Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Vai pa svētkiem mazais vagoniņš ari kursēs uz mežparku?

Mazais ir domāts Retro? 100 punkti, ka nē. It sevišķi vēl šādā laikā, tur tak visa vad. kabīne atvērta, lietus līst virsū... Tas parasti kursēja sezonā no maija līdz septembrim.

Bet jebkurš to var izīrēt, RS lapā bija izlikta īres cena, ja nemaldos 80Ls/st.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Vai pa svētkiem mazais vagoniņš ari kursēs uz mežparku?

Mazais ir domāts Retro? 100 punkti, ka nē. It sevišķi vēl šādā laikā, tur tak visa vad. kabīne atvērta, lietus līst virsū... Tas parasti kursēja sezonā no maija līdz septembrim.

Bet jebkurš to var izīrēt, RS lapā bija izlikta īres cena, ja nemaldos 80Ls/st.

Tas ir ar vai bez vadītāja?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY

IkdienasViesis rakstīja: Kaut kā esam izkrituši no konkrētās pamattēmas...par VW tramvajiem vēl nekas gan nav dzirdēts.

Kā nu ne

en.wikipedia.org/... :VW-Cargotram-Dresden.jpg

..............................................

Kaads tur sakars ar VW? Nu ir 2 gab. taadi tramvaji, vadaa detaljas Dreezdenes VW ruupniicaam, maksaaja

6.5 miljonus DEM gabalaa (3.2 miljonus EUR)... bet vinju radiishanaa VW pat tuvumaa nav staaveejis

Sretsked

PAr VEFa tēmu,joprojām Runā runāšanas pēc,neko nepadomājot.

...................................

tas toch, un Ikdienas Viesis atkal piesauc briesmiigo Godmani, kaut Godmanja ideja bija labaakais, ko vareeja izdariit tolaik. Nee , dazhi gribeeja par variiteem ielekt nenoveershami aizejoshajaa vilcienaa un nograabt peedeejo iespeejamo kushkji Bet vareeja buut pavisam citaadi ...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kā nu ne – VW jau uzstādeīja noteikumus – kādam tam verķim jābūt neba jau džeki uzbūvēja 2 gb un caur sludinājumiem tirgoja

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Vai pa svētkiem mazais vagoniņš ari kursēs uz mežparku?

Mazais ir domāts Retro? 100 punkti, ka nē. It sevišķi vēl šādā laikā, tur tak visa vad. kabīne atvērta, lietus līst virsū... Tas parasti kursēja sezonā no maija līdz septembrim.

Bet jebkurš to var izīrēt, RS lapā bija izlikta īres cena, ja nemaldos 80Ls/st.

Tas ir ar vai bez vadītāja?

Laikam jau bez Vadītājs jāmeklē pašam )

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Atceros pirmo Retro tramvaja vadītāju Vitkusu - inteliģents,patīkams cilvēks un vadītājs kādreiz bija. Nedaudz viņu pazinu - bieži kopā braucot Tukuma vilcienos, vēl 80-tajos sapazināmies. Izcili valsts vēsturi zināja, arī visu par tramvajiem . Retro tramvaja idejas un realizacijas fans. Pašlaik tā retro tramvaja lieta tāda kā apklususi - neviens vairs nespēj atrast pielietojuma idejas.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

www.apollo.lv/...

Atkal tramvaji neturas uz sliedēm

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu ko-ziema ir klāt! Nedaudz iz vēstures.Šoreiz par Liepāju.

1942. gada 14. februāris „Kurzemes Vārds”

Sniegputeņa negaiss apputinājis satiksmi

Nakti uz piektdienu un vakar visu dienu plosījās 10 balles stipra dienvi­du vētra ar sniegputeni. Vietām snie­gu sadzina cilvēka augstumā. Vilcie­ni pienāca ar novēlošanos. Aizputes un Rucavas vilcieni vakar bija pār­traukuši satiksmi. Pie sliežu atrak­šanas bija nodarbināti daudz strād­nieku. Paredzams, ka šaursliežu vil­cieni šodien satiksmi vārēs atjaunot. Arī pa zemesceļiem vakar satiksme bija traucēta. Pie lielceļu attīrīšanas vakarrīt stājās Ceļu direkcijas 4. rajons. Darbojās arī sniega arkls. Grūtības sagādāja nerimstošā vētra, kas drīz vien atraktos ceļus atkal aizputināja. Sniegputeņa vētrā uz Liepājas ezera vakar nomaldījās daži meža braucēji. Putenis ceļā uz Liepāju pārsteidzis dažus automobiļus. Mašīnas pūlējušās visu nakti, līdz nokļuvušu Liepā­jā. Vakar pārsteigumu piedzīvoja arī rindā stāvētāji. Starp pēdējiem iz­darīja pēkšņu kontroli un fiziski spē­cīgākos norīkoja sniega rakšanas dar­bos. Kontrolēja arī gājējus ielās. Vairākus dīkdieņus nekavējoši izsūtī­ja sniegu rakt. Vakar visu dienu bija pārtraukta arī tramvaja kustība.

1942. gada 15. februāris „Kurzemes Vārds”

Atjaunota šaursliežu vilcienu satiksme.

(rubrika: Liepājas dzīve)

Sniegputeņa dēļ aizvakar pār­traukto Kuldīgas, Aizputes un Ruca­vas dzelzceļu satiksmi, pēc ceļu notī­rīšanas, vakar atjaunoja. Vilcieni pienāca un aizgāja parastā kārtībā. Tramvaju kustība arī vakar bija vēl pārtraukta un turpinājās aizputināto sliežu atrakšana. Satiksme ielās ap­grūtināta. Sniegputeņa dēļ vietējos pārtikas tirgos divas dienas nebija neviena iebraucēja. Tiešā satiksme ar Liepāju pāri ezeram pārtraukta, jo visi iebrauktie ceļi aizputināti

===================================

Te divu varu rūpes par pilsētniekiem:

1941. gada 22. janvāris „Komunists”

Kā uzlabot tramvaja kustību

Elektrības un gāzes iestāžu administrācijas kopā ar strādnieku komiteju sasauca divas tramvaja darbinieku sapulces ar nolūku noskaidrot, ka uzlabot tramvaja kustību. Pie mums daudzreiz ar kājām iespējams ātrāk nokļūt pie mērķa nekā gaidot tramvaju. Jautājumu iztirzājot, noskaidrojās, ka galvenie iemesli kustības traucējumos ir biežie vāģu bojājumi, dažu darbinieku nevērīgā rīcība un pa daļai arī paši pasažieri.

Vecās iekārtas laika vāģus nolaida līdz beidzamam. – Ja notika kāds bojājums, kaut ka sakabināja – un dažas stundas vāģis bij atkal lietošanai derīgs. Nopietniem remontiem nedeva ne materiālus, ne darba spēku. Sakara ar to tramvaju atzina par nolietojušos un uz Gaisa ostas līnijas satiksmi jau pārtrauca; agrākiem varas vīriem bija vienalga, ka strādnieks nokļūs darba vietā. Sakarā ar visu to, arī bojājumi tagad notiek bieži – nolaistos vāģus nav iespējams tik ātri kārtīgi izlabot.

Sapulces atzina par nepieciešamu:

a) piegriezt vāģu vadīšanai vislielāko uzmanību, lai līdz minimumam samazinātu bojājumus un līdz ar to lieku kustības kavēšanos;

b) izskaust dažos darbiniekos vēl no vecās iekārtas laikiem palikušo nevērīgo izturēšanos pret kārtību kustībā;

c) griezties vēl reiz pie pasažieriem ar aicinājumu būt disciplinētiem un ievērot noteikumus, sevišķi attiecībā uz iekāpšanu un nestāvēt uz kāpšļiem. Ja vāģis pārpildīts, nespiesties iekšā, tas traucē kustību. Nevilcināties ar samaksu par biļeti, bet naudu sagatavot jau iepriekš, vislabāk vajadzīgā daudzumā.

1941. gada 3. augusts “Kurzemes Vārds”

Kādā stāvoklī atrodas Liepajas tramvajs

(rubrika: Liepājas dzīve)

Komunistiem sākot savu valdīšanu Liepājā, darbojās tikai viena tramvaja līnija – Brīvības iela - Līvas Laukums. Lielīdamies ar savu palīdzību Liepājas iedzīvotājiem, komunisti atjaunoja tramvaja kustību arī posmā Gaisa osta – Peldu iela. Šī palīdzība nebija domāta Liepājas iedzīvotājiem, bet gan krievu komandieriem un „poļitrukiem”, kas dienu atradās Tosmarē, bet naktī Liepājā. Par vāģu uzturēšanu kārtībā neviens nerūpējās. Katru dienu bojājās 3 – 4 vāģi. Bieži par mašīnistiem tika pieņemti tādi cilvēki, kas no tramvaja neka nesaprata. Pēc 3 – 4 dienu mācīšanās tie nolika „eksāmenu” un brauca. Tagad nenormālais stāvoklis beidzies. Pašreiz ikdienas apgrozībā atrodas 5 vāģi – 2 apgrozās posmā Rožu laukums – Gaisa osta, bet 3 Brīvības iela – Līvas laukums. Ripojošais materiāls saņemts nolaistā stāvoklī. Braukšanas kārtībā pavisam ir tikai 10 vāģi, bet pārējie septiņi ir jāremontē. Tramvaja sliedes posmā Peldu iela – Rožu laukums nojauc. Sliedes izjauktas no Peldu ielas līdz Viestura ielai.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Paldies par interesanto lasāmvielu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Paldies par interesanto lasāmvielu.

Nav par ko

Ir vēl nedaudz iz Liepājas vēstures

1940. gada 3. janvāris „Kurzemes vārds”

Sniegputeņa vētras postījumi

Vakar pievakarē sāka plosīties sniegputeņa vētra. Tā brīžiem bija līdz 9 ballēm stipra. Vētra ielās neilgā laikā pieputināja lielas sniega kupenas, tā radot traucējumus satiksmē. Sniegputeņa dēļ satiksmi pārtrauca arī tramvaji. Tos ieputināja sniegā un viņi vairs nevarēja tikt uz priekšu. Brīvības – Klaipēdas ielas līnijas tramvaja vagons palika stāvot Brīvības ielā, bet Kr. Barona ielas Gaisa ostas līnijas vagons palika stāvot Raiņa ielā. Līniju atbrīvošana no sniega visu vakaru nodarbināja 50 strādniekus. Sniegputeņa vētra bojājusi vadus arī apmēram 50 Liepājas telefona aparātiem un vairākas ielas pārrāvusi elektrības vadus. Uz neilgu laiku ielas palika tumsā, bet drīz bojājumus atkal uzlaboja. No laukiem ziņo, ka arī tur vētra pārrāvusi vadus vairākām elektriskās strāvas līnijām. Vakar no rīta uz zveju bij izbraukusi motorlaiva „Daugava”. To jūrā pārsteidza vētra. Zveinieki, pārdzīvodami baigus brīžus, un nosaluši vēlu vakarā atgriezās ostā.

Uznākušais sniegputenis pilnīgi aizputinājis pieeju Ziemeļu kapsētai. No „Pluto” fabrikas, apmēram 300 metru garā posmā līdz Ziemeļu kapsētas beigām, spēcīgais vējš sadzinis sniegu apmēram 2 metru augstā valnī. Caur to neiespējami tikt gājējiem un pajūgiem. Tramvaju satiksme norit vienīgi līdz „Pluto” fabrikai. Lai nokļūtu līdz kapsētai, tās sargs izracis eju cauri augstajam sniega valnim, kas sniedzas līdz kapsētas žoga virsotnei. Lielas grūtības jāpiedzīvo bēriniekiem, jo tiem piekļūšana ar līķratiem pie kapiem neiespējama. Zārku jānovieto uz ragaviņām un tikai tādā veidā cauri izraktai ejai to iespējams ievest kapsētā.

Trešdienas vakarā pār Liepāju gāja spēcīga sniega vētra. Neilgā laikā sniegs ielās saputināja lielas kupenas un radījis traucējumus satiksmē. Sniegputenis ieputināja satiksmes autobusu. Pēc atrakšanas tas uz priekšu pavirzījis nelielu gabalu un sniegā atkal apstājās. Vēlāk satiksmi pilnīgi pārtrauca un pilnībā atjaunoja tikai vakar pl. 16. Satiksmes traucējumi radās arī tramvaja līnijā uz Gaisa ostu. Pl. 20 arī tur satiksmi vajadzēja pārtraukt. Līniju no sniega vakar tīrija visu dienu. Satiksmi atjaunoja tikai pl. 19. Uznākušā sniega vētra bija 8 – 9 balles stipra.

Sniegā pie Liepājas iestiga preču vilciens. Izsauktā palīdzības lokomotīve to nogādāja stacijā.

1941. gada 10. decembris “Kurzemes Vārds”

Sniega dēļ traucēta tramvaja kustība

(rubrika: Liepājas dzīve)

Naktī uz otrdienu uznākušais sniegs pilnīgi aizputināja tramvaja sliedes. Vakarrīt no depo izbrauca sniega tīrāmais vāģis. Mitrās un biezās sniega kārtas dēļ kustību no rīta neizdevās atjaunot, kādēļ pie sliežu attīrīšanas stājās darbinieku personāls. Ap pulksten 11 rīta kustību atjaunoja uz Brīvības ielas līnijas, bet uz Kara ostas līnijas kustību izdevās atjaunot tikai pa daļai. Pie sliežu attīrīšanas šoziem strādniekus nav iespējams sagādāt, kādēļ šajos darbos ierosināts nodarbināt žīdus vai karagūstekņus.

1941. gada 30 decembris “Kurzemes Vārds”

Sniegputeņa negaiss

(rubrika: Liepājas dzīve)

Svētdien vakarā Liepājā un tālā apkārtnē sāka plosīties dienvidvakaru sniegputeņa vētra. Negaiss mitējās tikai vakar priekšpusdienā. Pilsētā bija aizputinātas visas tramvaja līnijas. Vakar visu dienu tramvaja darbinieki tīrīja sliedes. Vietām sliedes aizputinātas līdz 2 metru augstām kupenām. Sniegputenis postījumus nodarījis elektriskām apgaismošanas tīklam posmā Liepāja – Aizpute – Kuldīga. Sabojātos vadus sāka izlabot jau vakarrīt. Pēcpusdienā bojājumi bija novērsti. Aizputināto ceļu dēļ vakar vietējie pārtikas tirgi bija ļoti klusi.

1940. gada 28. janvāris „Kurzemes vārds”

Satiksmes grūtības dziļa sniega dēļ

Piektdienas naktī Lejas-Kurzemē atkal uzsniga bieza sniega kārta. Vakarrīt visas Liepājas ielas un lauku ceļi bija klāti ar biezu sniega kārtu. Lēnāk kā parasti ripoja automobiļi un slīdēja kamanas. Apgrūtināta bija arī tramvaja satiksme. Sliežu atrakšanos darbos strādāja 60 strādnieki.

1940. gada 21. maijs „Kurzemes vārds”

Stingrāk uzraudzīs vieglos ormaņus

Liepājas ormaņi ne tīrības, ne zirgu materiālu ziņā vēl arvien nav sasnieguši to stāvokli, kādu no viņiem prasa pasažieri un ari mūsu uzraudzības iestādes. Pilsēta ir 63 ormaņi, bet labi, ja to trešajai daļai ir pietiekami brangi un spēcīgi zirgi un glīti rati. Daudzi ormaņi vēl arvien tērpusies netīros, saplēstos tērpos un viņu rātos valda apšaubāma tīrība.

Lai to novērstu, Liepājas prefektūra turpmāk ormaņiem, kas neievēros norādījumus, atņems braukšanas tiesī­bas. Ormaņu pārbaude turpmāk no­tiks biežāk. Viena no pārbaudēm bija vakar. Kuršu laukumā garā rindā kārtojas visi ormaņi, pēc kam at­sevišķi pa vienam brauca garam pre­fektūrai, kur pajūgus pārbaudīja prefekts J. Everts ar biroja pārzini H. Graudu, kopi ar veterinārār­stiem un pilsētas valdes tehniskās no­daļas pārstāvi. Visi ormani uz pār­baudi gatavojoties bija glīti nokrāso­jusi savus ratus un ari iztīrijuši savus formas tērpus. Cerēsim, ka mēs tikpat glīti un tīri ietērptus ormaņus redzē­sim ari pēc pārbaudes.

Ormaņiem, kuru pajūgi nebija kār­tībā vai ari mugurā bij netīrs tērps, pārbaudes komisija noradīja to novērst un aicināja tos ierasties uz jaunu pār­baudi pēc 2 nedēļām. Vairākiem or­maņiem ieteica iegadāties ari jaunus zirgus. Glītākie pajūgi un labākie zirgi bija 61., 40., 65. un 62. numu­riem.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti raksti, man patika. Vispār jau esmu vēsturisku faktu cienītājs. Cerēsim, ka šoziem tml. stihijas šeit nebūs - sniedziņš būs minimals.

Bet, kā jūtas jaunie tramvaji pirmajos ziemas apstākļos ? Kā pantografs atšķirībā no "štangas""reaģē uz vadu apledojumu ? Vai sals neietekmē elektronikas darbību ? Kā tur bija 18.novembrī - vai visi jaunie sastāvi bija uz 6. līnijas ? Prese un TV neko neminēja, pats uz baronenes tajā dienā atrados tikai 5 minūtes , neveinu no "jaunās tehnikas" gan nemanīju...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Kā tur bija 18.novembrī - vai visi jaunie sastāvi bija uz 6. līnijas ? Prese un TV neko neminēja, pats uz baronenes tajā dienā atrados tikai 5 minūtes , neveinu no "jaunās tehnikas" gan nemanīju...

Vismaz ap 8 vakarā 40 minūšu laikā garām nepabrauca neviens jaunais "vāģis"!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Interesanti raksti, man patika. Vispār jau esmu vēsturisku faktu cienītājs. Cerēsim, ka šoziem tml. stihijas šeit nebūs - sniedziņš būs minimals.

Bet, kā jūtas jaunie tramvaji pirmajos ziemas apstākļos ? Kā pantografs atšķirībā no "štangas""reaģē uz vadu apledojumu ? Vai sals neietekmē elektronikas darbību ? Kā tur bija 18.novembrī - vai visi jaunie sastāvi bija uz 6. līnijas ? Prese un TV neko neminēja, pats uz baronenes tajā dienā atrados tikai 5 minūtes , neveinu no "jaunās tehnikas" gan nemanīju...

Cik nojaušu pa svētkiem kursēja tikai viens jaunais tramvajs.

Pieļauju, ka jaunajam vienīgās reālās problēmas var sagādāt kontaktvada apsarmošana un līdz ar to raustīgā strāvas padeva varētu dikti nepatikt pantogrāfam

Oficiāli izplatītais info, ka labi drīz jāpalaiž vēl kāds strēķis ar tramvajiem...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Shēma 6.tramvaja trases pagarinājumam līdz Berģukalnam. varbūt kādam interesēs.

s005.radikal.ru/...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Shēma 6.tramvaja trases pagarinājumam līdz Berģukalnam. varbūt kādam interesēs.

s005.radikal.ru/...

tur, kur sazīmēts depo vai - berģos- tur vajadzētu P&R stāvvietu ar saprātīgiem piebraukšanas - aizbraukšanas risinājumiem

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Drīz aizvāks to kroplību-mikriņus no ielām, būs vairāk naudas attīstīt sabtransu.

Eu eu eu – kur palika tirgus ekonomikas un konkurences aizstāvis – gribās monopolstāvikli un diktatūru???

Aizvāksi mikriņus – sab. tr. biļetes cena paliks vecā???

Ja tagad mikriņā ir 40 sant. bet autobusā 70 sant.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja

Lai tik attīstās, būs labāk. Drīz aizvāks to kroplību-mikriņus no ielām, būs vairāk naudas attīstīt sabtransu.

No 2012.gada mikriņi visdrīzāk pāries RS jurisdikcijā. Uz to viss iet. Kaut kur taču jābāž dzeltenie midi-busi, kuri štābeļiem vien jau gadu rūsē parkos pie sētas Atšķirība tikai būs tā, ka tie (mikriņi) brauks tik pat slikti kā pārējais RS transports, maksāt vajadzēs ar JĒ-biļeti, bet pie šofera -pa paaugstinātu maksu. Nu jā, kā jau dotējamā pašvaldības transportā arī mikriņos par brīvu varēs vizināties pensionāri, bet ar atlaidēm arī citi sabiedrības slāņi, piemēram invalīdi-ratiņkrēslos

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

tur, kur sazīmēts depo vai - berģos- tur vajadzētu P&R stāvvietu ar saprātīgiem piebraukšanas - aizbraukšanas risinājumiem

A vot par to P&R placi pagaidām nekādu ziņu naF.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Sretsked rakstīja

Lai tik attīstās, būs labāk. Drīz aizvāks to kroplību-mikriņus no ielām, būs vairāk naudas attīstīt sabtransu.

No 2012.gada mikriņi visdrīzāk pāries RS jurisdikcijā. Uz to viss iet. Kaut kur taču jābāž dzeltenie midi-busi, kuri štābeļiem vien jau gadu rūsē parkos pie sētas Atšķirība tikai būs tā, ka tie (mikriņi) brauks tik pat slikti kā pārējais RS transports, maksāt vajadzēs ar JĒ-biļeti, bet pie šofera -pa paaugstinātu maksu. Nu jā, kā jau dotējamā pašvaldības transportā arī mikriņos par brīvu varēs vizināties pensionāri, bet ar atlaidēm arī citi sabiedrības slāņi, piemēram invalīdi-ratiņkrēslos

Nekas, sāksies nelegālo takšu ērā. Maskavā un citās Krievijas pilsētās tas ir lētākais un ātrākais transports uzreiz aiz metro. Brauciens adekvāts pie mums no Juglas līdz Ķīpsalai tikai par 1Ls. Un ne jau pa galvenajām ielām, cauri korķiem. Bet, kā saka paši vietējie, pa bandītu takām.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Bams rakstīja: Atšķirība tikai būs tā, ka tie (mikriņi) brauks tik pat slikti kā pārējais RS transports

Tagad mikriņi brauc baigi labi,ne?

Pohuj kā brauc, lai tikai brauc ātri...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Gauss rakstīja:

Nekas, sāksies nelegālo takšu ērā. Maskavā un citās Krievijas pilsētās tas ir lētākais un ātrākais transports uzreiz aiz metro. Brauciens adekvāts pie mums no Juglas līdz Ķīpsalai tikai par 1Ls. Un ne jau pa galvenajām ielām, cauri korķiem. Bet, kā saka paši vietējie, pa bandītu takām.

Kuras ir tās bandītu takas, pa kurām būs izdevīgi no Juglas līdz Ķīpsalai vest cilvēkus pa 1 ls? Kaut kāds tunelis izrakts vai teleportācija atklāta?

Izlasīji vai automātiski nospiedi "citēt", nu kā parasti?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Gauss rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Bams rakstīja: Atšķirība tikai būs tā, ka tie (mikriņi) brauks tik pat slikti kā pārējais RS transports

Tagad mikriņi brauc baigi labi,ne?

******* kā brauc, lai tikai brauc ātri...

Nu re,tāpēc viņu vairs nebūs,ka brauc pofig kā.

Būs, būs, nekur neliksies! Kā tu pats saki, tad ne tev to izlemt...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Nu izlasi vēlreiz....

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

tur, kur sazīmēts depo vai - berģos- tur vajadzētu P&R stāvvietu ar saprātīgiem piebraukšanas - aizbraukšanas risinājumiem

A vot par to P&R placi pagaidām nekādu ziņu naF.

tas gan dumi - atkal priekš RS zīmē plānus, bet 'aizmirst' ka kādam ar to tramvaju vajadzēs arī braukt! Berģos pašos jau nemaz nav tik ļoti daudz iedzīvotāju - it kā loģiski, ka līniju pagarina lai iebraucošajiem būtu ērtāk, un pilsētai labāk - bet, ja nebūs lielas ērtas stāvvietas, tad arkal čiks vien sanāks...

altuss Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Shēma 6.tramvaja trases pagarinājumam līdz Berģukalnam. varbūt kādam interesēs.

s005.radikal.ru/...

Sevišķi labi nevar saprast, bet nu baisi izskatās, ka tramvajs ies pa šogad atklāto veloceliņu...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti