Uz Liepājas šosejas vieglā un kravas auto sadursmē bojā gājuši trīs cilvēki; satiksme bloķēta 24

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 25.jūnijs 2024 16:34

Šodien smagās un vieglās automašīnas sadursmē Saldus novada Blīdenes pagastā gājuši bojā trīs cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā speciāliste Madara Šeršņova.

Šodien policijā saņemta informācija ka Saldus novada Blīdenes pagastā, Liepājas šosejas 90.kilometrā, starp Brocēniem un Blīdeni noticis ceļu satiksmes negadījums - smagās un vieglās automašīnas sadursme. Negadījumā dzīvību zaudēja trīs personas, kuras pārvietojās vieglajā automašīnā.

Negadījuma dēļ minētajā vietā pilnībā tika bloķēta satiksme pa Liepājas šoseju.

Otrdienas rītā uz Liepājas šosejas jau bija noticis traģisks negadījums - divu automašīnu sadursmē Saldus novada Zirņu pagastā gāja bojā vieglās automašīnas "Mazda" vadītājs.

Ja Rīgu un Liepāju savienotu četru joslu ceļš, šāda avārija izpaliktu:

 
Visi komentāri
 
0pis 25.jūnijs 2024 17:36
4 7 Atbildēt

Kāds atkal teiks - ja būtu 4joslu ceļš, nekas tāds nebūtu notocis. Jā, nebūtu. Būtu notikusi cita veida avārija. Nu nav ceļš datorspēle - nevar ne saglabāties, ne sākt no jauna.

John 25.jūnijs 2024 21:40
5 1 Atbildēt

Ja būtu 4 joslas, tad tas ilgtermiņā izglābtu simtiem dzīvību.

Tas ceļš ir bīstams. Līkumi, nepāredzami posmi, krustojumi, kur visādi idioti nepārliecinās par drošību, uz ceļa izskrienoši dzīvnieki, mašīnu kolonnas. Uz 4joslu ceļa tā nebūtu problēma.

0pis 26.jūnijs 2024 9:53
3 5 Atbildēt

Idioti neuzdrīkstētos braukt pa 4 joslu ceļu? Nesmīdini!

eseris 26.jūnijs 2024 9:54
2 3 Atbildēt

ja būtu, ja būtu tantei rieņi būtu  tramvajs, ja būtu , ja būtu . . .  Tukša spriedelēšana

Kukuu 25.jūnijs 2024 17:52
6 4 Atbildēt

Bet nu nevar 21.gadsimtà izlikties - ka ceļi ir jálieto 19 gadsimtá celtie! Tad jau arii zirgu ratos jápárvietojas varbùt?

Nja 25.jūnijs 2024 18:42
5 5 Atbildēt

Ceļš nav vainīgs, neviens neliek dzīties kā bez galvas. P.s man laukos uz grantenes nav bijusi neviena nopietna avārija. Mož visur granti tad liekam? Latvijā nav tāda kustība lai visur izbūvētu 4 joslas. Jāsāk ar Rīgas apvedceļu. Kāda vēl Liepājas šoseja.

Jobo 25.jūnijs 2024 21:45
3 1 Atbildēt

Uz grantenes ir mazāks ātrums un retāk brauc mašīnas.

Nja 26.jūnijs 2024 8:15
2 2 Atbildēt

Pag, tak visi bļauj ka ātrumam nekāda sakara nav ar drošību, radarus novākt utt. Tagad redz ātrumu vajag samazināt, ļoti labi, uz visiem divujoslu ceļiem 80, kā citur EU!

Jobo 26.jūnijs 2024 9:03
2 2 Atbildēt

Tie tavi grantētie ceļi ir tādā d*rsā, ka vienkārši nevar ātri pabraukt. Un gandrīz neviens tos ceļus neizmanto. Tapēc to avāriju ir maz. Pat autobusi pavasaros atsakās braukt pa tādiem ceļiem.

Nja 26.jūnijs 2024 12:43
0 0 Atbildēt

Nez, nekāda vaina ceļiem laukos nav, mazāk lauž mašīnu kā Rīgas bedres. A un tie kas māk, tie tur var arī ātrāk par 80 pabraukt ...

Piekrītu! 25.jūnijs 2024 23:05
5 3 Atbildēt

Vieglākais ir vainot ceļus, policiju, valsti, citus braucējus. Skaidrs, ka ceļi varētu būt gludāki, platāki, ātrāki, taisnāki un vēl nezinkādi.

Pats sēdi pie stūres un pieņem lēmumu atbilstoši situācijai. Var ņemt vērā, ka ceļs ir tāds kāds ir un attiecīgi izvērtēt situāciju. Vai arī braukt kā grib un tad visi citi vainīgi...

Latvietis 25.jūnijs 2024 19:38
0 4 Atbildēt

Lohiem Lohu Problēmas

ZZZZ 25.jūnijs 2024 23:00
1 0 Atbildēt

Es tā sapratu, ka šodien uz tā paša ceļa bija vēl cita avārija un 1 gājis bojā.

sviesc 26.jūnijs 2024 12:55
0 0 Atbildēt

un šodien 26.06 vēl divi.

krix 25.jūnijs 2024 23:45
3 0 Atbildēt

Liec kaut vai astoņas joslas, tas, kurš nedomā, savu fūri tāpat noķers. Nu neglābs ntās joslas no nedomātājiem un fobistiem pret prikšā esošu transporta līdzekli.

Šodien pat. Siguldas šoseja, 2 joslas, pretī neviens nebrauks, atļauts 110km/h. Velku piekabi, 105km/h pēc spidometra. Tā kā auto ir, tad ieslēgts kruīzs un ir adaptīvā attāluma kontrole. Skaidrs ka apdzīs, jo faktiskais ātrums ir zem atļautajiem 110km/h. Kam vajag, tas brīvi var apdzīt.

Taču ir apdzinēji, kas ieņemot joslu pirms manis, sāk braukt ar 99km/h. Kad es apdzīšu, lai turpinātu ceļu savā ātrumā, tad atkal principa pēc dzīs mani, lai atkal vilktos man pa priekšu.

Un tādu nav maz. Tādiem viss, izņemot viņu pašu, ir slikti. Jo viņam jābūt tukšai joslai priekšā. Fūre, traktors, vieglais ar piekabi, tie visi vienmēr tādiem traucē un jāapdzen par jebkuru cenu.

Un šāsi principiālisti ir krietni bīstamāki gan par lidotājiem, gan par sēnēm.

Nu neglābs satiksmi  ne njoslu šosejas, ne 100km/h vai vairāk fūrēm, jo šiem vajag visvairāk un individuālo joslu vienmēr, kur tik viņš brauc.

650 26.jūnijs 2024 2:14
3 0 Atbildēt

Āmen....

Ja nu kas- tā suudaceļa ā9 projektētāji un pieņēmēji viennozīmigi ir kkur jāliek.Figviņsazin, vai mīkstumā, vai riktīgā vēžapozā, bet nu būtu gan vajadzīgs.

Tas tur Saldussa izbrauktuves krustojums- nu tur 1nozīmīgi vaig aizvaig, krimināl lietu bez liekas domāšanas.Tāda cūcība normālā valstī nebūtu pieļaujama.Tas taču ir tīšām izprojektēts priekš nosišanās.Ja kāds (lohs,atkal) netic- nu lai izmēģina tajā suudā "ierakstīties" no Ļepaijas puses un lai objektīvi izvērtē.

Tāpat tie krojopļji, kuri šhito te barjer sērgu mums izprojektēja.Kas tajos BlīdenBorcēnos, kas šhitajos MurmurJā'ņos un viskautkurtur vēl.Ceļam ir vajadzīga apmale, kur (loham..) savureiz patverties, nevis šhitāds mēēēsls 24tajā gadu simtenī.

Kāpēc mazākpieredzējuši (vai pārākpieredzējuši) braucēji ik pa laikam nokļūst bezizejas situācijā- galvenokārt TĀPĒC, ka katram šim traģiskajam gadījumam NAV skaidrojuma. Nav mācības,nav iztirzājuma, nekā nav.Mācās viņi viens no otra,plus vēl arī redzot infantilo "miliču" darbības metodes.Bailes ir aizmirsuši principā.Un ēterā skaļi skan tradiciOnālie atsevišķu labi nobriedušu tēviņu (LOHU) mūžīgie šhitie spirdelējumi- "kā es to mēērgli nepalaidu" un ka "ne/uj skriet","es nekad malānebraukšu" un tml.Tā ka tik turpipināsim šo te lohu kultivāciju ierasstajā manierē.

Sorrī, līdzjūtība palikušajiem.

Ir 26.jūnijs 2024 10:45
2 1 Atbildēt

tāds aspekts,  kā distance  !!!

Kāpēc ļaudis apdzen uzreiz ntās mašīnas? 

Jo nav jau kur iespraukties !

Bet mūsu drošības eksperti tik māk runāt par ātrumu....

0pis 26.jūnijs 2024 10:52
2 4 Atbildēt

Ja nevar apdzīt, tad...nevajag apdzīt. Labāk par 5 minūtēm lēnāk, bet dzīvs. Nu, vismaz man tas šķiet tik pašsaprotami.

Ok 26.jūnijs 2024 15:40
1 0 Atbildēt

turpinām braukt cieši piespiedušies priekšā braucošai fūres un viens aiz otra vagoniņā. 

Un ja gads mēģina iespraukties, tad noteikti neļaujam.  Un protams, smago vadītājiem arī vēlams nekāda gadījumā neieņemt maksimāli iespējamo kreiso joslas daļu,  ja redz kādu kurš nevar paspēt atgriezties savā joslā.

 Jo, nav ko apdzīt,  ja nevar  . Vai ne ?!

sviesc 26.jūnijs 2024 12:32
0 0 Atbildēt

Nuat ziņa: Blīdenes pagastā šodien 26.06.2024 vēl viens traģisks negadījums. Frontālais ar smago un divi bojāgājušie. Kaut kas tur tai posmā nav īsti lāgā!

krix 26.jūnijs 2024 14:06
0 0 Atbildēt

Kā jau uz visiem LV ceļiem, arī uz A9 ir ieplakas, kas taisnā posmā rada iespaidu, ka ceļš ir brīvs, vai garie līkumi, kuros pazūd un uzrodas pretībraucēji.

Ja lido nezinot šādas īpatnējās vietas, vai brauc nevērīgi, zinot ka mēdz būt tādas vietas, tad šādas vietas sagādā nāvējošus pārsteigumus.

Bet kopumā tam ceļam nav ne vainas.4 joslas viennozīmīgi būtu ērtākas un praktiskākas. Taču ar mūsu projektētājiem un ierēdņiem, kas grib izpatikt savējo iegribām - individuālu pieslēgumu pie šosejas katrai suņu būdai 10km attālumā no šosejas, nez vai ko praktisku spēs uzprojektēt un uzbūvēt

650 26.jūnijs 2024 14:19
0 0 Atbildēt

Kādai tur suņubūdai- reku uz tā paša ā9 ceļa tepat rīgas pievārtē ir nezcik jaunu ciematu, kuru iedzīvotāji nevar nedz droši nogriezties, ne arī izgriezties/ieskrīeties! Kurš diez pmpis to visu tā "izprojektēja"? Kas tur dzīvo- tie ir kādi lohi bvai mērkaķi,sabiedrības pabiras, kuriem nav nekādu tiesību uz drošību? Kurš tādā gadījumā vispār viņiem atļāva tur tos ciematus sabūvēt?

Kādā izskatā ir ceļa "apmale" tajā tur B-B nāvesposmā? Tā ir projektēta zāles un/vai mārrutku audzēšanai, vai (tomēr) būtu paredzēta kādiem tādiem kā Drošibas nolūkiem?

650 26.jūnijs 2024 13:45
0 0 Atbildēt

Āmen..

ps.,- Uzvārdus/Studijā! Jā. Kurš krjoplis vispār "projektēja" (re-kontruēja??) šo te "ā9" šoseju, un kurš to suudaprojektu apstiprināja.Kam un vai tas viss "atbilst".

Kad diez tiks izveidota parlaMentālā veterinārMedicīniskā komissija, lai izpētītu izbrauktuves uz ā9 (no Saldus, virzienā uz Liepāju,tajā tur slavenajā līkumā pie Būtnāriem..) autoru psihisko stāvokli projekta tapšanas ("rekonstrukcijas") brīdī? Kurš kroplis to tā pieļāva? Googlemapsā ir 2011tā gada ielas attēls- atveriet/paskatiet-tur tas suuda krustojums ir vismaz 11x drošāks,nekā tagad! Nav šobrīd esošā BEZBARJERAS grāvja,un ir atdalīti savstarpēji bīstamie braukšanas virzieni.Tagad tie ir apvienoti- ja izgriezējam perpendikulāri vadītāja durvīs (vai perpendikulāri ar purnu vismaz 2arpus metru dziļajā grāvī) netrāpīs kāds taisnvirziena bremzēšanā pārrēķinājies nogriezējs, tad iespējams to paveiks no aizsega iznirušie garāmmaucēji.Iespējas bezgalīgas, projekts ārprātīgs,drošība vienkārši šausmīga! 

Un kādi (diez??) ir tā dēvētie pieņemtie "kontroles mēri", lai "kontrollētu" līķu daudzumu konkrētajā reālajā nāvesposmā B-B. Cik tur ira fotoradaru, cik V/vid posmu un kāds tur ir (vidējais) daudzums ikdienišķi patrOllējošo polimilicijas ekipapāžu.Piecilīķi/nedēļā- kuŗš diez attbildēs/Par!? Kur mums kāds tas "citkārt runīgais" trekni bargais Pr-nieks? Kādi diez vēl notikumi (iespējams) tur varētu risināties, kad tajā virzienā sāks massveidīgi kustēties kādi rallija līdzjutēji un/vai plūdmales festivālisti? Jā.

ZZZZ 26.jūnijs 2024 17:27
0 0 Atbildēt

650 šādi kreisie ir pa pilnam. Uz noslogotiem ceļiem. Bet to pa labi nelielu apbrauktuvi, tak miljonu nemaksā tur pielipināt. Šo nesaprotu, būtu labāk, jo kustība neapstātos!? Būtu kur palikt, ja pamosties pēdējā brīdī...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

Izceltie raksti

Traģisks negadījums rallija ātrumposmā Lietuvā - Latvijas rallija ekipāža iebrauc skatītājos 6

Lietuvas pilsētā Utenā piektdienas vakarā latviešu rallija ekipāžai iebraucot skatītāju pūlī, gājis bojā viens cilvēks un 14 ievainoti. Lasīt vairāk

 

Kā paceļot reprezentatīvo auto slieksni, nonācām pie uzņēmuma vieglā transportlīdzekļu nodokļa pieauguma? Intervija ar A.Kulbergu (+ VIDEO) 44

iAuto.lv lasītājs atsūtīja mums informācija, ka darba auto Cupra Formentor VZ ar 228kw jeb 310zs TSI iepriekš uzņēmuma vieglo transportlīdzekļa nodokli maksāja ap 37 eiro mēnesī, bet tagad 159,60 eiro. Lasīt vairāk

 

No nākamā gada CSDD pārbaudīs “kvēpu filtru”; ieteikumi, kā uzturēt to kārtībā 37

Nereti daudziem autovadītājiem tieši partikulāro jeb cieto daļiņu filtrs, tautā dēvēts arī par “kvēpu filtru” sagādā lielākās raizes, izejot tehnisko apskati. Eksperts Ints Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs skaidro – ko darīt, lai “kvēpu filtrs” nesagādātu raizes, kā to uzturēt vislabākajā kārtībā un ko darīt, ja reiz gadījies tā, ka tas ir izgriezts. Lasīt vairāk

 

Kad beidzot sāks labot Vanšu tiltu? (+ VIDEO) 5

Arvien pieaugošais bedru apjoms uz Vanšu tilta ietvēm pēdējā laikā atkal uzjundījis iedzīvotāju neapmierinātību. Viņuprāt, tilts ir kritiskā stāvoklī. Rīgas domē gan mierina, ka tilts ir drošs – gan autobraucējiem, gan kājāmgājējiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti