Paldies par interesanto stāstu.
Principā vēl varēji padalīties par jauno zemās grīdas tramvaju ko 2001 RD pasūtīja izstrādāt RVR. Man pēc skicēm viņš izkatījās tīri simpātisks.
Paldies par interesanto stāstu.
Principā vēl varēji padalīties par jauno zemās grīdas tramvaju ko 2001 RD pasūtīja izstrādāt RVR. Man pēc skicēm viņš izkatījās tīri simpātisks.
Man arī patika tas rakstiņš - paldies Bamam. Bet, cik atceros, vairums to tiem RVR-6 bija t.s. "skaļie" bazēti uz vecās paaudzes ratiņiem un piedziņu, ar gaisa bremžu sistemu, arī kabīnes iekārtojums bija līdzīgs kā tam MTB - 82. Atceros, ka RVR -6 jau bija nedaudz elektronizēts, tam uz vadītāja paneļa bija 3 vājstrāvas kontrolspuldzites , arī virzienrādītāji.
HIPPY rakstīja: Paldies par interesanto stāstu.
Principā vēl varēji padalīties par jauno zemās grīdas tramvaju ko 2001 RD pasūtīja izstrādāt RVR. Man pēc skicēm viņš izkatījās tīri simpātisks.
Neko tālāk šķiet RVREs netika par smuku zīmējumu un tekstie - jaunai būs plūdenāks, būs gaišāks, būs platāks...
Karoče, kamēr vieniem būs tikmēr čehu modelis JAU ripina pa Rīgas ielām...
HIPPY rakstīja: Paldies par interesanto stāstu.
Principā vēl varēji padalīties par jauno zemās grīdas tramvaju ko 2001 RD pasūtīja izstrādāt RVR.
Modelis saucas RVR-2002. Faktiski Bombardier kopija.
Bombardier Flexity Outlook transphoto.ru/...
Jau 2000.gadu sākumā RVR štukoja uz šā modeļa bāzes, daļēji no rūpnīcā projektētiem mezgliem un detaļām būvēt Rīgai, bet kas un kāpēc tas viss nojuka -nezinu.
te RVr plāni un dažas skices par to - www.rvr.lv/...
IkdienasViesis rakstīja: Man arī patika tas rakstiņš - paldies Bamam. Bet, cik atceros, vairums to tiem RVR-6 bija t.s. \"skaļie\" bazēti uz vecās paaudzes ratiņiem un piedziņu, ar gaisa bremžu sistemu, arī kabīnes iekārtojums bija līdzīgs kā tam MTB - 82. Atceros, ka RVR -6 jau bija nedaudz elektronizēts, tam uz vadītāja paneļa bija 3 vājstrāvas kontrolspuldzites , arī virzienrādītāji.
Tie trīs oriģinālie RVR-6 modeļi pēc neilga laika TTP remontdarbnīcās tika pārbūvēti pēc vietējās specifikas (tika sašaurinātas virsbūves no oriģinālā 2,60m platuma uz 2,45m), nomainīta vadības sistēma uz vienkāršāku. Jau 60.gadu vidū TTP sākās masveida, tukšu RVR-6 korpusu iegāde, kuros tika iemontēta veco, norakstāmo MTB-82 vagonu vadības sistēma, ratiņi un c. sīkumi. Tāpēc daļa no tiem vagoniem zem nosaukuma RM-67 ( riga.mashke.org/... ) faktiski bija tie paši 50-60gados būvētie MTV-82, tikai jaunā bundžā, tie bija ar cietu gaitu un skaļi, bet daļa zem nosaukuma RM-68 ( riga.mashke.org/... ) bija ar oriģinālajiem RVR-6 ratiņiem, bet vadības sistēmu, vienkāršotu pēc TTP ieskatiem.
Man gadījās redzēt nopietnāku materiālu. Tāpēc jau ar bija tas lielais sašutums par to ka pēkšņi konkursā vinnēja škoda, kas tramvajus transportē šurp nevis ražo uz vietas.
HIPPY rakstīja: Reku sīkāka infa forum.tr.ru/... ,723016,page=all
Baigie sūdi - visa lapa kaut kādā &%$@ kirilicā
Daugavpilī, iespējams, ražos zemās grīdas tramvajus
Ja strādniekus neieved no Baltkrievijas – tad kāpēc gan ne?
Nu pat ja ieved no .by, bet nomaksā valstij un pašvaldībai visus nodokļus, tad jau ir ieguvums
"Купила компания Мерседес завод АвтоВАЗ. Перенастроили производство, запускают конвейер...
Бац! на выходе Жигули!
Демонтируют оборудование, пригнали новое из Германии, установили, наладили, запускают.
!!! снова Жигули!
Увольняют нахер весь персонал завода, привозят работников из Германии,налаживают, проверяют, запускают. СЦУКО! На выходе вновь - Жигули!
Около завода холм, на нём отдыхают главный инженер и директор завода (оба с приставкой "экс"). Смотрят на всё это.
Инженер директору:
- А я тебе говорил - место проклятое! А то всё "руки из жопы, руки из жопы"..."
Palaidniex rakstīja: "Купила компания Мерседес завод АвтоВАЗ. Перенастроили производство, запускают конвейер...
Бац! на выходе Жигули!
Демонтируют оборудование, пригнали новое из Германии, установили, наладили, запускают.
!!! снова Жигули!
Увольняют нахер весь персонал завода, привозят работников из Германии,налаживают, проверяют, запускают. СЦУКО! На выходе вновь - Жигули!
Около завода холм, на нём отдыхают главный инженер и директор завода (оба с приставкой "экс"). Смотрят на всё это.
Инженер директору:
- А я тебе говорил - место проклятое! А то всё "руки из жопы, руки из жопы"..."
renaulc nopirka... pastīsimies - varbūt jamiem tomēr rokas aug no citas vietas
HIPPY rakstīja: Ja strādniekus neieved no Baltkrievijas – tad kāpēc gan ne?
Bija taču te, ja nekļūdos, Bams, ielicis saiti uz baltkrievu brīnumu.
Bams, pirms 11 mēnešiem
\"Šis ir tas \"brīnums\", ko Baltkrievi uzbūvēja jau pagājušogad vienā ex. un tā arī nevienam nav spējuši to iepārdot. Korpuss baltkrievu, ritošā daļa un elektronika- Krievijas ražojums.
Turklāt tam zemā grīda ir tikai pašā vidū............
\"
Pirmais rakstīja:
Palaidniex rakstīja: "Купила компания Мерседес завод АвтоВАЗ. Перенастроили производство, запускают конвейер...
Бац! на выходе Жигули!
Демонтируют оборудование, пригнали новое из Германии, установили, наладили, запускают.
!!! снова Жигули!
Увольняют нахер весь персонал завода, привозят работников из Германии,налаживают, проверяют, запускают. СЦУКО! На выходе вновь - Жигули!
Около завода холм, на нём отдыхают главный инженер и директор завода (оба с приставкой "экс"). Смотрят на всё это.
Инженер директору:
- А я тебе говорил - место проклятое! А то всё "руки из жопы, руки из жопы"..."
renaulc nopirka... pastīsimies - varbūt jamiem tomēr rokas aug no citas vietas
renaulc jau ir žiguls – tik ar kantaināku emblēmu
scope rakstīja:
HIPPY rakstīja: Ja strādniekus neieved no Baltkrievijas – tad kāpēc gan ne?
Bija taču te, ja nekļūdos, Bams, ielicis saiti uz baltkrievu brīnumu.
Bams, pirms 11 mēnešiem
"Šis ir tas "brīnums", ko Baltkrievi uzbūvēja jau pagājušogad vienā ex. un tā arī nevienam nav spējuši to iepārdot. Korpuss baltkrievu, ritošā daļa un elektronika- Krievijas ražojums.
Turklāt tam zemā grīda ir tikai pašā vidū............
keep4u.ru/...
"
Vai tad Daugavpilij vajag ko labāku? Varbūt vēl kādu pat Čehijai varētu pārdot
HIPPY rakstīja:
Vai tad Daugavpilij vajag ko labāku? Varbūt vēl kādu pat Čehijai varētu pārdot
Un tad nosvils kā tas baltkrievu troļļuks Rīgā.
Es tikai par ja Baltkrievi investē naudu Latvijas ekonomikā. Jo visa Latvijas rūpiecība ir vienkārši iznīcināta. Visspilgtākais piemērs ir VEF.
Tad kāpēc Latvijā neražot tramvajus kas varbūt kvalitātē iepaliks no škodas – bet cena arī būs krietni savādāka nekā škodai.
(starp citu – arī mersedesi deg)
HIPPY rakstīja:
Vai tad Daugavpilij vajag ko labāku? Varbūt vēl kādu pat Čehijai varētu pārdot
Par konkursa specifikāciju vēl neko nezinu, bet cik zinu, tad par Eiropas piķi var piedalīties tikai EU uzņēmumi, tapēc BKM tik ļoti grib D-pilī sākt ražošanu, jo tad viņiem vārti (daļēji, jo vēl jāveic sertificēšanu) uz EU tirgu būs vaļā.
Runāt par konkrētu modeli D-pilij arī būtu pāragri, bet ja ņemam BKM piedāvājumu, tad ļoti iespējams, ka varētu būt šis - transphoto.ru/...
salons - transphoto.ru/...
Par dizainu gan paši baltkrievi vēl strīdas un daudzi domā, что надо курить, шоб такое нарисовать...
Šis mudulis diezgan masveidīgi tiek ieviests dažādās Baltkrievijas pilsētās, lai gan bija domāts eksportam uz RU. Tur gan vairāk par pāris ex. nepaņēma.
HIPPY rakstīja: Es tikai par ja Baltkrievi investē naudu Latvijas ekonomikā. Jo visa Latvijas rūpiecība ir vienkārši iznīcināta. Visspilgtākais piemērs ir VEF.
Patlaban ir pauze un viss daudz maz noskaidrosies tad, kad beigsies PV konkurss uz vilcieniem. Ja konkursā vinnēs RVR/Bombardier, skaidrs, ka arī tramvajus Rīgai un D-pilij ražos RVR.
a salona iekšas bildes ir ļe pipec.
ja jau Tr15 škodai viss bija slikti un varēja satraumēties, tad te neredzu, kur nebūtu iespējams satraumēties...
HIPPY rakstīja: ....Jo visa Latvijas rūpiecība ir vienkārši iznīcināta. Visspilgtākais piemērs ir VEF.....
pastāsti ko pēc tavām domām varētu šodien ražot (un galvenais pārdot) vefs
Pirmais rakstīja:
HIPPY rakstīja: ....Jo visa Latvijas rūpiecība ir vienkārši iznīcināta. Visspilgtākais piemērs ir VEF.....
pastāsti ko pēc tavām domām varētu šodien ražot (un galvenais pārdot) vefs
radiollas Abavu un Gauja, un ar valsts garantēto dotāciju palīdzību eksprtēt tās par 2$ gabalā uz Vjetnamu, Kambodžu , Indiju, u.t.t
Vefs protams piederētu Šķēlem ( pastarpināti protams caur trim sia , liepniekiem un ēķiem)
Šķēle atiecīgi būtu bagātākais cilvēks A-eiropā
Sretsked rakstīja: Šitās trepes salonā labas
transphoto.ru/...
Poļiem neslikts vagoniņš sanācis.
Solaris Tramino
Ja to prodžektu novedīs līdz galam, tad reāla alternatīva nākamajam Rīgas konkursam, protams, ja RVR&Co vai BKM nesāks češīties pirmie.
Bams rakstīja:
Poļiem neslikts vagoniņš sanācis.
Solaris Tramino
transphoto.ru/...
transphoto.ru/...
Ja to prodžektu novedīs līdz galam, tad reāla alternatīva nākamajam Rīgas konkursam, protams, ja RVR&Co vai BKM nesāks češīties pirmie.
Nezinu kā tehniski, bet vizuālais ir ļoti labs.
scope rakstīja:
Bams rakstīja:
Poļiem neslikts vagoniņš sanācis.
Solaris Tramino
transphoto.ru/...
transphoto.ru/...
Ja to prodžektu novedīs līdz galam, tad reāla alternatīva nākamajam Rīgas konkursam, protams, ja RVR&Co vai BKM nesāks češīties pirmie.
Nezinu kā tehniski, bet vizuālais ir ļoti labs.
Aplūkojot attēlus nākas secinat, ka, ja kāds mēģinās apgalvot ka baltkrievsiem sanāk labāk par poļiem, tad vai nu akls vai nu pavisam...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA