Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

No nākamā gada CSDD pārbaudīs “kvēpu filtru”; ieteikumi, kā uzturēt to kārtībā 45

 

Foto: Publicitātes foto

UP PR | 26.septembris 2024 20:25

Nereti daudziem autovadītājiem tieši partikulāro jeb cieto daļiņu filtrs, tautā dēvēts arī par “kvēpu filtru” sagādā lielākās raizes, izejot tehnisko apskati. Eksperts Ints Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs skaidro – ko darīt, lai “kvēpu filtrs” nesagādātu raizes, kā to uzturēt vislabākajā kārtībā un ko darīt, ja reiz gadījies tā, ka tas ir izgriezts.

Jau pavisam drīz, no 2025. gada, Latvija būs to Eiropas valstu skaitā, kur tehniskās apskates laikā ar dīzeļdegvielas dzinējiem aprīkotām automašīnām tiks noteiktas un mērītas arī partikulārās daļiņas jeb tiks pārbaudīts, vai automašīnai ir uzstādīts, nav izņemts un darbojas cieto daļiņu filtrs (DPF) jeb tā dēvētais “kvēpu filtrs”. Zem Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) lupas ar speciālu iekārtu palīdzību tiks liktas visas ar dīzeļdegvielas dzinējiem aprīkotās automašīnas, kas vecākas par 2013. gadu. Kārtība, kad automašīnās tiek pārbaudīta “kvēpu filtra” klātesamība un darbība, ir noteikta jau vairākās Eiropas valstīs, tostarp Nīderlandē, Beļģijā, Vācijā un Šveicē. Līdz šim CSDD Latvijā mērīja izmešu gaismas caurlaidību, taču no nākamā gada ar daudz smalkāku un precīzāku metodi tiks noteikts partikulāro jeb cieto daļiņu daudzums.

Kāpēc “kvēpu filtrs” nepieciešams un kā uzzināt, vai tas nav izgriezts?

Cieto daļiņu filtrs automašīnā aiztur no izplūšanas gaisā partikulārās daļiņas. Tās ne tikai piesārņo gaisu, bet ieelpojot ir jo īpaši kaitīgas veselībai. “Diemžēl daudzas ar dīzeļdegvielas dzinējiem aprīkotās automašīnas pastiprināti dūmo, jo no tām šie kvēpu filtri ir izgriezti. Visbiežāk tas notiek, jo servisa darbinieki nav varējuši atrast citu veidu, kā atrisināt ar izmešiem saistītas problēmas. Tomēr tāda prakse nav pieļaujama, jo tad visas šīs kaitīgās daļiņas nonāk gaisā, mūsu elpceļos utt.,” stāsta I. Purmalis.

Runājot par to, vai un kā automašīnas īpašnieks, kas, piemēram, iegādājies lietotu auto, var uzzināt, vai viņa spēkratam ir vai nav saglabāts “kvēpu filtrs”, eksperts iesaka divas metodes. “Viena, vienkāršākā no metodēm, ir ar salveti noslaucīt izpūtēja iekšieni. Ja ir redzami kādi nosēdumi, netīrumi, visticamāk, automašīnai ir kādas problēmas ar izmešiem, kas būtu jāpapēta vairāk,” stāsta I. Purmalis. Viņš piebilst, ka šī metode attiecināma uz auto, kas jaunāki par 2013. gadu, jo daudz vecākiem dīzeļa dzinēju auto šis varētu arī nebūt indikators. “Otra metode – no šā gada tirgū Latvijā ir pieejami arī partikulāro daļiņu mērītāji, kurus var iegādāties jebkurš autoserviss, un tad, ja nav pārliecības kā veiksies CSDD partikulāro daļiņu pārbaudē, ar šo iekārtu var doties uz kādu zinošu servisu vai izmantot CSDD “testa pārbaudi”. Šis veids būs gana precīzs,” stāsta I. Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs.

Ko darīt, lai “kvēpu filtram” nerastos problēmas?

Eksperts norāda – visbiežāk “kvēpu filtrs”, kas nedarbojas kā nākas, norāda uz citām problēmām, kas ir automašīnā.

“Pirmā lieta, ar kuru Latvijā daudz grēko – iegādāties ikdienas vajadzībām ar tādu dzinēju aprīkotu auto, kas piemērots dzīvesveidam un braukšanas paradumiem. Ja auto īpašnieks dzīvo pilsētā un ikdienā nobrauc nelielus ceļa gabalus, mazākus par 50 km, tad faktiski dīzeļa dzinēja automašīna nav tā labākā izvēle – šeit daudz piemērotāki būs auto, kas aprīkoti ar benzīna vai hibrīda dzinējiem, vai elektroauto,” stāsta I. Purmalis. Viņš pauž, ka nereti vēlme ietaupīt, izvēloties lētāko degvielas veidu, ilgtermiņā neatmaksājas – dīzeļdegvielas dzinējs “pieprasa” regulārus tālus braucienus ikdienā, turklāt šo dzinēju remonts ir daudz dārgāks nekā benzīna dzinēju remonts.

Otrs solis, ko iesaka eksperts, ir kvalitatīvas dīzeļdegvielas iegāde. “Regulāra, kvalitatīva dīzeļdegviela noteikti ilgtermiņā palīdzēs izvairīties no “kvēpu filtra” likstām,” pauž I. Purmalis.

Tāpat ieteicams ir neaizmirst par regulāru degvielas filtru maiņu.

Savukārt, ja problēmas ir radušās – vislabāk vērsties pie tādiem servisa speciālistiem, kas ikdienā darbojas ar konkrētiem dīzeļdegvielas dzinēju auto. Tas palīdzēs problēmas novērst un izvairīties no ieteikumiem “kvēpu filtru” vienkārši izgriezt vai arī risināt kādas citas, nesaistītas problēmas.

Kāds salīdzinoši nesens risinājums, kas tiek piedāvāts, lai uzlabotu “kvēpu filtra” darbību, ir šo filtru mazgāšana. “Vienkāršāks, bet mazāk efektīvs ir mazgāt šo filtru, nenoņemot no automašīnas. Otrs, visefektīvākais veids, ir mazgāt šo filtru ar speciālu iekārtu, pirms tam noņemot no automašīnas, pēc mazgāšanas to izžāvējot un tad ieliekot atpakaļ automašīnā,” stāsta I. Purmalis. Šis būs īslaicīgs risinājums, bet iespējams, kādam lētāks, nekā iegādāties jaunu kvēpu filtru.

 

 

 

 
Visi komentāri
 
0pis 26.septembris 2024 22:12
17 4 Atbildēt

Kvēpu filtrs ir regulāri, vismaz 4x gadā, jāņem laukā uz tīrīšanu. Lielumus izdauza pret koku, tad iemērc acetonā un atstāj uz nakti lai noēd atlikušos putekļus. Pēc tam noskalo tīro filtru ar destilētu ūdeni un netīro muti - ar šmakovku.

Sergejs 27.septembris 2024 10:57
6 0 Atbildēt

Interesanti, cik daudzi atzīsies ka humoru nesaprot ne grama, pagaidām ir 2 gb tādi (mīnusi)😁

anonimikis 26.septembris 2024 22:56
16 2 Atbildēt

Nabaga partikulārais lohs izlasot šādu lohportālā publicētu lohziņu jau brauc uz TA ar savu pirms 2013.gada dzimušo hlamu ar tolmeta vizītkarti kabatā un drebošām rokām. A tur hujakš izrādās, ka lohportāls ir nabaga lohus kārtējo reizi apjājis. Portāla priekšniekam ir svarīgāk uzrakstīt 13 rakstus par peļķēm Jūrmalā, kas interesē tieši 27 lohiem, nevis parūpēties par pareizu informāciju rakstā, kas būs saistošs tūkstošiem jau ne reizi vien apjātu dīzeļhlamu īpašniekiem.

Old Disel 26.septembris 2024 23:28
1 0 Atbildēt

Te bùs interesanti, Piemēram kura metode tagad darbosies labāk,  TA iziešanai.

Ha 26.septembris 2024 23:36
5 0 Atbildēt

"Ja auto īpašnieks dzīvo pilsētā un ikdienā nobrauc nelielus ceļa gabalus, mazākus par 50 km, tad faktiski dīzeļa dzinēja automašīna nav tā labākā izvēle" - autoru varu iepriecināt,  ka ari arī benzīna dzinēji tagad vairumā ir aprīkoti ar kvēpu filtru,  kuri pilsētas un arī šosejas režīmā, bez īpašas braukšanas manieres (skat Korejas auto dīlera mājaslapu) ,  nu ne pavisam neattīras.

imzz 27.septembris 2024 9:55
0 1 Atbildēt

Nav gan dzirdēts, ka ar to kāds mocītos. Varbūt gan, ka attiecīgo auto Latvijā ir maz.

Lūk citāts :D 27.septembris 2024 10:45
1 0 Atbildēt

Brauciet ar ātrumu virs 80 km/h 3.-4. pārnesumā. Palieliniet motora apgriezienus līdz 4000 apgr./min, atlaidiet gāzes pedāli, ļaujiet dzinēja apgriezieniem samazināties līdz 3500 apgr./min un tūlīt atkal paātriniet līdz 4000 apgr./min. Atkārtojiet šo procesu, līdz GPF brīdinājuma indikators nodziest

imzz 27.septembris 2024 11:25
3 0 Atbildēt

To izpildīt nav iespējams ;) 4000 ar 3. nemaz nerunājot par 4. pārnesumu būs atļautā ātruma pārsniegšana !

Tak 27.septembris 2024 11:57
5 0 Atbildēt

ir mēģināts šito izpildīt.  Ar 2.un 3. pa jūrmaleni.  Kad apstājos finišā Nestē, blakus piebrauca CP un  tā ar aizdomām nopētīja caur logu 

BMW 27.septembris 2024 14:39
1 0 Atbildēt

Pieslēdz kompi un nospied pogu- piespiedu DPF reģenerēšana, lai izkurās!

Freijers 27.septembris 2024 16:23
2 0 Atbildēt

Piespiedu kurināšana jau ir sarkanā lampiņa, jo aizdirsts DPFs ir simptoms nevis cēlonis....darīt tā protams var, bet visticamāk ne vienīgo reizi tā sanāks, tad vēl kādā brīdi būs vnk jāskalo tas DPFs un visbiedzot var sanākt, ka tas sūds vairs vispār neizdedzinās cik pilns ar drazu ir

BMW 30.septembris 2024 14:34
0 0 Atbildēt

Skalot jāsāk tad, kad kompis pats vairs nevar iniciēt izdedzināšanu! Tas jau parasti notiek, jo kāds no termostatiem aizgājis pie tēviem vai kas cits sagājis grīstē, kā rezultātā DPF aizaudzis tā, ka pretspiediens tik liels, ka kompis vairs neļauj dedzināt.

Latvietis 27.septembris 2024 6:43
3 8 Atbildēt

Dīzeļmēslu, Lohu Problēmas!

Freijers 27.septembris 2024 16:26
3 1 Atbildēt

Drīz arī būs gana daudz aizdirstu benzīna 1.0 nemotoru ar turbīnām, EGRiem, DPFiem un vēl govju mīzaļiem arī.....tiesa to 1 litrīgo 3poda plastmasas sūdu ir vieglāk izcelt, lai citu ieliktu - tas gan tiesa.

Autors lohs? 27.septembris 2024 6:55
22 0 Atbildēt

Tehnisko ar izgrieztiem filtriem nevarēs iziet auto, kas JAUNĀKI par 2013. Gadu, nevis VECĀKI. 

Galvenais jau uzcept rakstu, par informacijas pareizumu pajāt, pareizi autor?

hue 27.septembris 2024 8:35
0 1 Atbildēt

Apsveicu ar Nīderlandes, Beļģijas, Vācijas un Šveices dzīves līmeņa sasniegšanu.

Asaris 27.septembris 2024 8:49
2 3 Atbildēt

Ka nu visi traktoristi te tagad cepās 🤣🤣🤣

ZZZZ 27.septembris 2024 9:26
3 3 Atbildēt

Nav nekas pret dīzelistiem. Līdz brīdim, kad viņi ar savu saķīmiķoto drapaku grib parādīt kāds tam uzrāviens, lai pārējie tur pēčāk osta to dūmu kokteiļeļļas uc ūdu mākoni, jāver ciet salona ventilācija utt.

eseris 27.septembris 2024 10:06
2 3 Atbildēt

Ieturi distanci !  Man nepatík ka viens tuvu  asté iesédies velkás aizmuguré.

GB12 27.septembris 2024 9:43
1 0 Atbildēt

Zem lupas būs vecākas vai jaunākas mašīnas par 2013. gadu?

Volx 27.septembris 2024 10:21
1 0 Atbildēt

Tak visas, vienkārši pirms 2013.g. ir citas izmešu normas.

650 27.septembris 2024 14:49
2 0 Atbildēt

Aiz lūpas būs sākot/no 2013tā.

BMW 27.septembris 2024 10:49
0 0 Atbildēt

Un ko darīs ar vecajiem 90to un 2000o gaud džieļiem, kam kvēpu filtra konstrukcijā nemaz nav!?

Sergejs 27.septembris 2024 11:44
6 0 Atbildēt

Neko nedarīs, tie auto kuri sevīšķi nedūmo un ir 2013-2021 gada izlaiduma pārsvarā dabūs "3" un praktiski var vest uz Tolmetu, jo eko-šmeko ir nolietojies un nestrādā, bet reāls (nevis kaut kā kaut kur lētāk lai šogad vēl izietu TA) remonts maksā 50-100% no auto vērtības.

 Svaigi reģistrēts varēs braukt (cik tur tagad 3 gadus?) bez rūpēm, pēc tam jau visādi var būt, ja ir pāri 100k un garantija cauri tad iespējams arī uz Tolmetu (nav teikts ka nepārsniegs tās daļiņas).

 Tie kas ir 1985-2012 kūpinās kā kūpināja un to vērtība pieaugs, jo uz šiem attieksies vecās prasības.

 Zaļais kurss visā tā izpausmē.

Sergejs 27.septembris 2024 11:05
2 2 Atbildēt

Te par to kas, kā un no kura gada, no MODS (vienīgi krievu valodā, bet info ir info un sakarīga):

www.youtube.com/watch?v=U4x0w7W_ijo

 Te par filtriem, tie visi ir dažādi (par to kā ir kad gribās ietaupīt) ar visiem mērijumiem:

www.youtube.com/watch?v=gwjOc6lHiUY

Sergejs 27.septembris 2024 11:49
0 1 Atbildēt

Dārgie mīnusotāji, apgalvosiet ka "made in China" DPF filtrs pa 300 eur ir labs un apstrīdēsiet to ko profesionāls saka un nomēra?

 P.S. Man principā ir +- vienalga, redzot to visu jaukumu ar adBlue, kas var gaidīt pēc pāris gadiem, esmu nopircis benzīnieku un par to nenožēloju pagaidām, vienīgi tāpat kā ZZZZ nepatīk tie dūmu mutuļi no "praktisko latvijcu" nojātiem traktoriem.

Jūrmalnieks 27.septembris 2024 13:10
1 1 Atbildēt

Nu nu... Jau kopš 2018 gada arī bendzīniekiem lai iekļautajos jaunākajās euro6 izmešu normās ir jaliek PPF(Petrol patriculate filter) vopšim DPF bet bendzīna versija.

 Nemaz nerunājot par nakotnes euro 7 normām kas jau klauvē pie durvīm...

Un ja tai bendžai tas ppf nobeidzas, kurš kantoris zin ko ar tādu sprāgoni darīt? Kā tikai izgriezt, izkodēt vai nomainīt...

Tā kā uzskats, ka nav jāpērk dīzelis, bet bendž arī konkrēti vairs neder!

Sergejs 27.septembris 2024 13:46
0 0 Atbildēt

DPF jau bija tāds kā ierasts lāsts ar puslīdz saprotamām izmaksām/variantiem, es par adBlue tomēr rakstiju ka ar to pavisam negribējās jāties, saliekot par un pret sanāca ka benzīns man vismazāk galvassāpes sagādās pie realistiskām izmaksām. Tas ka arī tur ir visa kā salikts i prātā nenāk strīdēties, bet nu tomēr par vienu lielu galvassāpi mazāk, salīdzinot ar dīzeli.

 P.S. Jā, jā, zinu, jāņem EV un nekādas galvassāpes😁

Jūrmalnieks 30.septembris 2024 15:11
0 0 Atbildēt

Nu man autiņš ir 2021 gada izlaiduma un nav tā adblū šņaga, attiecīgi ir oficiāls 'euro 6 W' izmešu līmenis un nejājos. 

Nav vienkarsi jāpērk pargudrie vācieši un jau startā daudzas problēmas atkrīt.

2L dīzeļa patēriņš ikdienā ~5.5L/100km(uz papīra kombi cikls 6L)

 Tam pašam modelim bija 1.8L bendža un ar aptuveni to pašu jaudu bij ~8L/100km(zinot bendžu realitātē pa pilsētu mīcoties, visi 10 jāreiķina) 

 Gadā vidēji nobraucu 20tūkstošus km, naudas izteiksmē ievērojami 'ietaupu' 

Īpasumā šis ir 3 dīzelis un nevienam nav bijušas katastrofalas problēmas, vismaz ne vairak kā tā bendžai kas kādu laiku bija manā īpasumā....  kā nevajag te baidēt, ka dīzeļa ietaupījumu jaatstāj ir servisā....

 😉 Nevajag pirkt nodzītus šrotus, tad arī nebūs pa servisiem jādzīvo, restarurejot sprauslas un ko tik nē. 😂

Sergejs 1.oktobris 2024 13:23
0 0 Atbildēt

2020g Octavia1.5 TSI 150zs DSG DQ200, vidējais patēriņš 5.6l/100, ar dinamiku nav problēmas, nobraukums 12-13k gadā, iegādes cenas starpība benzīns/dīzelis atmaksātos gandrīz nekad.

 Pārgudrie adBlue nav tikai vāciešiem, frančiem un pārējiem EU arī. Koreja un Japāna neko nevarēja piedāvāt no citu prasību viedokļa, vismaz tai brīdī. 

 Kā tad tie dabūn EURO6 bez tā brīnuma?

P.S. Es nekad nekautrējos pieminēt ar ko braucu, lielākai skaidrībai par ko runāju. Bet citiem ar to te ir kaut kādas problēmas, pārsvarā.

msh 29.septembris 2024 17:04
3 1 Atbildēt

Benzīnnieks kūp tikai tad, ja dedzina eļļu, atšķirībā no dīzeļa, kam kūpēšana, kaut neliela, ir dabiska.

BMW 27.septembris 2024 14:38
6 0 Atbildēt

Tādā gadījumā redzu biznesa nišu- Izplūdes sistēma uz nomu! 

Uzliec servisā izplūdi, izej skati un ņem nost! Gan jau būs pakalpojums, kur serviss izies skati par taisnīgu atlīdzību populārākajiem modeļiem.

hue 27.septembris 2024 11:50
2 0 Atbildēt

Tagad visi gudrinieki brauks decembrī uz TA, lai izvilktu līdz 2026. gada decembrim, ar beigtajiem DPF. Būs labas rindas.

Sergejs 27.septembris 2024 12:10
1 0 Atbildēt

Un uz Neste MY būs pieprasijums. Kāpēc? - tā paša MODS kanālā ir dūmainības un cieto daļinū mērijumi dažādām dīzeļdegvielām.

James Bong 27.septembris 2024 12:05
1 0 Atbildēt

Vislabākais ieteikums braukt uz pilnu gāzi pedāli grīdā, nekada mazgāšana nebūs vajadzīga.

Piz-da-bolt 27.septembris 2024 13:19
3 2 Atbildēt

Ideāli! Zb tie akmeņogļu kuriataji kuriem pie dirsas par aizmugurē braucošajiem. Lai tik vālē tos dundukus. Auto arī vecam vajag būt kārtībā nevis tie ubagjaklipohujisti. Cigaretēm un smigai sanāk bet auto nevar savest kārtībā

Sergejs 27.septembris 2024 13:55
2 0 Atbildēt

Joks jau tāds ka jās tieši tos kuriem dūmu mutulis vēl nav aizmugurē, bet eko-šmeko sistēmas jau iet pensijā.

 Tie kam dūmu mutulis griežās līdzi (pacanu 3.0TDI ap 2000g izlaiduma) kā līdz šim piegriezīs bik degvielas padevi uz TA, tā lai paliek pāri 20 zirgi uz turieni aizvilkt, pēc tam atgriezīs atpakaļ un dūmos tālāk visu gadu bez bēdas.

 Jaunie noteikumi ar cieto daļiņu mērīšanu stāsies spēkā automobīļiem kas ir izlaisti sekojošos gados:

2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023/2024/2025. Ar 2013 var būt nianses, iespējams ka uz kādu tas neattieksies.

 Tiem kas brauc ar 2012/2011/2010/2009/2008/2007/2006/2005/2004/2003/2002/2001/2000/1999/1998/1997 un vecāku gadu izlaiduma dīzeļiem paliek spēkā vecā pārbaudes tehnoloģija - mērīs dūmainību kā līdz šim.

ZZZZ 27.septembris 2024 14:13
0 1 Atbildēt

Tas līdz brīdim, kad uz ceļa noņems nr un TA uzlīmi.

msh 29.septembris 2024 17:02
2 0 Atbildēt

Tajā brīdī tie kam kūp jaudīga regulējuma dēļ vienkārši ieviesīs pārslēdzamus regulējumuis, un uz pārbaudes laikā nekas nekūpēs ;)

Sergejs 27.septembris 2024 13:58
0 1 Atbildēt

"Cigaretēm un smigai sanāk bet auto nevar savest kārtībā"

Par šo pilnībā un viennozīmīgi piekritu.

Vacāks, vai jaunāks.? 27.septembris 2024 14:25
1 0 Atbildēt

Kā tad tur ir īsti autor? Vecākus auti par 2013 gadu. Vai jaunākus?

Tusis 27.septembris 2024 21:19
4 1 Atbildēt

Kārtējais eiropas un mūsu csdd pajoliņu idiotisma paraugdemonstrējums. Uz vienas līnijas, viena aiz otras ties uzražotas divas identiskas a/m. Viena tiek reģistrēta 2012. gada 28. decembrī, otra 2013. Gada 2. janvārī. Un viņām uzmešu normas atšķiras. Idioti pie lemšanas.

Pļurkt 30.septembris 2024 13:35
1 0 Atbildēt

Kvēpu filtru var izdedzināt tikai ar pamatīgu slodzi!

Lieli apgriezieni uz 2., 3. roba nav tas pats ka autobāni ar pilnu gāzi 5. robā kādi 50 km!!

Ja Latvānijā nav autobāņu ar vismaz 130 km/h kādi 50 km, kur ar 4. robu varētu atvilkt, tikam tie filtri ir tikai lieka, NEKAM NEVAJADZĪGA UN BE3ZJĒDZĪGA greznība!

Janka 30.septembris 2024 15:50
3 1 Atbildēt

Tulīt jādomā par ziemas riepām un nemaz i nesakšu par to SMIEKLĪGO soda apmēru par neatbilstošām riepām- brīdinājums vai naudas sods 15-55€ apmērā.

Ta protams, ka cilvēki apzinati braukās ar riepām kam ir zem 4mm domājot ka viņš tak esot ''profiks'' jo jaunu gumiju pirkt negrib, kas maksās savus 200€+

Uzskatu ka šis ir rupjš csn pārkāpums, kur ar savu taupības stulbību ziemā apdraudi gan sevi gan apkārtejos un naudas sodam par neatbilstošām riepām privātpersonai jabūt NO 100€ līdz 400€(tā teikt par katru riepu 100€) un TL vadītājam, uzreiz piešķirt 4 soda punktus!!!

 Kā arī noteikt, ja kaut vienai riepai protektora dziļums ir mazak par 50% no atļautā minimuma(tatad tur jau vairs nav runa par nevīžīgu aimirstību, bet klaju p.hujismu) tad automatiski tiek atņemta TL apskate, tādejadi liedzot turpmāk piedalīties ceļu satiksmē kur talāk ej ar kājām! 

Tad varbūt vairāk cilvēki padomātu par atbilsošu gumiju ziemā uz sava auto!

Roy 3.oktobris 2024 12:32
0 0 Atbildēt

Ne jau kvēpu filtru pārbaudīs, bet manīsies šo daļiņu mērīšanas metodika. Auto vairs netiks gāzēti līdz max. Apgriezieniem, bet mērīs tukšgaitā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 25 000 eiro - lielā Panda gatava startam

Fiat paziņojis, ka elektriskais krosovers Grande Panda (lielā panda) pieejams pasūtīšanai. Ražotāja ieteiktā cena – 24 990 eiro. Lasīt vairāk

 

Vairāki simti miljonu eiro - Eklstons pārdos savu F-1 bolīdu kolekciju 5

94 gadus vecais Bernijs Eklstons izlēmis pārdot savu 50 gadus krāto Formula-1 bolīdu kolekciju, kuras vērtība ir vairāki simti miljonu eiro. Lasīt vairāk

 

Piestās arī Tesla Cybertruck konveijers 8

Tesla uz trim dienām aptur Cybertruck ražošanu. Iemesli īsti nav zināmi, taču darbinieki saņēmuši vēstuli ar informāciju par ražošanas pārtraukumu no 3. līdz 5. decembrim. Lasīt vairāk

 

Mīlēt vai nīst - jaunie Jaguar neatstās vienaldzīgu nevienu (+ FOTO) 13

Prezentēti jaunās ēras Jaguar. Automašīnas ir tik neparasta dizaina, ka varianti lielākoties ir tikai divi – tos mīlēs vai ienīdīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti