Parīzes auto šovā Kia prezentē krosovera Soul modernizēto versiju. Ar izaicinoši pievilcīgu dizainu, ekonomisko degvielas patēriņu un dažādotām braukšanas iespējām jaunais Soul krosovers ir kā radīts lielpilsētas iekarošanai!
Nepārtraukti mainīgajā pasaulē patērētājs no auto sagaida arvien vairāk, skaidro Kia Auto Baltijas reģiona mārketinga vadītāja Kristela Kirgmā: “Klients vēlas auto, kas piemērots pilsētas satiksmes burzmai, ar nelielu degvielas patēriņu, tomēr nedaudz paaugstinātu klīrensu un augstāk virs ceļa līmeņa novietotu salonu – kas ļauj vadītājam ērtāk iekāpt auto un pilnīgāk pārredzēt ceļu. Salīdzinājumā ar apvidus auto vai pilsētas parketnieku segmentu, Kia pilsētas krosovers ir videi draudzīgāks un patērē mazāk degvielas. Turklāt arī tā pašmasa ir mazāka kā tradicionāli šāda tipa auto.
Abas Kia Soul krosovera augstas efektivitātes 1.6 litru, četru cilindru, 16 vārstu benzīna un dīzeļa dzinēju versijas ir bāzētas uz tiem DOCH dzinējiem, kuri jau tika izmantoti Eiropā atzītajiem cee’d modeļiem. Kā dīzeļa, tā benzīna dzinējs spēj attīstīt līdz 126 zs. Auto virsbūvi skārušas vairākas pozitīvas izmaiņas – pacelts auto klīrenss un visos virzienos tas kļuvis plašāks un komfortablāks. Arī salonu skārušas tehniskas izmaiņas – ražotājam atbrīvojot vairāk telpas, auto iekšienē bez rūpēm var savietoties pieci pieauguši pasažieri.

Šāda tipa auto piemērots ļaudīm, kam nav nepieciešamības pārvadāt līdzi smagu kravu vai treileru, vai braukt bezceļu apstākļos. Šiem cilvēkiem pietiek ar komfortablu pilsētas auto, kurā apvienotas labākās apvidus auto tradīcijas ar pasažieru auto priekšrocībām. Degvielas ekonomijai un “zaļajai dzīves filozofijai” gūstot virsroku, paredzams, ka arvien lielāku tirgus segmentu ieņems auto, kas klasificējami kā pilsētas krosoveri, prognozē Kristela Kirgmā.
Parīzes auto šovā Kia ekspozīcijas “zaļajā zonā” būs apskatāms arī Kia cee`d, kas aprīkots ar Idle Stop&Go jeb ISG sistēmu, kas, auto pārvietojoties pilsētas blīvajā satiksmē, ļauj ietaupīt līdz pat 15 % degvielas. Krustojumos, kur nereti gaidot jāpavada daudz laika auto darbinot dīkstāvē, ISG sistēma atslēdz dzinēju un atkal iedarbina to līdz ar bremžu atlaišanu. Sistēmas izstrādi veicis vadošais ISG tehnoloģijas ražotājs Bosch un ar šo sistēmu aprīkoti Cee`d tirdzniecībā nonāks jau sākot ar 2009. gadu. Pēc Bosch aplēsēm līdz 2012. gadam puse jauno Eiropas auto būs aprīkoti ar ISG sistēmu.
Kia ekspozīcija ietver arī Soul Hybrid un cee`d Hybrid konceptauto, cee`d gadījumā – tas nozīmē ievērojami samazinātu CO2 izmešu daudzumu – 114 gramu uz kilometru. Turpat būs iespējams apskatīt arī Sportage modeļa FCEV jeb nulles emisijas auto versiju. Pašreiz spēkrats bez pārtraukuma var veikt 300 km distanci, tomēr ražotājs veic pētījumus un testus, lai šo ceļa posmu palielinātu.