Mainīs satiksmes organizāciju G.Zemgala gatves un Gaujas ielas krustojumā 8

 
5.februāris 2010 12:28

Sakarā ar estakādes izbūves darbiem Gustava Zemgala gatvē 6.februārī paredzēts mainīt satiksmes organizāciju Gaujas ielas un Gustava Zemgala gatves krustojumā.

Pagrieziens pa labi, nobraucot no pārvada Čiekurkalna pusē, būs jāizdara nedaudz ātrāk, nekā ierasts. Autovadītājus lūdz uzmanīties un ievērot uzstādītās ceļa zīmes un ierobežojošos elementus.

Krustojumu kartē skatieties šeit »»

Darbu veicējiem pilnsabiedrībai „TLTB” uzdots nodrošināt transportlīdzekļiem apbraucamo ceļu un ceļa zīmju izvietošanu, operatīvā transporta kustību un esošo pieturvietu pārcelšanu un pagaidu pieturvietu uzturēšanu.

Transportlīdzekļu satiksmi šajā vietā var atjaunot pirms rīkojumā minētā laika, ja darbi tiek pabeigti ātrāk.

Rīgas pašvaldības SIA „Rīgas satiksme” uzdots organizēt:

  • 48. maršruta autobusu satiksmi uz Sarkandaugavu pa maršrutu līdz Gaujas ielai un tālāk pa Gaujas ielu, Gustava Zemgala gatvi, Gaujas ielu, Rusova ielu Ķīšezera ielu un tālāk pa maršrutu;
  • 9. maršruta autobusu satiksmi uz centru pa maršrutu līdz Gaujas ielai un tālāk pa Gaujas ielu, Rusova ielu, Ķīšezera ielu, Gaujas ielu un tālāk pa maršrutu.

 

 
Visi komentāri
 
274613. viesis 8.februāris 2010 10:30
0 0 Atbildēt

Tk DEBILI samudžinātu un samuģītu risinājumu apbraucamajiem ceļiem nebija nācies novērot.

TUr kāds vai nu sirgst ar loģikas trūkumu vai kā krievi teiktu - Na zlo fsem, saveidojuši kustību virzienus un iespējamos maršrutus... Sen kas tāds nebija redzēts...

274617. viesis 8.februāris 2010 11:43
0 0 Atbildēt

Braucu tur katru dienu, tiesa - slēdzos klāt no čiekurkalna puses. Par spīti visam, satiksme iet diezgan raiti.

Lielākie cietēji noteikti ir no VEF pār pārvadu braucošie, jo apakšā slēdzas klāt auto no Čiekurkalna 2.līnijas, Gaujas ielas, kā arī Ķīsezeras ielas.

Pēdējās trīs ielās sastrēgumi max 5-10 auto, uz pārvada gan jau vairāk.

Jautrību tajā rajonā palielina tas, ka kanalizācijas izbūves dēļ ir ciet daļa no Čiekurkalna 1.līnijas, un puse no Čiekurkalna 2.līnijas ir uztaisīta par divvirzienu brauktuvi :)

P.S. par spīti rakstā solītajām izmaiņām no 6.februāra, šodien viss vēl bija pa vecam.

274620. viesis 8.februāris 2010 11:53
0 0 Atbildēt

Ir jābūt īpašam ģēnijam, lai Pārbraucot pārvadu tā sačakarētu piebraukšanu pie Veikala Čiekurs...

Kāpēc 1. šķērslīnija bija jāpadara par vienvirziena Gaujas ielas virzienā??? Kāpēc to nevarēja izdarīt ar 2. šķērslīniju un 1. šķērslīniju atstāt braucamu līdz 1. līnijai, jo Piebraukt pa 1. šķērslīniju no 2. līnijas līdz Gaujas ielai tāpat ir bezjēdzīgi, jo tāpat jāgriežas pēc tam pa labi uz Gaujas ielu...

274623. viesis 8.februāris 2010 12:06
0 0 Atbildēt

Nu tam piekrītu, ka piebraukšana atsevišķiem objektiem šajā rajonā varētu būt reāli sačakarēta :D

pa 1.šķērslīniju, šķiet, aizdzina autobusu, un tāpēc arī uztaisīja kā vienvirziena. Autobuss pa 1.šķērslīniju ir novirzīts laikam tāpēc, ka nākošās šķērslīnijās tas fiziski nevar izgriezt uz 2.līnijas.

Variants ir arī braukt cauri tam mezglam, tad pa Gaujas ielu Braslas tilta virzienā, tad gar jauno IeM ēku iekšā uz 1.līniju

274631. viesis 9.februāris 2010 1:16
0 0 Atbildēt

Vēl derētu atgādināt visiem dīvaiņiem, kas braucot pa Vairoga ielas pārvadu laicīgi ieņem labo joslu tādā veidā sataisot nevajadzīgu un milzīgu rindu, CSN prasības. Kamēr neredz zīmi, ka joslu skaits no 2 ir samazināts uz 1, jābrauc tā it kā tur brauktu pirmo reizi. Tātad aizpilda abas joslas un tad pēc "rāvējslēdzēja principa" pārkārtojas, satiksme kustētos daudz raitāk, nevis pa vienu joslu un gāze-bremze. Samācās visas zīmes no galvas un tad ir tādi brīnumi, ka pēc pārkāpuma taisnojas - "bet vakar šeit tādas zīmes nebija?".

274632. viesis 9.februāris 2010 8:57
0 0 Atbildēt

Kanibāl, viss ir labi un skaisti, tikai - kāds tam sakars ar pilnīgi antiloģiski un debili izveidotu apbraucamā ceļa shēmu???

274674. viesis 9.februāris 2010 15:43
0 0 Atbildēt

Man tā shēma netraucē, jo braucu pār tiltu un tad caur Mežaparku, tapēc saku tikai savus novērojumus.

274701. viesis 10.februāris 2010 10:28
0 0 Atbildēt

Loģiski izvietojot ceļazīmes Travā maršrutā nekas nemainītos, bet pārējiem kļūtu vieglāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti