Vispār jau tas poļu variants izskatās pavisam labi - ja ne pat labāk par mūsu jauno škodu. Droši vien jau krietni lētāks gan.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vispār jau tas poļu variants izskatās pavisam labi - ja ne pat labāk par mūsu jauno škodu. Droši vien jau krietni lētāks gan.
Jautājums cik viņš ir piemērots Rīgai, jo sastāvs ir krietni vien garāks.
HIPPY rakstīja: Jautājums cik viņš ir piemērots Rīgai, jo sastāvs ir krietni vien garāks.
Poļu 31960 mm
Mūsu (čehu) 31400mm
Garumam nav būtiskas nozīmes. Rīgā vienu brīdi braukāja 3 x Tatra-3 vagonu sakabes (3x15m).
Ierobežojums ir platumā - 2500mm (neskaitot spoguļus).
IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau tas poļu variants izskatās pavisam labi - ja ne pat labāk par mūsu jauno škodu. Droši vien jau krietni lētāks gan.
Par cenām pagaidām vēl nav nekas zināms, \"izstrādājums\" vēl testēšanas un pilnveides procesā.
A tā poļiem ir 3 rūpnīcas, kas izgatavo tramvajus, pārsvarā gan iekšējam tirgum.
Salīdzinoši nesen arī Horvāti ir radījuši savu jaunākās paaudzes zemgrīdas tramvaju par kura iegādi interesējas arī Tallina.
Manuprāt dizainiski tīri ir ok, cik nu vispār var ko smuku dabūt no ledusskapja tipa izstrādājuma
Bams rakstīja:
HIPPY rakstīja: Jautājums cik viņš ir piemērots Rīgai, jo sastāvs ir krietni vien garāks.
Poļu 31960 mm
Mūsu (čehu) 31400mm
Garumam nav būtiskas nozīmes. Rīgā vienu brīdi braukāja 3 x Tatra-3 vagonu sakabes (3x15m).
Ierobežojums ir platumā - 2500mm (neskaitot spoguļus).
Nebij tā, ka mums + pie visa až pats platākais sliežu ceļš (kas daudziem riteņpāru vagoniņiem nav ceļami) un šur un tur līkumu radiuss tāds, ka svarīgas pārkares un/vai nevar vienlaicīgi 2 sastāvi izmainīties līkumā...
A 3x15 m es arī atceros - uz dažiem maršrutiem braukalēja...
Reku jau pierādās – katrs pats savai valstij var ražot tik Latvija nevar
HIPPY rakstīja: Reku jau pierādās – katrs pats savai valstij var ražot tik Latvija nevar
zini... Kā lai Tev pasaka... igauņi arī sev neražo tramvajus, ne luksemburga ne somija to dara...
Mēs ne tuvu neesam ne tik liela ekonomika, ne tik attīstīti rašošanā kā poļi ir...
Piemēra pēc - mēs pat lisopēdus paši reāli neražojam, ne vieglās automašīnas... A Tu jau par tramvajbūvi sākot ar parītdienu sacerējies...
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Reku jau pierādās – katrs pats savai valstij var ražot tik Latvija nevar
zini... Kā lai Tev pasaka... igauņi arī sev neražo tramvajus, ne luksemburga ne somija to dara...
Mēs ne tuvu neesam ne tik liela ekonomika, ne tik attīstīti rašošanā kā poļi ir...
Piemēra pēc - mēs pat lisopēdus paši reāli neražojam, ne vieglās automašīnas... A Tu jau par tramvajbūvi sākot ar parītdienu sacerējies...
Ja tā pa lielam ņem, tad mūsu vienotības ekonomikā pašiem reāli kautko ražot vispār nav jēgas. Var tikai pārstrādāt citu valstu atkritumus.
Arī pārtiku nav jēgas ražot pašiem, jo leišu ražotā ir lētāka un daudz garšīgāka.
Teiksim tā pie mums ir vērts ražot jebko kas izmanto konstrukcijās dzelzi, koku utml. Respektīvi tādas lietas - "izejvielas" kas tepat LV tiek ražotas - pieņemot ka kvalitāti ir iespējams dabūt vajadzīgajā līmenī.
Un ir pilnīgi po ja sākums nav gluži rozēm kaisīts, jo sameklējot attiecīgu komandu ar Latviešu inženieriem, konstruktoriem utml. Latvija var ražot un uzlabot tos pašus Baltkrievu "mēslus". Tiesa gan man nav īsti skaidrs kam mums vajadzīgi blatkrievi, un kapēc paši nevaram to pasācienu no A-Z izstrādāt, bet tas jau ir cits jautājums.
Savukārt par VEFu - ja būtu gribējuši būtu varējuši, protams monstrozo veidojumu bija momentā jānomazina līdz mazam un efektīvam kolektīvam. Bet vadības domāšana nebija attiecīgā līmenī !!!
Runājot par VEFu...
Tad ko patiešām nepieciešamu un atbilstoša līmenī VEFam bija ražot?
Nu pasakiet ko konkrēti?
Sakiet telefoncentrāles?
Siemens un VEFs konkurēja par Maskavijas telecentrālēm. Mūsējie vecās Siemens datorizētās telefooncentrāles.
VEFs grib naudu uzreiz, Siemens gatavi bija uzbūvēt kredītā...
Tāpēc vēlreiz der padomāt - lai jebkuru ražošanu noturētu pie dzīvības un attīstītu, tajā ir vajadzīgas vairākas lietas:
1. Jāražo kas tāds kam ir noiets, vai kam tiek radīs vai garantēts noiets.
2. Ražošanā un saražoto produktu tehnoloģijām uz ražošanas brīdi ir jābūt konkurētspējīgā līmenī, lai
a - ražošana būu efektīva
b- netiktu pārdoti analogie telefoni digitālam laikmetam
3. Jābū inženieriem, kas strādā pie nākotnes produktiem
4. Finansējumam un nepieciešamo izejvielu, satāvsaļu un detaļu piegādātājiem.
Protams jāsāk no mazumiņa, bet atveramies vēl tādus sīkumus, ka Nokia uzreiz nesāka ar Telefonu ražošanu, bet ražoja gumijniekus un kabeļus. Un tas ir laika, veiksmīgas vadība, inženieru un ražotnes attīstības rezultāts...
Negribās piesārņot tramvaja topiku ar VEF.
Bet pavisam ļoti īsi vienā teikumā no Jura Bojāra intervijas žurnālā KLUBS: VEF bija labākais šāda veida uzņēmums padomju savienībā, vīņu vajadzēja tikai modernizēt, ko somi jau bija sākuši darīt, bet valdība vienkārši piekrita angļu variantam iznīcināt rūpnīcu.
HIPPY rakstīja: Negribās piesārņot tramvaja topiku ar VEF.
Bet pavisam ļoti īsi vienā teikumā no Jura Bojāra intervijas žurnālā KLUBS: VEF bija labākais šāda veida uzņēmums padomju savienībā, vīņu vajadzēja tikai modernizēt, ko somi jau bija sākuši darīt, bet valdība vienkārši piekrita angļu variantam iznīcināt rūpnīcu.
Labākais savienībā pavisam nenozīmē konkurētspējīgs tirgus ekonomikā...
Ja tas uzņēmums patiešām būu tā vērts, lai tas ko reāli ražotu - tas to turpinātu darīt!
Jo nezkāpēc ir uzņēmumi, kuri turpina strādāt un nav ne izformēti ne būtiski pārkvalificējušies.
P.S.
Hippy, tu stādies priekšā, ko nozīmē momentā pārkvalificēt ražotni cipartu tīklam derīgu telefonu ražošanai? Da kaut vai palaist no nulles ražošanā 90-to gadu līmenim atbilstošu kasešu automagnetolu ražošanu vai tikko tad izcepto CD atskaņotāju ražošau UZ PAŠU IZSTRĀDĀTAS tehnoloģijas. Un kurš no VEFa būtu gatavs maksāt Sonyun Philips licenci par CD tehnoloģiju izmantošanu...
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Negribās piesārņot tramvaja topiku ar VEF.
Bet pavisam ļoti īsi vienā teikumā no Jura Bojāra intervijas žurnālā KLUBS: VEF bija labākais šāda veida uzņēmums padomju savienībā, vīņu vajadzēja tikai modernizēt, ko somi jau bija sākuši darīt, bet valdība vienkārši piekrita angļu variantam iznīcināt rūpnīcu.
Labākais savienībā pavisam nenozīmē konkurētspējīgs tirgus ekonomikā...
Ja tas uzņēmums patiešām būu tā vērts, lai tas ko reāli ražotu - tas to turpinātu darīt!
Jo nezkāpēc ir uzņēmumi, kuri turpina strādāt un nav ne izformēti ne būtiski pārkvalificējušies.
P.S.
Hippy, tu stādies priekšā, ko nozīmē momentā pārkvalificēt ražotni cipartu tīklam derīgu telefonu ražošanai? Da kaut vai palaist no nulles ražošanā 90-to gadu līmenim atbilstošu kasešu automagnetolu ražošanu vai tikko tad izcepto CD atskaņotāju ražošau UZ PAŠU IZSTRĀDĀTAS tehnoloģijas. Un kurš no VEFa būtu gatavs maksāt Sonyun Philips licenci par CD tehnoloģiju izmantošanu...
Tu laikam pat nestādies priekšā kādas iestrādnes bija VEFam.
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Negribās piesārņot tramvaja topiku ar VEF.
Bet pavisam ļoti īsi vienā teikumā no Jura Bojāra intervijas žurnālā KLUBS: VEF bija labākais šāda veida uzņēmums padomju savienībā, vīņu vajadzēja tikai modernizēt, ko somi jau bija sākuši darīt, bet valdība vienkārši piekrita angļu variantam iznīcināt rūpnīcu.
Labākais savienībā pavisam nenozīmē konkurētspējīgs tirgus ekonomikā...
Ja tas uzņēmums patiešām būu tā vērts, lai tas ko reāli ražotu - tas to turpinātu darīt!
Jo nezkāpēc ir uzņēmumi, kuri turpina strādāt un nav ne izformēti ne būtiski pārkvalificējušies.
P.S.
Hippy, tu stādies priekšā, ko nozīmē momentā pārkvalificēt ražotni cipartu tīklam derīgu telefonu ražošanai? Da kaut vai palaist no nulles ražošanā 90-to gadu līmenim atbilstošu kasešu automagnetolu ražošanu vai tikko tad izcepto CD atskaņotāju ražošau UZ PAŠU IZSTRĀDĀTAS tehnoloģijas. Un kurš no VEFa būtu gatavs maksāt Sonyun Philips licenci par CD tehnoloģiju izmantošanu...
Tu laikam pat nestādies priekšā kādas iestrādnes bija VEFam.
padalies!
WALA
Savukārt par VEFu - ja būtu gribējuši būtu varējuši, protams monstrozo veidojumu bija momentā jānomazina līdz mazam un efektīvam kolektīvam. Bet vadības domāšana nebija attiecīgā līmenī !!!
----------------------------
VEF un vispaar vairuma lielo "vissavieniibas" uznjeemumu vadiiba neparko neveeleejaas uznjeemumu modernizaaciju, vispreciizaak to formuleeja RAF direktors Samodurovs peec Daimler-Benz speciaalistu viziites : N.a.her nam prodavatsa vsjakim mersedesam-kraisljeram, mi, rukovodstvo, vedj im n.ih.uja ne nuzhni budjem!".
Taa ka visus lielos "vadonjus" intereseeja tikai visu izpaardot un ar pagraabto naudinju notiities taalees zilajaas ...
Taa ka no Godmanja idejas paardot lielaas razhotnes
par simbolisku cenu (gribeetaaji bija), kaa izdariija polji, chehi, ungaari, ex-VDR un citi, peec ruupniicu vadonju un b. Kreitusa veiksmiigas operaacijas iznaaca chiks
smaidiigais rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Tu laikam pat nestādies priekšā kādas iestrādnes bija VEFam.
padalies!
Viņiem droši vien bija gatavs metro, par ūbermodernu 3017. gada levitējošo bezgrīdas tramvaju nerunājot.
Un tagad visi ārvalstnieki strādā uz VEF tehnoloģiskajām līnijām un VEF kb ir izstrādājuši visu ko pašlaik ražo rietumos.
Un pats galvenais - jūs neticēsiet! Tieši VEFs izstrādāja Aifonu!
WALA rakstīja: Teiksim tā pie mums ir vērts ražot jebko kas izmanto konstrukcijās dzelzi, koku utml. Respektīvi tādas lietas - "izejvielas" kas tepat LV tiek ražotas - pieņemot ka kvalitāti ir iespējams dabūt vajadzīgajā līmenī.
Un ir pilnīgi po ja sākums nav gluži rozēm kaisīts, jo sameklējot attiecīgu komandu ar Latviešu inženieriem, konstruktoriem utml. Latvija var ražot un uzlabot tos pašus Baltkrievu "mēslus". Tiesa gan man nav īsti skaidrs kam mums vajadzīgi blatkrievi, un kapēc paši nevaram to pasācienu no A-Z izstrādāt, bet tas jau ir cits jautājums.
Tikai nez kāpēc tās izejvielas pie mums ir krietni dārgākas kā Baltkrievijas (koks), poļu, ķīniešu (metāls) u.t.t.
Vefs turējās virs ūdens tikai dēļ valsts pasūtījuma.
Koroče, atgriežoties pie trakajiem tramvajiem
ir dots ukazs no augšas, ka 18.novembrī ar pasažieriem ir jābrauc visām, pašlaik uz vietas esošajām 7 Škodām.
Moška izdosies ar
Bams rakstīja: Koroče, atgriežoties pie trakajiem tramvajiem
ir dots ukazs no augšas, ka 18.novembrī ar pasažieriem ir jābrauc visām, pašlaik uz vietas esošajām 7 Škodām.
Moška izdosies ar
Ir paredzētas negaitītas partizāņu diversijas?
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja: Koroče, atgriežoties pie trakajiem tramvajiem
ir dots ukazs no augšas, ka 18.novembrī ar pasažieriem ir jābrauc visām, pašlaik uz vietas esošajām 7 Škodām.
Moška izdosies ar
Ir paredzētas negaitītas partizāņu diversijas?
Viss ir iespējams. Biļešu aparāti nekādi negrib sadraudzēties ar tramvaju vai otrādi, hvz...
Nu vēl varbūt kāda vilces apakšstacijas lieliski papildinās svētku salūtu...
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja: Koroče, atgriežoties pie trakajiem tramvajiem
ir dots ukazs no augšas, ka 18.novembrī ar pasažieriem ir jābrauc visām, pašlaik uz vietas esošajām 7 Škodām.
Moška izdosies ar
Ir paredzētas negaitītas partizāņu diversijas?
Viss ir iespējams. Biļešu aparāti nekādi negrib sadraudzēties ar tramvaju vai otrādi, hvz...
Nu vēl varbūt kāda vilces apakšstacijas lieliski papildinās svētku salūtu...
Nu biļēšu aparāti tak nav vajadzīgi svētku dienā, jo kaut kur muldēja, ka bezmaksas braukšana būšot... Moš tikai viena tante muldēja
A Apakšstacijas gan laikam varētu ierīt, jo cik nopratu katrs no tiem čehu dampjiem ir krietni kreptīgāks par vecajiem un ja vienā apakšstacijā sagadās pārāk daudz un visi reizē iemin grīdā...
Uf – beidzot kautkādu infu uzraku par RVR tramvaju.
ja protams links ies
HIPPY rakstīja: Uf – beidzot kautkādu infu uzraku par RVR tramvaju.
rigatransport.sitecity.ru/...
ja protams links ies
Nu un? Papīrs piecieš visu!
Kamēr nav reāla, kā krievi teica "Izmēģinājuma parauga", tikmēr tas viss ir ar dakšām pa ūdeni...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA