Lielā daļā Deglava ielas Rīgā ierīkos sabiedriskā transporta joslu 24

 
Nozare.lv | 28.aprīlis 2023 12:01

Šajā nedēļas nogalē Augusta Deglava ielā noritēs darbi pie sabiedriskā transporta joslas ierīkošanas, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvalde.

Satiksmes organizācijas izmaiņas veiks, lai uzlabotu sabiedriskā transporta plūsmu būvdarbu laikā.

Sabiedriskā transporta joslu ierīkos Deglava ielas posmā no Ilūkstes ielas līdz Augšielai. Minētajā ielas posmā uzstādīs ceļa zīmes "Josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem" un uzklās atbilstošu ceļa horizontālo apzīmējumu.

Lai par izmaiņām savlaicīgi brīdinātu autovadītājus, Deglava ielā izvietos informatīvus plakātus.

"Rīgas satiksme" informē, ka šobrīd A. Deglava ielā veidojas līdz pat 20 minūtēm lieli sabiedriskā transporta kavējumi, kas būtiski ietekmē pasažieru ikdienu. 

Sabiedriskā transporta joslas ierīkošana nodrošinās ātrāku kustību sabiedriskajam transportam un ļaus tā pasažieriem laikus, bez kavēšanās nokļūt galamērķī.

Transportlīdzekļu vadītāji aicināti būt vērīgi un pievērst uzmanību satiksmes organizācijas izmaiņām.

 
Visi komentāri
 
MMX 28.aprīlis 2023 13:43
9 1 Atbildēt

Lieliski, fantastiski, vieni plusi. Ļaujam dažādiem būvniekiem gadiem čakarēt satiksmi ar tā nabaga tilta remontu un pārbūvi līdz pēdējā būvniecības gadā pamostamies: "o, s*ka b*e, a tur autobusi korķos stāv" un sākam taisīt autobusa joslas. Es esmu vienkārši sajūsmā un nopietni sāku apsvērt došānos strādāt uz reģioniem. Ir klaji redzams, ka vesalais saprāts ir pametis šo pilsētu un tā alga vienkārši nav tā vērta.

Paldies! 28.aprīlis 2023 14:49
4 0 Atbildēt

Paldies, jums labie ļaudis, ka sačakarēsiet visu, ko vēl neesat paspējuši sačakarēt!

Tā vietā, lai vienreiz pabeigtu mūžīgo tilta remontu, kas  velkas gadiem, labāk taisīsim korķus vēl lielākus.

Varbūt tad labāk nojauciet nafig visus dzelzeļa pārvadus un pasludiniet Rīgas centru par atsevišķu slēgtu impēriju, lai neviens uz turieni nebrauktu. Tad arī korķi varbūt pazudīs...

Bonds 28.aprīlis 2023 14:57
4 1 Atbildēt

Labs, autisti varēs stavēt korķī jau no Tīnūžiem

MMX 28.aprīlis 2023 15:36
2 0 Atbildēt

Un paga, kad vēl Dzelzavas ielu izvaros un iekraus tur autobusa joslas, lūk tad būs vispār kruti.

Fkc 28.aprīlis 2023 16:15
0 4 Atbildēt

Nepatīk? Tad tu esi vatņiks un tev jābrauc pie putļera

0pis 28.aprīlis 2023 18:47
5 5 Atbildēt

Izklausās pareizi. Sabiedriskajam pilsētā zaļā gaisma un pirmā roka.

MMX 28.aprīlis 2023 19:06
3 1 Atbildēt

Teorētiski jā, bet ne jau pilsētā, kura pēdējos gados mērķtiecīgi izmirst uzņēmumiem un privātpersonām pārceļoties ārā no Rīgas. Par šādiem risinājumiem vajadzēja domāt gadus 10 atpakaļ, kad cilvēki vēl bija gatavi dzīvot Rīgā, nevis tad kad panesies tāds centrbēdzes process, ka pat manos laukos drīz visi grausti būs izpirkti. 

Šādas izmaiņas pilsētvidē jāievieš pakāpeniski, lai cilvēki pierod un sāk izmantot, nevis hujakš - iekraujam sabiedriskā joslu Deglava ielā un uzreiz arī taisam projektu Dzelzavas ielai. Tauta pamocīsies, sapratīs, ka Rīga nav tā vērta un viss, uzņēmumi kopā ar darbiniekiem pārcelsies tuvāk apvedceļam. 

Čaka ielā jau bija eksperiments, apdirsās un atgrieza satiksmi kā bija, bet jauni uzņēmumi tā arī neatvērās. Kāpēc? Tāpēc ka tie kas brauc pa Čaka ielu pat ar velo, braucu uz vecrīgu vai pārdaugavu, pat priekš velo Čaka iela ir tranzīta iela un tur nav vietas biznesam. Ja bizness redzētu tur savu klientu, tas bizness tur būtu ieviesies.

0pis 28.aprīlis 2023 19:41
4 2 Atbildēt

Tu domā, pārceļas dēļ sabiedriskā transporta joslām?

Un kā tu iztēlojies pakāpenisku joslas ieviešanu - vispirms daļai ielas? Vai 3 dienas nedēļā?

MMX 29.aprīlis 2023 0:13
4 0 Atbildēt

Nē, vispirms ieviešam vienā ielā, sakārtojam park and ride sistēmu lai pilsoņi nemētā savus auto pa pakšiem vai lielveikalu stāvlaukumiem, tad ieviešam otrā ielā. Deglava un Dzelzava ielas ir paralēlas ielas, ir neloģiski abas čakarēt reizē nedodot tautai iespēju pierast pie jaunās kārtības.

Šobrīd ne vienā ne otrā ielā nav plānots park and ride, kas nozīmē, ka tauta stihiski parkos savus auto kur pagadās vai arī taisīs korķi ielas garumā, kaut gan visu var atrisināt ar vienkāršu, pārdomātu un pakāpenisku pāreju uz tām sabiedriskā joslām un park and ride.

Es neesmu pret pāreju uz sabiedrisko, bet tajā pašā laikā neuzskatu, ka ir pareizi tautu nostādīt fakta priekšā ka rekur būs sabiedriskā josla, ejiet d*rst. Tas nav veids kā komunicēt ar cilvēkiem, kas apmaksā tavu banketu

0pis 29.aprīlis 2023 9:44
7 4 Atbildēt

Cilvēki, kas maksā nodokļus Pierīgā un tikai izdangā Rīgas ceļus un piegāzē gaisu tiešām var iet dirst - jo viņi neapmaksā banketu.

MMX 29.aprīlis 2023 20:03
4 1 Atbildēt

Vai pareizi saprotu, ka Jūs uzskatāt, ka Rīgai kā pilsētai no minēto "dangātāju" ekonomiskās aktivitātes nekas neatlec un ja visi minētie "gaisa piegāzētāji" aizies dirst, tad Rīgā sāksies uzplaukums un tiks sasniegts gaišais komunisms? 

Nu nu, uzmanīgāk ar tām vēlmēm, jau šobrīd Pierīgā ceļās gan noliktavas gan biroju kompleksi. Ka nesanāk tā, ka uzņēmumu vadītāji, kas paši apdzīvo visādas Mārupes un Baltezerus neizdomā pārcelt savus uzņēmumus ārā no Rīgas un nepadara rīdziniekus par guļamrajonu iedzīvotājiem.

Rīgas interesēs ir sataisīt apvedceļus ātrākai satiksmei, lai tie privātie uzņēmumi paliek Rīgā un tad domāt par centra ofisu planktonu nevis otrādi. Es pats strādāju būvfirmā, kurai ofiss sanāk centra tuvumā un mana vadība jau apsver pārcelšananās opciju, kas reizē nozīmētu arī daļas darbinieku pārcelšanos (vismaz to, kas īrē dzīvokļus)

0pis 29.aprīlis 2023 20:22
2 1 Atbildēt

Būvfirmas birojs centrā? Tie ir 2000ie gadi, kad visi turēja biroju centrā. Jo ātrāk pārvāksieties uz nomali, jo labāk būs gan centram gan uzņēmumam, gan jūsu klientiem. Nopietni. Daudzi kantori jau sen sapratusi ka birojs centrā ir veco laiku domāšana un ir pamukuši nostāk no centra un sparīgi strādā, nenomokoties ar sastrēgumiem.

Uz centru brauciet iepirkties, atpūsties un notriekt naudu. Kā jau tas notiek pilsētu centrālajās daļās.

darklight 28.aprīlis 2023 20:11
5 3 Atbildēt

Īstenībā nav tik traki. Sajātā tilta un uzrakto krustojumu caurlaidība jau nemazināsies. Vienkārši divu stāvošu joslu vietā būs viena - divas reizes garāka, toties kustēsies divas reizes ātrāk. Sabiedriskais varēs braukt bez kavēšanās un tas ir labi.

iJuris 29.aprīlis 2023 10:38
2 1 Atbildēt

Būs tāpat kā uz Daugavgrīvas ielas, dēļ tā ka atstāja vienu joslu sabiedriskais konkrētos posmos stāv vēl ilgāk.

Atceries, divas joslas braucot lēnāk nodrošina lielāku auto kustību nekā viena bet ātrāka.

Bet tas jau atkal neliekas ticami. Vieglāk ir likt joslas pa labi pa kreisi nekā risināt kopējo satikmses plūsmu. Jau kopš pedējiem RD nedarbiem ļoti jūtams, kā auto plūsma pārvetojas pa ielām, tur kur agrāk nebija auto, tagad stāv rindā, tur kur agrāk varēja izbraukt pa 1 minūti jābrauc 5as...

Blakus tam vajag statistiku ar sabiedriskā transporta lietotāju skaitu, jo šaubos ka tas ir dubultojies. Sabtransa skaits noteikti nav palicis lielāks.

0pis 29.aprīlis 2023 14:02
3 3 Atbildēt

Vai "aprēķini" ka divas lēnas joslas laiž cauri vairāk auto, kā viena ātra, nav prasta demagoģija, neminot konkrētu caurlaidību?

Tāpat kā tas, ka satiksme kļuvusi sliktāka, neminot kopējo reģistrēto auto skaita izmaiņas.

LOHS2 28.aprīlis 2023 21:12
2 0 Atbildēt

Sab transs kavē 20 min, taču (cienījamie) personu trans sporta līdzekļus izmantojošie Lohi var pakavēties visas 3x20. Šonedēļas darba dienās visu virzienu transports krastmalas abos (stāvajos,straujās upes..) krastos vienkārši stāv uz vietas, taču to jau "mēs" neiesim te lieki "apspriest".Tāpēc labāk būtu pilsētā nebraukt vispār (ja nu kāds Bagātāks var šādu greznību atļauties).

Viens (sirdsapziņu nodzert neuzspējušais) policijas pārstāvis nesen bija varen mutīgi izrunājies, drošvien tam cilvēkam tagad nāksies par savu taisno taisnību taisnoties. www.delfi.lv/auto/zinas/po....d?id=53092981

Vecais 29.aprīlis 2023 18:42
1 0 Atbildēt

Rīgā ir vajadzīga profesionālu šoferu konsultatīvā padome,kuru uzklausītu Rīgas Dome.Varbūt jādibina ŠOFERU Partija ?

Ir daudz iespēju ar nelieliem kapitālieguldījumiem paātrināt satiksmi katastrofālās vietās (kaut vai Daugavgrīvas,Slokas un Pulka ielas krusts)Par ceļu uz Bolderājas kravu termināliem un Kronospanu vajadzīgs atsevišķs stāsts...

srt 29.aprīlis 2023 19:30
2 1 Atbildēt

Pilnīgi pajāt! Gribat paātrināt satiksmi - 5 EUR iebraukšanas maksa ne-Rīgā deklarētajiem. Gribat tīrāku gaisu - iebraukt centrā tikai EURO6 un uz augšu. Maksas stāvvietu A zonu paplašināt līdz Rīgas robežām.

LOHS2 29.aprīlis 2023 21:55
1 2 Atbildēt

Katram loham, kurš rīgā dzīvo vai B zonā ap tās centrālo domājamo daļu tur kaut kādu suuda biroju- iecirst 5kāršu īri un katru mēnesi 20% atskaitījumu no apgrozījuma, par labu ielu malās augošo ķiršu ekakukokaloģiskajai mēslošanai! 

Visus adāžu, baltesera,piuņķu un/vai tukuma lohus pie rīgas robežas vilkt aiz matiem/ārā un viņu vadītos iekšdedzes hlamus (no eur0 uz augšu un no eur7 uz leju) pa taisno novirzīt ukraiņu karotājiem! 

Kam (ja) kkas nepatīk- Torņa Kalna stacijā novietot restoto plackarta sastāvu,atiešanas laiks 4:am katru pusotro pirdmdienu!

nomiks 29.aprīlis 2023 22:09
0 0 Atbildēt

Laba ziņa. Ar savu elektromokku varēšu centrā nokļūt ātrāk kā ierasts!

LOHS2 29.aprīlis 2023 23:49
0 0 Atbildēt

Pareiz ir, priekš kam tev lieki komunicēt ar kaut kādiem smerdīgiem 2-3šās šķiras pļavnieku vai dreiliņu lohiem.Es tavā vietā no viņiem vēl uzprasītu kārtīgu kompensāciju.

srt 30.aprīlis 2023 19:26
0 0 Atbildēt

Jau tiek gatavoti grozījumi, kas atcels elektroauto privilēģiju izmantot sabtransa joslas.

LOHS2 1.maijs 2023 15:12
0 0 Atbildēt

Ok.Privilēģiju pieejamība ik pa laikam ir jārevidē.Priviliģēto skaitam vienmēr ir jābūt limitētam.Katrs lohs nevar būt par priviliģēto. 

Valstī akūti trūkst elektrības,un tā šobrīd ir tik Dārga.Steidzami ir jānosaka patēriņa limits katram iedzīvotājam.Visiem ir jābūt vienlīdzīgi līdzīgiem!

soferite 15.februāris 2024 12:32
0 0 Atbildēt

tikko apjuku - vai no Deglava ielas var taisīt labo pagriezienu uz Nīcgales ielu?  Vienmēr esmu tā griezusies, bet  6 mēnešu nebiju tur braukusi.omdJ Ko ar sabiedrisko joslu darīt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 1

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 

Mitsubishi modernizējis krosoveru ASX (+ FOTO)

Reizē ar platformas brāli Renault Captur, modernizācijas procesam cauri gājis arī Mitsubishi ASX. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti