Šofera dienasgrāmata. - Forums - iAuto

Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
1.. 51 52 53 54 55 56
650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Turpinām balsot par noderīgajiem idiōtiem.Lūk.Divi satiksmes dalībnieki klaji pārkāpj CsN, viens trešais izrādās acīmredzams lohs (un (prottams!) pat neapstājās).. Ceturtais diemžēl nolohojās- smagi cietis un tiek atzīts par Vainīgu... 

Advokāts stāsta dzīves īstenību- priekšā esi vai pakakaļā, neviens nevienam neko negarantē un nekam neparko nav parādā.Viena pārkāpums nav tiešs iemesls otra nelaimei. Mēģinājums pārkāpt nav pārkāpums un (vairumā gadījumu) tieši vislielākajam Loham izrādās taisnība.Katrs neveiksmīgs (vai kaut daļēji veiksmīgs) mēģinājums 'izvairīties" pēc savas būtības ir noziegums.Tā dēvētā "labā griba" nekad nekur netiks ņemta vērā.Nu tad KĀ gan varam "gaidīt", ka šodien kāds ies "žēlot" kaut kādu tur nolohojušos apdzinēju...

www.facebook.com/reel/2679140608947740

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 1 Atbildēt

Manuprāt šis lieliski ilustrē to, kādēļ ir bīstami braukt čukčukbāņos vai arī aiz kādiem lēnak braucošiem objektiem - šajā gadījumā havajas vampīra - jo sabremzēties ta viņi var ātri, bet paveikt kādu manevru lēni + klasika, arī uz LV ceļiem - kreisie bez papildjoslas, lai nogrieztos, tur gan fūrinieks arī savas 5 kapiekās pielicis....Bet kopumā, jo tu tālāk un brīvāk redzi, jo tu kontrolē situāciju, nevis kāds mazpisāns, kas nejēdz pagriezienu laicīgi parādīt, spogulī paskatīties, kam kājiņa viegla un nesanāk uzdot kad vajag, utt. Tas arī ir iemesls, kādēļ liela daļa apdzen šos braucošos kolhozus, ne jau deļ kāda mākslīgi piedomātām (aritmētiskām...) sekundēm, kas galu galā ir beigās krietni vairāk nekā skaitītāji saskaita - bet gan tādēļ, ka tad TU pats kontrolē ceļu par ko arī atbildi.

P.S. par tiem, kas aizmugurē, mēdzu piefiltrēt un paskatīties, ja laiks atļauj, kā tas, kas (ja nu sanāk, jo labprāt arī palaižu garām...) aizmugurē spēs pielāgoties manam manevram, jo arī tā ir drošība - nevis betona kaklu lupīt savā spidometrā pl.10 un 14os iekrampēties stūrē...

P.S.2 ko gan var video uzteikt, cik manāms, kā trajektorijas ievēro....mums katrs otrais šķiet, ka ar smago brauc - jebkurš manevrs ir no ceļa (jā jā, ceļa ne joslas) vidus - laikam jau vairs autoskolās nemāca, kādi stāvokļi ir jāieņem, lai grieztos pa labi vai pa kreisi, jo taupīgie LV ceļu projektētāji tieši tā ari turpina veidot krustojumus, kurus publika vairs nemāk izbraukt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 1 Atbildēt

650 rakstīja: Turpinām balsot par noderīgajiem idiōtiem.Lūk.Divi satiksmes dalībnieki klaji pārkāpj CsN, viens trešais izrādās acīmredzams lohs (un (prottams!) pat neapstājās).. Ceturtais diemžēl nolohojās- smagi cietis un tiek atzīts par Vainīgu... 

Advokāts stāsta dzīves īstenību- priekšā esi vai pakakaļā, neviens nevienam neko negarantē un nekam neparko nav parādā.Viena pārkāpums nav tiešs iemesls otra nelaimei. Mēģinājums pārkāpt nav pārkāpums un (vairumā gadījumu) tieši vislielākajam Loham izrādās taisnība.Katrs neveiksmīgs (vai kaut daļēji veiksmīgs) mēģinājums 'izvairīties" pēc savas būtības ir noziegums.Tā dēvētā "labā griba" nekad nekur netiks ņemta vērā.Nu tad KĀ gan varam "gaidīt", ka šodien kāds ies "žēlot" kaut kādu tur nolohojušos apdzinēju...

www.facebook.com/reel/2679140608947740

Klasika, diemžēl arī uz mūsu ceļiem 650 reižu. Viegli komentēt no dīvāna...BET te un tur kladzinu, ka KREISO, pa kreisi vajag no paša kreisā STĀVOKĻA, pat uz tās strīpas UZ braukt virsū, un riteņus pagriezt pa kreisi TIKAI sākot jau pašu manevru!

 2 lielākais L pats 95K cietušais. Viņam bija, būtu jāparedz šhito ujņu visu. Sāka/ne dinamiski bremzēt par vēlu, labi noslinkoja...bet KĀPĒC nebremzēja pret tajā pašā virzienā braucošu auto, izvēlējās PRETĒJO!?? Nerisina braucot rēbusu, kā saka Vernons! Kad ir pielaidis kļūdas gribās izlīst sveikā cauri. 

 Pats abās situācijās esmu pabijis, teikšu godīgi, paglāba laimes krekliņš!?? 

 Ļoti labs piemērs, kas kārtējo reizi atgādina, neslinkojam!!! samazinām ātrumu, lieku reizi palielinām distanci. Dārgās sekundes būs vērtīgākas, kā lāpīties pa slimnīcām un pēčāk rehabilitēties. 

 Kādreiz tajos laikos krāsoja uz auto pakaļas uzrakstu Nēsi pārliecināts neapdzen -patreiz varētu aizstāt ar uzrakstu aizmugurē-NēEsi LOHS!😜

ps. uz ceļa vienmēr prātā jāpatur rīcības plāns B jau laicīgi un rezervē. Nu nevar braukt pēc noteikumiem, nevar.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 1 Atbildēt

Ir instinktīva nevēlme ieraut priekšā stāvošam/apstājušam/bremzējošam, utt. dirsā, jo tad uzreiz par 95% esi vainīgs tu pats, nekas, ka tas pipeļūns varbūt ir priekšā ielīdis (nozadzis Tavu distanci), tupa nerādījis pagriezienu (tā dara losīši, nomet praktiski pa mēmajiem un tad parāda, ka līdis malā....) vai jebkāda cita situācija, jo Tev bija jāizvēlas "atbilstošs" ātrums - tā nu mēģina citus variantus  - kas šoreiz bija gan dārgāk, gan sāpīgāk. 

Ir pietiekami daudz gan video gan arī citas liecības, kur izdodas izvilkt situāciju, šoreiz neizdevās. 

Vieglais var vien papriecāties, ka smagais izlēma nevilkt pakaļa, jo pie šādiem ātrumiem tur arī traumas var būt.

Te arī ir atbilde, kādēļ pie pēdējās skaļās avārijas uz Ventspils šosejas smagais nerāva grāvī, bet gan busā, kas nebija manevru izrēķinājis...busam letālāk, pašam smagajam gan nē, turklāt tīri papīri - savā joslā sķērslis. Diemžel, letāli citiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Tā nu tas ir- katrs, kuram "irkoteikt", to nevarēs visu tādā saīsinātā formātā pateikt.Varētu runāt Bezgalīgi, bet tad jau atkal diez vai kāds lasīs..

Tas cēlais "priekšābraucēja atbildības" jēdziens ir laika gaitā stipri degradējies.Cēla rīcība netiek cildināta.Labais vairs neaug, toties sliktais nāk atpakaļ.Soli pa solītim- sākot no populārā (un Lohu apjūsmotā) Varoņ teiciena, ka "Es nekad nevienu nelaižu".Loģiski, ka ar tādu apziņu to vienīgo/īsto momentu daudzi nokavē.

Acīmredzot, jāskatās un nonstopā jāizvērtē ir situācija priekšā "tik Tālu", cik vien kurš spēj saskatīt.Jāizvēlas pozīcija, jābūt "gatavībā".Vai kādam par sevi pārliecinātajam šodienas loham to ieskaidrosi- nu diezin vai.

Iebraukt ar kreizo riteni kreisajā joslā un gaidīt,nu ok- bet arī to krietna daļa aizmirst "izvērtēt".Satiks pretimbraucēju vai apdzinēju (lohu/kārtējo)- pats tas stāvētājs būs vainīgs.Kur viņš vispār ir apstājies, gaidot to kreiso pagriezienu.Aizliegtā vietā, plus vēl ar apgrūtinājumu uz apmales- griež viņš tos riteņus pirms vai pēc, bet pašā sākotnējā principā visīstākā loterija.Ja vēl mērķtiecīgi "sabremzēt" aizmugurē esošos, spoguļos pārliecināties/par- bet nee, viņš vienkārši stāv un Gaida...

Te reku citur "ieteica"- nu tak neba Malku viņš ved savā tajā mazajā auto- nu ja tik ļoti "vajag" tieši tur pārkāpt- nobrauc uz apmales, sagaidi tiešām labu momentu.Bet nee.

Katrs tas it kā pārgalvīgais (vai zinošais) samērā ātri pierod visu vērtēt "pēc sevis".Viņš ir palaidis garām, ka šodien iespēja "sastapties ar Lohu" ir krietni reālāk, kā jebkad iepriekš.Kā vecajā krievu grāmatā bija sacīts- ka burtiski KATRAM braucējam ir sava uzvedība un savi ieradumi ik pa laikam Jāpārvērtē.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 1 Atbildēt

Tieši tā, 650 ķēde ir tik stipra cik pats vājākais posms...un neko tur nepadarīsi. sk NO auto apmācības principus. Diemžēl, žēl ka tik tālu esam tikuši, varējām varbūt ASV piemēru ņemt, tests kompī tad paņem auto 3 figūras un gatavs ?!!! stūrētājs iĀ???

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Prasta naida kurināšana visos iespējamos veidos- tā ir "mūsu" realitāte.Viens transporta veids pret otru, jaunieši pret "vecLohiem", apdzinēji pret nelaidējiem- lietā tiek likta pilnīgi  jebkāda neiecietības kombinācija.Vājais posms- tieši tā ir šodienas norma.Uz to mums ir jālīdzinās.

No "oficiālajiem runasvīriem" sen nava dzirdēts Cēlas rīcības ieteikums.Ja "viņš" neko neparkāpj, tad nekāda tāda (kolektīvā,morālā,cilvēciskā) atbildība viņam šodien vairs nav saistoša.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Īsti progresīvs lohs - fb.watch/xhWqDyYqBb/?fs=e

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tas jau uupis, kam nepis, drošība otrajā vietā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=eIsa4dkAhlY

Šis ir interesanti, tagad ne tik vien iet uz urrā kvītiņu sūtīšana kases režīmā, šoreiz gan ar kastīti stabā...bet nu jau sodus kumulatīvi sāks dreijēt t.i. par katru zīmīgi (kaut arī manevrs ir viens). Laikam no OCTA gadījumiem ir samācījušies kvītēt par katru epizodi - manuprāt pilnīgs tiesisks nihilisms !

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tās kastītes ir šur tur pilsētā. Piem pie Swedbankas uzbraucot uz Vanšu tilta. Bildē visus, kas neatļauti trolejbusa joslā. Jāuzmanās

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

Spilgts piemērs, ka policijā ir ne tās gudrākās galvas. Cik tur aldziņa? Kadi kadri tur iet? Tādi ar bizēm bārdā? Loģikas nekādas - turpina pārkāpt - liekam lielākus sodus, un vairākus uzreiz. 

Citviet redzēts, ka zīmes, kas pēkšņi uzradušās, uzliek uz spilgtiem foniem. Luksoforu varēja uz likt, sarkanu. 

Cits jautājums, kāda iksa pēc tur vispār aiztaisīja to ceļu ciet?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 1 Atbildēt

Pēc šādas “loģikas” drīz sāks par ātrumu rēķināt sodu - pārkāpums x nobrauktais ceļš vai sods par stāvēšanu x cik ilgi stāv. Slimām fantāzijām nav robežu - kādreiz bija spēkā nevainīguma prezumpcija un tas, ka jebkura gadījumā tiesā cilvēkam par labu….

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vot tak (lūk tāa). Jāa...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 1 Atbildēt

www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120060626/pauls-timrots-launi-un-bezjedzigi-rigas-policija-sivere-miera-iela

preventīvie zīmju (ne)karinātāji un preventīvie m@aukļi fotopolicaji uzdarbojās.

šķiet, ka Rīgā ir pārņemtas vitronika laiku sliktākās prakses (vēl tikai trūka mazo sodu - nulles tolerances, par ko tā cīnās parteigenosse dirškens).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Draņķi ir un paliek draņķi.Cik skanīgi lai viņi nedziedādu kādā tādā pirmsvēlēšanu pavAssara laktācijas periodā.Vienkārši kauns. Tfu...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Izteikšu pieņēmumu. Ja nemaldos, VP iekasētie sodiņi aiziet valsts budžetā. Pašvaldības policijas - kaut kādā mērā (laikam ne pilnīgi) iet pašvaldības budžetā.

Pirms kāda laika sākās lielā "palieliniet PP, jo VP trūkst kadru" lieta un nebrīnītos, ka mēs tagad to varam jauki novērot...

Var jau būt, ka sagadīšanās, bet nu tieši pēdējā laikā stipri daudz manu visu šito padarīšanu ar ātruma pārsniegumiem un ko ne tikai un iekrituši pazīstami ļaudis. Pie tam nevis kā kādreiz - ai, gribējās ātrāk, sanāca iekrist, bet gan - par ko? Tur? Kāpēc tur man sods? Ak, izrādās, kokos ir neuzkrītoši uzlikta zīme.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pats interesantākais šo sodu sakarā ir tas, ka licēji aizbildinās, ka liek tos netrafarētos pie izglītības iestādēm u.c. riska zonām. Nu, piemēram, tai pašā Miera ielā tur tā ebreju ģimnāzija atrodas... tikai nez ko tie ebreju bērni tur dara svētdienās...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nu protama lieta, kā gan savādāk.

Ir sanācis runāt ar vienu sistēmai pietuvināto un viņš smēja vien par to skolu tuvumu.

Vispār jau tās bīstamās vietas arī mēdz būt savdabīgas. Lūk te:

www.google.com/maps/@56.9883087,24.1700206,3a,75y,18.27h,80.73t/data=!3m7!1e1!3m5!1snWhGd4gvoGikvq8lKXDiug!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D9.271817050780626%26panoid%3DnWhGd4gvoGikvq8lKXDiug%26yaw%3D18.272338799259614!7i16384!8i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIwNS4xIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Pabrauc pa Ungura/Kadagas ielu un apdomā, kāpēc tur dzīvojamā zona. Man tas posms velk uz tādu, kur varētu ātrāk par 50 km/h, jo tur reāli nekā nav, neskaitot 1 māju ielas sākumā, bet nu ir dzīvojamā zona. Nešaubos, ka šī ir TOP riska zona.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka tur visticamāk iedzīvotāji izsita to dzīvojamo. Un var arī saprast - pretī mājai zaļumi, tur tomēr visādi sīkie var skraidīt, mammas ar rateļiem staigāt utt. Turklāt aiz mājām nav jēgas zonas beigas likt, jo tur jau tūlīt iela beidzas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Slikti, ka izsita, ja tā. Būtu labi bijis sūtīt viņus dirst. Nav viņi ne ar ko īpašāki par citiem.

Aar ko šī vieta atšķiras no jebkuras citas? Man jau liekas, ka uz "parastās ielas" tādu staigātāju un šķērsotāju var būt pat vairāk.

Tur jau tā nelaime, ka lai ievērotu kādu aizliegumu/ierobežojumu, gribētos redzēt tā jēgu. Ja tur māju ka biezs, saparkoti auto, sīči skraida - tur skaidrs, kāpēc vajadzētu braukt lēni. Vietā, kur nekā nav, man tas nav saprotams.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā, ka dzīvojamā zona ietver visu VID teritoriju, tad diez vai tās vienas mājas iedzīvotāji būs tie "izsitēji". Bet vispār tur gan izskatās puslīdz loģiski - ja padomā par zonējumu kopumā, kas vēl tajās pļavās nav apgūts - tās ir "iekškvartālu" ielas, nevis maģistralās.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Šeit varēja pie ik katra staba pakārt, tādas mazāka izmēra un no plastamasas zīmītes, un nedaudz zemāk, kā standartā. Tur kur cilvēki dzīvo, ne pastalas, ir tādas novērotas. Tur arī nav nekāds A bānis kur laicīgi jāskatās tālē. Te piemērs vienk randomā www.google.lv/maps/@51.3928224,-0.1087335,3a,61.1y,183.84h,82.58t/data=!3m7!1e1!3m5!1sY8r0S4mh7otJnxCl7sddjg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D7.423162165376539%26panoid%3DY8r0S4mh7otJnxCl7sddjg%26yaw%3D183.837591934756!7i16384!8i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIwNS4xIKXMDSoJLDEwMjExMjM0SAFQAw%3D%3D

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Parunājam par auto vadītājiem, kas lisapēdistiem brauc gar pašu elkoni. CSN tas nekādi netiek reglamentēts, ir tikai t.s. kampaņas no Šampaņas "2m, skaties tu man" kas ir būtībā vēstule draugam, nevis saistošs dokuments.

650 augstāk pieminēja krietnumu kā ceļu satiksmes faktoru, tad kā nosaukt vadītāju kas uz ceļa bez citiem TL pabrauc gar velosipēdistu 80kmst ātrumā tik tuvu, ka tam sāk plīvot apgērbs? Starp metru un 50cm. 

Kādi ir ierosinājumi?

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 1 Atbildēt

Ja runa par fūrēm vai autobusiem, tad nedomāju, ka joslas uz daudziem mūsu ceļiem ir tik platas, lai riteņbraucējam drošu attālumu intensīvas satiksmes gadījumā būtu iespējams ievērot. Ierosinājums tāpēc ir riteņbraucējiem pa šādiem ceļiem braukt pēc iespējas maz vai nebraukt vispār.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā joslu platumu, laikam jau nonākam pie secinājuma ka TĀDI ceļi ir 100%. 

Jautājums ir drīzāk šāds - kāds ir iemesls auto vadītājam censties bīstami apsteigt velosipēdistu, ja ceļa konfigurācija un braukšanas apstākļi ļauj droši apdzīt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Braucot ar velo ir atsaldētas smadzenes un zudusi realitātes sajuta? Joslu ievērošana un rēķināšanās ar citiem satiksmes dalībniekiem NAV ne CSDD eksāmenu, ne CP kontroles tvērumā. Ātrums. Uz pārējo pajāt.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ta tur taču nau vērts runāt- jo tie "pusmetrā gar elkoni" brauceji vienkārši ir lohi.Viņi ir jau tā satiksmē apjukuši un pa lielam savus tos attālumus fiziski nespēj kontrolēt.Viņš nemāk nedz pozīciju uz brauktuves ieņemt,nedz arī "salāgot" izmainīšanos ar pretimbraucēju,- ja vienam no viņiem ir tieši tobrīd sakrīt apbraukt to velosipēdistu.Vai nu tas pretimbraucējs izrādās vel lielāks lohs- viņš taču redz, ka šitas pirmais minstinās un ka tam degungalā ir traucēklis.

Tas pats ,kas ar gpāreju- te varam appelēt kaut aiz/rīdamies, bet viņi vispār pat nezin, ka tuvojoties tai gp būtu "jāskatās" uz trotuāru. Jo NAVa neviens tas oficiālais Zinātnieks viņiem to oficiāli atgādinājis.Skatiena koordināciju vienā dienā nevar iemācīt- tai ir jābūt automātiska ieraduma līmenī.

Te reku labo pagriezienu "taisa"- beidzamajos 3 metros viņš pēkšņi ar visu ieslēgto labo paņem metru pa kreisi- tiek veikts tā dēvētais kolchioznieku pagrieziens.Kurš normālais tobrīd "notēmējis" palīst viņam garām- tas teorētiski ir lohs.Bet nu nekādi ne pats tas griezējs (istais Lohs).Tam ir Taisnība un Tiesības.Atgādināt autoritatīvi un profesiOnālā x-pertu līmenī arī to nevajag, ta ko jūs, nau vērc.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ta tur taču nau vērts runāt- jo tie "pusmetrā gar elkoni" brauceji vienkārši ir lohi.Viņi ir jau tā satiksmē apjukuši 

Fūristi profesionāļi arī ir lohi un apjukuši ? Lielās kastes jau ir tās bīstamākās. Pats esmu nedaudz braucis ar riteni pa bīstamiem ceļiem: skats uz aizmuguri, skats uz priekšu, skats uz labo malu, pa kuru jābrauc, vai tā nav izdrupusi, resp. risks zaudēt līdzsvaru tieši tajā brīdī, kad kāds brauc garām. Un tā visu laiku. Ar riteni labāk nobraukt malā bīstamā situācijā, nekā tēlot svēto govi juristu.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Lielās kastes manā pieredzē ir krietni paredzamākas. Pirmkārt, to var dzirdēt tuvojamies jau laicīgi, izņemot dažus gadījumus ar vēja stiprumu un virzienu. Ja ceļš pilns, jā - var pat nobraukt uz apmales. Redzot satiksmi sev pretī, ir skaidrs ka smagajam būs jābremzē un var jau laicīgi izlemt, ko darīt - ja ceļš plats tad braukt pa pašu malu un pamāt, ka redzi viņu un esi gatavs apdzīšanai vai vienkārši piestāt malā.

Runa par visparastākajiem vieglajiem auto, būtne kurā nesaprot kur atrodas un kas visspār notiek, un velosipēdistu uztver kā stabu vai bedri, gar kuriem var braukt ar minimālu atkāpi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Velosipēdisti brauc ar kurvīti virsū gajējiem pa ietvi. Un tad, ja izlemj, ka tomēr vajag auto, brauc virsū pamperbikšiem.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Mainīt tēmu ir izdevīgs paņēmiens, bet sāksim ar to, ka pieaugušam riteņbraucējam pa ietvi nav jābrauc. Tos var pat sodīt par CSN neievērošanu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

nav, bet brauc, un vēl džindžina - man jau gan nav žēl un neesmu tramvajs....

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

0pis rakstīja: Parunājam par auto vadītājiem, kas lisapēdistiem brauc gar pašu elkoni. CSN tas nekādi netiek reglamentēts, ir tikai t.s. kampaņas no Šampaņas "2m, skaties tu man" kas ir būtībā vēstule draugam, nevis saistošs dokuments.

650 augstāk pieminēja krietnumu kā ceļu satiksmes faktoru, tad kā nosaukt vadītāju kas uz ceļa bez citiem TL pabrauc gar velosipēdistu 80kmst ātrumā tik tuvu, ka tam sāk plīvot apgērbs? Starp metru un 50cm. 

Kādi ir ierosinājumi?

Tu L ??? Te pat 3 no 30 neatšķir! Ne ātrumu, ne attālumu, ne distanci! Noņem rozā brilles.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Lietuvā ir platākas joslas? Tur no šī gada ir noteiktas minimālās distances, kas jāievēro apdzenot.apsteidzot velosipēdistus. 

jauns.lv/raksts/bizness/631476-uzmanibu-autovaditajiem-no-1-decembra-lietuva-stajusies-speka-grozijumi-satiksmes-noteikumos-un-jaunas-cela-zimes

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Noteikt var visu ko. Bet es neticu, ka fūrists uz šosejas, nespējot apsteigt riteņbraucēju, nobremzēs aiz pēdējā un pārvietosies ar 25 km stundā tik ilgi, kamēr radīsies droša iespēja riteņnieku apsteigt pēc noteikumiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Izklausās pēc tā, ka velorasti bļauj un tāpēc kaut kas ir jādara.

Nu kā faktiski to kontrolēs, vai tur bija 1m, vai tikai 90 cm?

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 1 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kam tur būtu jāpatīk?

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

"pārsteigums"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kas tieši ir pārsteigums? Uz ko jāskatās?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Ņemot vērā, ka dzīvojamā zona ietver visu VID teritoriju, tad diez vai tās vienas mājas iedzīvotāji būs tie "izsitēji". Bet vispār tur gan izskatās puslīdz loģiski - ja padomā par zonējumu kopumā, kas vēl tajās pļavās nav apgūts - tās ir "iekškvartālu" ielas, nevis maģistralās.

Tikai 1 maza nianse - nekas tur nav apbūvēts.

Kad būs - tad tā jau būs cita saruna.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu un, ka nav vēl apbūvēts? Tas ir teritorijas zonējums, kas ir visnotaļ adekvāts un nav jau arī nekāda vajadzība tajās ielās šobrīd braukt ar 50

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nē, nav pamata tur braukt ar 20, jo tur nekā nav. Tas tikai degradē dzīvojamās zonas ideju kā tādu.

Zonējums - un? Viena lieta plānojumos sazīmētais, bet otra lieta - faktiskais. Kad tas viss taps kaut vai daļēji, tad varēs arī mierināt satiksmi ar stabiņiem un likt zonas. Tikpat labi tur 10-15 gadus var nebūt īpaši nekā vairāk.

Ar šādu pašu pieeju mēs varam paņemt kādas pašvaldības plānojumu un pļavās, kur sazīmēta perspektīvā mazstāvu apbūve, salikt dzīvojamās zonas zīmes, jo tur taču kādreiz kaut kas varbūt būs, bērni skries un bīstami būs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu bet daļēji jau ir. Dzīvojamā māja un tai pretī zāliens ar kokiem un šūpolēm. Un VID stāvvieta. Ko tev tas degradē un kādēļ tur vajag braukt ātrāk?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Un citur pilsētā nav līdzīgi? Dzīvojamās mājas, parki, darīšanas tādas, darīšanas tādas. Visa pilsēta tāda. Pat pie skolām, kur bērni ielas šķērso masveidā, ir 30 km/h, bet ne dzīvojamā zona ar 20 km/h.

Manā skatā dzīvojamās zonas liekamas pagalmos un sīkās ieliņās, kur ir šaurs, kur saparkoti auto, kur ļautiņi pa šaurajām ieliņām vazājas šurpu turpu - vietās, kur gluži objektīvi saproti, ka nav vieta, kur skriet.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Ja runa par fūrēm vai autobusiem, tad nedomāju, ka joslas uz daudziem mūsu ceļiem ir tik platas, lai riteņbraucējam drošu attālumu intensīvas satiksmes gadījumā būtu iespējams ievērot. Ierosinājums tāpēc ir riteņbraucējiem pa šādiem ceļiem braukt pēc iespējas maz vai nebraukt vispār.

1m ir droša disance. Ja velosipēdistam liekas par tuvu, tam jāiet patrennēties. Man personīgi garāmbraucošas fūres / autobusa ietekme nav nekāds pārsteigums (aiz priekšējā riteņa būs gaisa plūsma uz nomali, aiz pakaļējā stūra - uz iekšu). Aizmugurējo plūsmu izmantoju kā papildus spēku kustībai uz priekšu un vnk pieturu veļika stūri.

1.. 51 52 53 54 55 56
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti