Nissan drīz notiekošajā Tokijas Auto izstādē prezentēs vairākus izstādes auto, tajā skaitā „Leaf”, elektromobili (EV), kuru globāli izlaist un sākt ražot masveidā plānots 2010.gada beigās, „Land Glider”, EV konceptauto, kā arī „Qazana”, kas ir pavisam jauna veida kompakts sporta apvidus auto, kurš sevi pasaulei pieteica Ženēvas Auto izstādē.
Nissan prezentēs arī jauno mini universāli „Roox” – šis auto tiks izlaists šā gada beigās.
Nissan nopietnākais uzstādījums vides aizsardzības jomā ir panākt nulli izmešu daudzuma. Tā kā Nissan mērķis ir kļūt par līderi šajā jomā, tā stendā uzsvars tiks likts uz konceptauto, ieskaitot „Leaf”, kā arī uz saistīto tehnoloģiju un akumulatoru uzlādes infrastruktūras izstrādi, lai iepazīstinātu patērētājus ar uzņēmuma centieniem.
Nissan turpina strādāt arī pie iekšdedzes dzinēja (ICE) tehnoloģijas, lai izstrādātu tādu tehnoloģiju, kas būtu videi draudzīga, uzlabotu degvielas ekonomiju un samazinātu degvielas izmešus. Paralēli EV Nissan izstādīs arī virkni citu modeļu un tehnoloģiju, piemēram, hibrīda elektromobili (HEV), tīro dīzeļdegvielas tehnoloģiju un nākamās paaudzes X-TRONIC CVT.
Izstādīto konceptauto un tehnoloģiju kopsavilkums
LEAF
Pasaulē pirmais EV, kas konstruēts masveida ražošanai.
・ Augsta veiktspēja, nulles izmeši, piedziņa un platforma sniedz gluži neredzētu braukšanas prieku.
・ Šim inovatīvajam un oriģinālajam piecu pasažieru hečbekam ar piecām durvīm ir piešķirts tāds dizains, kas tā tēlu veido tīru un inteliģentu, kā arī virsbūve, kas nodrošina optimālu aerodinamiku un vēja trokšņa līmeni.
・ Ar pilnu uzlādi automobilis spēj nobraukt 160 km (100 jūdzes), kas ikdienas vajadzībām parasti ir pietiekami.
・ Moderna IT sistēma, kas īpaši izstrādāta pārvietošanās līdzeklim bez izmešiem. Navigācijas ekrānā ar pogas spiediena palīdzību vadītājs var apskatīt dažādas autonomas automobiļa zonas un akumulatora uzlādes vietas.
LAND GLIDER
Jauns piedāvājums pilsētas automobiļu vidū, kas darbojas arī kā auto bez izmešiem.
・ Land Glider piemīt potenciāls kļūt par jaunāko pilsētas auto; tam piemītošais lineārais paātrinājums un šaurā virsbūve, ko iespējams panākt tikai ultrakompaktam un ultravieglam EV, palīdzēs samazināt satiksmes sastrēgumus un veicināt efektīvu stāvvietu izmantošanu.
・ Gravitācijas centra novirze liekuma dēļ sniedz nebijušu un saistošu braukšanas sajūtu un jaudīgu un stingru gaitu.
QAZANA
Gluži jauns piecu durvju kompaktais sporta apvidus auto ar inovatīvu dizainu.
・ Virsbūves un salona dizainā iedvesma gūta no pludmales bagijiem un motocikliem.
・ Interesantais eksterjera dizains ietver lielas riteņu arkas, kas izceļ auto jaudu un stabilitāti, augstu jumta līniju un sportisku virsbūves augšdaļu.
・ Interjerā iekļauts centrālais panelis, kas atgādina motocikla degvielas bāku un sēdekli, un dizainā caurredzams virsbūves karkass.
・ Sportiska braukšana apvienota ar draudzīgumu videi.
{page}
ROOX
Superietilpīgs mini izmēra automobilis ar lielu salona telpu un dinamisku dizainu.
・ Komfortabla salona telpa (salona augstums: 1365 mm, salona garums: 2085 mm), viens no lielākajiem mini automobiļiem, iespējama elastīga sēdekļu izkārtošana.
・ Sportiskais un izsmalcinātais „šosejas zvaigznes” dizains rada spēcīgu iespaidu pretstatā tradicionālajam miniauto tēlam.
・ Lai maksimāli atvieglotu iekāpšanu un izkāpšanu, abās mašīnas pusēs ierīkotas bīdāmās durvis (atvēršanās platums: 580 mm, atvēršanās augstums: 1230 mm), ko var vadīt ar tālvadība pulti, kā arī aizmugures pakāpiens ar zemu augstumu no zemes.
NV200 VANETTE UNIVERSAL DESIGN TAXI
・ Nākamās paaudzes universālā dizaina taksometrs klientiem nodrošina komfortablu pārvietošanos.
・ Eksterjera dizains viegli identificējams ar taksometru, turklāt stilīgs.
・ Kā universālā dizaina taksometrs oficiāli nāks klajā 2010. gada beigās.
NĀKAMĀS PAAUDZES PASTĀVīGI MAINīGĀ TRANSMISIJA (CVT)
Nākamās paaudzes XTRONIC CVT ir kompakta, viegla un ar zemu berzes koeficientu, un tās uzbūve ir oriģināla.
・ Ar šo transmisiju sasniegts pasaulē labākais pārnesumu maiņas diapazons, proti, 7,3, kas ir par 20% labāk, salīdzinot ar parasto CVT tajā pašā klasē.
・ Nissan izstrādātā oriģinālā un revolucionārā transmisijas konstrukcija, kas ietver apakštransmisiju, ļāvusi saīsināt kopējo transmisijas garumu par 10% un tās svaru par 13%.
・ Konstrukcijas efektivitāte uzlabota, par 30% samazinot berzi, kas panākts, pateicoties eļļas uzputošanās pretestības samazinājumam un citiem faktoriem.