Vai šis arī būs "tikko no Vācijas"? Uz treilera velk sasistu Mercedes un tā donoru 35

 

Foto: Ekrānšāviņš no facebook.com

iAuto.lv | 14.jūnijs 2017 0:15

Sociālajā tīklā Facebook popularitāti iemantojusi kāda fotogrāfija, kurā uz treilera redzams "Mercedes-Benz E-Class" automobilis ar sasistu aizmuguri un tā donors - aizmugure no cita "E-Class" automobiļa. Vai drīz būs sludinājums par kārtējo "auto no Vācijas, kas nav sists"?

Pēc attēla var noprast, ka tas uzņemts Polijā, taču nav izslēgts, ka ar veiklu darboņu ziņu šāds auto var nonākt arī Latvijā, kur regulāri varam atrast šādus "frankenšteinus" vai nobrauktus automobiļus, kas parasti tiek uzdoti par mazlietotiem auto ar "tīru" vēsturi.

 
Visi komentāri
 
iAuto 14.jūnijs 2017 7:21
8 3 Atbildēt

Te ir skaidrs, ka metinās klāt "jauno" aizmuguri. Bet nu palielam, kur problēma šādam frankenšteinam? Drīzāk lielākais drauds ir, ka visticamāk netiks ielikti izšautie airbag'i.

ft 14.jūnijs 2017 8:25
9 0 Atbildēt

Lielākais drauds ir nenomainīt (nepārmetināt) nesošos elementus pa orģinālajām vietām un pēc orģinālās tehnoloģijas. Un vēl to visu vajag salikt kautcik taisni un apstrādāt metinājumu vietas pret rūsu. Vēl, protams, pamatīgs darbiņš elektroniķim, lai sakrāmētu atpakaļ bojātos blokus, vadus, devējus, pielīdzinātu blokos nobraukumus, slēptu kļūdas u.t.t. Pēc visa spriežot, apdrošinātājs auto ir norakstījis kā neatjaunojamu, tātad, būs kārtējais ķep-ļep projekts.

iAuto 14.jūnijs 2017 9:14
1 0 Atbildēt

Rūpnīcas metinājumu servisā nodrošināt nevar. Ģeometriju tādās vietās nopietni pārbauda, savādāk jau 70 km/h visas novirzes ir jūtamas. Tad paliek jautājums par pareizu piemetināšanu, lai atkārtota trieciena gadījumā tiktu absorbēts trieciens uz dzelžu rēķina.

viencexperc 14.jūnijs 2017 10:04
1 0 Atbildēt

Kuru tas interesē?

Galvenais, lai neredzās.

Kanibaals 14.jūnijs 2017 10:37
0 0 Atbildēt

Kāpēc, lai nevarētu nodrošināt rūpnīcas metinājumu. Katram auto servisiem ir pieejams "body repair manual", kur arī aprakstīts, kā ir veicams remonts, lai tas atbilstu prasībām. Aizmugurējos spārnus ir paredzēts mainīt un tas nav aizliegts, arī ģeometriju labot. Cita lieta, ka ātrais remonts ir sazāģēt uz pusēm un tas jau ir ārpus pieļaujamā.

Janis 31.augusts 2018 13:39
0 0 Atbildēt

kādi airbagi, ja sista pakaļa...?!!

BI 14.jūnijs 2017 8:41
0 4 Atbildēt

Mans Audi 80 ir salikts, normāls auto.

Kanibaals 14.jūnijs 2017 8:56
5 0 Atbildēt

Ieliec kokā, apskatīsimies no cik tortes gabaliņiem salikts

iAuto 14.jūnijs 2017 9:19
1 1 Atbildēt

Ieliekot šo mersi kokā no priekšas vispār nebūtu nekādas starpības. Bīstamākais šajā visā, ka izmaksu dēļ netiek atjaunoti airbag.

Guzis 14.jūnijs 2017 9:26
1 0 Atbildēt

Nu, kāpēc gan netiks atjaunoti? Auto pārdodot varētu sanākt gana dārgs. Fiziski air bagi tiek ņemti no kāda auto ar nokautu motoru, SRS kontrolierim pārrakstīts softs un viss. Teorētiski - vēl var paātrinājuma sensorus mainīt, bet praktiski - nu nenotiek viņiem nekas! Un ja ir noticis - pēc stabilitātes kontroles sistēmas gļukiem mana.

Kanibaals 14.jūnijs 2017 10:44
0 0 Atbildēt

Kāpēc uzskati, ka airbag izšauti? Ne pie visām avārijām izšauj un bildē arī nemana, ka būtu izšauts - www.wykop.pl/cdn/c3201142/...aZeoLUZUWm.jpg

tanta 14.jūnijs 2017 8:42
6 0 Atbildēt

Protams ka būs tikko no Vācijas-nesists,mazs orģinālais nobraukums,viens saimnieks,nepārkrāsots.....

eric 14.jūnijs 2017 8:58
0 0 Atbildēt

Tādā formātā šis auto varētu tikt līdz Lietuvai un tālak, jau civilā skatā, krasi mainīt virzienu uz Kaukāzu vai Vidusāziju

Kanibaals 14.jūnijs 2017 8:58
0 0 Atbildēt

Normāls projektiņš, tikai problēma sākas, ka tiek melots un pārdots tālāk kā nesists. Pat ja pirmais pārdevējs ir godīgs nākošie var stāstīt kādas pasakas vien grib. Šeit ASV ar saviem lemon laws ir par 20gadiem priekšā Eiropai. Kur problēma Eiropā ieviest vienotu reģistru, lai vismaz šādus gadījumus var redzēt? Diez vai šāda avārija ir nereģistrēta.

iAuto 14.jūnijs 2017 9:17
3 0 Atbildēt

Te jāatzīst, ka Latvijā CSDD ar uzskaiti ir krietni priekšā Eiropai. Vēl būtu svarīgi to visu sasiet ar apdrošinātājiem, kur tiktu fiksēti smagie negadījumi un norakstīšanas 100%

gunbox 15.jūnijs 2017 14:50
0 0 Atbildēt

Un vēl sasiet ar 6x gadā visu bloku pārbaudi, vai nav attīts.

DALJNOBOJS 14.jūnijs 2017 9:22
21 0 Atbildēt

Es šitādus Frankenšteinus no Vācijas un Francijas uz Latviju un Lietuvu velkāju 2 gadus, šitaijs MB vēl neko ir redzēti daudz trakāki.

Atklāšu vienu noslēpumu no Vācijas nav labu autiņu ar mazu nobraukumu par nelielu canu, labs autiņš Vācijā maksā dārgi un to stiept uz LV nav izdevīgi jo cena būs stipri vien vird vidējās.

Serviss 14.jūnijs 2017 9:45
4 1 Atbildēt

Cepiens ne pa tēmu. Vācijā dīlera servisā rēķinot darbaspēka izmaksas un jaunas detaļas (neviens dīleris ar lietotām nekrāmējas), šis remonts ir ekonomiski nepamatots.

Ja LV tirgotājs nav super alkatīgs, tad uzstādot lietotas detaļas, tajā skaitā spilvenus, sanāks kvalitatīvs auto ar 500-1000Eur peļņu.

Ja sabliezta priekša, tad šāda shēma nerullē, jo atrast lietotas priekšas detaļas par pieņemamu cenu ir gandrīz neiespējami. Tad gan jāsāk taupīt- līmēt locīt un likt ķīniešu lētā gala brīnumus.

Tāpat cienijamie auto pircēji neviens pa 200EUR šādu projektu nebīdīs. Pamēģiniet paši atrast auto, izrēķināt rentabilitāti, nopirkt, atvest, atrast detaļas, atrast meistaru, panākt pieņemamu kvalitāti un atrast pircēju. Bet jums jau visiem gribas lētāk un tad arī saņemiet bez airbagiem, ar biezu špakteļa kārtu, DEPO lukturiem un radiatoriem bez stiprinājumiem. Protams odometra uzlabojums obligāts.

viencexperc 14.jūnijs 2017 9:59
0 0 Atbildēt

Kā tad autodīleriem dzīvot? Ja vācijā auto maksā 10 000, bet lietuvā tāds pats -8500.. Ja Vācijā nopirks un Lietuvā pārdos, kur būs peļņa? Bet ja nopirks par lūžņu cenu, varēs pārdot pat par 8000. Un cilvēki pirks.

viencexperc 14.jūnijs 2017 10:03
0 0 Atbildēt

Es zinu vienu gadījumu, kad Latvijā vienu līdzīgu MB pirka vācietis. Tas mersis tika stdzīts no Vācijas, domāju, līdzīgā stāvoklī. Viņš pat atdzina savu speciālistu, kurš automašīnu kārtīgi novērtēja. Un nopirka bez kaulēšanās. Tāpēc var teikt, ka labi meistari sataisa kvalitatīvi.

Guzis 14.jūnijs 2017 10:50
0 0 Atbildēt

Tieši tā, Vācijā dēļ darbaspēka izmaksām kautko vairāk par eļļas maiņu darot izmaksas ir debesīs. Katrā ziņā, līdzko darbi ar vairāk kā viena speciālista iesaisti, Vācijā remonti paliek ļoti nepatīkami.

juriz 14.jūnijs 2017 10:56
1 0 Atbildēt

Vismaz nobraukums šādam arī varētu būt tiešām mazs un pat varētu nebūt tirgonim jāmelo.

Piekasīgais 14.jūnijs 2017 11:12
2 1 Atbildēt

Šie "auto" kā likums tiek tirgoti kā rezerves daļas un nav paredzēti remontam - ja arī kādu no tiem varētu atjaunot pie oficiālā dīlera ar visām drošības garantijām - tas maksātu vairāk kā auto tirgus vērtība. Šādus frankenšteinus vispār var atteikt reģistrēt CSDD vai iziet tehnisko apskati - nepareizs remonts. Drošībai bonusā kā likums šādiem monstriem neatjauno airbagus, un pats galvenais pārdod kā nesistu auto bez tehniskām problēmām - vienkārši krāpj pircēju un reāli pakļauj dzīvības briesmām.

Sen vajag pārņemt likumdošanu auto tirdzniecībā līdzīgu kā Vācijā - kur šāda auto tirgošanas mēģinājums būtu automātiski kriminālliera + naudas sods kas visdrīzām izputinātu tirgotāju.

ft 14.jūnijs 2017 11:27
0 1 Atbildēt

Šajā ziņā krievi jau ir diezgan sen priekšā. Tur atsaka auto reģistrāciju, ja konstatē, ka tam ir mainīta 1/2 vai 1/4 virsbūves un nav tam apliecinošu dokumentu.

kasinsh79 14.jūnijs 2017 11:36
3 0 Atbildēt

Mainīta aizmugure. Un? Ja kvalitatīvi sataisīts - es nebaidītos iegādāties. Bet, noteikti - lētāk par ideālu un bez avāriju auto.

Mans sievastēvs ceļ augšā vēl smagākus gadījumus, tas gan - tikai busus. Toties rezultāts absolūti nevainojams! Sataisīts tik perfekti, ka ne CSDD, ne TA nav neviena komentāra.

Varbūt te būs identiski?

ft 14.jūnijs 2017 11:40
2 1 Atbildēt

TA pārbauda metāla nogurumu, paliekošās deformācijas, mikroplaisas?

msh 14.jūnijs 2017 12:41
4 1 Atbildēt

Nē, un kāpēc tas būtu vajadzīgs? Te ir runa par automašīnām, nevis lidmašīnām.

ft 14.jūnijs 2017 12:47
3 1 Atbildēt

Kad nākošreiz dabūsi pa pakaļu, tad izjutīsi vajadzību.

msh 14.jūnijs 2017 19:45
3 0 Atbildēt

Ir daudz stiprākas lietas uz ko paļauties kā bleķi bez mikroplaisām. Kā reiz ienāca prātā viena avārija pirms dažiem gadiem - ziemā salikās uz šosejas, ja nemaldos, trīs masīnas - audi A8, mk3 golfs un vēl kaut kas. Golfs bija bijis frankenšteins, sastāvošs no citā mašīnā iemetināta purna kurš avārijā atdalījās, bet līķi tur nebija, acīmredzot nebija pienācis braucošā/šo [nezinu, tur bija tikai vadītājs vai vēl kāds] laiks - A8, ideālā stāvoklī esoša, vadītāja ar visu mašīnas labumu un drošumu tāpat nonāca slimnīcā...

. 14.jūnijs 2017 11:43
2 1 Atbildēt

vai vai vai, nevar izdomāt savu saturu, tāpēc zog :D pabijis LAKM lapā un tagad šeit. turklāt nemāk norādīt īsto autoru :D

Kanibaals 14.jūnijs 2017 20:30
0 0 Atbildēt

Vispār jau oriģinālbilde ir no poļiem

650 14.jūnijs 2017 12:45
1 0 Atbildēt

Izskatās ka bildēts pie tās pašas sienas, kur ss sludinājumi

Uggga 14.jūnijs 2017 21:26
0 0 Atbildēt

Nav gan tā pati siena, ss ļoti daudz Riga Plaza stāvvietā bildē.

Zemesgramata 14.jūnijs 2017 17:26
1 0 Atbildēt

Kur pieprasījums, tur piedavajums

ato 30.jūnijs 2017 16:43
1 0 Atbildēt

es laprat tadu nopirktu pa letu naudu un braukatu bedas nezinadams

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 19

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti