Pērn Hyundai – Kia Automotive Group (HKAG) pārdevis 3 961 629 automobiļus un ierindojies piektajā vietā pasaules lielāko autoražotāju vidū. 2006. gadā uzņēmums atradās sestajā vietā, bet 1999. gadā – 11. vietā.
„Mēs lepojamies, ka sasniedzām šo mērķi salīdzinoši īsā laikā,” saka Ik – Hvans Kims, Kia Motors vice-prezidents un izpilddirektors. „Pēdējo gadu laikā mēs esam uzsvēruši mūsu ražoto auto vērtību un šie centieni ir nesuši rezultātu - mūsu automašīnas tiek novērtētas gan sabiedrībā, gan auto industrijā, kvantitatīvā un kvalitatīvā aspektā. Arī turpmāk Kia ražos jaunākās paaudzes automašīnas cilvēkiem, kas sirdī vienmēr jūtas jauni un centīsies saglabāt zīmola attīstību. Kā viens no pasaules vadošajiem autoražotājiem mēs plānojam iekarot jaunus virzienus un turpināt nemitīgi attīstīt kvalitātes rādītājus, dizainu, saudzību pret vidi un inovācijas.”Kopš uzņēmuma dibināšanas HKAG piedzīvojusi ievērojamu izaugsmi. 1999. gadā, kad par Hyundai – Kia vadītāju kļuva Mongs – Kū Čangs, grupa atradās 11. vietā pasaules autoražotāju vidū. No tā laika uzņēmums strauji virzījies uz augšu un Čanga vadībā attīstījis globālo darbību, atverot rūpnīcas Amerikas Savienotajās valstīs, Ķīnā, Indijā, Slovākijā, Čehijā, Krievijā un Brazīlijā.
Ieskaitot 185 114 pilnos montāžas komplektus (complete kick – down kits jeb CKD), ko KHAG pārdevusi saviem ārvalstu partneriem, 2007. gadā notirgoto automašīnu skaits sasniedz 4 146 743 vienības. (Automotive News’ metodoloģija izslēdz CKD pārdošanu).
Auto pārdošanas apjomi 2007. gadā
1. Toyota 9,366,000
2. GM 8,902,252
3. Volkswagen 6,191,618,
4. Ford 5,964,000
5. Hyundai-Kia 3,961,629
6. Honda 3,831,000
7. Nissan 3,675,574
8. PSA/Peugeot 3,428,400
9. Chrysler 2,676,268
10. Fiat 2,620,864
Par Kia Motors Corporation
Kia Motors Corp. (www.kia.com) - augstas kvalitātes automobiļu ražotājs sirdī jauniem cilvēkiem, tika dibināts 1944. gadā un ir Korejā vecākais autobūves uzņēmums. Kā Kia – Hyundai Automotive group dalībniekam, Kia mērķis ir kļūt par vienu no vadošajiem auto zīmoliem pasaulē. Vairāk nekā 14 ražošanas un montēšanas ražotnēs astoņās valstīs tiek ražots vairāk nekā 1,4 miljoni automašīnu gadā, kuras tālāk pārdod un apkalpo izplatītāju un dīleru tīkls 165 valstīs. Kia strādā vairāk kā 40 000 darbinieku visā pasaulē, un tā gada ienākumi sasniedz gandrīz 17 miljardus ASV dolāru.
Kia ir Austrālijas tenisa turnīra Australian Tennis Open ģenerālsponsors, kā arī Deivisa Kausa izcīņas tenisā sponsors. Kia ir oficiāls FIFA partneris un UEFA Eurotop partneris.
Kia Motors zīmola lozungs – „Spēks pārsteigt” (“The Power to Surprise”) – pauž kompānijas apņemšanos – ar nemitīgiem savu auto uzlabojumiem apsteigt klientu vēlmes.
Baigi lapa statistika. Gan jau ka Nissan-Renault vel butu prieksa. Kapec tad tos neskaitiet kopa?