Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Zili brīnumi,diennakts gaišajā laikā drīkst braukt ar migliniekiem,kad viņi to likumu pieņēma?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sen, ļoti sen, tai pašā  laikā vai tikai mazliet vēlāk, kad par pašiem dienas gaitas uguņiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos tad Igaunijā par migliniekiem var tikt pie soda?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

"Vieniem vai otriem, ne kopā." - kā raksta draklight. Tā ir būtiskā atšķirība par ko Igaunijā var tikt pie soda. Visādi citādi - ļoti daudzām mašīnām jau no ražotāja ir automātiskās gaismas, kas kā dienas gaitas izmanto tieši miglas lukturus un ievēro tieši šo VAI - t.i. neslēdz abus vienlaicīgi. 

Visa atšķirība pie mums ir tikai CP interpretācijā, kas, kā jau mēs labi zinām, pie mums nepazīst nevienu citu pārkāpumu, kā tikai ātrumu un alkoholu. Braukt ar citus žilbinošu ziemassvētku eglīti ir pieņemami.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man šķiet, ka jau no sākta gala bija, ka diennakts gaišajā laikā jābūt ieslēgtiem gabarītiem + tuvās gaismas VAI miglas lukturiem. Vieniem vai otriem, ne kopā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tik sen, ka jau vairs neatceros. Un tas nozīmē, ka tu dramatiski sen neesi vispār sekojis CSN izmaiņām... Ko vēl esi palaidis garām? 

Man pat 10 gadus vecs auto automātiski izmanto migliniekus kā dienas gaitas lukturus.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nu sūds ar viņiem,ieslēdzu migliniekus vienreiz gadā,tehniskajā apskatē.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Miglinieki pēc cssd ta noteikumiem drīkst degt TIKAI kopā ar aizmugures gabarītiem.Tas lai Bandīti nevarētu tumsā maskēties.

Drošvien no šejienes arī izskaidrojums, kāpēc vienam tie aizmugures gabarīti deg arī pa dienu, bet citam nedeg pat tumsā.

PTimrots savulaik tur kko aicināja "appīpināt", attiecīgi pret vienluktura braucējiem derētu sen pārbaudītais paņēmiens- tālos/purnā, vēlams bez īpašas žēlastības un pie jebkuras reālas iespējas.

Tā iespēja protams pilsētā un/vai pie dzīvas satiksmes ir tāda šaubīga un ne katrreiz īstenojama, taču klientam var "panākt pretim" un nedaudz pagriezt uz viņa pusi.Lai, tāteikt, netraucētu pārējos satiksmes dalībniekus.Tas pastiprina vēlamo effektu, plus vēl var lieliski saskatīt, kāds tas LOHS izskatās un kā viņš savureiz "reaģē" ;p

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Man nav bijis ne viens auto kur miglinieki degtu bez gabarītiem.Un kas tas par Bradypus auto kur miglinieki kalpo kā dienas gaitas uguņi?!?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ar kuriem viņiem, tiem visiem noteikumu pĀrizinātājiem kas pa lielceļiem mauc?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Ja nemaldos tad Igaunijā par migliniekiem var tikt pie soda?

Par Poliju nerunājot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Man nav bijis ne viens auto kur miglinieki degtu bez gabarītiem.Un kas tas par Bradypus auto kur miglinieki kalpo kā dienas gaitas uguņi?!?

Volvo. Bet gabarītus gan slēdz vienmēr. Volvo automātiskās gaismas neparedz "tikai priekšā" varinatu. Cik esmu redzējis, visa VAG varza taupa elektrību un brauc ar tumšu pakaļu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nevis elektrību, bet vadus un īpaši savienojumus. Tiem patīk sāļa vide un temperatūra. Priekš kam dienā dedzināt visus led paneļos uc vietās? Arī ko piemineju tavi stopi būs labāk ieraugāmi bez barjeras led gabarīt iluminācijas.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man Audi auto gaismas gaišajā laikā priekšā dienas gaitas + pakaļas gabarīti, tumšajā laikā tuvie + pakaļas gabarīti.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Nu sūds ar viņiem,ieslēdzu migliniekus vienreiz gadā,tehniskajā apskatē.

Tādiem migliniekiem, kurus nelieto, ir vienkāršāka pieeja - izrauj vadus un viss. Miglinieki drīkst nebūt ieslēdzami un tad nav jādomā, vai jāregulē vai ne. Džipam tieši tā esmu izdarījis, jo dēļ braukšanas specifikas gana mīksatajā bamperī iemontētājiem migliniekiem mēdz būt problēmas ar regulējumu

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Bradypus

Jā tā ir, bet iekšā viņiem jābūt lampiņām tādām kā rūpnīca paredzējusi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

ezis71 rakstīja: Man nav bijis ne viens auto kur miglinieki degtu bez gabarītiem.Un kas tas par Bradypus auto kur miglinieki kalpo kā dienas gaitas uguņi?!?

Volvo. Bet gabarītus gan slēdz vienmēr. Volvo automātiskās gaismas neparedz "tikai priekšā" varinatu. Cik esmu redzējis, visa VAG varza taupa elektrību un brauc ar tumšu pakaļu.

Es atvainojos bet tavam Volvo ir gaismas sensors?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Protams, ir - tas pat dienas laikā, ja nav pavisam saulaina, iebraucot patiltē, pārslēdz migliniekus uz tuvajiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

ezis71 rakstīja: Man nav bijis ne viens auto kur miglinieki degtu bez gabarītiem.Un kas tas par Bradypus auto kur miglinieki kalpo kā dienas gaitas uguņi?!?

Volvo. Bet gabarītus gan slēdz vienmēr. Volvo automātiskās gaismas neparedz "tikai priekšā" varinatu. Cik esmu redzējis, visa VAG varza taupa elektrību un brauc ar tumšu pakaļu.

"VAG varza" noteikti ir ar centrāleiropas likumdošanai atbilstošu centralās elektrības bloka kodējumu. Es neesmu iedziļinājies kas ir kas, bet vandoties pa mk5 golfa platformas mašīnu centrālās elektrības bloku kodējumiem, esmu ievērojis ka tur ir kādi trīs dienasgaitas gaismu varianti piedāvāti - viens toč saucās skandināvu - vai zviedru, neatceros - iespējams ka kāds no tiem nesatur degošus pakaļas lukturus.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu man tas tikai novērojums no otras puses. Pamanot uz ceļa "tumšu" auto, tas gandrīz vienmēr ir bijis VAG grupas. Arī kolēģim kādu laiku atpakaļ bija Gofs ar šādu risinājumu. Tos, kam deg, neesmu skaitījis. Var jau būt, ka tāda patiešām ir tikai daļa no VAG. Lai nu kā - normatīvie akto Latvijā šādi braukt atļauj.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pa Rīgu īpaši nebraucu, tāpēc tumsā mašīnu ar tumšu pakaļu esmu redzējis tikai vienreiz - tas bija pirms dažiem gadiem kaut kāds jauns hujdaja pseidodžips.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Hm... Kādēļ tumsā un kāds sakars ar Rīgu? Dienas gaitas gaismas, par kurām ir diskusija, deg vai nedeg gaišā laikā vienalga Nīcā vai Nicā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uz šosejas nakts laikā tu viegli sapratīsi ka tu brauc nevis tuvo gaismu bet dienasgaitas gaismu gaismā, kamēr pilsētā var gadīties nobraukt dažus kvartālus līdz pielec ka nav ieslēgts nekāds apgaismojums Un, protams, Liepājā jauno lamatu ir jūtami mazāk nekā Rīgā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Bradypus

Jā tā ir, bet iekšā viņiem jābūt lampiņām tādām kā rūpnīca paredzējusi.

Nē, drīkst būt arī tukši caurumi. Man gan tas nav aktuāli, raut ārā lukturus neesmu pūlējies, lai jau tur stāv šķībi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Uz šosejas nakts laikā tu viegli sapratīsi ka tu brauc nevis tuvo gaismu bet dienasgaitas gaismu gaismā, kamēr pilsētā var gadīties nobraukt dažus kvartālus līdz pielec ka nav ieslēgts nekāds apgaismojums Un, protams, Liepājā jauno lamatu ir jūtami mazāk nekā Rīgā.

Nu tak attopies no savas aizvēsturiskās domāšanas - nekās tāds vispār nenotiek. Gaismas ir automātiskas, gaismas sensors izdomā, kad pārslēgties no dienas gaitas (tikai priekšā) uz tuvajiem un gabarītiem. Tumsā tiem auto deg viss, kam jādeg. 

Jāsmejas par "jaunajām lamatām"... Manam 1999 gada Jeep jau bija automatiskās gaismas Pagājušajā gadsimtā!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nu man tas tikai novērojums no otras puses. Pamanot uz ceļa "tumšu" auto, tas gandrīz vienmēr ir bijis VAG grupas. Arī kolēģim kādu laiku atpakaļ bija Gofs ar šādu risinājumu. Tos, kam deg, neesmu skaitījis. Var jau būt, ka tāda patiešām ir tikai daļa no VAG. Lai nu kā - normatīvie akto Latvijā šādi braukt atļauj.

VAG mašīnām viss laicīgi slēdzas iekšā, kad tumšs paliek. Ja vien nav uzlikti kaut kādi kreisie ledi, kur tad tā dienas gaismu padarīšana vairs nav automātiska.

99% gadījumu, kad kāds tumsā brauc pa priekšu bez nevienas ieslēgtas lampas aizmugurē bet ar dienas gaismām priekšā, būs kāds no Toyota modeļiem. Reizēm arī Hyundai/Kia ir redzēti, bet pārsvarā Toyota.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā. To (to....) kondzerbuņdžu vispābā uz LVijas ceļiem sen jau vajadzēja Aizliegt.

Bet par vag te (parasti) spierž tie, kuri ar to nebrauc un/vai (iespējams) vispār nav normālu auto pieredzējuši.Viņi nezin, ka 1kārt gaismu "uzvedība" regulējas caur borta datora menū.Bet ko tu lohiem padarīsi, tiem vienmēr Taisņiba ;p

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Jā hyundai tā var izdarīt lai priekšā deg dhl un viss. Es, ja pilsētā ir labi apgaismots, tā arī braucu 😍

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

ezis71 rakstīja: Man nav bijis ne viens auto kur miglinieki degtu bez gabarītiem.Un kas tas par Bradypus auto kur miglinieki kalpo kā dienas gaitas uguņi?!?

Volvo. Bet gabarītus gan slēdz vienmēr. Volvo automātiskās gaismas neparedz "tikai priekšā" varinatu. Cik esmu redzējis, visa VAG varza taupa elektrību un brauc ar tumšu pakaļu.

Arī vācu busu varza.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Posmu starpā starp Siguldu un Cēsīm sen vajadzēja slēgt.Un tos cēsu lohus,kuri tur tradicoOonāli 'māķ/braukt ",visus barā norīkot vismaz uz pusgadu kādā sabiedriski derīgā darbā.

Un vispār jau kaut kur bij rakstīts,ka avārija notikusi "starp siguldu un rīgu".Kā arī,turpinās kovid laikā uzpirktoLohu loh pressrelīzes- tā dēvētajai Sabiedrībai nav jāzin ne konkrētā vieta,ne pat aptuveni apstākļi.Ta kur nu vēl Cēloņi.

Posmā aiz siguldas esot Vvid radats- lūk iespējamais "iemesls".Vai vismaz viens/no.Koncepcijas autori ir Jāsoda/Par!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jajā, lūk vēl piemērs lohSkribentu pārliecinošajai darbībai, "posmā starp rīgu un ssiguldu"(uz ceļa rīga-sigulda) : nra.lv/latvija/riga/satiksme/439532-aculiecinieka-video-smaga-avarija-uz-cela-riga-sigulda-dzivibu-zaudejusi-divi-cilveki.htm ...Avārija starp vieglo un kravas automašīnu notikusi ceļa posmā starp Siguldu un Rīgu

Faktu sagroZīšana, nesaistītu un nepierādāmu īpašību piedēvēšana, apstākļu un/vai cēloņu APZINĀTA noklusēšana- lūk tā dēvētā "nulles vīzija". .

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

msh rakstīja: Uz šosejas nakts laikā tu viegli sapratīsi ka tu brauc nevis tuvo gaismu bet dienasgaitas gaismu gaismā, kamēr pilsētā var gadīties nobraukt dažus kvartālus līdz pielec ka nav ieslēgts nekāds apgaismojums Un, protams, Liepājā jauno lamatu ir jūtami mazāk nekā Rīgā.

Nu tak attopies no savas aizvēsturiskās domāšanas - nekās tāds vispār nenotiek. Gaismas ir automātiskas, gaismas sensors izdomā, kad pārslēgties no dienas gaitas (tikai priekšā) uz tuvajiem un gabarītiem. Tumsā tiem auto deg viss, kam jādeg. 

Jāsmejas par "jaunajām lamatām"... Manam 1999 gada Jeep jau bija automatiskās gaismas Pagājušajā gadsimtā!

msh Visu pareizi saka,ja gaismas svira atrodas 0 pozīcijā tad arī neieslēgsies tuvie,spidometrs būs apgaismots un tu vari arī neko nenočoknīt.Nezinu kā citiem auto bet kaktusā ja neieslēdzās tuvie tad spidometrs visu laiku ļoti gaišs,tikko ieslēdzas paliek tumšāks bet to arī var noregulēt,var tikpat gaišu uztaisīt kā bez tuviem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja:

Bradypus rakstīja:

msh rakstīja: Uz šosejas nakts laikā tu viegli sapratīsi ka tu brauc nevis tuvo gaismu bet dienasgaitas gaismu gaismā, kamēr pilsētā var gadīties nobraukt dažus kvartālus līdz pielec ka nav ieslēgts nekāds apgaismojums Un, protams, Liepājā jauno lamatu ir jūtami mazāk nekā Rīgā.

Nu tak attopies no savas aizvēsturiskās domāšanas - nekās tāds vispār nenotiek. Gaismas ir automātiskas, gaismas sensors izdomā, kad pārslēgties no dienas gaitas (tikai priekšā) uz tuvajiem un gabarītiem. Tumsā tiem auto deg viss, kam jādeg. 

Jāsmejas par "jaunajām lamatām"... Manam 1999 gada Jeep jau bija automatiskās gaismas Pagājušajā gadsimtā!

msh Visu pareizi saka,ja gaismas svira atrodas 0 pozīcijā tad arī neieslēgsies tuvie,spidometrs būs apgaismots un tu vari arī neko nenočoknīt.Nezinu kā citiem auto bet kaktusā ja neieslēdzās tuvie tad spidometrs visu laiku ļoti gaišs,tikko ieslēdzas paliek tumšāks bet to arī var noregulēt,var tikpat gaišu uztaisīt kā bez tuviem.

Pareizi? Msh vispār pat nesaprot par ko ir runa. Es runāju par mašīnām, kam dienas gaita (dienā) ir bez gabarītiem un gabarītus ieslēdz gaismas sensors, kopā ar tuvajiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Vajadzēja jau no paša sākuma jautājumu nostādīt konkrēti pēc būtības.Nevis ka auto (vai vag-auto) kaut ko ieslēdz pats no sevis, bet gan ka ar šo auto (vai ar šo vag-auto) braucošais Lohs nejēdz gaismu iestatījumus.

Pārslēgšanos no dienasgaitas uz tuvajiem vēl papildus regulē borta dators (agri/normāli/vēlu).

Tieši tāpat trijos līmeņos borta datorā iestata arī automātisko "reakciju" uz pretimbraucošajām (vai priekšāesošajām) gaismām, gadījumam ja tiks ieslēgti tālie. 

Lai pati mašīna korekti "domātu" (pie nosacījuma, ja tai tiešām ir tā dienasgaitas gaisma), no Loha tiek prasīts pa lielam tikai viens- pārliecināties, ka gaismu slēdzis atrodas  pozīcijā "auto". 

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā, ka LV vidējais mašīnu vecums ir 13 gadi, tad tik vecam VW diezi vai tāda opcija ir pieejama parastam lietotājam, ja nu vienīgi kādā Prēmium komplektācijā. Man te pagalmā stāv vairāki desmiti visvisādi desmitgadīgi VW Bāzes komplektācijā (tas ir pliki, kā baznīcas žurkas), tiem nekāda tāda programmēšanas opcija lietotāja līmenī nav paredzēta. Var jau būt, ka Dīlerserviss pieslēdzoties pie vispasaules VW superdatora ko tādu var izveikt arī šitādiem drandaļiem, nezinu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tak neba jau tie vecie plikie ir tie gakvenie suuda vārītāji.Tieši ar Jaunākajiem tie nejēdzošie lohi pārvietojas.Un vairāk kāreiz visādas šķībacainās kondzerbuņņdžas;p

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Te viens otrs tikai drukā pilnā pārliecībā savā. Bet nedzird ko saka msh un 650...Audi/Vagen vari saprogrammēt kā gribās pašam. PUNKTS. Visādiem citroniem un tamlīdzīgiem strādnieku pārvietošanās līdzekļiem tāda iespēja NAV. Priecājaties ka IR vispār.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Uz šosejas nakts laikā tu viegli sapratīsi ka tu brauc nevis tuvo gaismu bet dienasgaitas gaismu gaismā, kamēr pilsētā var gadīties nobraukt dažus kvartālus līdz pielec ka nav ieslēgts nekāds apgaismojums Un, protams, Liepājā jauno lamatu ir jūtami mazāk nekā Rīgā.

Nē, arī nakts laikā uz šosejas ik pa laikam redzu kādu braucam ar dienas gaismām, kam aizmugure pilnīgi tumša. Pēdējās reizes tie bija lohi ar citybee, tur domāju cilvēkam vispār nav sajēga par to kā un kādas gaismas jāslēdz. Mēģināju vēl dažādi pasignalizēt, bet laikam manus signālus nesaprata.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Iespējams, ka ar šo nonākam pie problēmas būtības.Šis vismaz ir taisnīga secinājuma mēģinājums.Bez lieka popupulizma, ka brauca 96gv pusmironis vai kāds jaunaiss bandīts, kuram vis po/uj.Ka bieži vien tas iespējamais Lohs šodien brauc ne-ar-savu auto un ka viņam nav principiālās pamat sajēgas/Par!

Jebkurš arī ar sajēgu apveltītais, svešā (vai ne-savā) auto iekāpjot,ne uzreiz noorientēsies slēdžos un principos.Ja jāmaksā par katru minūti, tur cerība vēl mazāka.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 1 Atbildēt

1/3 daļa nejēdz patreizējā, tajā tumšākajā un šļurainākakajā periodā ielikt savai grabažai lukturī kreisajā spuldzi tur. Ko jūs te baigos pareizos metājat. CSN palasat/iemācaties.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Te viens otrs tikai drukā pilnā pārliecībā savā. Bet nedzird ko saka msh un 650...Audi/Vagen vari saprogrammēt kā gribās pašam. PUNKTS. Visādiem citroniem un tamlīdzīgiem strādnieku pārvietošanās līdzekļiem tāda iespēja NAV. Priecājaties ka IR vispār.

Saprogrammē un tad brauc bez gaismām vai žilbinā citus,ideāli.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Vakar puspieci pēcpusdienā. Principā tumsa. Hunday pseidodžips mauc pa Ilūkstes ielu bez nekādām gaismām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jajā,tas meeslis ir viens no "popupulārākajiem".Varbūt tur to suuda slēdzi ir grūti atrast vai aizsniegt;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Šodien gadījās atrauties sodiņu. Aizbraucu uz Liepāju, pārbraucu pāri Jaunajam tiltam, pie Depo nogriezos pa kreisi, pārbraucu pāri Zemnieku ielai un nometis golfu vienā kabatā, aizgāju uz gabaliņu tālāk esošo veikalu. Atnācu atpakaļ, iedarbināju, apgriezos lai brauktu uz Depo, ieskrienos, priekšā dzeltenais, nah, pie sarkanā nebraukšu pāri, apstājos, stāvu - pa zemnieķeni atbrauc musaru buss, nogriežas pa labi, iestumjas ar pakaļu pirmajā Depo stāvvietas iebrauktuvē - sāku braukt, griežos iekšā, hujaks, iedegas disene, attaisu logu, "apstājies tur tālāk" - apstājos, atnāk musars, paprasa dokumentus; "vai zināt kāpēc apstādināju?" - "nav ne jausmas" - "nebija ieslēgti lukturi" - atnāk pēc brīža, hujaks, paprasa uzrakstīt epastu; ieballēja 40 eiras - musars, jauns ambālis, pēc toņa spriežot jutās kaut ko labu izdarījis. Tā nu tas notiek muļķu, piedošanu, lohu zemē - kā Ainārs Kadišs ļoti precīzi uzrakstīja - solis pa labi, solis pa kreisi - sodīs - un vienīgais kas ikdienu padara ciešamu ir drāzēju ierobežotais skaits, un vienas daļas cilvēcība vai nevēlēšanās čakarēties dēļ sīkumiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Ainārs Kadišs... tas vatenis, kurš publiski slavē lielisko dzīvi padomju savienībā. Kāds brīnums, ka tieši uz viņu atsaucies...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Šodien gadījās atrauties sodiņu. Aizbraucu uz Liepāju, pārbraucu pāri Jaunajam tiltam, pie Depo nogriezos pa kreisi, pārbraucu pāri Zemnieku ielai un nometis golfu vienā kabatā, aizgāju uz gabaliņu tālāk esošo veikalu. Atnācu atpakaļ, iedarbināju, apgriezos lai brauktu uz Depo, ieskrienos, priekšā dzeltenais, nah, pie sarkanā nebraukšu pāri, apstājos, stāvu - pa zemnieķeni atbrauc musaru buss, nogriežas pa labi, iestumjas ar pakaļu pirmajā Depo stāvvietas iebrauktuvē - sāku braukt, griežos iekšā, hujaks, iedegas disene, attaisu logu, "apstājies tur tālāk" - apstājos, atnāk musars, paprasa dokumentus; "vai zināt kāpēc apstādināju?" - "nav ne jausmas" - "nebija ieslēgti lukturi" - atnāk pēc brīža, hujaks, paprasa uzrakstīt epastu; ieballēja 40 eiras - musars, jauns ambālis, pēc toņa spriežot jutās kaut ko labu izdarījis. Tā nu tas notiek muļķu, piedošanu, lohu zemē - kā Ainārs Kadišs ļoti precīzi uzrakstīja - solis pa labi, solis pa kreisi - sodīs - un vienīgais kas ikdienu padara ciešamu ir drāzēju ierobežotais skaits, un vienas daļas cilvēcība vai nevēlēšanās čakarēties dēļ sīkumiem.

Par ko pretenzijas? Par to, ka aizmirsi lukturus ieslēgt?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vai tev tas liekas adekvāts sods par elementāru izklaidību?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Un tu domā ka tu vienīgais bez gaismām brauc, poliči jau atklausījušiez visas iespējamās pasaciņas ...Un nekas tā neuzlabo atmiņu kā pārdesmit euro sods ...

Taču pirms pārmest ko kādam - pārliecinies, ka pārkāpumam vispār ir paredzēts cits soda veids ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jā un nē. Es esmu vairākkārt ar pirksta pakratīšanu palaists par ātruma pārsniegšanu, kas tomēr ir apzinātāks pārkāpums par šo. Domāju, ka te arī to pašu varēja. Neviens nestāvēja ar svecīti klāt un neredzēja, kāda bija komunikācija. Ja pacients lecīgs, nav brīnums, ka ierubīja pēc pilnas programmas.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti