Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
msh 18.09.2007 21:38

ibio rakstīja: domāju daudz nav palicis līdz 13,63 - 2,03%punkti klāt pašreizējam - bet izskatās, kas tas gemarojs ies vismaz 1-2 gadus l'\idz samazināsies līdz kādiem 5-6%, ja vispār kādreiz tas notiks.

īsāk - izskatās, ka Lats, kā valūta sūkā.

$ nejauši nekrīt ātrāk par latu? Īpaši nesekoju līdzi kursiem, nesen paskatījos, wtf, viens $ vairs tikai bik vairāk kā 50 kapeikas?

Jā, staķiks un ne tikai ceļ, jau kādas 3 ned kopš uzcēla smuku gāzes cenu

msh 18.09.2007 21:58

Sunis rakstīja: Varbūt benzīnniekus nezog, manu A6, C6 '02 2.5tdi. nozaga ar visu signalizāciju pa 400Ls, auto pēc pusgada atrada un pārdeva jaunam īpašniekam, kuram to atkal nozaga. Man tas nepatika, pārgāju uz volvo.

P.s. audi A6 standarta sēdekļi ir neērti.

C6 ražo no 2005. gada, tev bija feisliftotais C5. Un kas tajos beņķos neērts? Tev ir liela, resna pakaļa kas nokarājas pāri krēsla malām jeb vienkārši izsakoties beņķis par mazu? Vienīgais, kas nepatīk [nepatika?] brālēna A6, ir tas, ka ādas beņķi ir nežēlīgi slidīgi, bet nesen pats uz šito joku izgāju un ieliku savam mucmobīlim ādas beņķus Cita lieta, ka mucai pakaļējais beņķis ir slīpāks un no tā ārā nekrīt Kā arī šitā āda ir vecāka un tāpēc ne tik slidīga

msh 18.09.2007 22:06

gastello rakstīja:

gonzalless rakstīja: Ak, jaa 1.8T ir OK. 1.9 dizelis un 2.4 benzinieks nevelk to bunzhu.

Respektiivi 1.8T, 2.5 dizelis, 2.8 un 4.2 benzinieki tik der.

nu nu, dod dievs dažam labam2.0 benzīniekam to 1.9 tdi iekš audi panākt

Es tādus A4 1.9 TDI uz šosejas ar savu mucu [nokauts 1.8 karburatornieks un gāze] kožu nost tikai tad, ja priekšā ir vēl fūre, citādāk vienu pašu A4 nav interesanti kost nost [izņemot ja izbesī melnie dūmi].

msh 19.09.2007 2:30

Demo virsrakstu lasi pats, tur bija runa par A6 1.8T nevis A6 1.9 TDI. A4 piemēram minēju, jo tam tomēr vieglāka bundža

nuhajs kost tu sev vari visu ko, piemērs bija no dzīves

Un par vārnu skaitīšanu - laikam nezini, ka uzrāviens ir jaudas un svara attiecība

Un ja tu brauc uz kaut ko tādu, kam max ātrums ir tikai 118 km, tad tiešām iesaku iegādāties ko labāku Pat mana opja 1986 opel corsa 1.0 iet ātrāk

P.S. Kāda stresošana? Kas tad ir labāks? Jauns A4, kurš labāks ar to, ka to var par daudz lielāku ceņņiku pārdot un vēl to, ka iekšā ir elektronikas kaudze, kas pēc dažiem gadiem var sākt birt un kur bez servisa neiztikt? Nu tad paldies, tad es braucu ar mucu Bija doma pirkt B4 2.3 quattro, bet tā tika atmesta - ikdienai vairāk par 88 zs tāpat nevajag, tur būtu cits zupas patēriņš, citas remontu izmaksas etc. Kad šitā muca būs uzcelta, tad varēs savam priekam celt un stellēt kādu otro GTI golfiņu vai kaut ko tādu, ar ko brīvajās dienās kaut kur paskriet

msh 19.09.2007 19:38

nuhajs rakstīja: Ja par A6, pērc. Ja patīk, pērc un izmēģini,citādi nesapratīsi neko. Ne jau ieteikumi dos kādu sevišķu priekšstatu.

Ja var atļauties, ja patīk, ja gribās-jāpērk. Nepatiks-pārdosi. Vismaz būsi izmēģinājis visko.

Man patīk mainīt mašīnas ik pēc gada jau nu noteikti,ir iespēja iegūt maksimāli daudz pieredzes par dažādām markām un modeļiem. Visilgāk nobraukts ar zaļo A4, veseli 2 gadi, baigi ilgi Tāpēc,ka patika.

Nu, un kādu pieredzi tad tu gūsti? "Šim autiņam uzspiežot uz gāzes pedāļa šitā, sāk kūpēt riepas, bet šim nē. Šim man nobira tas un tas un servisā paprasīja tik un tik, bet šim tas un tas, un atkal servisā paprasīja tik un tik"? Tāda tā pieredze? Paldies, es pa to gadu būšu izurbies savai mucai cauri Tuvāko pāris nedēļu laikā būs pabeigts salona remonts [nekur nesreidzos] - praktiski viss salons cits ielikts - beņķi, abšibkas, priekšējais panelis, tepiļis, šādas tādas elektroekstras etc. Tuvākā mēneša laikā tiks veikta bīdelim daļēja kapitalka un vēl šis tas. Pats bīdelī līst iekšā netaisos - kaut kādus sīkumus jā, bet priekš sarežģītākām lietām ir pazīstami cilvēki ar daudz lielāku pieredzi

Nu, un kas vainas ikdienai ar 88 zirgiem? Nav jau A6 smagā bundža, kur 90-110 zirgi pazūd 1,7 tonnās, un vairāk arī TIEŠĀM nevajag. Ko tas dotu, ja man, piemēram, būtu labs Audi 200 tq[vai S4/S6 vai vienalga kas cits ar kādiem pārsimt zirgiem un vairāk]? Jā, braucot pa pilsētu varētu kost nost kaut vai rindas, tikai skaties, ka rindas galā nestāv pāris draugi ar fēnu Pa šoseju arī varētu kārtīgi izskrieties līdz vienam brīdim Kā viens bija lasītāju pieredzē par kaut kādu turboaparātu minējis, ka ar tādu mierīgi dienas laikā vajadzīgo punktu skaitu var savākt. Kam man tas vajadzīgs? Vēlme pēc lielas jaudas ir mazvērtības kompleksi - vēlme kādam pierādīt, ka var apdzīt Viena daļa šādu kompleksu mākto pēc megarullza nopirkšanas tam liek gāzi - nopirkt varēja, bet zupu ieliet vairs nevar...

msh 19.09.2007 19:42

P.S Aizmirsu piebilst, ka atkal mani nuhajs nosauks par slimu, jo vēlos pārvietoties pēc iespējas lētāk un bez zīmēšanās citu priekšā Jau tā uzskatu ka 50-60 ls mēnesī par braukšanu vien nav maz, bet te noteikti rīgas korķu iedzīvotāji par šo ciparu pasmiesies

msh 19.09.2007 20:34

Uzmeistarot var viskautko, atkarībā no mākas Manam vectētiņam kādus 15 gadus ir paštaisīts traktoriņš - Motorollera [tula laikam] motoriņš, volga GAZ-24 kārba, kaut kāda raupja ritošā. Cik tad tur viņam, pensionāram pāris hektāriem vajag. Kad sanāk kādi lielāki darbi, pa dienu 15-20 l zupas nodedzina. Lielākiem darbiem viņam kādus 8 gadus ir līdzīgi uztaisīts traktors ar 408. moša motoru, kārbu, kaut kādu baisu pakaļējo diferencāli, kurā iekšā 3 robu kārba [kopā zato 12 robi], primitīva hidraulika - mazais pļaujmašīnu slikti vilka. Lielais ir pieregots, numurs atrodas uz instrumentu kastes, kas tiek skrūvēta klāt tam traktoram, ar kuru brauc

msh 19.09.2007 20:38

Nuhajs kur tu tādu aptauju izrāvi?

msh 19.09.2007 21:27

nuhajs rakstīja: msh.... nopietni saku, var redzēt, ka tev ir labi ja 19 gadiņi, tāds puisīša vecums un degsme liela. Tas ir normāli, bez izsmējiena. Nekas, padarbojies ar savu mucu, man nekas gar to. Līdz mirklim, ka tu sāc apgalvot, ka vari nokost A4 dīzeli tas jau ir fantastika.

Normāli,izaugsi un sāksi domāt citādi.

Drīz būs 20 Tas A4 nekur īpaši neskrējās, bet pa saviem gadiem, kas nav vairāk par 12, ir ticis nokauts ne mazāk par manas mucas 20-gadīgo bīdeli - dūmi bija kārtīgi, ja vadītājs spieda grīdā, tad pāātrinājuma nebija, ja arī nespieda, tad bīdelis vispār pizģec

recluse - ar tagadējo gāzes iekārtas bēdīgo stāvokli [kas tuvākās nedēļas laikā tiks beidzot izlabots] , ar savu 40l bunduli 350 km varu nobraukt. Ielieties sanāk katru nedēļu kādu reizi. Rēķini pats, tagad jau 35,9 sant/litrs.

UN par to remontu - kā jau kaut kur teicu, gandrīz viss, ko laboju, ir "mantojums" Mana vaina ir tikai stūres pirksti [no kuriem viens jāmaina] un vēl pāris sīkumi. Ar autiņa tehnisko pusi šogad būs jātiek galā, nākamgad paliks šis tas bundžai. Es netaisos kā nahujs katru gadu mainīt mašīnu Laikam jau taisnība, ka iedzimst aiznākamajā paaudzē - mans vectētiņš ar savu trešo žiguli nobrauca 26 gadus, jaunam izkoda gļukus, pārdeva pirms pusgada pa sotu [ejošo cenu, ne mašīnas dēļ], jo bija viens slieksnis sācis defekta dēļ sācis rūsēt un viņš vairs negribēja labot, citādāk autiņš bija skaists, rūsas [ne]esamības ziņā koda nost 15-20 gadīgus opeļus un vmax bija vismaz 130 kmph Tagad brauc ar 17 gadīgu vw golf 2 1.6 tomātu...

Tas augšējais txt bija domāts nevis tā, ka taisos braukt ar savu mucu 26 gadus [ ] bet attieksmi pret mašīnu

Iedomāsimies, ka es būtu remontējis tikai to, kas man noplīsa. Tā neko, pa 9 mēnešiem remontos 20 lati, ko?

msh 19.09.2007 21:31

Offtopic:

Redam derētu pamācīties no visādiem IT portāliem visādas patīkamas fīčas, piemēram, iespēju editēt savu postu un viskautko tādu.

Vēl arī varētu naudas pelnīšanas fīču nomainīt pret tādu, ka vienkārši nevar nopostot komentāru ar cenzējamajiem vārdiem - bet tas noteikti nenotiks, jo naudu tak jāpelna

msh 19.09.2007 21:42

nuhajs rakstīja: Viss skaidrs.

Bezcerīgs gadījums?

msh 20.09.2007 9:44

Seene rakstīja: Ko jus te par aizdomasanos spriedelejat? Amerikaniem NAV vieglo dizelu un nemotoru. Ja viniem nav kugjis ar vismaz 3.0 atmosferisko benzindzineju, tad nav skaidrs, ka tikt uz prieksu. Ne velti, piemeram, SAAB tiesi amerikas tirgum radija Griffin modifikaciju - ar vislielako (3.0) bet visrijigako un pec raditajiem sliktako no visa motoru klasta.

Nesen tak bija raksts par to, ka VW USA par visnobraukušāko dīzeli atzinuši 86 Jetaa, cita lieta, ka taa jetta pieder pensim, droshi vien jeņķi, kamēr var atļauties, tādus nelieto

msh 20.09.2007 16:39

Tik grūti pateikt vārdu "vārsts"?

msh 23.09.2007 12:53

bizenajs rakstīja:

Uggga rakstīja: Pirmā mašīna bija 10 gadus vecs Escorts. Pēc nopirkšanas parastā apkope - zobsiksna un eļļa. Nobraukaju kādu mēnesi, kad logs vaļā, sāk parādīties skaņa kas izklausās pēc neliela cauruma izpūtejā. Izpētīju, cik nu no apaksas bez bedres var redzēt, bet izskatās, ka izpūtējs pavisam svaigs. Tā kādu laiku braukāju, kamer aizbraucu pie čoma uz laukiem, kam ir bedre. Uzdzenam uz bedres un abi cītīgi pētam, no kurienes skaņa nāk, secinam, ka kaut kur pie paša motora, bet nekādu caurumu nevar atrast. Pasaucam čoma senci, kā nekā pieredzējušāks, šis pienāk un pēc desmit sekunžu pētīšanas secina - tev taču eļļas nav! Paskatamies, točna - čups pavisam sauss! Fiksi izslēdzu motoru un ar citu mašīnu uz veikalu pēc eļļas. Izrādījās, ka blīvslēgiem kirdik un pamazām pa trubu eļļa bija aizgājusi.

Kā motoru nenoklemmēja, vēl šodien nesaprotu, jo kādus 1000km nobraukāju ar "caura izpūtēja" skaņu.

es shogad izpildiijos liidziigi

motoram pagaajushogadu uztaisiiju kapitaalo. lietoju auto jau 6. gadu, nekad nebija vajadziibas skatiities liimeni, no mianjas liidz mainjai gandriiz nekad nekas nebija noeests. shogad, klausos, nu ibio, 2.3 motora skanjas vietaa naak kautr kas liidziigs vismaz v6-niekam, jaudaa nekaadu izmanju. taa arii izbarukaaju Latgali.

servisaa pateica, ka uz sw4upa sakaltusi eljljas pile pieliets 3,5 l!!!!!!! tobish motoraa labi ja litrs bij saglabaajies.

kaut kad jauks aaraa, peetiis, kur tad taa eljlja zuud....

Tāda lieta kā eļļas spiediena kontrolspuldze komplektācijā neietilpt?

msh 23.09.2007 14:42

Iedeva

msh 27.09.2007 4:43

gatisk rakstīja:

Ozz rakstīja: Par liidziigaam summaam vareeja izsaukt nummuru saliidzinaataaju uz maajaam...

labaak nebrauc ar to ķerru....nedo Dies, kas notiks pats dabuusi no savas kabatas par visu maksaat....

Vai sarunaa evakuatoru...arii liidziiga summa...

Vai čomu ar šlepi...bet tad vajag octa kuru neviens nedos...

tas ir automāts, pie tam 0,8Ls/km a auto nav ne tuvu Rīgai

Tu tur esi nopircis 20 gadus vecu opeli, ka nevari evakuatoru atļauties? Tālāk par 100 km tak nebūs? Jebkurā gadījumā CSDD atstāsi krietni lielāku summu Te tev piedāvā visādus variantus, bet evakuators ir vienīgais 100% drošais - mašīna nav mašīna bet citas mašīnas krava

msh 27.09.2007 19:41

migano rakstīja:

Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.

Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.

Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.

nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.

rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks

Japāņiem ir uzsilšanas režīms? Jeb vai tikai mazduļiem? Vāciešiem tāds joks kaut kā nav manīts, trešajiem golfiņiem gan mēdz būt tāda uzsilšanas režīma fig.ņa kā eļļas spļaušana Okej, manai mucai arī ir, bet to izraisa izrauts čoks

msh 27.09.2007 19:50

Kāpēc uzreiz aķis? Tā savādi sanāk - "šorīt laimīgu seju gribēju uz darbu braukt. Iekāpju, ielieku atslēgu, pagriežu, atslēdzu sekretku un... mašīna izdod tikai klik-klik skaņu i vsjo" - sanāk, ka signalizācija darbojās, jeb vai šitas būtu tik vecs bmw šrots, kam tādu nevajag? Tikpat labi var būt kaudzēm citu iemeslu - piemēram, starterim kāds relejs atdevis galus, vai arī kāds vads. Bet ja aķītis tiešām ir tukšs, tam arī var būt visādi iemesli - muteres golfiņam ir sanācis nosēdināt aķiti gan ar uz nakti atstātiem gabarītiem, gan salona apgaismes spuldzītēm - golfiņam jau no vācijas [atdzīts pirms 3 gadiem] ir 45 ah aķītis, no kura ampērstundām vismaz puse kaut kur aizceļojusi. Var arī būt vienkārši kaut kāds bojājums elektrosistēmā - pie pazīstama meistara vismaz kādus 3 mēnešus stāvēja pajauns bembis, kuram bija līdzīgs defekts - stāvēja, jo īpašnieks nevāca savu īpašumu Bez tam beigtu aķīti parasti pamana jau agrāk - kaut vai pēc startera darbības. Man aķīša maiņa sanāca februāra salā, pie -15 grādiem vecais nespēja pagriezt minerāleļļas atrabotkas Esošais Deta Senator ar savām 65 Ah aķītis uz goda, manas izklaidības dēļ šādus tādus pārbaudījumus sekmīgi izturējis.

msh 27.09.2007 19:54

Esmu gan xenon atbalstītājs, gan pretinieks Es gribu xenonu, bet es nevaru ciest tos, kas brauc ar tādiem xenon lukturiem, kas nežēlīgi spīd. Ne vienu reizi vien gadījies, ka tumsā braucot liekas, ka pretīmbraucošais ir āksts, kas neizslēdz tālos, uzbliežu ar tālajiem, a izrādās, ka šim tie bijuši tikai tuvie un tālie vēl krutāki...

msh 28.09.2007 7:11

nuhajs rakstīja:

msh rakstīja:

migano rakstīja:

Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.

Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.

Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.

nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.

rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks

Japāņiem ir uzsilšanas režīms? Jeb vai tikai mazduļiem? Vāciešiem tāds joks kaut kā nav manīts, trešajiem golfiņiem gan mēdz būt tāda uzsilšanas režīma fig.ņa kā eļļas spļaušana Okej, manai mucai arī ir, bet to izraisa izrauts čoks

Zini, var redzēt ka tu neesi neko vairāk par mucu pelnījis. Tajā audzis,pa spundi barots un tagad,kad izaudzis, ar to pārvietojies.

Es jau gaidīju no nuhaja kaut ko šādu Pareizi, vienkāršība s.u.x, vajag kļūt par santīmjākli - braukt ar piecus gadus vecu mašīnu, kā sāk kaut kas plīst [un pārsvarā ceņņiki uzreiz sotos ] tā ņemt nākamo, vai ne?

msh 29.09.2007 17:17

Velns666 rakstīja: Nezinu, kāds autiņš, bet kloķa un rocenes galus no šrota vai dīlera restītes tāpat. Ar paneli gan bēdīgāk .... nāksies kaut ko kombinēt

Galus jā, bet šrotos restīties diez vai bez paneļa pārdos, bet ja šrotā ir panelis, tad problēmu nav Cita lieta, ja kaut kas jauns - tad būs grūti dabūt un maksās skaisti. Salīdzinājumam - mucas priekšējais panelis ar visiem plastmasas grabuļiem - ~15 ls, trešajam golfiņam [nezinu, ar vai bez grabuļiem] ~30 ls

msh 29.09.2007 20:14

Nu gan stulbība - 1.9 TDI golfiņam ar tomātu nos likt Kas būs tālāk?

P.S. batka, a kur tajā viģikā paslēpies saabs?

msh 29.09.2007 20:25

Ja gribēs piekasīties, pasūtīs dē ar visām lapām

msh 29.09.2007 20:37

theerny rakstīja: šitie arī skaitoties eiropā

fishki.net/...

paskaties uz šādiem un sāc domāt vai viņiem jau bija 7 treknie gadi vai vēl tikai būs...

Šitas droši vien būs taisīts tāpat kā filma "baltijas nacisms" - kaut kādu puspatiesību paņem, sagroza kā vajag un lūdzu! Kaut kā uzkrītoši daudz bildīšu, kur ved autiņu bundžas un maz, kur ir mašīnas - ķipa visi rumāņi brauc ar zirgiem un ved visādus šrotus uz pieņemšanas punktiem

msh 01.10.2007 8:11

Kad pēdējoreiz ar muteres golfiņu sanāca šķērsot robežu, ļoti steidzos, bet tā kā atcerējos seno čakaru, tad pa ceļam nopirku un uzlīmēju, pēc tam nosecināju, ka būtu po - leišu pusē kaut kāds miegains muitnieks uzmeta vienu aci manai un autiņa pasei Pirms eiropas savienības gan bija čakars, cik nu varu atcerēties - visas apdrošināšanas, obligātas uzlīmes + tolaik biju sīks, vienu laiku obligāti vajadzēja vienu vecāku [braukšana notika vienmēr ar vecvecākiem, muterei tad mašīnas nebija], bet ar to reizēm arī nepietika - kaut kā miglaini atceros vienus svētkus, laikam ziemassvētkus, man tad bija 10-12 gadiņi, netiku pārlaists pāri robežai, tā nu mani ar muteri aizveda atpakaļ [10 km no muitas] un brauca vecvecāki vieni paši. Kas nekaiš tagad - pase kabatā, po ka lt regotam autiņam nekādas pilnvaras nav, vari svilpodams cauri muitai braukt

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti