Apvienojot izcilas vācu autobūves tradīcijas, lielisku dizainu un modernās tehnoloģijas, jaunā Opel Astra iedzīvina Opel filozofiju, kas īsā laikā padarīja tās lielo māsu Insignia par pārdotāko vidējās klases sedanu Eiropā.
Opel jaunais kompaktauto plašākai publikai tiks prezentēts šā gada 16.septembrī Frankfurtes autoizstādē; tas būs dinamisks piecdurvju hečbeks, kas piesaistīs ar eleganci, tehnoloģijām un izcilu sniegumu.Jaunās paaudzes Astra ieviesīs kompaktklasē daudz ko no jau Insignia piedāvātā komforta un drošības aprīkojuma. Modernās tehnoloģijas, kā piemēram pilnīgi jaunā mehatroniskā piekare (ar Opel FlexRide elektronisko sistēmu), adaptīvā apgaismojuma sistēma (AFL+), kamera, kas atpazīst ceļa zīmes (Opel Eye), un sēdekļu tehnoloģija ar vislabāko iespējamo ergonomiku.
"Opel misija padarīt augstākās tehnoloģijas pieejamas plašam lietotāju lokam ir sevi veiksmīgi pierādījusi ar Insignia. Mēs esam nosprauduši sev vēl ambiciozākus mērķus -lielāko daļu no visa tā ienest kompaktklasē, ar jauno Opel Astra," saka Hanss Demants (Hans Demant), Opel rīkotājdirektors.
Jaunā Astra modeļa motoru gammā būs astoņi Euro 5 atbilstoši dzinēji; galvenais akcents tiek likts uz efektīvu sniegumu. Visi, izņemot pašus zemākos, būs pieejami ar sešpakāpju pārnesumkārbu. Jaunums - automātiskā pārnesumkārba ar Active Select funkciju.
Opel tradicionāli ir bijis spēcīgs kompaktklases zīmols - tas ienāca tirgū 1936.gadā ar Olympia Kadett. Kompaktklases segments patlaban Eiropā ir ievērojams - 27% no kopējā auto tirgus. Astra nemainīgi ir bijusi Eiropas pārdotāko kompaktauto trijniekā, tā sastāda trešdaļu no visiem pārdotajiem Opel - vidēji 500,000 automašīnu gadā.
Droši vien jau tāpat kā iepriekšējais insignija - atkal būs dikti dārgs. Pēdējā laikā opeļiem modes lieta palikt neadekvati dārgiem. Paziņa pirms 3 gadiem pat rindā gaidīja - kad tiks pie jaunās corsas. Tagad jau nezin kā no tās corsas lai vaļā tiek - grab tas auto kā vecs trambajs.