Pie līdzīgas cenas un piedāvātajiem noteikumiem droši vien ņemtu If.
Pats vienmēr jau daudzus gadus visu apdrošinu BTA. Esmu ļoti apmierināts
Pie līdzīgas cenas un piedāvātajiem noteikumiem droši vien ņemtu If.
Pats vienmēr jau daudzus gadus visu apdrošinu BTA. Esmu ļoti apmierināts
If - liels pluss ir maiņas auto uz VISU remonta laiku, standartā visu risku segums (tb., maksā ne tikai par polisē nosauktajiem riskiem, bet par visu, kas tīri teorētiski varētu notikt, izņemot, ja noteikumos speciāli atrunāts, ka par to nemaksā) un vispretimnākošākie tādās strīdīgās situācijās, kā arī nav lietotāju vecuma ierobežojumi. Mīnuss - mēdz atteikt maiņas auto, ja neremontē tur, kur viņi "rekomendē", kā arī nav iespējams apdrošināt tādas lietas kā, piemēram, numura zīmi, mantas salonā u.tml.;
Balta - pie plusiem varētu pieskaitīt par padsmit euro papildus samkasu nopērkamu paketi - nulles pašrisks dzīvnieku notriekšanai un norabukšanai no ceļa (ārpus pilsētas). Mīnuss - atsaka, ja ātrums pārsniegts par 30 km/h, kā arī pēcgarantijas mašīnām mēdz neļaut remontēt auto tur, kur klients vēlas. Ak jā, Baltai lielākai daļai auto marku (neriska) par detaļu zādzību neņem pašrisku. Iespējams piedrošināt mantas salonā.
BTA - es teiktu, ka risku segumu ziņā švakākais no visiem.
Atlīdzību ātrums - plus mīnus visiem vienāds, ir OK.
Karoče, skaties, kas no manis piesauktajiem tev šķiet vissaistošākais un ņem ciet. Tur gan jāskatās, kas tev par auto un attiecīgi kādi ir katrā kompānijā zādzības/bojāejas pašriski.
Pagājušajā gadā pie jauna auto iegādes, salonā iepārdeva Baltu. sogad turpinu pie viņiem - cena un segumi labi.
OCTA gan nopirku pie BTA, Baltai neatdekvāti dārga sanāca, bet tas ir paradokss, jo sievai pie BM6 (pirmo reizi a/m reģistrēts uz viņas vārda) Balta piedāvāja vislabāko cenu...
Es arī īsti nesaprotu apdrošinātāju loģiku - ja man ir BTA apdrošināšana, kuras laikā nekādi ekscesi nav bijuši, kāpēc tiek pacelta cena un pašriski. Būtu atstājuši uz iepriekšējiem noteikumiem, es pat tai cenai piekristu, neskatoties, ka auto lētāks paliek... Laikam klientu par daudz.
1) Tas, ka cena par gadu ir samazinājusies, nenozīmē, ka remonti ir kļuvuši lētāki. Drīzāk pat otrādi, jo cenas atkal iet uz augšu. Vienīgi pie pilnīgas bojājejas vai zādzības parādās cenas faktors.
2) cenas paaugstinājumam par pamatu var būt arī zādzibu statistika par konkrētās markas automašīnām.
3) nezinu kā citiem, bet es visas mašīnas BTA joprojām drošinu bez pašriskiem. Arī pret dzīvnieku bojājumiem ir 0%.
4) pēc nostāstiem (jo pašam nav pieredzes ar If) zinu, ka If dod nomas mašīnu uz visu periodu. Man BTA arī piedāvā nomas mašīnu, šķiet uz 10 dienām. Bet man tas nav bijis aktuāli (ptu, ptu, ptu). Šķiet arī BALTA nodrošina ko līdzīgu.
Ar visiem adprošinātājiem ir iespējams runāt par noteikumiem, kādus klients vēlas. Tas gan no pieredzes. Un arī cena nekad nav akmenī iecirsta
Viens variants ir - mēģināt pakaulēties, ja dikti gribi pie BTA palikt. Es gan teiktu - ja citi piedāvā plus mīnus to pašu, Baltai un Ifam ir labāks risku segums.
Loģika tāda, ka iespējams ir ievērojami pacelts tarifs markai/modelim. Vai nu zādzību vai sliktās izmaksu statistikas dēļ. Nu, ķipa, ar vienu roku iedod atlaidi (kā labam klientam), ar otru paņem nost (kā slikts auto). Tas varētu būt viens no variantiem. BTA mēdz ar šo izcelties. Lielākā daļa apdrošinātāju dara kā tu saki - ja nav kleimu, tad nedaudz nomet cenu.
"Auto lētāks paliek" īsti vairs apdrošinātājiem nav arguments. Lielākajā daļā apdrošinātāju, BTA tai skaitā, jau sen mašīnas cena neietekmē polises cenu.
BALTA - ļoti laba, bet tikai pirmo reizi (Kasko). Ātra izmaksa, ļoti elementāri bija saskaņot GLAZŪRA arī bufera remontu (tikai foto pa e-pastu).
Pēc lielās KASKO izmaksas nākamie piedāvājumi no BALTA vismaz x 2, ar citām kompānijām salīdzinot
Es jau daudzus gadus esmu BALTA klients, gan OCTA gan KASKO. Avaariju nav bijis, siikas buktiites remontee bez iebildumiem. Bezmaksas evakuaacija un vispaar - pietiek pazvaniit agjentam, un viss tiek nokaartots! Ja ko veel vajaga no manas puses - tipa policijas protokolu vai ko - pasaka.
Noslēdzu līgumu ar IF. No maniem finālistiem tas bija arī lētākais piedāvājums.
Pipeles un pauti,
Čupu čupām krauti.
Pežas tās ir lētas,
Karājās uz sētas.
Piektdienas vakars jau iestājies?
Nē,iesildos.
Viss lētāko auto,viss lētāko servisu,viss lētākās daļas,viss lētāko apdrošināšanu.
Izlasi sākumtekstu, varbūt sapratīsi , ka tava iršana galīgi ne pa tēmu. Lētākie piedāvājumi (BAN, Baltikums ) tika atzīti par nederīgiem. Cenas piedāvājumi bija no 240 eur (BAN) līdz 840 eur. IFam 360 eur.
Gramatika pieklibo . Jāraksta - vislētākais, vislabākais utt.
Mmm, kāpēc nevar visslētāko? Ne vienmēr dārgākais ir labākais Bieži vien dārgākajā pakalpojumā vnk ir iekļauts dārgāks mārketings, dārgāka/prestižāka telpu īre, lielāks peļņas procents )
Ja viens un tas pats meistars strādā gan pie auto dīlera, gan pašam sava darbnīca, tad pie dīlera bus labāk, jo cena augstāka?
Un bieži vien brokeris piedāvā lētāku apdrošināšanu, nekā tad ja jautā kompānijai pa tiešo, kuru ta izvēlēties?
Nav jāatmet lētākais tāpēc, ka lētākais vai jāņem dārgākais, tāpēc ka dārgākais. Ir jāskatās nosacījumi, kompānijas reputācija u.tml. Ar draugu aptaujām īpaši neiesaku aizrauties, īpaši ar bēdīgajām pieredzēm, jo prakse rāda, ka vismaz 70% gadījumu pie samazinātām vai atteiktām atlīdzībām klienti paši ir vainīgi. Bet, nu, viņi jau to neatzīs, tikai teiks - s..a, apdrošinātājs, naudu paņēma, bet atlīdzību neizmaksāja. No šejienes izriet atbilde uz otru jautājumu - pie brokera vai apdrošinātāja. Nebūšu baigi objektīvs, bet apdrošinātaji pa tiešo tev nekad nestāstīs, kādi ir viņa kompānijas trūkumi vai ka viņi sūta uz krūmu servisiem u.tml. Toties, ja dabūsi labu brokeri, viņš tev palīdzēs ne tikai izvēlēties jēdzīgāko variantu un norādīs uz apdrošinātāju zemūdens akmeņiem, bet, ja kaut kas noies greizi, tad palīdzēs arī sakārtot visu ar atlīdzībām, sniegs neatkarīgas konsulācijas, kā kurā brīdī labāk rīkosies, kasīsies ar apdrošinātāju tavā vietā, ja būs problēmas utt.
BAN un Baltikums tika izbrāķēti ne lētuma, bet reputācijas dēļ. Ar BAN ir bijusi darīšana saistībā ar OCTA, kad manai Jettai lielveikala stāvlaukumā purnu pabojāja BANa klients. Un ierakstot googlē BAN vai Baltikums parādās tik daudz negatīvas informācijas...
Mana atbilde bij šai replikai par cenām kā tādam "Nē,iesildos.
Viss lētāko auto,viss lētāko servisu,viss lētākās daļas,viss lētāko apdrošināšanu".
13+ gadu laikā nav bijušas problēmas ne ar vienu. Nedz BTA (ļoti sena pieredze), nedz Ergo, nedz Balta. No Baltas aizgājām, jo tiem bij pārāk augsts pašrisks, neadekvāti augsts, ņemot vērā ka ne avāriju ne kādu citu čē pē. Sweds auto vērtību pielīdzināja vārgākajai versijai, pēc tam izdomāja, ka grib redzēt, ok, kamēr runājām randiņu Ergo atsūtija labu piedāvājumu, lētāk kā piedāvāja brokeris un ar labākiem nosacijumiem. Kamēr ar Swedu runājām randiņu, šie tomēr noskaidroja kāds auto, un ka tomēr mums ir taisnība Rezultātā palikām pie Ergo.
"kasīsies ar apdrošinātāju tavā vietā, ja būs problēmas utt." - šito es pati māku pirms tam izstudējot savas tiesības un pienākumus
Kā jau kaut kur rakstīju tad visu pērku Swedbankā, negribu sevi apgrūtināt,visi maksājumi notiek automātiski.
Cik man Sweds ir sūtījis piedāvājumus (vairāk gan nek.īp. sakarā), cenas viņiem 2-4x augstākas, kā man brokeris piemeklē.
Apdrošināšanas objekta summa 7000 eur
Brauciena pārtraukšana līdz 300 eur(viesnīca,taksometrs utt)
Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 70 eur
Personīgo mantu bojājums līdz 1000 eur,pašrisks 70 eur
Diennakts tehniskā palīdzība
Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē
Apdrošināšanas teritorija:Latvija,Lietuva,Igaunija
Apdrošināšanas prēmija:380 eur
Mani sweds kretinē visos tā kantora aspektos. Pirms apmēram 10 gadiem aizgāju prom no bankas, ir piedzīvoti arī dažādi ekscesi darba sakarā (gan no bankas, gan no apdrošinātāja), tāpēc tur neko neņemu un neņemšu. Jo ar darbiem ir parādījuši, ka tad, kad viņiem tas būs izdevīgi, viņi tevi uzmetīs kā mazo ezīti.
BTA var ņemt tikai, ja ir vēlme patiesāties par regresu. Ja būs avārija, kurā atzīs par vainīgu, gaidi regresu vai neizmaksās vispār.
ezis71 rakstīja: Apdrošināšanas objekta summa 7000 eur
Brauciena pārtraukšana līdz 300 eur(viesnīca,taksometrs utt)
Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 70 eur
Personīgo mantu bojājums līdz 1000 eur,pašrisks 70 eur
Diennakts tehniskā palīdzība
Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē
Apdrošināšanas teritorija:Latvija,Lietuva,Igaunija
Apdrošināšanas prēmija:380 eur
IFam polisē ir tā:
Apdrošināšanas objekta summa: A/m tirgus vērtība (manā gadījumā tas ir 13200 eur)
Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 0,00 eur
Personīgo mantu un papildaprīkojuma bojājums līdz ,pašrisks 0.00 eur
Diennakts tehniskā palīdzība
Taksometra pakalpojumi
Stiklojums (viss) pašrisks 0,00 eur
Auto uz visu remonta laiku
Bojājumi ārpus satiksmes
Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē
Apdrošināšanas teritorija:Eiropa
Apdrošināšanas prēmija:354 eur
Vēl, kas labi - var sadalīt līdz trīs maksājumos, bez papildus piemaksas un nav vadītāja vecuma ierobežojumi, tikai - ja stāžs zem diviem gadiem, tad pašrisks +140eur.
He,he... Zvanīja no BTA, pat divas reizes - no centralā kantora un pati aģente. Ar aizvainojumu balsī jautāja, kāpēc es paņēmu citas kompānijas apdrošināšanu , tipa - es viņus uzmetis esot... Jo pagājušogad bija priekšējā stikla maiņa, ko sedza BTA. Vai tik tiešām apdrošinātāji ir tik naivi, ka domā - klients ir pielaulāts, uz citu piedāvājumiem pat nepaskatīsies?
Nē, tā vienkārši ir atsevišķu personāliju, ja tā var teikt, taktika, es drīzāk teiktu, neprasme ar godu zaudēt. Īpaši apdrošinātāju aģentu. Jo viņi neko citu, kā savas kompānijas produktu, piedāvāt nevar. Man reiz bija tā, ka klients pie manis sēdēja un jau bija izlēmis, a tajā brīdī viņam zvanīja viņa aģente un mēģināja izmisīgi pierunāt (laikam tiešām ļoti izmisusi bija). Viņas piedāvājums bija par apm. 180 euro dārgāks kā manējais. Prasīja tur viskautko par segumiem un vēl ko. Klients neizturēja, iedeva klausuli man, lai parunājos, šī sāka mani tirpināt, vai manā piedāvājumā ir tas un tas... segums bija gandrīz identisks, bija pāris plusi viņai pāris man, beigās pateica, ka tik un tā mans piedāvājumu pat nevarot salīdzināt ar viņējo toreiz tā nodomāju, cik ļoti gatavs cilvēks ir tā pazemot sevi, bet, nu, labi...
Vai kāds viedais konkrētās tēmas guru var sarēķināt man izdevīgu Kasko (ar 0% visiem gadījumiem, 2 maksājumos) 2009.gada Toyota Prius Premium (gribu norādīt 8k eur kā vērtību)?
opelis rakstīja:
ezis71 rakstīja: Apdrošināšanas objekta summa 7000 eur
Brauciena pārtraukšana līdz 300 eur(viesnīca,taksometrs utt)
Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 70 eur
Personīgo mantu bojājums līdz 1000 eur,pašrisks 70 eur
Diennakts tehniskā palīdzība
Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē
Apdrošināšanas teritorija:Latvija,Lietuva,Igaunija
Apdrošināšanas prēmija:380 eur
IFam polisē ir tā:
Apdrošināšanas objekta summa: A/m tirgus vērtība (manā gadījumā tas ir 13200 eur)
Atslēgu nozaudēšana,pašrisks 0,00 eur
Personīgo mantu un papildaprīkojuma bojājums līdz ,pašrisks 0.00 eur
Diennakts tehniskā palīdzība
Taksometra pakalpojumi
Stiklojums (viss) pašrisks 0,00 eur
Auto uz visu remonta laiku
Bojājumi ārpus satiksmes
Transportlīdzekļa nogādāšana remontiestādē
Apdrošināšanas teritorija:Eiropa
Apdrošināšanas prēmija:354 eur
Vēl, kas labi - var sadalīt līdz trīs maksājumos, bez papildus piemaksas un nav vadītāja vecuma ierobežojumi, tikai - ja stāžs zem diviem gadiem, tad pašrisks +140eur.
Mans maksājums sadalīts uz 12 mēnešiem bez papildus samaksas,šogad apdrošināšanas prēmija:300 eur.
Jautājums speciem.
Kā iespējams, ka Iizi piedāvā izdevīgāku Gjensidige kasko polisi nekā pati Gjensidige?
BTA - kaktu kantoris! Cenšas izvairīties no izmaksas, tas viņu negadījumu eksperts vispār ir zem katras normas, pilnīgs id.ots! Nekad vairs tai kantorī!
Man garš stāsts...slinkums visu rakstīt, bet atfutbolēja viņi man vienkārši, nemaksās un viss. Biju uzbraucis notriektai stirnai.
Priekš kam vajadzēja braukt virsū notriektai stirnai?
Varēja vai nu pašam notriekt, vai nebraukt virsū....
kasinsh79 rakstīja: Jautājums speciem.
Kā iespējams, ka Iizi piedāvā izdevīgāku Gjensidige kasko polisi nekā pati Gjensidige?
Ir redzētas tādas lietas. Kā iespējams? Droši vien ir kaut kāda polises pašizmaksas cena un pārējais pa virsu - peļņa. Brokeru kantoris nolaida zemāk. Iespējams, arī Gjensidige Tev nomestu cenu, ja labi parunātos, ja Tev ir talants uz šīm lietām.
Man ar Gjensidige ir gara vēsture.
Domāju, noteikti sarunāšu
Iespējams, brokeris iedeva uz komisijas rēķina kaut ko (daži tā dara). Iespējams, ka neielika kādu risku . Pārbaudi, vai piedāvājumi tiešām ir identiski. Varbūt brokeris arī ielika mazāku apdrošinājuma summu. Varbūt brokeris paprasīja atlaidi, bet tiešais nepaprasīja, iemesli var būt daudz un dažādi. Lai nu kā, Gjensidige šobrīd dod labus ciparus. Vienīgi tas, ar ko tu sev iešāvi kājā, bija tas, ka prasīji piedāvājumu gan pa taisno, gan brokerim. Ja paprasītu vienam, tad viņam būtu vairāk iespējas pēc tam izspiesta labāku ciparu. A tā otrs var uzlikt veto, jo pēc idejas, atlaides jādod vienādas - nedrīkst caur vienu kanālu dot vienu, caur otru citu.
Kāpēc esmu iešāvis sev kājā?
Tikai precizēdams variantus izmaksām?
Šis gan nav saprotams.
Ir tāds nerakstīts likums - ja viens kanālis tev caur konkrēto apdrošinātāju neiedod atlaidi, tad apdrošinātājs tādu nedrīkst piešķirt arī citam pārdošanas kanālam (ja vien caur tieši to kanālu nav kaut kāda speciāla akcija, kā, piemēram, fiksēta cena, pērkot apdrošināšanu auto salonā). Ja piedāvājumu konkrētajam apdrošinātājam ir devis tikai, piemēram, brokeris, tad pēc tam vēl var mēģināt padušīt. Tb., pirmajam piedāvājuma sniedzējam ir veto tiesības.
Motorolers rakstīja: Man garš stāsts...slinkums visu rakstīt, bet atfutbolēja viņi man vienkārši, nemaksās un viss. Biju uzbraucis notriektai stirnai.
Ja visu biji izdarījis korekti, nevajadzēja atfutbolēt... vismaz pēdējo 3-4 gadu laikā noteikti ne... pirms tam bija visādi brīnumi, bet ja tā "atfutbolēšana" notika minētā perioda laikā, plus, pieliekot klāt "slinkums visu rakstīt", neuztver kā uzbraucienu, bet pieredze liek izdarīt secinājumus... pie tam, ja ir "nemaksās un viss", ko tad negriezies tiesā? Jebšu griezies? Tad pastāstīsi, kā veicās?
Motorolers.
Vai nevarētu būt tā, ka, meklējot lētāko piedāvājumu, pavirši pievērsi uzmanību noteikumiem? Visticamāk, vai nu šāds risks nemaz nebija iekļauts polisē, vai arī Tava rīcība uzreiz pēc negadījuma bija nepareiza.
Pirms pāris gadiem Gjensidige bija lētāks piedāvājums, kā citiem, toties vairāk nosacījumu, pie kuriem neizmaksāt/samazināt atlīdzību. Ja nemaldos, Gjensidige noteikumus bija, ka var samazināt/neizmaksāt, ja ātrums pārkāpts par 20 km/h, kamēr standartā bija 30 km/h.
Un vēl viena lieta - kad manā auto iebrauca, pieteicu bojājumu caur KASKO un izmantoju auto aizvietošanu (If).
Kad nākamgad pirku KASKO, man If nosauca lielāku ciparu, un cenu nelaida lejā, lai arī es pie avārijas nebiju vainīgs - teica, ka tā kā bija izdevumi par auto aizvietošanu, polises cena šogad lielāka.
Citi apdrošinātāji nepiemēroja šāda veida piemaksu, tāpēc nācās mainīt, jo starpība bija ievērojama.
Apdrošināšanas cenas un kā tās veidojas ir melns caurums - nupat atajunoju OCTA abiem auto (2007.g. Mazda2, BM7, fiz.pers. un 2016. Toyota Verso, BM6, jur.pers.) - Mazdai OCTA par kādiem 30% dārgāka, nekā Toyotai.
Es nesen izlasīju šo www.manapolise.lv/blogs/zelta-octa-octa-kasko-apdrosinasana-tev/
Nemaz nezinaju, ka vēl kaut kāds zelta piedāvājums ir. Nu tā zelta octa baigi ieinteresēja. Kāds ir to ņēmis?
KASKO - IF, Balta vai BTA
Pienācis laiks atjaunot KASKO savam auto. Patreiz ir līgums ar BTA, bet jauno piedāvājumu viņi man iedeva ne tik labu, kā iepriekšējo - gan pašrisks parādījies, gan prēmija lielāka, neskatoties uz to, ka auto dārgāks nepaliek. Tāpēc pieķēros un uztaisīju konkursu. Lētākais bija BAN, cena par simts EUR mazāka kā finālistiem, bet tika nolikts malā sliktās slavas dēļ, tas pats liktenis arī Baltikumam. Atlasi izgāja trīs - IF , Balta un BTA. Piedāvājumi atškiras tikai niansēs. Viens ir nedaudz lētāks. Kāda pieredze ar šīm kompānijām?