Kompānijā EcoMotors, kuru vada Volkswagen bijušais motorspeciālists Pēteris Hofbauers, izstrādāts opozītdzinējs, kurš par 30% vieglāks, par 25% mazāks un divas reizes ekonomiskāks par mūsdienu turbodīzeļiem.
Firmā izgatavots paraugdzinējs ar diviem 100mm cilindriem attīsta 325Zs jaudu, bet tā maksimālais griezes moments pie 2100 apgr./min. ir gandrīz 900 Nm.Jaunā divtaktu dzinēja konstrukcija, kur katrā no opozīti novietotajiem cilindriem atrodas divi dažādos virzienos kustīgi virzuļi, ļāva to izveidot maksimāli kompaktu un izvairīties no vārstu sistēmas un galvas bloka. Pēc EcoMotors pārstāvju vārdiem, šī agregāta raksturojumi pilnībā atbilst normālam četrtaktu četrcilindru dzinējam.
Pagaidām vēl nav zināms, kad šāds dzinējs varētu parādīties sērijveidā.
moš būs moči dīzeļi tagad :?