Izmaiņas valsts tehnisko apskašu periodiskumā 2

 
30.jūnijs 2010 0:00

Plānotas izmaiņas, kas paredz, ka vieglajam auto, motociklam, triciklam un kvadriciklam valsts tehnisko apskati pirmo reizi varētu veikt ne vēlāk kā 2 gadus pēc transportlīdzekļa pirmās reģistrācijas dienas.

Turpmākās valsts tehniskās apskates minētajiem transportlīdzekļiem būtu jāveic katru gadu. Šādi grozījumi Ceļu satiksmes likumā otrdien, 29. jūnijā, atbalstīti Ministru kabineta sēdē. Šis jautājums vēl jāskata Saeimā. Ja būs atbalsts, grozījumi varētu stāties spēkā 2011. gada 1. janvārī.

<250>Pašlaik vieglajiem automobiļiem, motocikliem, tricikliem un kvadricikliem valsts tehniskā apskate jāveic piecu dienu laikā no brīža, kad transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts Latvijā.

Grozījumi arī paredz, ka autobusam, vieglajam taksometram un auto apmācībai paredzētam transportlīdzeklim valsts tehniskā apskate pirmo reizi jāveic ne vēlāk kā gadu pēc pirmās reģistrācijas. Otrā tehnikās apskate jāveic gada laikā, bet pēc tam pārējās – vienu reizi pusgadā.

Plānots, ka kravas automobiļiem, piekabēm virs 3500 kg (puspiekabēm) un neatliekamās medicīniskās palīdzības transportlīdzekļiem valsts tehniskā apskate pirmo reizi būtu jāiziet viena gada laikā pēc spēkrata pirmās reģistrācijas. Turpmākās pārbaudes būtu jāveic katru gadu.

Divu gadu laikā valsts tehniskā apskate pēc pirmās reģistrācijas būtu jāveic arī traktortehnikai un tās piekabēm. Pēc tam – katru gadu.

Šīs izmaiņas par valsts tehnisko apskati neattiektos uz tramvaju, trolejbusu un specializēto tūristu transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroli, ko nodrošina pašvaldības, kā arī uz mopēdiem, bezceļu transportlīdzekļiem un tiem spēkratiem, kas satiksmē piedalās ar tranzīta numura zīmēm. Grozījumu netiktu attiecināti arī ārvalstīs reģistrētiem transportlīdzekļiem.

 
Visi komentāri
 
277737. viesis 30.jūnijs 2010 13:40
0 0 Atbildēt

a pārējie kā.?

277878. viesis 5.jūlijs 2010 16:19
0 0 Atbildēt

Šaubos, vai Saeima to projektu atbalstīs. CSDD būs problemas ar disciplīnu nodokļu ievākšanā. Komerctransports savus auto nodzen pastiprināti, tur var rasties daudz problemas. Mans vēl nesen pazīstams TA inspektors stāstīja, ka jauniem pasažieru komerctransporta Renault mikrobusiem ar nobraukumu 30 000 km bijušas tik daudz problemas, ka nav varēts iziet TA...Arī daudzi citi pilnīgi jauno vieglo privātauto īpašnieki savas mašinas vispār nedzen uz servisiem un apkopēm, kamēr kaut kas sāk lūzt....Kopumā ideja neslikta, tikai mēs līdz tam neesam vēl izauguši.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 1

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 24

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti