimbulim jauda mazāku kā prāgas
rīgas čimbai bija 12x44,6 kW, a cik ta prāgas verķim?
Prāgai ir 720 kW (16 x 45 kW), jo tā tomēr ir ievērojami kalnaināka par Rīgas dēli.
Mums te tikai pagaidām Gaisa tilts un nu vēl Arkādijas kalns kādreiz šiem būs jāšturmē.
Jaunā tramvaja sliedes
uupis ir pietirsis jauno trambuli
-----------
Jaunajā zemās grīdas tramvajā, kas šomēnes Rīgā sācis pārvadāt pasažierus, valda dīvaina smaka, aģentūru LETA informēja satrauktie iedzīvotāji.
"Ar prieku kāpu jaunajā tramvajā, bet pēkšņi sajutu, ka kaut kas smird, gandrīz kā pēc "bomžiem". Visu ceļu bija nepatīkami braukt, kaut gan tramvajs ir ērts un glīts," aģentūrai LETA sacīja sašutusī rīdziniece Lāsma.
"Rīgas satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis aģentūrai LETA apstiprināja, ka uzņēmuma darbinieki ir smaku konstatējuši un patlaban tiekot meklēti tās cēloņi.
"Tramvaja vadītāji ir smaku pamanījuši, un uzņēmums mēģina to identificēt," sacīja Zaķis, pieļaujot, ka dīvainais smārds varētu nākt no kāda mehānisma. "Tomēr nav konstatēts, ka smaka varētu apdraudēt pasažierus," piebilda "Rīgas satiksmes" pārstāvis.
Zaķis arī pastāstīja, ka patlaban jaunā tramvaja vadīšanu apgūst vairāki vadītāji, tādēļ transportlīdzekļa stiklā redzama zīme, kas norāda uz mācību braucieniem. "Tie ir pieredzējuši tramvaju vadītāji, kas mācās, jo jaunajam tramvajam ir lielas atšķirības no vecajiem. Trīs vadītāji jau ir apmācības beiguši, un patlaban mācās ceturtais."
------------
anonimikis rakstīja: uupis ir pietirsis jauno trambuli
Droši jau ka tramvaju vadītāji svīst nemērā – dārgs tak tas brīnums (ja nu kas, jāmetina par savu kāpostu) – vot i smaķele…
Visticamāk, ka ventilācijas/kondicionēšanas sistēmā iekļuvusi vai nu smērviela vai kāds organiskas izcelsmes bacilis...Atceros, pāris gadus atpakaļ, kad savam Mondeo ieslēdzu kondiķi - uzreiz parādijās "beigtas peles" smaka.vairāk kā mēnesis pagāja, kamēr izdevās no tās smakas atbrīvoties.
Kamēr izpūti visu smaku
Tvnet: Uz jautājumu, vai smaka ir bīstama cilvēkiem, Zaķis uzsvēra, ka zemās grīdas tramvajs ir būvēts tā, lai nebūtu bīstams pasažieriem. «Es domāju, ka nē, tā nav bīstama,» viņš piebilda.
Mīlu Rīgas Satiksmi, ērti, droši, lēti un patīkami degunam
Lai dzīo tramvajs.
Vakar redzēju to brismoni
Tam jaunajam čimbulim vēl riteni nau no iepakojuma plēvēm iztīti, laikam tāpēc tik klusi grabēja pa sliedēm
anonimikis rakstīja: uupis ir …
-----------
Jaunajā zemās grīdas tramvajā, kas šomēnes Rīgā sācis pārvadāt pasažierus, valda dīvaina smaka ------------
Pokļop i provokacija
Vainīga izrādījās apkure…
Mana prognoze par kondicionēšanas/ventilacijas/apkures sistēmas vainu "smakas" problēmā šoreiz izrādījās visprecīzākā.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA