Kā ikdienā pasargāt auto ar keyless-go sistēmu 31

 

Foto: Publicitātes attēls

SIA Autonams | 28.septembris 2017 10:44

Kopš brīža, kad sāk palielināties keyless-go aprīkotu automašīnu zādzību skaits, auto īpašnieki arvien vairāk apzinās, ka ir nepieciešams aizsargāt savus auto. Šoreiz SIA “AUTONAMS” piedāvā izvērtēt 3 vispopulārākos veidus, ko auto īpašnieki izmanto, lai pasargātu savus auto.

1. Cerība jeb „Sociālo tīklu spēks”. Efektivitāte: 0 – X%. Ik pa laikam ir novērojamas situācijas, kad auto jau ir nozagts un tā īpašnieks vēršas pie sabiedrības ar lūgumu dalīties ar ierakstu, lai palīdzētu atrast auto. Situācijās, kad garnadži nozagto auto novieto cita mikrorajona iekšpagalmos uz novērošanu ( vai kāds ieradīsies pēc auto) šī metode varētu nostrādāt. Taču gadījumos, kas ir lielākoties, kad auto tiek pēc iespējas ātrāk nogādāts tālākai realizācijai uz citām valstīm vai izjaukšanai detaļās, ir maz ticams, ka cerība varēs glābt šo situāciju. Jāņem vērā fakts, ka nozagtajiem auto tiek nekavējoties nomainītas valsts numura zīmes, tādēļ auto ir jāmeklē pēc specifiskām pazīmēm (uzlīmes, krāsojums, buktes utt.)

2. Folija un signālu slāpējoši maciņi. Efektivitāte:30 - 50%. Šis ir jau labāks veids, kā rūpēties par savu auto, jo neļaut zaglim nolasīt bezkontakta atslēgas signālu. Tas nozīmē pārtraukt zādzības procesu, nevis cīnīties ar sekām meklējot auto. Taču, ja Jūs pirkāt automašīnu ar keyless-go sistēmu, visdrīzāk Jums patika ideja par ērtībām, ka auto atslēgas nav jāņem ārā no kabatas vai somiņas. Ietinot tās folijā vai liekot atsevišķā maciņā, tiek pievienots vēl viens papildus solis, zaudējot ērtības. Taču jāņem vērā arī tas vai maciņš un folija gana efektīvi slāpēs signālu un jāņem vērā cilvēciskais faktors, var gadīties aizmirst ielikt atslēgas speciālajā maciņā. Kā arī nedrīkst aizmirst par otras atslēgas signāla slāpēšanu. Ja ikdienā izmantotā atslēga vakarā tiek ielikta maciņā, taču rezerves atslēga stāv vienkārši nolikta atvilktnē, aizsardzība nebūs nostrādājusi.

3. Imobilaizeri. Efektivitāte: 95 – 99%*. Papildu imobilaizeris kā risinājums, no šeit uzskaitītajiem, prasa lielākus ieguldījumus, taču tas ir to vērts, jo sniedz daudzkārt efektīvāku aizsardzību. Atšķirībā no signālu slāpējošiem maciņiem, papildu imobilaizers nesamazina auto lietošanas ērtības. Atšķirībā no auto meklēšanas jau pēc zādzības, papildu imobilaizers cīnās ar cēloni, nevis ar sekām. Tā dēļ, ka keyless-go automašīnas parasti zog zemi kvalificēti darboņi, kuru vienīgais ierocis ir atslēgas signāla pārtveršanas ierīce, papildu imobilaizers ir būtisks šķērslis viņu ceļā. Tikpat efektīvi darbojas arī radio meklēšanas sistēmas, kuras parasti izvēlas automašīnām ar tirgus vērtību virs 50 000 EUR.

*Pēc SIA Autonams datiem

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 28.septembris 2017 10:57
10 1 Atbildēt

Uzliku Sherlog un absolūts miers dvēselē. Galvenais arguments - nekāda iejaukšanās garantijas auto elektrosistēmā, līdz ar ko - nekādu "gļuku" arī ne. To ļoti atbalsta visi dīleri un vēl vairāk - visi Kasko apdrošinātāji, jo Sherlog atbild pilnā apmērā ar savu naudu gadījumā, ja nozagto auto (reti) tomēr neatrod un neatgriež.

nomiks 28.septembris 2017 11:02
1 2 Atbildēt

Vai liktu arī, ja tavu Passat būtu jāpērk tev pašam un katru mēnesi par to jāpiemaksā?

kasinsh79 28.septembris 2017 14:33
7 0 Atbildēt

-> nomiks

Atbilde - 100%, jā! Jo - es maksāju pats personīgi par Sherlog, nevis uzņēmums. Tā bija prasība MANAM sirdsmieram, nevis uzņēmuma vadītāju. Viņiem ir mans Kasko utt. Man vajag auto visu laiku.

Bils 28.septembris 2017 11:20
2 0 Atbildēt

Nu tā gluži nav ar garantiju.

Pirms nepilniem 10 gadiem pirku jaunu bobiku TC Motorā. Uzreiz Autonamā iemetu Skybrake. Pirmajā, tālākā braucienā uz Palangu, ieslēdzu opciju ierakstīt ceļu uz Hoteli, jo navigācijā nebija, bet neatslēdzu opciju (instrukcijā arī netiek prasīts).

Atpakaļceļā pēc 2 dienām multimēdija vairs nestrādāja. Devos uz TC Motoru, kad ar atslēgām kopā iedevu Skybrake, šie uzreiz pateica ka garantija vairs nestrādā uz visu elektroniku. Normāli aprunājos un tomēr man samainīja (jauna maksāja tad ~2200 LVL).

Paldies par pretī nākšanu!

kasinsh79 28.septembris 2017 14:34
6 0 Atbildēt

Tu jauc Skybrake (imobilaizers) ar Sherlog (radiolokācijas GPS un izsekojamība). Pirmo uzstāda, iejaucoties auto elektrosistēmā, to negribīgi akceptē dīleri. Otrā gadījumā nekā tāda nav, visi dīleri izrāda lielu interesi

gunbox 28.septembris 2017 14:16
1 0 Atbildēt

Mēs uzlikām IGLA. ZB to čipu vazāt. Labāk ievadīt kodu uz stūres.

es 28.septembris 2017 13:23
3 1 Atbildēt

Principā ja lēmums nonāk līdz pozīcijai 3, tad daudz vienkāršāk un lētāk ir vnk neaprīkot auto ar keyless- go. Jo imobilaizera / sekretkas bakstīšana ir identisks process atslēgas bakstīšanai. Loks noslēdzās.

650 28.septembris 2017 13:43
1 2 Atbildēt

Ok. Piem., Jūs tirojat miltus. Beidzamajā laikā ir daudz konkurentu,daudzi pastāvīgie klienti jau sapirkušies krietnam laikam.Vel kāds cits ir apdrisies,izbraucis,diētu ievērot pasācis uttt. Kā rezultātā Jūsu noliktavā izveidojas nerealizēts uzkrājums un ieviešas dažādi kaitēkļi/kukaiņi/tārpi.Ko darīt? Reklāma kā tāda ir dārga un maz efektīva.Atliek apmeklēt psiholoģijas kursus vai vnk ieslēgt jobutūbu vai paskatīties piem xrentv. Izrādās, ka esot visai efektīvs paņēmiens vnk noalgot dažus klaunus- kuri katrā autobusa pieturā, sabiedriskajā atejā vai rindā pie lielveikalu kasēm "gluži nejauši" paskaļā balsī par nelielu atlīdzību veselu nedēļu pēc kārtas "neuzkrītoši" apspriedīs Tēmu. To, ka tuvojas Ziema, ka nāk Bads un reku Plūdi un ka šoziem Miltus vairs neražos, un ka tūliņ jau Novembrī tie būs vismaz 69x Dārgāki un uttttttt.

Ir nupat viedoklis dzirdēts- ka pie spices un pie mola un pie operas pusnaktī stāvvietas kļūst tukšas tieši tāpēc, ka tur novietotie auto vnk tiek visi nozagti. Un tad rīt Atkal un Veel/Sliktāk un taa un uttt.

Kā arī- visi divgadīgo kajennu,ml-u,x6,q7,p9 un tml īpašnieki visos iespējamajos veidos tagad visās gan autointeresentu gan tenku vietnēs aktīvi dalās ar konkrētu info- kas viņiem uzstādīts, kurš toļiks,žmoriks vai guonārs un kurā vietā tur viņiem kko ķimerēja,kam pie kura gala un kam kurā caurumā plusa vadu iebāza uttt.

Vel jo īpaši sevišķu uzticību varētu izraisīt, ja tepat ievietot svaigus foto "direkt iz boxa" - tā, lai ar visu auto numuru, marku,īpašnieka attēlu,vārdu un fonā vel iesip detalizētu rasējumu ar tā uzstādītā meesla nosaukumu,instrukciju un elektrisko shēmu. Ok.

gunbox 28.septembris 2017 14:15
0 0 Atbildēt

Skaidra lieta... pietiek vienai aitai aitu barā norieties un visas sāks dziedāt. Vienīgā atšķirība vai aita ir spējīga riet vai aita jau ir nofenderēta.

GB12 28.septembris 2017 22:43
2 0 Atbildēt

Dārgos auto kāreiz tagad tieši nezog, jo tiem visiem ir prasība uzstādīt Sherlogu. Attiecīgi zagļi pārorientējušies uz vidējo segmentu.

kasinsh79 29.septembris 2017 10:50
0 0 Atbildēt

Tā tas tiešām varētu būt. Sherlog atrodas gandrīz blakus BMW centram, izskatījās, ka BMW teju visi iet caur viņiem tagad - kamēr biju, dīlera cilvēku aprite Sherlog birojā bija nevāja.

juriz 28.septembris 2017 15:23
2 0 Atbildēt

Nopirku Renault un absolūts miers dvēselē

Renault man patiešām ir, un ar keyless. Sieva pirms kāda mēneša šito pašu trauksmaino ziņu padzirdēja pa TV, teica, lai pa nakti liekot metāla bundžā to atslēgu ... pat bundžu man iedalīja ...

GB12 28.septembris 2017 22:47
3 0 Atbildēt

Pirms gada absolūts miers dvēselē bija Nissan un Subaru īpašniekiem, tāpat pirms diviem gadiem Hyundai īpašniekiem un KIA īpašniekiem

No apdrošinātāju viedokļa, ja tev renis maksā virs 10 tūksošiem, bez papildus imobilaizera zādzības risku nevarēsi apdrošināt Gjensidigē, Compensa ierubīs 15% pašrisku, Seesam - 20. Un neoficiāli runā, ka viņu piemēram sekos arī citi apdrošinātāji.

kasinsh79 28.septembris 2017 15:50
0 0 Atbildēt

Arī risinājums Peugeot bija ar keyless go - nekādas zagļu intereses.

650 28.septembris 2017 16:07
1 2 Atbildēt

Nu ja, reno tak mums tagd jauns diileris, to vajg atbalstīt;)

Es dzirdēju ka labāk ir to pulti piesiet diegā un uz nakti noslīcināt havejas podā, noraujot ūdeni pa virsu. Otru galu varot turēt rokā(vai ...) vai pilnai pakai paņemt pa rudens atlaidi copes veikalā vidējā izmēra fluoriscējšo Pludiņu ar iebūvētu sms/pms detektoru.

Kas interesanti- ka nekur nav publicēti ikdienas dati par to, cik simti (tūsktoši..?) automobiļu pēc masveidīgajiem ikdienas aizdzīšanas mēģinājumiem konkrēti dēļ šo imobilaizeru nostrādāšanas paliek nekustīgi uz vietas. Spriežot pēc rimi un mahimas stāvvietu pārpildītības, tādu ir ļoooti Daudz. Zagļiem pat ir tagad tāds Ētikas Kodekss, ka pussaizbrauktos/noslāpušos viņi atstumj atpakaļ tieši tajā pat vietā (tā lai īpašnieks neko neredz).Paskat reku gar spici kad brauc garām- tur pa ulmanja gatvi katrreiz kādus 5-6gab var redzēt kāa stumj

GB12 28.septembris 2017 22:48
0 0 Atbildēt

Kurš?

klm 28.septembris 2017 16:28
0 0 Atbildēt

Labākā aizsardzība - sēdēt iekšā ar sūdu dakšu rokās, apsargātā dīlera slonā.

es 28.septembris 2017 18:56
2 0 Atbildēt

To keyless vēl uzspiež, grūž jau vidējās komplektācijās. Tam būtu jābūtu TIKAI UN VIENĪGI OPCIJAI.

Jo es tādu sūdu negribu pirkt...

GB12 28.septembris 2017 22:49
0 0 Atbildēt

Dēļ viena mazā Latvijas vai Baltijas tirgus?

650 28.septembris 2017 23:06
1 1 Atbildēt

Dēļ diršanas vnk kā dēļ diršanas

iciks 29.septembris 2017 0:13
0 0 Atbildēt

Tu domā, ka citur pasaulē auto nezog un ka citiem varētu nebūt vēlmes dabūt auto bez šīs funkcijas?

650 29.septembris 2017 0:39
2 1 Atbildēt

Normāli auto jau kādu laiku sen ir Tikai ar šo funkciju. Pilnīga ujņa tiek pljūtīta un pilna pasaule ar tiem un nafig nevienam tos nevajg.Un, ja zog ta zog, bet ne jau dēļ keylesa kā tāda.Un kā var normālu keylesu salīdzināt ar kkādām tur atslēgu drochīšanām pa kabatām.

GB12 30.septembris 2017 17:01
0 0 Atbildēt

Zog. Bet paskaties to pašu Vācijas statistiku, ko nesen publicēja. Tur topos nav vidējās klases japāņi/korejieši.

... 29.septembris 2017 8:28
0 0 Atbildēt

nobloķē GPS signālu un mašīna aiziet tāpat

kasinsh79 29.septembris 2017 10:48
1 0 Atbildēt

Parastu lēto GPS - jā! Sherlog tā nenoslāpēt - darbojas radioviļņu frekvencē. Lielākoties zagļiem - skuju

650 29.septembris 2017 14:15
0 0 Atbildēt

Ir kaut kādi dati par to, cik konkrēti zagļu ir "atteikušies" no sava negantā nodoma tieši konkrēti dēļ tā, ka tas auto aprīkots tieši konkrēti ar Sherlog?

Tur ir kaut kādas redzami/ārējās vai paslēpti/intelektuālās pazīmes, kas liecina ka tieši "šo" automobili "labāk nevajag aiztikt" ???

kasinsh79 29.septembris 2017 16:15
0 0 Atbildēt

Zagļi jau neatsakās, tikai viņi to auto zaudē, ierodoties bruņotai Sherlog brigādei Parasti auto tiek novietots kaut kur pāris dienu nogaidīt, Sherlog ierasti atrod līdz 24h laikā.

650 29.septembris 2017 22:50
0 0 Atbildēt

Ok, man nav pretenziju pret Sherlog un pret to, ka k;āds padārga vai īpaša auto īpašnieks to grib pasargāt.Jo,ja pazūd, tas tomēr ir čakars, lai ari labs kasko utt.Mana "pretenzija" ir vnk par prāta pipsšanu un par mākslīgu psihozes radīšanu, aizkadrā tupi izceļot kādu "savu" risinājumu.Taā Keylesa pazemošana ir pilnīga muļķu ķeršana, jo, jau no vidējās aprīkojuma klases sākot, ir markas un modeļi, kuru bez viņa nemaz nav.Zaglis var nospert tādu auto tikai "ar" keylesu,jo cita nemaz nav...

GB12 30.septembris 2017 17:03
1 0 Atbildēt

Starpība ir tā, ka, lai nozagtu auto, vairs nav nepieciešamas prasmes kaut ko mūķēt, vai arī kaut kādas tehniskas zināšanas un izpratne par auto uzbūvi. Pietiek ar prasmi strādāt ar kompi un to var darīt jebkurš vidusskolnieks.

650 30.septembris 2017 18:22
0 0 Atbildēt

Kā tad tā- taču jebkuram normālam auto normāls īpašnieks uzkiek imobilaizeru, kuru gluži vidusskolnieks diezin vai atradīs.Cita lieta kad daudzi āksti nesaprot, ka veiksme atkarīga no uzstādītāja godaprāta un no tā cik pašam īpašniekam prāta nekladzināt kā dalbaebam visos kaktos kur viņam kurā galā kurš ko iebāza un kur ko pieslēdza.

Ja viss tik slikti, nu tad jāņem desmitgadīgs auto, nevis ar vienu roku jāceļ panika par keylesu un ar otru roku turpat blakus rakstā jāmiiž karstu no tā, cik daudz visapkārt ir "labu/jaunu/modernu" auto.

GB12 1.oktobris 2017 22:08
1 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka nē. Imobilaizerus sāk tā nopietni likt tikai tagad, un arī tikai tāpēc, ka apdrošinātāji piespiež, vai nu uzliekot lielu zādzības pašrisku vai atsakoties dot zādzības risku vispār. Vēl pavisam nesen zaudēju vienu ilggadēju klientu, kurš drošināja pie manis vienu no zagtākajiem auto Latvijā, un aizgāja pie apdrošinātāja, kurš vienīgais Latvijā šim modelim neprasīja papildus imobilaizeru. Teiksim tā, mums tā rūpēšanās par drošību kultūra (drošinu tikai tāpēc, ka valsts/līzings prasa, lieku imobilaizeru tikai tāpēc, ka apdrošinātājs prasa) joprojām var salīdzināt ar satiksmes noteikumu ievērošanas līmeni - braucu ar atļauto ātrumu tikai tāpēc, ka raustos no poličiem...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti